Přejít na obsah

Tlumiče / Výměna tlumičů


multipas

Doporučené příspěvky

Pořád jsem se ale nedobral odpovědi co k výměně tlumičů potřebuju :-D Jestli nějaký šrouby apod.

V DP se píše že musíš vyměnit šroub tlumiče, takže radši kup nový šroub, ten najdeš v etce, prodaj ti ho v autorizovaným servise, na starý šroub musíš mít ořech XZN M14 k gole , je to takový 12-tihran. jinak nepotřebuješ nic. :palec2:1

Šroub s coc. hlavou a vn. torxem-M12X1,5x80

Editováno: , autor: Casy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

ahoj všem tak při přejezdu nerovností hrozné rány v autě, jde to zezadu.. při jízdě po nerovné vozovce hrozně se auto houpe. dnes při zatáčení a cuknutí volantem do protipohybu jakoby rána.. může to být zadní tlumič nebo co by to mohlo být?

díky

jo ještě mě napadá nemůže to být tím uložením? dík za rady.

Editováno: , autor: cartmanko
Dva prispevky pod sebou. Precitaj si a respektuj pravidla fora..
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ze zadu to axiál nebude ;)

maniac: osobně bych sundal zadní kola a mrkl, zda není tlumič vyteklý, nebo není praská pružina....kolik máš najeto? na zadní nápravě toho moc není, co by ty rány mohlo dělat - uložený nápravy téměř neodchází, uložení tlumiče je jen kovový odlitek, takže bych sázel na tlumič(e) nebo pružinu ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám najeto 105tis.km, zjistil jsem že je to prostě po projetí nějaké i malé díry. takové bouchnutí, že se to roznese po celém autě.. vypadá to jako by prostě mládily dvě železa do sebe.

to uložení tlumiče asi sem se špatně vyjádřil ale někde sem tady četl o takovém gumovém dorazu, který prý odchází .. a dává se nahoru na tlumič..

viz tady: http://obchod.autokelly.cz/#PATH=3761801;1314088;1960760;1960764;1972968;1972969;1972975;1972979|CT=5|PCT=4|CUR=0|PGS=20|PT=0|PDID=1949769|PVT=1|SHT=0|SD=0|ST=0|LNG=0|

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

O víkendu jsem konečně nahodil nové tlumiče. Nakonec i přes obavy o přílišnou tuhost jsem zvolil Bilstein B4 (nikde jsem nenašel žádné reference při použití se sériovými pružinami) a je to OK. Moc jsem toho zatím nenajezdil. První dojmy z přímého srovnání jsou velmi pozitivní. Bilsteiny jsou samozřejmě tužší než mé původní opotřebené originály, ale jízda je příjemnější (auto se neprohupuje), podvozek je tišší a do zatáček se mu chce zase jako zamlada (možná líp). I jízda po Praze je příjemnější než s původními a i obávané krátké příčné nerovnosti jsou v pohodě.

Takže Bilstein B4 :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kuci, řeším ted otázku výměny tlumičů a nevím si rady.Pruziny budou V-Maxx -35. Nevím jestli koupit Bilstein B4 a nebo original tlumiče.Cenu neberme v potaz, obě sady mám za stejnou cenu.Vím, že bilsteiny B4 jsou trochu tužší, ale bojím se aby to s těma pružinama už nebylo moc na ty naše cesty.Máte někdo zkušenost?Děkuji za každou radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych řekl, že tuhost origo a Bilstein B4 bude hodně podobná (těžko se to porovnává, když původní originály měli přes 100kkm za sebou), B4 budou možná kapánek tužší (na origo pružinách), ale je to spíš příjemnější. B4 jsou plynokapalinové všechny, origo jen zadní (přední jsou kapalinové - alespoň pro mojí motorizaci). Jezdím hodně Prahu a jsem spokojen. Otázkou je, co to udělá na těch nižších pružinách.

Já jsem B4 kupoval od zdejšího člena s nickem Sebo. Cena byla více než příjemná a dodání bleskurychlé (doklad samozřejmostí). Zkus mu napsat, možná budeš cenou překvapen.

Editováno: , autor: rkonf
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Nastal čas vyměny předních tlumiču tak se Vás zeptám,jak moc velkej je rozdíl mezi olejovym(kapalinovym)tlumičem a plynokapalinovym)plynovym) konkrétně jde o Bilstein.Rozdíl je i v ceně kap cca 1000kč,plkap cca 1500kč.Bohužel na sportovní asi peníze nebudou,ale přesto vyběr viz niže.

A nebo origo sportovní podvozek 2100kč(eCAT) http://www.e-cat.cz/p-2652762/sortiment-podle-dodavatele/predni-tlumic-sportovni-podvozek-original.html?cPath=1314088_1960745_1960746_1970050_1970067_1970068_1970069&utm_source=zbozi.cz&utm_medium=neplacene

Nebo sportovní 2600kč http://www.weitec.cz/katalog.asp?pgid=7092

:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z výroby jsou na předku tlumiče pouze kapalinové. Výhoda plynokapalinových je ta, že plyn zabraňuje pěnění oleje (ke kterému dochází při větším zatížení) a nedochází tak ke snížení účinnosti tlumiče. Bilstein B4 je plynokapalinový tlumič a například na skoda-dily.cz ho seženeš za cca tu tisícovku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se dival na video kde, pokud jsem dobre rozumel, porovnavaji plynokapalinove tlumice jednoplastove a dvouplastove a podle mne ty jednoplastove z toho vychazeji lepe, nepeni. Jinak obecne, ktere jsou komfortnejsi, kapalinove nebo plynokapalinove? A ktere maji delsi zivotnost? A v cem jsou vyhody kapalinovych a plynokaplinovych tlumicu obecne?

Diky.

Odkaz na ono video:

http://www.kyb.com/videos/video_monotubevstwintube.php?KeepThis=true&TB_iframe=true&height=291&width=448

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 4 měsíce později...
  • o 3 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...