Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/25/19 ve všech sekcích

  1. Normálně se to tím ovladačem ovládá kam to na foukat a potom (docela daleko na kraji) je poloha která ten výdech uzavře. Ale mají to udělané chytře, ta poloha na zavření je fakt až mimo běžný rozsah nastavení výdechů.
    4 body
  2. co vybrat jsem si nebyl jistý před koupí a nejsem si jist ani po koupi (vybral jsem nakonec manuál). Občas jezdím v práci i s automatem a je to u mě tak, že někdy jsem rád že mám automat a za chvíli mě mrzí že nemám manuál. Obojí je někdy lepší i horší. U mě nakonec zvítezil manuál po debatě s mým dvorním automechanikem, který mi řekl že automat dříve či později bude potřebovat nějaký servis a ten bude drahý a oprava složitá (zvláště v případě DSG). Kdežto s manuálem můžu kvedlat až do smrti. V tomhle rozumím Clintnovi, zadarmo služebák automat na cestu po Praze ok, s vlastním autem mám nějak užší vztah s tom smyslu, že se s ním chci trochu "projet" (a tím nemyslím zdaleka jen agresivnější jízdu), mít možnost ho víc ovládat i od něj mít víc zpětnou vazbu a na to mi nějak víc sedí manuál. Myslím si že líp než automatika a dopředu odhadnu jak budu chtít v následujícím okamžiku řadit a taky budu mít možnost to tak udělat , nechat klouzat spojku atd. Pokud bych to správně odhadnout neuměl a byl na řízení "tvrdší" a nebo mě řízení nebude až tak brát a budu si spíš užívat klidu a pohody a pravou ruku používat na něco jinýho - automat pro mě bude lepší
    2 body
  3. Co vím, tak budou ceníky komunikovány až ve středu teda :) Resp. prodejci je mají od pátku, ale neměli by je zveřejňovat. Se docela divím, že ještě nikde neunikly upřímně. :)
    2 body
  4. Já bych jí místo automatu spláchnul řidičák do záchodu, Pokud neumí řídit, tak to AP nevyřeší...
    2 body
  5. Měl jsem staršího kolegu, nyní už v důchodu, koupil manželce auto a nebyla schopna jet. Řadit manuálně, šlapat na pedály a řídit, natož přemýšlet nad dopravní situací, to byl prej pro ni nadlidský úkol. Tak ji koupil automat , bába má naučené silnice, kudy jezdí a je happy. Nedej bože, kdyby byla objížďka [emoji23]
    2 body
  6. verit nebo neverit si muzes cemu chces. nicmene je to tak.
    2 body
  7. K tomu si ještě přidat, že dnes silnější motor je 4válec 2litr a to je další smutný fakt. Když třeba i Cayman má takový šicí stroj :-( Pomalu to bude tak, že pro řidičská auta s charakterem budeme muset kupovat starší auta a časem jezdit veterány :-) O vzhledu nemluvě, ale to už je vše na jiné téma.
    2 body
  8. Jaroslav75: Nemam na mysli startovaci tlacitko, ale tu ekoteroristickou vychytavku start-stop. Mimo je ten, co si plete tyhle tlacitka :)
    2 body
  9. @jaroslav75 Hlavně v klidu. Jsem přesvědčen, že@bicista měl na mysli rádoby ekologickou vychytávku Start&Stop, nikoliv startovací a vypínací tlačítko motoru :-)).
    2 body
  10. No tak asi jsem jiný. Jak si tak čtu vaše zkušenosti s FA. Ze začátku, jak jsem koupil F III, tak mě to párkrát vycukalo při situaci, kterou popisujete (přede mnou odbočující auto) , ale docela mě to naučilo se nelepit na přede mnou jedoucí auta. Teď mám Karoqa a FA mi párkrát zahvízdal a zabrzdil, ale jen proto, že ta situace byla nebezpečná. Je fakt, že ten FA naučí řidiče se chovat slušněji. A co se týče ACC? Občas trochu později reaguje, ale jinak je supr. Používám ho i ve městě na určitých úsecích. Hodl si řidiči musí zvyknout, že v autech bude stále více věcí ohledně bezpečnosti a ti co jezdí jak hova..a si za chvíli budou vozit zadky ve starších vozech bez asistentů.
