Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/06/20 ve všech sekcích

  1. Titan i černá s černými koly vypadají luxusně ?. 2.0TDi Style manual ke známému do půjčovny v Kong.centru.
    6 bodů
  2. Test ojetiny: Škoda Octavia III 1.4 TSI po 209 000 km https://www.garaz.cz/clanek/test-ojetiny-skoda-octavia-iii-1-4-tsi-po-209-000-km-21003191?seq-no=4&dop-ab-variant=&source=clanky-home Slušnej výsledek :-)
    5 bodů
  3. Pár postřehů z krátké prohlídky nové O IV. Ty 17" kola Rotare jsou naživo u té černé barvy docela zoufalé, to ty Pulsary vypadají líp. U O IV bude asi hodně záležet na výběru velikosti a designu kol. 16" tedy budou nejspíš hodně smutné na pohled. Čekal jsem podle fotek wow efekt, ale černá mě tedy naživo hlavně při pohledu zepředu neoslovila, a vlastně ani ta modrá a stříbrná z fotek co jsou v příspěvku výše. Zezadu je combi posunem vpřed. LED Matrix, no v podzemních garážích vypadají při pohledu na protilehlou zeď, že by mohly svítit pěkně. Tablet uprostřed palubní desky... No na pohled pěkný, ale za jízdy to nebude s ovládáním čehokoliv asi taková radost. Klíček k autu, designově hezký, hladký, ale až udělá bác na zem, či bude poškrábaný.. Vnitřní ambientní led osvětlení za mě lepší než v OIII, pásek je schovaný a neoslňuje. Dvouramený volant s otočnými ovladači - neurazí, oproti tříramenému není nějak zvlášť ošklivý. Použité materiály, no dveře nic moc, palubní deska je lepší. Ovládání světel tlačítky, lepší mi připadá otočný ovladač, ale asi půjde o zvyk. No celkově mě po dnešní prohlídce OIV neurazila, ale ani nenadchla.
    3 body
  4. Ta je parádní, a už má i povinný bezpečnostní prvek (boční kolečka proti pádu v nízkých rychlostech - nařízení pro rok 2020) [emoji6][emoji3][emoji106]
    2 body
  5. Motorku vole, lepsi jak mas ty.
    2 body
  6. Škoda Octavia 2019 získala 5 hvězdiček https://www.euroncap.com/en/results/Škoda/Octavia/39136 euroncap-2019-škoda-octavia-datasheet.pdf
    1 bod
  7. Pokud mohu soudit z fotek: Zadek sice moc škodovku nepřipomíná, ale docela se mi, až na ten nárazník, líbí, působí elegantně a jednoduše. Předek se mi líbí čím dál méně, nesmyslně protažený, divně ohnutý, nízko posazený, maska ošklivá, světla divná.. Kola na fotkách děs - designově i velikostně. Paradoxně jediná slušná barva vypadá bílá a to jejím favoritem nejsem. Černá aspoň čistě na fotce dost zklamala.. Jsem zvědav na reálný dojem, no souhlasím s tvrzením, že nadšení opadá.
    1 bod
  8. Tak to já měl první den už min. čtvrtek. Vyrazím z garáže objedu blok a zjistím, že nemám služebního founa. Vracím se pro něj. Přijedu do práce hodím noťas do dokyny a kurňa... jaké mám heslo ?, ne nevzpomněl jsem si, prostě bez 8 dnů měsíční volno udělalo své. Pět pokusů a účet bloklý, takže jsem iniciativně vyrazil na sedmou abych stáhl stovky mailů a pak jsem pokorně čekal do osmi, než dorazili ajťáci do hokny a zresetovali mi heslo... takže taky super začátek... ale volno bylo skvělé, totálně mě to odstřihlo od práce
    1 bod
  9. Článek z rubriky Bazar SM.
    1 bod
  10. Kodiaq - bazar.pdf
    1 bod
  11. + ine podmienky skladovania, ine podmienky prepravy. Mne naposledy prisli stierace sice cele precizne chirurgicky oblepene foliou (krabica), ale celok posobil ze po nom poskakal nejaky prijebany slon v logistickom centre co usiel z debny smerujucej na bio farmu.
    1 bod
  12. Tak už víte proč má SCALA takové problémy s kvalitou výroby a proč i zde řešíme její různé chyby a nedodělky ? Pokud ještě né, tak si prosím přečtěte nový Svět motorů č. 2/2020 a jeho bazarovou rubriku o Škodě Kodiag !!! Ne nebojte se, opravdu jsem se nepřepsal v typech aut a vím, že je zde rubrika o Scale, ale u toho Kodiagu redaktor Vaculík přesně a podrobně popisuje, proč nové modely Škodovek mají tolik zbytečných problémů a nedostatků a při logice srovnávání to přesně pasuje i na Scalu. Odcituji jen jednu větu z článku, která je dosti vypovídající: " Výrobce by měl přehodnotit priority a vozy pouštět z továrny třeba později, třeba pomaleji, ale dodělané." Vaculík ať je jaký chce (občas napíše i určité nepřesnosti), tak je asi jediný motoristický novinář v ČR, který se nebojí nazývat věci pravým jménem. PS: Pokud máte někdo možnost ten článek sem dát v pdf., tak by to bylo dobré, já bohužel tu techniku na to nemám.
