Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/01/22 ve všech sekcích

  1. Tak tady je má sbírka Škodovek od Abrexu. Nic světoborného v ní není, takové unikátní modely, jako je 1203 v barvách Pošty, která je dnes ceněna cca na 25.000,- Kč nemám a pokud bych měl, tak se asi s tím moc chlubit nebudu. Lidi jsou schopni kvůli takovým unikátům vám vykrást byt. Jinak sháním od Abrexu model Škoda Superb 1. řady v měřítku 1:43, takže pokud by někdo mohl nabídnout, tak se můžem domluvit na ceně.
    3 body
  2. Tak si odpovím sám, a pro ty kdo bude jednou řešit tento problém, konektor je schovaný hned za sloupkem pátých dveří pod plastem kolem okénka, ale nestačí pouze povolit stropnici je třeba povolit plasty odspoda takže kryt středu kufru, povolit madlo háčku odjistit a vyhnout tento kryt pak jde vycvaknout i ten kryt který potřebujeme a celé to jde opatrně vyhnout, vznikne prostor tak na jednu ruku, pak stačí vyvěsit ten konektor z držáku směrem nahoru a vznikne lepší prostor na manipulaci. Dle stavu to čeká asi každého kdo aktivně používá kufr, jako třeba žena, kdy každý den vozí děti na tréninky, první vzpěra to odnesla v záruce v cca 95tkm a druhá v cca 108tkm
    2 body
  3. Vynucené vypálení filtru DPF u dízla. Nastartováný teplý motor vcds motor 01 bezp. přístup 27971 základní nastavení do filtru napsat "filtr" Do monitoru vybrat: filtr částic : vypočtená hmotnost sazí filtr částic : naměřená hmotnost sazí vsup filtru částic : snímač teploty 1, řada 1 Ještě jsem to nezkoušel. Ale časem se bude hodit.
    2 body
  4. Docela komplikovaná otázka. Osobně bych neváhal a objednal trojku nyní. Beztak jí dodají za rok.
    2 body
  5. 1 bod
  6. A čekat od znova na Superba? Blbost. Tohle se proste stává. Z půl roku muže bouchnout dodavatel plastů na Supa a co potom? Já bych zatím černé scénáře namaloval. Mají postupně odstavit 16K vozu, jak je psáno výše, při dnešní omezené výrobě to je 5-6 týdnů. Do te doby se může v dalších závodech dost zapracovat na náhradě, aby to mohli dohnat ztrátu.
    1 bod
  7. Stálo to 60 eur bez DPH . môžeš to kúpiť aj cez Škoda connect.
    1 bod
  8. Pokud vím tak u mojí fb3 jde osvětlení interiéru a maxidotu stlumit
    1 bod
  9. 1 bod
  10. Něco o Superbu https://www.megaknihy.cz/encyklopedie-atlasy/217758-superb-chlouba-znacky-skoda-od-roku-1934-do-soucasnosti.html?utm_ce=ns
    1 bod
  11. Právě, že ten C Arab je změna skinu na FL vzhled Skin se změní hned po zvolení toho skinu, není potřeba nic restartovat Jen pro jistotu, poslední SW, tedy MU1433, ano? Což ale asi tak bude určitě, protože jinak by tam ta třetí možnost (Arab), nebyla.
    1 bod
  12. Nevím jak pro převodovku, ale pro motor je určitě zdravější jezdit na 2 válce (na to je stavěnej), než ho podtáčet na 4 válce...
    1 bod
  13. Díky za postřehy, snad to tedy bude ok. Pro srandu přemýšlím poslat zjištění do servisu, jak na to zareagují:) Dříve jsem také řešil, zda výměnu opravdu provedli, občas jsem i raději byl u auta, což už teď vůbec nejde. Po odjetí pár metrů od servisu alespoň kouknu na rysku, kde je vidět nezačerněný olej. Z čehož soudím, že byl měněný, aspoň z části (kdo ví jak fitr:-D) Ale s tím člověk nic nenadělá a akorát si dělá nerva. Od teď už si také budu měnit olej sám, ale kvůli záruce jsem to hold absolvoval.