    2 body
  11. Jinak po dalších tisících km mě ještě štve, že dálková světla sice při vypnutí zapalování resetuje, ale stěrače ne. Takže nastartuji a dálková mi svítit nebudou, ale stěrač se mi nasucho setře. Sice jsem si říkal, že by to mohlo být bezpečnostní opatření, ale takové utržené stěrače v mrazu nebudou zrovna to pravé ořechové pro bezpečnost kdesi v lesích...
    1 bod
  12. By mě zajímalo, k čemu výrobce dělá manuály, když to pořád nikdo nečte? "Trysky ostřikovačů čelního skla jsou vyhřívané při nastartovaném motoru a vnější teplotě nižší než asi +10 °C."
    1 bod
  13. Dlouhodobou mám teď 6,4 s tím, že dálnice jezdím většinou nadlimitně, ale mám v tom zase minimum města a dost jedniček s plynulým provozem okolo 100-120 km/h. Většinou se snažím rychle dostat na rychlost a pak udržovat. A z kopců a při zpomalování nechávat kvalt, motor moc nebrzdí ale jede za 0. V zimě ale pozor, dost rychle se ochladí.
    1 bod
  14. Ono to jednou skončí. Lidé vyjdou do ulic a udělají zase pořádek a celé slavné EU se pomalu utahuje smyčka kolem krku...
    1 bod
  15. @Yogg prodejci žádné ceníky nemají
    1 bod
  16. Není to pravda, dával jsem Bosch a po utažení předepsaným momentem byly elektrody přesně v rozmezí dle TPI uveřejněném na první straně.
    1 bod
  17. Áno pošlem ako mi to príde
    1 bod
  18. Tak si pokusím odpovědět sám. Průměr válečku by měl být 38 mm, takže při průměru camrdlíků 4 mm rozteč jejich středů vychází na 32 až 34 mm.
    1 bod
  19. To je stary, o tom se mluvilo uz pred mesicem. Maji co si zvolili. Horsi je ze to budou cpat zbytku evropy.
    1 bod
  20. Automat pokud funguje dobře tak je lepší než manuál zejména při ježdění ve městě je to super, ale spoustu automatů přemýšlí co se po nich chce a já jakožto aktivní řidič, co si chce jízdu občas i opravdu užít a ne jen se přepravit z A do B preferuje opravdu manuál. Jako služební auto bych klidně mohl mít automat. Rozhodně nemám nic proti tomu, když někdo tvrdí, že automat je to nejlepší co je, na druhou stranu bych uvítal ty nesmyslné kecy o tom, že manuál je na nic protože 50 lidí co začne jezdit s automatem v mém okolí už manuál nechce. Každý má na výběr, každý preferuje něco jiného a každý by měl respektovat názor toho druhého.
    1 bod
  21. Ale on to udělal jen protože máš nejlepší auto na světě. To není kvůli tomu, že si hraješ na Pražáka a jezdíš s lopatou po letišti.
    1 bod
  22. RAPID 1,2 CBZA 63kW. Teplota lezla běhěm 7 km kontinuálně nahoru bez propadu, občas se zastavila, to když jsem se rozjel na 90km/h, po chvíli jízdy touto rychlostí ale začala opět stoupat až na konečných 72°C (teploměr na palubce ukazuje 90°C), olej skončil na 58°C. Teplota okolí 8°C. RAPID má PTC a climatronic. Trasa po rovině, jedno delší stání na křižovatce cca 1,5 minuty.
    1 bod
  23. Vim ani by me nenapadlo sledovat film za jizdy...ale pro spolucestujici to muze byt super
    1 bod
  24. Clear cache a clear storage. Potom zapinat Caristu vzdy s vypnutymi datami.
    1 bod
  25. V tom s tebou sice souhlasím, ale realita je jiná. Dneska už dokonce můžeš udělat řidičák jen na automat. Bohužel.
    1 bod
  26. Chceš být nebezpečný jako kamioňáci??
    1 bod
  27. A to by stačilo. Nebo již má někdo zkušenosti s asistenčními systémy v produkční OIV?
    1 bod
  28. Pořád nechápu, k čemu to kategorizování, je to k něčemu potřeba, zařazovat lidi do skupinek a hodnotit, komu co ano a co ne? Mám DSG, mám přes 400k, řadím 99% času řadičkou, někdy pomoc pádly a někdy dám D. Teď uvažuju o jiném autě a nejsem si jist, jestli si nevemu manuál, ale ne proto, že bych s DSG nebyl spokojen, jenom, že k tomu autu se prostě manuál více hodí, to je vše.
