Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/18/20 ve všech sekcích
-
Petře já nikde netvrdím, že je něco neporuchové a to stejné platí o svolávačkách, které se stejně beztak týkají většiny značek, tedy Hyundai nevyjímaje. Já jen naznačil že na hyundai fóru by asi stejná slova od někoho kdo má jinou (i když sousedovic) značku těžko našla pochopení. Stringo jistě ví jak to tam u nich chodí.3 body
-
Ono si totiž dost protiřečíš, tak se nediv proč se řeší co se řeší. Na jednu stranu píšeš, že o tomto znáš vše do puntíku, ale nevíš co se vlastně na tom motoru všechno dělalo. Já těchto motorů dělal dost a měli jsme je v práci i jako služební, takže vím jak po kolika kilometrech ty motory vypadají. A v 80 tkm tomu motoru nemůže být nic, max rozežraný těsnění pod hlavou a dosedací plocha hlavy od přestárlého fridexu. Ventily se na těchto motorech nepodpalují. I při 200 tkm ty motory jsou OK, pokud dostávají údržbu. A věř, že když si sednou 4 dospělí do feldy 1,6, tak to s předjížděním taky žádná sláva nebude. Každá fabie s TDI, nebo TSIčkem tomu ujede kdy si zamane. To je prostě realita dnešního provozu. A za rozumný (i nerozumný) peníze na tom moc nezměníš. A další věc je ta, že píšeš, že feldu máš jako druhý auto na ježdění kolem komína. Jako u takovýho auta by mi byl výkon opravdu putna. Hlavní parametr by byl nízká servisní a provozní náročnost.2 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
Aplikacia Carista OBD2 umoznuje diagnostiku a nastavenie niektorych funkcii na koncernovych vozidlach (podporuje aj dalsie znacky). Existuje verzia pre Android aj Apple. Co potrebujete: Samotnu aplikaciu - da sa kupit, alebo najst "odomknuta" verzia na webe ELM327 adapter - ja som pouzil verziu Bluetooth 1.5 Kompatibilne auto - kompletny aktualny zoznam je tu. V nasledujucom videu som diagnostikoval Skodu Rapid a aktivoval dial staging (pretocenie ruciciek). POZOR, TREBA POUZIT SPRAVNU VERZIU ADAPTERA, NA TRHU SU AJ ZLE KUSY (POTVRDENE SKUSENOSTAMI UZIVATELOV), VIAC INFO NAJDETE V SAMOSTATNEJ TEME, PROSIM CTENYCH UZIVATELOV FORA ABY SVOJE OTAZKY A SKUSENOSTI OHLADOM NAKUPU SMEROVALI DO NEJ. EDIT 16.11.2016: navod na odomykanie Caristy Carista Lucky Patcher.pdf Zamknutu Caristu v3.0 beta 19 najdete tu https://uloz.to/!ZmynF3CfszxU/carista-3-0-b19-apk Lucky Patcher v.6.3.5 tu https://uloz.to/!B4J5XD1gwtTy/luckypatchers-com-v6-3-5-apk Bohuzial neviem ci Vam to pojde na inych verziach Androidu a Caristy, treba skusat. Edit 27.07.2017: pri niektorych autach Carista nefunguje s otvorenymi dverami. Vzdy sa uistite, ze su vsetky dvere zavrete a ze mate zapnute zapalovanie. Edit 22.11.2018: Posledna odomknuta verzia 3.8 beta 10 je tu Edit 29.3.2020: POZOR, majitelia smartfonov s upravenymi romkami - je mozne ze vam nenaskoci okno Lucky Patchera pri snahe o emulaciu platby. Napr. ak mate cinske MIUI (Xiaomi, Huawei atd.), skuste postupovat podla tohto odkazu1 bod
-
1 bod
-
Díval jsem se do Ecatu a tam pro motor CJCD uvádějí klasický gufero (35x48x10). Ještě jsem se díval jaká tam patří rozvodová sada a je to sada pro EA 189. Máš tedy ještě starší typ motoru co má např. S2. Uvádějí tak i tu plastovou přírubu ale pro motor CSUA a to už je EA 288. Zřejmě se dávaly jeden čas oba typy motorů souběžně. V tvém případě tedy vana dolů nemusí, stačí demontovat rozvody a rozvodovou řemenici. A podle toho jak ta řemenice ten olej rozhazuje bych s opravou moc dlouho neotálel.1 bod