    1 bod
  14. Za studených dnů a studených startů to není nic neobvyklého. Pokud to není cítit v autě bude vše ok.
    1 bod
  15. ještě jsem tam našel možnost nastavení, viz obr., ale zatím jsem nepoznal žádnou změnu co se týče android auta, např. programu VLC pro smartphone běžící na android verze 12, nelze přehrávat video, fermata mi jela, když jsem měl android v11, ale uz mi zase nejede :), tj. asi problém telefonu
    1 bod
  16. Ale co??? 🤣🤣🤣 Edit: Jsi jak hrad v Karpatech. Alespoň napiš čeho se to týká, chlape😉
    1 bod
  17. Prodejce to nějaký čas dopředu vědět bude - ovšem také k tomu pak budou určité omezení z hlediska možnosti objednání (kvóty aut na prodejce). Podobně je tomu tak při změně ceníku - prodejce to ví o něco dříve, než se ceník oficiálně zveřejní - není to tedy zas o moc dřív a v tomto případě bývá stop veškerých objednávek právě pár dní před začátkem platnosti nového ceníku.
    1 bod
  18. Nakoniec to tam dávali podľa toho aká to bola výbava :-)
    1 bod
  19. Mně Amundsen šlape. Využívám radio, navigaci, telefon, zpětná kamera, stav vozu. V AA využívám mapy.cz, waze. Z aplikaci nefunguje "Zprávy" a "Kalendář". Ale to mně zas až tolik nevadí. Největší výhrady mám k aktualizacím map a podle mě zatím "nedodělané" apce "Traffication". Tak ať se nová Scala povede.
    1 bod
  20. Bojler má naprostou pravdu. Kdo chce nové auto, musí si ho objednat. Kdo čeká, mít ho nebude a nebo zaplatí nesmysl. Dnes to platí dvojnásob.
    1 bod
  21. Zdravím. Mám v origo Garmin navigaci již značně "unavený" akumulátor (stáří 8 let). Našel jsem náhradní, měl by pasovat, tak pokud máte někdo obdobný problém. Sunnysoft
    1 bod
  22. Dnes jsem změnil barvu ze Steel na Červená Velvet metalíza :) Děkuji všem! a co ten Infotainmentem Amudnsen 9,2" s navigací nemá někdo info jestli to už šlape v pohodě?
    1 bod
  23. Možnost objednání většinou končí tak, že neuděláš ani ťuk. Na to bych vůbec nespolíhal. Ceny stagnovat nebo dokonce klesat nemůžou. Automotive je kvůli elektrodoktríně a covidmánii v řiti. Mladých ojetin je málo, takže z té strany nová auta taky konkurenci nemají. Nikdy jsem neřešil možnost pozdějšího dodání, ale jestli to je možný, tak bych neváhal.
    1 bod
  24. Rovnaký shit ako škodovka tam montujú
    1 bod
  25. Když MC, tak jedině červená 👍😁.
    1 bod
  26. Ja som tu velvet videl nazivo v stredu pocas servisu u dealera.Vypada ozaj uzasne s tymi ciernymi lakovanymi doplnkami,celkovo som bol prekvapeny,ako Scala MC skvelo vypada.
    1 bod
  27. U koncernu novy auto nechces, az po roce nejdriv. Prvni kusy jsou testovaci pro lidi, plno toho nefunguje, plno veci se rozpada.. To fakt nechces. Idealni je min. 1 rok po vydani pockat. Ja bych tedy bral, dokud je z ceho. Za chvilku klidne omezi motory a bude to o to horsi vyber. Ostatne, staci si tu projit tema OIV, nebo i S3 kdyz vysel.. Neznam jedinnyho superba ze zacatku prodeju, kteremu by nemuseli upravovat chromove listy oken, nebo nemenili zadni ulozeni tlumicu (a to jsou jen dve prvni veci co jsem si vzpomnel). U O IV to je zejmena zalezitost SW.. nebo treba neustale se rozsvecujici stropni lampicky (kolega ma uz 3. lampicku vepredu a 2. vzadu).
    1 bod
  28. Cim driv, tim lip. Nejen kvuli dobe dodani, ale take kvuli cenam, ktere polezou letos zase nahoru (minuly rok celkem +85k na superbu). Dodaci lhuta zalezi na vybave (aneb kolik z toho skodovka realne trhne), u mne to vypada na 5 mesicu, coz je jen o mesic vic, nez pred 3 lety.