    1 bod
  29. @bojler 2 roky (MY2018) jezdim se zapnutym FA, NIKDY si nespletl svodidla s prekazkou. Asi mam tedy stesti ... Bud je tedy problem se starsi verzi, nebo naopak s novejsi ? Znam ten pripad s problemovym FS nekde v tom Brne. Vyjimka, ktera potvrzuje pravidlo.
    1 bod
  30. Dnes jsem změřil baterii po nočním odstavení auta. SS vypnutý společně s odpojeným konektorem. Na svorkách - 12,75V V zapalovači - 12,8V Takže prakticky to znamená 100% nabití.
    1 bod
  31. https://tv.idnes.cz/technika/skoda-octavia.V191120_154754_idnestv_krr
    1 bod
  32. Auto mam 1.5 Tsi automat 110 kw vyrobene 9/2019. Najete 4900 km , celkova priemerna spotreba 6,9. Auto vobec neskace. Maximalna spokojnost. Dufam ze ta spotreba este klesne.
    1 bod
  33. A proč nepoužíváš klimu? Zapní auto a nestarej se o to, co a jak funí. To je podobne, jak kdyby jsi měl doma ženskou a nepí...al ji.
    1 bod
  34. Vracím se po dlouhé době na toto vlákno, po dlouhé době používání všelijakých automatů a nyní i DSG v práci ve služebních vozech. A zjišťuji, že můj názor na auta s automatickou převodovkou se nezměnil ani po letech. Domů bych to nechtěl a další auto bude zase manuál. DSG mi prostě nevyhovuje, nebaví. ;) Také mě trochu štve, že ten výkonný dvoulitr v benzínu, co bude v O4 bude jen s DSG a 4x4. Obě dvě věci jsou mi uplně k ničemu. :(
    1 bod
  35. Dopadlo to přesně tak. Dnes jsem si koupil škodováckou redukci z USB-C na USB a není žádný problém.
    1 bod
  36. Zdravím, uvažuji o koupi O3 2.0 TDi 110kw ve výbavě Style (před FL). Mám vytipované dvě auta obě mají nájezd 25 tis. km a jsou přibližně 3 roky staré (po operáku). Za první auto chtějí 399.000 Kč a druhé je za 419.600 Kč. Podle informací, které jsem dokázal na internetu a aplikace Carolina zjistit, tak auta už stojí asi přibližně rok (ne-li víc). Hlavně u toho druhého auta jsem si jistý, že to bude přes rok. A proto se chci obrátit zde na komunitu, jestli to je problém či nikoliv. Nejsem automechanik ani nějaký znalec aut, ale např. brzdová kapalina po čase do sebe natahuje vlhkost a tím se sníží její účinnost. Na co si mám dát pozor u auta, které tak dlouho stojí? Je uvedená cena ok? Děkuji za pomoc.
    1 bod
  37. Určitě máš nastaveno pevně 24tis. km? Interval by měl být "až" 30tis./2roky na olej, ale je proměnlivý, auto počítá "zátěž" oleje a podle toho zkracuje interval (minimum je 15tis. km).
    1 bod
  38. Ahoj, mám otázku a budu rád, pokud tu někdo zná a podělí se o odpověď - na svém Superbu II (sedan, MR 2010, Ambition) nemám osvětlení nohou vzadu. Chápu, že je to otázka dvou lampiček na spodní straně předních sedaček. Otázka ale zní - jde to dodatečně dodělat? Je mi jasné, že asi určitě ano, spíš mi jde o to, co je pro to třeba udělat, aby se vůbec vyplatilo do toho jít. Díky!
