Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/25/20 ve všech sekcích

  1. Aha, takže tím pádem jsem já vídeňák, neb od nás z Prahy jezdí přímý vlak do Vídně
    4 body
  2. Nic by sis tam nekoupil, ale chrochtáš si tady, že máš v autě nové filtry. :D
    3 body
  3. MPI do města na krátké vzdálenosti lepší. Dálnice mě 55kw mile překvapila, nemá problém. Nejhorší jsou za mě okresky, tam výkon chybí nejvíce. TSI 70kw, bez filtru jede lépe než s filtrem. Mám totiž služebku novou a svojí starší. Pokud bych teď kupoval fabku, tak rozhodně za mě pouze 1.0tsi 81kw.
    2 body
  4. Takže vzhůru do dalších 150 tis. Těch třista to musí dát jako Fík. Ono to dá mužná i půl mega, ale já to asi prodám dřív Plačkovi. Myslím tak ještě 3-4 roky, max pět [emoji3] Oktávka si drží ceny, tak myslím, že to Plačka za dvě kila pak vezme. Je to sice pod cenou, ale nebudu toho vesničana vobírat. My Pražáci jsme solidní [emoji6][emoji106]
    2 body
  5. Běžný zákazník si toho nikdy nevšimne, tak na co další potenciálně vrzající plast :)
    2 body
  6. Tak já přidám ještě Blue Race :)
    1 bod
  7. Co jsem četl, tak ty světla zas tak velký zázrak nejsou.
    1 bod
  8. Vím, ale vypínač zase neřeší, že Ti auto někdo odtáhne. Myslím si, že se tady točíme celkem dokolečka. Alarm se dá překonat. GPS lokátor vyrušit. Vypínač nezabrání naložení auta. Atd., atd,.... Co člověk, to jiný názor a jiné zvolené řešení. A asi je to dobře. Ta různorodost alespoň trochu nenechavcům komplikuje život …
    1 bod
  9. Tak teď o tom mluvili na nově ve zprávách. Všechny zabezpečení s přehledem překonají,ale tajný vypínač dobře ukrytý horko těžko. :-)
    1 bod
  10. Karlos by přijel,ale neustále někde vozí lidičky po zájezdech. Ondro neboj, pořád to sleduju a jednou to výjde.
    1 bod
  11. Trocha hraní s VCDS a Lane Assist toho ve Scale umí o něco více (viz. videa výše). - Aktivace možnosti výběru citlivosti - Aktivace adaptivního vedení v pruhu Největší radost mám ovšem z toho, že nyní si LA pamatuje poslední volbu. Tudíž už není potřeba při každém startu deaktivovat na maxidotu či v menu infotainmentu.
    1 bod
  12. Ahoj, tak co, nemas uz nahodou odzkouseno?
    1 bod
  13. Já to mám podobně, doma garáž v práci stojí celý týden auto ve vytápěný garáži která je pod alarmem a kamerami, ale přece jenom nějaké to zabezpečení by nebylo na škodu a Pandora se mi líbí,že má vlastní ovladač na kterým vidíš stav baterie, venkovní i vnitřní teplotu, možnost vzdálemého startu a prý jde i ovládat nastavení topení( klimatizace) takže to částečně nahrazuje přídavné topení a kdo chce GSM modul tak plně nahradí ŠKODA conect( který funguje je někdy) možnost odstavení auta na dálku a zobrazení polohy na mobilu.
    1 bod
  14. Pokud budete mít čas a chuť těch necelých 22 minut poslouchat tohoto celkem rozumného chlapíka v jeho videu, tak dostanete celkem jasnou ekonomickou představu o koupi a provozu elektromobilu pro obyčejného občana. Dal si celkem velkou práci a spočítal konkrétní provoz a vše kolem. https://www.youtube.com/watch?v=PZt03vVkbt8
    1 bod
  15. Je třeba si uvědomit, že tyto brzdy - FS III - jsou extrémně citlivé na jakoukoliv odchylku. Ať materiálovou, nebo rozměrovou. Obecně se dá říct, že když má auto sklony křivit kotouče, tak je třeba zjistit vůli ložisek - měla by být do 0,05 mm. A pak házivost nábojů. Na tlumič uchytit držák hodinek, hodinky nastavit na náboj, jak je na obrázku výše a nábojem rovnoměrně otáčet bez působená radiální na náboj. Házivost pod 0,03 mm je přípustná. Když se tyhle dvě podmínky splní, tak při namontování origo sady kotoučů a destiček, je slušná šance, že to bude OK. Na fabii a to nejen mojí jsem si s těmito brzdami užil svý. Nejhorší bylo kombinace toho, nahradit zvlněné brzdy druhovýrobou a pak jet dlouhou štreku po dálnici s minimem brždění - typicky někam na dovolenou k moři. Po 1000 km budou brzdy kopat.
    1 bod
  16. Jan R. velice pěkná ukázka ,díky! Našel jsem ještě pěkný článek k motoru 81 kW mimo jiné. https://blog.auto.cz/aktivnybloger/2017/12/fabia-12-tsi-vs-10-tsi/ obrázek jak jsou jednotlivé rychlosti navrženy.