    1 bod
  29. Tak jestli se nepletu, tohle všechno umí Karoq nabídnout, takže pokud stačí, netřeba hledat něco jiného. U mě nakonec RAV4, AWD, HEV, bez prosklené střechy a prémiového audia v plné palbě, prostě to, čím jsem si na starší kolena chtěl udělat radost, dobře vybavená hybridní čtyřsuvkolka. Koncern postupně natahuje ceny, aby podle plánu srovnal ceny elektroprskoletů s ropáky, aby jim to vůbec někdo kupoval, takže Kodiaq v nějaké rozumné výbavě stále citelněji atakuje cenu Enyaqu, i pokud bych eventuelně akceptoval cenu, tak během toho roku, co bych na nafťáka čekal (benzín by byl lepší, ale auto by mě při možné ceně 45 kč/l sežralo), může nějaký euzelenoterortrotl rozhodnout, že s tím nebudu moci jezdit do centra měst, nebo budu platit ekovýpalné ... tedy embasofirma mě bohužel nemá aktuálně co nabídnout a bylo nutné se poohlédnout jinde ... do uměle protlačované plné elektromobility jim zatím skákat nehodlám.
    1 bod
  30. Exide EA640 po cca. 4,5 roku z ničoho nič doslúžila. Nakoľko jazdíme prevažne krátke trasy, a v aute mám aj stále bežiace kamerky, tak baterku pravidelne dávame v garáži nabíjať (väčšinou keď robíme veľa veľmi krátkych jázd, ako napr. do obchodu, potom do druhého a ešte aj tretieho a potom domov). Koncom roka sa ale stalo, že partnerka išla do mesta, niečo vybavila, vrátila sa domov a dokonca sama od seba zapojila nabíjačku. Druhý deň sme vyrazil na veľké nakupovanie ona šoférovala, tak si aj sama nabíjačku odpojila a išla štartovať a už iba klasické cvakanie a stieranie zadného stierača. Pýtam sa, čo ukazovala nabíjačka, keď ju odpájala (či už bolo nabíjanie ukončené). Nevedela mi povedať. Každopádne už od leta som mal v garáži pripravenú novú baterku, takže som vytiahol štartovacie káble, z tej batérie sme naštartovali a išli sme na nákupy a novú baterku som pre istotu hodil do kufra. Kde sme vedeli vybaviť veci behom pár minút, tam jeden z nás ostal v naštartovanom aute, ale do Kauflandu sme už išli obaja. Žiaľ, baterka sa za ten čas nenabila a pred Kauflandom zase cvakanie. Tak druhá baterka von z kufra, štartovacie káble tiež, naštartovali sme, všetko späť a išli sme domov, kde som už potom prehodil baterky. Každopádne ak nás niekto pred Kauflandom videl, ten sa musel pozerať, že čo sme za exotov. :D Baterku som vymenil za BRIT Skyway 65Ah 600A 12V. Tá teraz slúži dobre, a oproti starej Exide oveľa častejšie vidím u nej hodnoty okolo 12,7-12,8 V. S Exide som takéto hodnoty videl naozaj zriedkavo. Po mesiaci používania novej batérie podľa grafov vidím, že Exide ku koncu strácala napätie s palubnými kamerami asi 2-3x rýchlejšie ak táto nová BRIT. Ak BRIT vydrží bez problémov 4 roky, budem spokojný. P.s.: Na meranie napätia batérie používam na pevno pripojený merač Ancel BM300 kúpený cez Číny a appku BM2 (Battery Monitor). Tento merač priebežne ukladá do svojej internej pamäte aktuálne napätie batérie, a keď sa na neho pripojím mobilom cez Bluetooth, tak okrem aktuálneho napätia sa prenesie aj história a môžem si v grafe aj spätne pozerať ako sa menilo napätie batérie. Šikovná vecička, ktorá ani nie je moc drahá.