    1 bod
  39. Dík za radu, měnit budu po roce sám, potom dle intervalu v servisu +kvůli záruce(dvouletý interval) .
    1 bod
  40. Já jen krátce. Ke dnešnímu dni mám najeto něco přes 2000 km s motorem 1.0 TSI a s DSG. A nemůžu říci, že bych toho výběru litoval.. Pravda, přemýšlel jsem nad 1.5, ovšem v době objednávání ještě nebyla v nabídce a diesel jsem nechtěl.. Pokud se s tím automatem sžijete, tak je jízda úplně bez problémů.... A svižné to je přesně, jak píšete i s tím automatem, zvláště na sportovní režim.. Takže za to pohodlí to stálo.. Infotaiment se mně také občas seká, projeví se to ale jen tím, že se nenačtou služby Škoda connect.. Ale to je vše.. Ostatní funguje. A po radě slečny z infolinky zatím stačil obyčejný restart infotaimentu - za provozu a opět O.K. Jinak žádného "drnčení" ani jiných pazvuků jsem si nevšiml, takže těžko říct.. Ani "odskakování" zadní nápravy... Naopak jsem mile překvapen, co podvozek snese a co si s autem mohu v zatáčkách dovolit.. A to poslední. Sice nejezdím nijak divoce, ale občas vyzkouším co auto snese, jezdím tak 70% po okresce do práce, 30% městský provoz a spotřebu mám 5,6l/100km. Takže za mne - dobrý. (To je za tři, takže výborný :-) )
    1 bod
  41. @Dixik2 TARDE IN BONUS na Kamiqa není!!! jestli ti to někdo poslal, tak udělal chybu.
    1 bod
  42. Ahojte klubaci. Nestretli ste sa nahodou s nasledujucou vecou ? Ked mam zavrete vodicove okno, tak pri prechode cez nerovnosti jemne pocut akokeby klepavy zvuk (zvuk podobny ako ked sa uvolny plechovy kryt kotucovej brzdy, ale velmi velmi ticho) od vodicovych dveri. Akonahle spustim okno, co i len o par mm, zvuk prestane. Predpokladam ze na vine bude nieco z mechanizmu vytahovania okna, ja len ci nahodou ste sa stym uz niekto nestretli.
    1 bod
  43. Mam stejny problem (1.4 tsi , najeto 140tkm), na vsech rychlostech, pri lehke jizde na plynu. Na neutralu ci pri seslapnuti spojky to nedela. Jedna se o takove cyklicke huceni, ktere s vyssi rychlosti je rychlejsi a intenzivnejsi. Dela mi to jiz cca 20000km. Ma uz nekdo tento problem analyzovan a vyresen?
    1 bod
  44. Prozradil by jsi prosím cenu, klidně to rozepis a taky kde ti to kdo dělal, spokojený, nespokojený. Díky
    1 bod
  45. Zdravím Vás všechny, prosím Vás nevíte kde dělají repasy serva, popřípadě nějaké stránky na koupi repasovaného nebo druhovýroba. Nebo nějaký dobrý vrakoviště, nejlépe okres šumperk nebo olomouc Děkuji hledám a hledám ale moc nenacházím Jedná se o Fabii 1(rok 200) 1,4 16V 55kW
    1 bod
  46. 1 bod
  47. Caute, uz to tu niekto riesil, niekto si to vsimol, ini zas nie. Preto by som chcel poprosit vsetkych co maju 77kW TSI vo Fabii alebo Roomstri, ci by mohli skusit a potom sem do fora napisat, ci pri OTVORENYCH OKNACH pri rozbiehani a pridavani plynu na prvom a druhom prevodovom stupni POCUJU "zvonka pri jazde" taky plechovy - suchotavy - drncavy zvuk. /zvnutra so zatvorenymi oknami je to samozrejme dobre odhlucnene/Ide o to, ze na 63kW TSI som to v takej miere nepostrehol, zatial co v 77kW mi to drncanie uz potvrdilo viacero ludi. Servismani a rozni "fachmani" sa vyjadruju, ze to moze byt skrtiaca klapka, turbo, vyfuk, alebo nejaka ina "rezonancia". Pokial Vam to robi viacerim, potom to je asi "charakteristicke" pre ten motor. Pokial vsak nie, asi to bude treba riesit v servise, kde vsak k tymto "drncaniam" maju dost salamisticky pristup. Dakujem vsetkym, ktory sa do tejto temy zapoja a pripoja svoj postreh.
    1 bod
  48. Urcite si ho vymen...Rika se ze je to celozivotni a ze staci jen dolivat, ale ja jsem se na ty rady vykaslal a koupil original olej do serva primo ve skoda servisu za 301,- a znamy mi to kompletne vymenil...Vypustil stary olej a nalil novy.Rozdil je hned ZNAT !!! Nejen ze volant jde ted o poznani jednoduseji a lehce, ale dokonce pred vymenou se pri stani na miste a toceni kolama objevoval v rizeni takovy brum jakoby ze serva pri velkem tlaku a po vymene je to pryc a neni slyset vubec nic!!! Doporucuju. Nic tim nepokazis a tech par korun za olej taky neni zadna katastrofa.Octavku mam 8 let a po tak dlouhe dobe to vubec neuskodilo vymenit.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...