    1 bod
  17. Do autorizáku už jen jednou za rok olej a ještě pod dohledem. A to kvůli záruce na kastli. Jinak samozřejmě jinam [emoji6] To my pražáci jsme chytří hoši [emoji6] To víš, teď jak sem jezdí už denně PID, jsme součástí Prahy [emoji3]
    1 bod
  18. Clint, pry "MY PRAZACI" [emoji23][emoji23][emoji23] A co na to skutecni Prazaci? Ja byt vama tak bych se docela urazil. A to jak vsichni vi, Prazaky nemusim ( zejmena naplavu), ale musel jsem se trochu zastat. Tos byl v AS? To mi prijde nejak malo, na to co vse Ti udajne delali. Pisu zamerne udajne, papir a hlavne faktura AS snese vsechno. [emoji23][emoji16][emoji23][emoji16]
    1 bod
  19. To je facelift III. generace, zkusím to znovu najít https://www.carscoops.com/2020/01/2021-hyundai-i30-facelift-shows-its-cabin-for-the-first-time/
    1 bod
  20. Zkusil jsem zhruba otáčky při 50ce, na 4. 5. bych nejezdil i při těch 2tis je to naprosto tiché. @man.kar 3. 2000 2. 3100 4. 1450 i při 65 je 5.ka málo, většinou ji řadím 80+ 5. 1100 - to je vražda pro motor Ještě poradím při zkušební jízdě ať má to TSi najeto přes 1000km, ten motor se chová daleko lépe. Přeji šťastný výběr.
    1 bod
  21. Vy tu teda řešíte píčovinky, to zírám. Z Polska bych nevzal ani hajzl papír, bál bych se, že už ho použili a vyčistili [emoji23] Já mám teď za sebou 150 tis servis, no jsem o bůra chudší. Ale olej, filtr, brzdová kapalina, chladící kapalina, prohlídka vozu a diagnostika. [emoji6] Myslim, že Motos by za to dal dvacku a chlubil se, jak to má levný [emoji23][emoji23]
    1 bod
  22. Ked som to videl na svojom aute, zlakol som sa, ze mi ho v servise nenamontovali spat. Zial, toto je standardny stav.
    1 bod
  23. Je fakt, ze to je seriovy stav a je fakt, ze to vypada desne a esteta to muze poburovat. Nejaky maly kus kryciho plastu by tam davat mohli. Ale jinak to je takto fakt normalni stav...
    1 bod
  24. Presne tak,nic tam nema byt a aj naco ved....
    1 bod
  25. Toto je normalní stav. Žádný originální kryt neexistuje.
    1 bod
  26. Cervena pre bojlera a jedna komplet strieborna...
    1 bod
  27. Ahoj,tak tady máte nějaké info. Základem pro správnou výměnu a montáž nového brzdového kotouče a destiček je posouzení házivosti náboje a brzdového kotouče proměřením házivosti ručičkovým úchylkoměrem – mikrometrem přímo na nápravě vozidla (viz vyobrazení).V případě, že házivost nově namontovaného kotouče je větší než přípustných 0,10 mm, měřeno cca 10 mm od vnějšího okraje kotouče, je třeba proměřit házivost náboje kola, která nesmí být více než 0,03 mm. můžou to dělat silentbloky nápravy nebo i vůle ve stabilizátoru, nebo ložisko a náboj kola,celkově celé zavěšení nápravy Já budu měnit ložiska přední sice jsem rukama vůli ani nezjistil( měl jsem to na zvedáku a bez vůlí ) Jinak mám vše na nápravě vyměněné jak silentbloky ramen ,čepy ramen , komplet stabilizátor tyčky+ uložení, kyvná vzpěra,takže to přisuzuji už jen vůle v náboji kola:-)
    1 bod
  28. Já to vidím takto: asistenční bezpečnostní systémy mají předcházet nebezpečným situacím a nebo zmírňovat jejich následky. Takže jsem ochoten akceptovat, když někdy nebudu (třeba) FA fungovat 100% tak, že občas nějakou nebezpečnou situaci nevyhodnotí jako problém a nezasáhne, tedy nebude předcházet ani nezmírní následky nebezpečné situace. Ale podle mne je nepřípustné, a nikdy by nemělo nastat, že asistenční systém sám aktivně vytvoří nebezpečnou situaci, tím že něco špatně vyhodnotí. Pokud to výrobce neumí udělat lépe, tak ať to tam nedává. Tvůj názor - to je jako kdybys řekl, že je právě to ABS je zcela OK, když většinou zafunguje a zabrzdí. A že je taky OK, když třeba v 1% případů ale nezabrzdí vůbec a řidič se zabije.