    1 bod
  31. Predne senzory funguju aj na Swing, navyse priamo v sekcii Elektrika mas o tom temu kde sa to preberalo, pripadne uz si dostal link na moju stranku. Nemam problem urobit, ale az vychod SK https://forum.skodahome.cz/topic/138501-dodělání-předních-senzorů/ Na vymenu radia mas temu v sekcii Audio https://forum.skodahome.cz/topic/134092-vyměna-infotainmentu/ Alebo temu ku kazdemu radiu. Najlahsia je vymena za Swing+, kus za kus, tusim niekde na konci temy Swing sa to riesilo https://forum.skodahome.cz/topic/130258-swing/ Alebo zajdes rovno do Amundsen, ale musis rezat do palubky. Tiez mam postuo na webe, alebo pozri posledne prispevky v teme Amundsenu https://forum.skodahome.cz/topic/131640-navigační-systém-amundsen/ Bolero zmysel moc nema, cenovo voci Amundsenu nebude velky rozdiel, o nom sa dozvies v jeho teme https://forum.skodahome.cz/topic/130257-bolero/ Cize cely tento prispevok je zbytocny, vsetko sa da dohladat na fore. Podla mna lepsie aj zistovat info o dorabke v kazdej teme co pozadujes, z uvodneho prispevku nevieme takmer nic o tom, ake chces radio.... Joo,a pokial nemas v aute BT a budes davat radio s BT, potrebujes mikrofon a to sa uz tiez riesilo v niektorej teme, alebo si to pozries na https://wirer.sk/f3_mikrofon_bt/ Btw, mas blby nazov temy, @Pawoukje na to alergicky, pretoze to nie je jasny nazov podla pravidiel fora!
    1 bod
  32. Ahoj parkovačky si můžeš v klidu dodělat sám, @wirer na to má celkem hezky udělaný návod, já si to podle něho také udělal, když seženeš součástky (na bazoši jsem minulý týden viděl dvě sady celkem za levno, jen si dej bacha aby jednotka byla skutečně pro fabii) pokud nejsi úplně manuálně nezručný tak se šroubovákem, torxem a kleštěma na konektory to může být tak za půl dne, originální nástroj na vyřezávání bych ti kdyžtak půjčil. ohledně rádia, pokud půjdeš do nejvyššího Amundsenu tak aktivace a odblokování jde taky v domácích podmínkách, taky už jsem dvakrát absolvoval. Kdybys měl zájem tak někdy bývám na Vsetínsku tak se dá domluvit... Jinak rádia tuším teď mají slevněné v oblíbeném obchodě přímo z UH. co se týče přímo servisu tak autorizované servisy tohle nedělají, neautorizované nevědí jak a specializovaných je pomálu a samozřejmě si to nechají slušně zaplatit. Vím o jednom v Praze ale bohužel už si nepamatuju jak se jmenuje, promiň.
    1 bod
  33. Ta 1.4ka je velmi prijemna na jazdenie. Mame ju od oktobra, s DSGckom v Passate (momentalne na tachometri je cca 55t km, ja som najazdil asi 6t). Ono si treba uvedomit, ze ta 1.4ka ma minimalne 160koni, a 240Nm uz od cca 1400rpm. Je to velmi prijemne jazdenie, netreba tak casto radit (motor sa vie opriet o krutak), takze v pohode sa da jazdit 1500-3000rpm (v tomto rezime prakticky motor vobec nepocut). Spotreba je tiez famozna, navyse tato rada ea211 riesila takmer vsetky neduhy ea111, takze staci len menit olej kazdych 15t km, tankovat dobry benzin a sem tam vymiest pavuciny. Za mna mozem len doporucit.
    1 bod
  34. vždy sa smejem nad tými laboráciami s momentami a inými chuťovkami , toto prišlo po 60tis km na prehliadku , sviečka povolená , elektroda nikde očividne už dlhšiu dobu ... motor išiel ako víno , po výmene sviečok ide rovnako ... veľmi sa to prežíva
    1 bod
  35. Ahoj, poslední dobou sleduji takový drobný problém. Dnes už podruhé za 14 dní auto při plném plynu na trojku kolem 2,5-3 tis ot. na chvíli trochu ztratilo výkon. Bylo to jakoby člověk v 2,5tis trochu ubral plyn a ve 3tis zase přidal. Ale stalo se to teď podruhé, jinak řekněme tak 30x to bylo v krásně lineární průběh výkonu. Neví někdo co by to mohlo být? Diagnostika je naprosto čistá. Nemohlo by se jednat o trochu prituhlou regulaci turba? Díky všem za rady, už jsem z toho auta nešťastný.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...