Přejít na obsah

Motor 1.8 TSI


79 témat v tomto fóru

    • 229 odpovědí
    • 108,6k zobrazení
  1. 1.8 TSI (118 kW) 1 2 3 4 116

    • 2,9k odpovědí
    • 543,2k zobrazení
    • 192 odpovědí
    • 77,7k zobrazení
    • 49 odpovědí
    • 34,2k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 11,1k zobrazení
    • 39 odpovědí
    • 22,9k zobrazení
    • 71 odpovědí
    • 30,5k zobrazení
  2. Vaše spotřeba 1 2 3 4

    • 81 odpovědí
    • 18k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 4,5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4,7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3,9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4,4k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 7,7k zobrazení
  3. 1.8 tsi P0011

    • 1 odpověď
    • 2,5k zobrazení
    • 50 odpovědí
    • 28k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 6,4k zobrazení
  4. 1.8tsi chyba P164A

    • 1 odpověď
    • 2,1k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3,9k zobrazení
  5. BSR-kdo má zkušenost

    • 16 odpovědí
    • 9,6k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 2,1k zobrazení
  6. Chrastivý zvuk motoru

    • 4 odpovědi
    • 3,2k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 32,6k zobrazení
  7. Chyba p0420

    • 17 odpovědí
    • 26k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 13,4k zobrazení
  8. Chyba tlaku oleje

    • 9 odpovědí
    • 6,4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Myslíte, ze těch 110kw v tdi bude dostačující na takové auto? Polovina město, polovina dálnice 
    • Ahoj ,jak se ti to prosimte podařilo vyřešit ?
    • Mám v dílně 60 litrový sud 5-30 s touto specifikací na kterou jsem se dotazoval. Nehledám v tom žádné vylepšování. Je tam 100 ,-  na litru rozdíl, tj. na výměně 5 stovek, nic co by nešlo přežít. Šlo mě spíše o názor zda-li dát nebo nebo ne abych nemusel řešit doma 4 auta s 5-30 a jednoho superba s 0-20  🙂 Děkuji
    • souhlas s poznámkou moderátora nad tvým příspěvkem - již to zde bylo diskutováno mnoho krát. Přesto a neber toto příliš osobně: co tě prosím vede k tomuto dotazu - máš pocit že výrobce tě chce podvézt a nutí ti špatný olej? Vím, že dnes mnozí si třeba ordinují sami antibiotika, protože si přečetli na internetu od neznámeho anonyma co mají za chorobu a jak ji léčit. Na jiném fóru si koupí člověk nové auto a automaticky se ptá jak odstavit EGR ventil a vyhodit DPF. Tak by mě prostě blbě zajímalo pozadí dotazu.   Za mne bych NIKDY neměnil z pťedepsaných 0-20 za 5-30. Nejsme již v období žigulíků a Š100 kdy to bylo skoro jedno. Ale je to každého volba.  
    • Řekni si v servise, ať ti to přestaví na pevný interval na 15 000 km, já jsem si to tak nechal u současného Supa i toho předchozího.
×
×
  • Vytvořit nový...