-
No podle toho obrázku pochybuje, že máš motor řady EA 288 který se dává do S3. U těch je totiž přední víko motoru plastový, gufero je jeho součástí a mění se jako celek po sundání vany. Mě ale přijde podle toho obrázku, že přední víko je hliníkový, takže máš patrně starší řadu EA 189 a tam je gufero samostatný. Stačí tedy demontovat rozvody a rozvodovou řemenici na klice. Pak už se nechá gufero vyměnit.1 bod
-
Ahoj příteli, děkuji Ti za výstižně podanej článek o aditivech. Lépe by to okomentovat ani nešlo a po přečtení článků je jasný, že aditiva VIF mají něco do sebe. Jdu do toho, nic s tím nestratím. Ještě jednou díky. Josef.1 bod
-
Roman Kušnír - sice bya oznámena základní cena, ale ke stávající Ambiente je obrovský skok. Takže bych se vůbec nedivil, kdyby bylo oznámení ceny jen zastíracím manévrem a dokud nebudou muset, Active u nás prodávat nebudou.1 bod
-
Nevím jak Android 10 (ale spíš je to o jednotce v aute než o verzi androidu), ale Android 9 s instalovanou nejaktuálnější verzi AA pouze kabelem.1 bod
-
Však já to nemyslím nijak zle - každý ať si pořídí to co mu nejvíc vyhovuje... Ani ve snu by mě nenapadlo někoho urážet, že je spokojený s jinou značkou a ne se škodovkou. Takový naiva opravdu nejsem, abych si myslel že mám něco víc než ostatní. To podle mě ani škodovka s žádným modelem není. Hyundai (a stejně tak sesterská Kia) udělal za posledních 20 let velký posun a navíc je s cenou relativně nízko. Netroufnu si teď tvrdit, že další moje auto (pokud tedy vůbec nějaké bude) musí být zákonitě škodovka a navíc benzínové v manuálu. Kdo ví, už dnes bych o nástupci věděl, ale co nevím je, jaká bude situace za zhruba 4 roky.1 bod
-
1 bod
-
Já myslím, že o žádnou GO nešlo. Spíš bych to viděl na klasiku - těsnění pod hlavou a následné srovnání hlavy. Možná ještě tak řetěz. Pokud se dělalo cokoliv jiného, tak je to více než divné.1 bod
-
Cupra je jiná liga, ale Leon v FRku je pěknej, ovšem interiér mi vůbec nesedí, nelíbí se mi. Facelift i30ky bude zajímavý, klasická verze nebude tak "akční" ale N-line už půjde volit i v kombíku tak uvidíme s čím přijdou další fotografie. Na Hyundai fóru není moc lidí, celkově se to kolem Hyundai točí víc na Facebooku, který nemám. Na druhou stranu tam nejsou tak xenofobní vůči jiným značkám, je to tam volnější. Ale já si tady z toho nic nedělám, beru to jako srandu. Už jsem si na narážky zvykl a neberu si to osobně, já byl také jeden z těch, co mluvil o Hyundai jako o sračce, ale ono se to hodně posunulo dál a jejich i30 je pro Evropu stěžejní model, který je tu drží výši a musí do něho investovat ve vývoji neustále a je to vidět. Věřím že 4.gen za 4 roky bude zase úplně někde jinde. Ale to neznamená, že jsem na Škodovku zanevřel, to vůbec ne. Kdybych měl rozpočet o 200t vyšší, koupil bych novou Octavii iV.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
A není levnější tam ve finále tankovat natural 98 ve kterém by biosložka být neměla vůbec ?1 bod
-
Ten výběr kol, je opravdu žalostný. Více ošklivých, než hezkých. Snad se to časem rozšíří...1 bod
-