    1 bod
  29. Takze rád bych se s vámi podělil o osobní zkušenost s cenovou nabidkou od dealera, kde jezdim na servis vsech auto co máme v rodině. Sleva z cenikove - 4% a k tomu jeste minus 20 000 tisic pri vyuziti financování. Coz mi vychází sleva cca 40000,- kdyz auto doplatím hned následující měsíc hotově. [emoji6] To celkem jde... Odesláno z mého JSN-L21 pomocí Tapatalk
    1 bod
  30. Titan i černá s černými koly vypadají luxusně ?. 2.0TDi Style manual ke známému do půjčovny v Kong.centru.
    1 bod
  31. Nechápu co všichni vidí na ovládání klimatizace. Za celou dobu co mám auto tak jediný na co šahám je ofuk okna a vyhřívání sedadel. Nevidím jediný důvod s tím něco dělat. Když bych s tím chtěl něco dělat tak si koupím manuální klimatizaci. Odesláno z mého Pixel pomocí Tapatalk
    1 bod
  32. To nevím jak. Problém s tím nemám (ani jsem na to neslyšel stížnosti -až na tu tvoji), narozdíl od oslňování vozidly za mnou. Mě se taky líbily osvětlené kličky či prostor pro nohy, ale všeho moc škodí, tím spíš, že se přidávají srandičky a bezpečnostní prvky v podobě např. červených světel nebo aspoň odrazek ve dveřích mizí.
    1 bod
  33. Já mám scaut a musím řícz,že v lepších jsem zatím neseděl. Seděl jste někdo v novém superbu? Katastrofa!!! To mám cca 100kg
    1 bod
  34. Zda sa mi ze to este trochu sadlo Ako som pojazdil
    1 bod
  35. Takze mame tu jednu pred a po ? podvozok pride buduci tyzden, ked to bude nizke bude to pekne ?
    1 bod
  36. Pawouk- pěkný manuál od ŠA jak se zbavit zákazníků a odpovědnosti za závady. Jestli je to tak hezky sepsané i u ostatních možných důvodu k reklamaci tak to zaslouží značku kvality ,, ČECHŠMEJD".
    1 bod
  37. Tak už jsem konečně zapojil tu kameru přímo do pojistek. Po proměření pojistek jsem to zapojil nakonec na pozici 26 "spínač vyhřívání předních sedadel". Na poslední fotce je vidět kam jsem "zapojil" druhý vodič na kostru. Kameru mám za zrcátkem a kabel schovaný pod stropním obložením nad čelním sklem a poté pod plastem na A sloupku je kabel natažený dolů do palubky. Všechno funguje jak má a konečně nemusím řešit zapojování kamery do zapalovače.
    1 bod
  38. Potom už to fungovalo jak má. Už to mám ale zapojené jinak, po vzoru milanxx Přímá pojistka do volné pozice a pro jistotu po cestě menší pojistku v pouzdru, protože přímou pojistku dělají min 10A
    1 bod
  39. Konečně jsem se rozhodl zapojit kameru do pojistkovky. Už mě neskutečně štvalo pořát dokola zastrkávat zástrčku do 12V a kabel se mě furt motal do brýlí apod. Chvilku jsem se cítil jak lama, když jsem multimetrem hledal spínanou pojistku po nastartování, protože všechny pojistky měly na sobě + i bez nastartovalní a už jsem si myslel že neumím s multimetrem pracovat Nakonec jsem našel jen 3 pojistky bez napětí! Zadní stěrač, vyhřívání sedaček a klima+ventilátory. Tady jsem se dočetl že jste to zapojovali na stěrač, ale tam se mě nevešel adaptér z ali, na vyhřívání sedaček se mě to moc nechtělo dávat, protože má jen 7,5A tak jsem to dal na 20A od klimy, tam adaptér padl jakoby tam měl svoje místo.Snad to bude OK. K tomu aby se adaptér do pojistkovky prostrčil je potřeba jednu stranu pojistkovky odšroubovat "hvězdičkou". Očko jsem dal z boku na "držák" palubky, využil jsem jednu díru co tam je a šroubem s matkou a podložkama tam očko připevnil. Pak stačí jen svázat přebytečný dráty k sobě, zastrčit pod polubku a stahovacíma páskama připevnit kam to jen jde. Mě tam zavazí už krabička od T-mobilu tak jsem to připevnil k jejímu uchycení a na zástrčku jsem nalepil oboustranku pěnovou aby nedrnčela o palubku. Drát od kamery mám prostrkaný pod stropnicí, zastrčený za těsnění a plast A sloupku a svedený bokem pod palubku. jedině kde je drát viďet je kolem středového zpětného zrcátka. S výsledkem jsem spokojenej, nečekal jsem že to půjde nakonec tak dobře a vypadat jakš takš k světu.Teď už jen časem pořídit kvalitnější kameru
    1 bod
  40. přesně tak, ten kabel má zdvojený slot pro pojistku, takže jsem vidličku kabelu píchl do pojistky pro zapalování, origo modrou 15A pojistku, která tam byla do jednoho slotu a do druhého 5 A pro kameru
    1 bod
  41. Tak kamera Challenger DVR-D3 je uspesne naistalovana. Pripojuji par fotek, je tam jak vyhled ze strany ridice, tak spolujezdce.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...