Přejít na obsah

Exteriér


138 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 7.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 10.5k zobrazení
    • 110 odpovědí
    • 46.7k zobrazení
  1. Mlžení světel

    • 18 odpovědí
    • 12.3k zobrazení
    • 67 odpovědí
    • 24.3k zobrazení
  2. Kryt kapoty 1 2

    • 27 odpovědí
    • 14k zobrazení
    • 439 odpovědí
    • 158.3k zobrazení
  3. Kryty zrcátek

    • 23 odpovědí
    • 5.8k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 6.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
  4. Polepy zrcátek

    • 1 odpověď
    • 2.8k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 7.1k zobrazení
    • 221 odpovědí
    • 31.7k zobrazení
    • 51 odpovědí
    • 27.5k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  5. Odrazky na nárazník 1 2 3 4

    • 87 odpovědí
    • 19.5k zobrazení
  6. zadní nárazník SB

    • 7 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
  7. Lízatko Monte Carlo

    • 11 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 9.2k zobrazení
  8. Polep střechy

    • 17 odpovědí
    • 6.3k zobrazení
  9. Oprava laku 1 2

    • 33 odpovědí
    • 5.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Díky za reakci. Šrouby jsou hodně orezlý, přiznám se že klasickým očkem jsem to ani raději nezkoušel protože jsem měl obavy o strhnutí. Existují a objednám si ploché očkové klíče se šestihranem. Tím si říkám že by to s trochou štěstí mělo jít. Pokud by se to stejně protočilo, tak bych asi hlavu odsekl a přidělal ho prozatím na dva šrouby do výměny ložiska, tak jako to plánujes. Jinak v tom místě, které máš nabarvené stříbrnou, já mám ten plech již prasklý.
    • Na žádnou pružinku ve filtru si nevzpomínám, ale je to už delší čas, co sem tom měnil.
    • Pokud je tam šestihran a nejde s tím otočit očkovým klíčem, tak se to rozumně sundat nedá.  V ose se k tomu šroubu přes náboj nedostaneš a z té zadní strany se to odvrtat nedá.  Já jsem to vyřešil tak, že jsem očistil a nalakoval ty krycí plechy, co už tam byly.  Zkusím ty šrouby odvrtat, až budu někdy měnit ložisko.
    • Já bych takovouhle prkotinu neřešil a pokud ano, tak bych si to natřel a nikoho se o nic neprosil. Cesta nejmenšího odporu.    Osobně myslím že 1) pokud by se kryt dotýkal vany motoru, tak by byly vydřené ty podélné "drážky", ne celá plocha. A za 2) vada byla odřená už z výroby, na kryt napršela nebo nacákala a stála na něm voda a proto vana zrezla.
    • A zo skusenosti, co to moze sposobovat?
×
×
  • Vytvořit nový...