    1 bod
  13. Ahoj všichni ve spolek? Ještě dodatečně Vám všem přeji všechno nejlepší do nového roku, především zdraví, štěstí, lásku a ať jsou všechny Vaše kilometry bez nehod!?? Moc rád bych se k Vám připojil 15.2, ale budeme ten víkend v Tatrách. Tak snad příště mě to konečně výjde ?
    1 bod
  14. Ani ja som nebol zástanca telefonovania v aute, ale mám rodinu, tak zdvíham kedykoľvek. Predtým som nemal s BT a hands free skúsenosti, ale dnes vidím, že to je super komfort.
    1 bod
  15. Na žádost po SZ přidávám rozměry (viz foto) mojí úpravy, seznam položek a fotky asi už finální verze (snad ještě někdy lak uchycení k okům v kufru a nějaké vyměkčení mezi opěrou a B sloupkem), tzn. bez prostřední nohy v kufru, která se ukázala být zbytečnou. Hliníkové jekly elox 20 x 20 x tloušťka stěny 1,5 mm: 5x 255 mm 3x 265 mm 1x 305 mm 1x 381 mm 2x 473 mm 2x 490 mm 3x 543 mm 2x 565 mm 2x 593 mm Spojky hliníkových profilů (použil jsem obyčejné plastové, bez vnitřní kovové výstuže): 5x spojka tvaru L 3x spojka tvaru T 3x spojka tvaru dvojitého T nebo zlomeného X nebo jak tomu říkat :) 11x zátka (pro častější používání a vyšší zátěž by bylo vhodnější něco s větší plochou) 6x hliníková výstuž L Desky březová překližka (pozor, topol nebrat!) tloušťky 15 mm: 1x 1000 x 600 mm (zvedací část kufru) 1x 1040 x 100 mm (pevná část kufru) 10x 1200 x 60 mm (lamely roštu) z odřezků jsem udělal sklápěcí opěry o B sloupky, viz foto Popruh šířky 15 mm, 4 m, ať je rezerva Obyčejná ruční sponkovačka a spony za pár stovek ze supermarketu (hodí se mi i na další věci) 2x spona trojzubec 15 mm přímá (bez ohybu) Trhací nýty průměr 3,2 mm, délka tuším 8 mm pro výstuže i uchycení do ok kufru (kleště možno půjčit, já je koupil, protože se mi hodí i na další věci) Ocelová pásovina tloušťky 3 mm pro uchycení do ok kufru (tady jsem improvizoval, aby to přesně sedlo, tedy bez přesných rozměrů, jenom foto) Vruty, panty, viz foto rozměry detaily popruh opěra o B sloupek úchyty do ok v kufru (zatím bez laku) složený rošt s opěrami, klavírní pant, uchycení pevné části vruty k jeklům...
    1 bod
  16. Ty jo já nevím jestli to je úplně dobře tahle krytka, a pokud ano, tak určitě póly pořádně namazat tukem na baterie. Protože když to porovnám s mojí zkušeností, tak jsem si takhle odrovnal naviják u kolky, protože se mi nelíbily dole jenom šroubovaný kontatkty, dal jsem si tu práci a dal tam gumové krytky, no bylo to to nejhorší co jsem mohl udělat, protože jak se v tom drží vlhkost tak to koroduje jako prase a regulérně mi to uhnilo do takové fáze, že s tím nešlo nic dělat.. Navíc, tady jak je to ze shora zakryté, tak ta vlhkost která se bude logicky teplem odpařovat nemá z tý krytky kam a zkondenzuje zpátky na ten pól. Už jsem se poučil, tuk se mi taky nelíbí, protože se na něj chytá sajrajt, pak jsem na doporučení koupil speciální sprej na kontakty od wurtha používám to na všechny póly, i na ten novej naviják jsem to dal, tam se to musí občas obnovit, protože tam se to odře o hlínu a bordel, nicméně na autech mi to drží víc jak 5let bez absolutní známky koroze.. Možná porovnávám neporovnatelné ale takovou mám zkušenost
    1 bod
  17. Jasne, flotily jsou slozene hlavne z 1.5TSI DSG. Radsi se venuj tem sedadlum.
    1 bod
  18. Nechápu, proč by měl být za toto pán odpovědný. Řeš si s mindrák s rozbitým sklem s tím, kdo ten štěrk sype na silnice. Co ne to za zvyk perzekuovat někoho, kdo vjede na kamínek. Čím se provinil? Jak to měl ovlivnit?
    1 bod
  19. I u "nových" Rapidů se citlivost nastavuje ovladačem pro cyklovač. V infotainmentu jde senzor deště jen zapnout nebo vypnout (pak se stěrače chovají jako s klasickým cyklovačem).
    1 bod
  20. Přeji všem klidné Vánoce a do Nového roku 2020 pořádný odpich ⛄
    1 bod
  21. Ze ma taku olejovu farbu :D ...vymen to a mas pokoj, original olej sa da kupit po 900 Kc/L, ide tam 900ml do prednej a 925ml do zadnej. V haldexe sa od 2010 (IV. gen) meni olej po 3 rokoch bez ohladu na najazd, ale odporuca sa menit po 60t.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...