I když on už sem přestal Sabiza chodit, te´d navštěvuje stránky tyhle https://ec.europa.eu/info/index_cs nebo tyhle https://www.top09.cz/ a s námi xenofoby, rasisty, Rusáky a rozvraceči socialistické Evropy už nechce mít nic společného. Však se Stane podívej, kdo má nejvíc svolávaček a závad a takový ty pohádky, že to chtějí vychytávat dodatečně, že jsou precizní, tomu nevěřím. neb je to vždy dražší řešení a kdyby nemuseli, tak nic svolávat nebudou. Škoda je na tom ještě oproti VW dobře.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
To je to naléhání koncernu na dodavatele, na dodávku dílů za co nejnižší cenu a pak se to samozřejmě projevuje na kvalitě. Stěrače už raději ani neřeším. Vizuálně díly stejné, materiálově o něčem jiném. Sám jsem to šetření zažil na kulových čepech řízení mé staré Fabie (servis to nakonec přiznal, že se měnil dodavatel za nižší cenu), to samé dnes materiál spojkové lamely u mé nové Fabie III ( asi to lisují z kočičích chlupů,nebo co, jak to hoří.... a to mám najeto cca skoro milión km, takže asi v noze to není), materiály kotoučových brzd a jejich hloubková rez, atd., atd.. Kdo má přístup k TPI, tak vidí kolik toho je. Pokud Škodovka nestíhá vyrábět a má zaručený odbyt, tak vůle to nějak hloubkově řešit a napravit je prakticky nulová........Buď se s tím smíříme, nebo přejdem k jiné značce, ale dnes v tom globálu, nevím jestli si někde polepšíme.1 bod
-
Takže, že by se rýsovala konkurence Scaly z vlastních řad ? Dle tohoto článku, kde se opětovně uvažuje o výrobě čtvrté řady Fabie combi, by to bylo docela možné. Že by vedení VW AG konečně začalo logicky uvažovat, místo neustálé propagace elektromobility a rušení zavedených a žádaných aut ? Takové auto s kufrem třeba 550 litrů a základní cenou o cca 50.000 - 70.000,- Kč nižší než Scala, by mělo v ČR smysl a vzhledem k absolutní absenci konkurence v tomto segmentu, nejenom tam. Dokonce v článku je napsáno, že by mohla mít i motor 1.5 Tsi. https://www.auto.cz/dorazi-nova-skoda-fabia-preci-jen-jako-kombik-koncernovy-unikat-je-zpatky-ve-hre-1333211 bod
-
Když tak jsem udělal návod kdyby někdo nevěděl: https://www.youtube.com/watch?v=UnQpioA30NM1 bod
-
1 bod
-
Kdo uvažoval o RS TDi měl by si pospíšit https://m.autorevue.cz/skoda-kodiaq-rs-tdi-prijde-o-motor-20-bitdi-hybridu-se-uz-asi-nevyhne1 bod
-
"Podnikatelé" kteří se chtějí rychle OPEŘTIT nehledí na místo působení. Chce si to udělat čas, a dotázat se s předstihem. Čím více servisů oslovíš tím více pak můžeš vybrat. Jednoznačně napíšu co požadují (cena garančky po x km, nebo y letech jen to co se má dělat) + telefonický dotaz servisu v případě viceprací. No a pak se budeš divit kolik peněz budou někteří chtít. A Ty si v klidu výbereš..1 bod
-
ČR pozadala Cinu o dobudovani rekonstrukce D1. Vratila se negativni odpoved, ze pro praci na 14 dni nema smysl kvuli vzdalenosti stavbu zahajovat.1 bod
-
1 bod
-
Na digipanel lze zobrazit pouze vestavěnou navigaci. V případě Amundena lze mít mapu jen na jendom (bud budíky nebo navi, né současně), Columbus umí zobrazit mapu na obou zařízeních. Waze a další z AndroidAuto/CarPlay nelze na budících zobrazovat (umí to myslím jen Audi a možná Renault umí zobrazit aspoň směr/šipku dle Waze).1 bod
-
1 bod
-
Bez toho skla vzadu je to stejne hezci, mela by byt moznost si vybrat, jestli to tam chci nebo ne.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
To je neuveritelne na co vsetko povedia ze je to normalne a takto to ma byt. Nech ty dementi potom napisu do ketakov ze svetla sa rosia, podvozok bucha, motor heka ale ze je to pre normalne. Ci potom si to ludia budu tak kupovat.1 bod