Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI


1 236 témat v tomto fóru

    • 670 odpovědí
    • 428,1k zobrazení
    • 310 odpovědí
    • 153k zobrazení
  1. Výměna rozvodů 1 2 3 4 9

    • 224 odpovědí
    • 199,5k zobrazení
    • 171 odpovědí
    • 122,1k zobrazení
  2. Spotřeba TDI 1 2 3 4 41

    • 1k odpovědí
    • 208,5k zobrazení
  3. Teple starty 1.9TDI 1 2 3 4 5

    • 106 odpovědí
    • 111,7k zobrazení
    • 195 odpovědí
    • 71,1k zobrazení
    • 25 odpovědí
    • 20,5k zobrazení
    • 68 odpovědí
    • 70,1k zobrazení
  4. Chip motoru 1.9TDI 81kW 1 2 3

    • 65 odpovědí
    • 54,2k zobrazení
  5. Palivový filtr 1 2

    • 42 odpovědí
    • 27,5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 401 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 877 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 792 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
  6. 1.9TDI - emise do dílny

    • 10 odpovědí
    • 14,6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 830 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 534 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 744 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 577 zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 12,5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,7k zobrazení
  7. Snímač zdvihu ihly

    • 15 odpovědí
    • 16,1k zobrazení
  8. Identifikace dilu v motoru

    • 2 odpovědi
    • 893 zobrazení
  9. Přehřívání 1 2

    • 44 odpovědí
    • 15k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Pánové, držte se zadání tématu. Diskuzi o převodovce jsem smazal.   
    • Hele podle všeho ta klapka  Vyčistil jsem, vrátil... Mohlo to být i výměnou autobaterie, že si hledala polohu atd., od té doby jsem se na to nesoustředil a nezaznamenal to  Podle všeho tedy nic, co by měl člověk řešit, pokud to nedělá pořád.
    • Olejová vana na EA211 1.0 TSI, 1.2 TSI i 1,5 TSI je z duralové slitiny, obecně mají duraly nízkou mez kluzu oproti oceli. Originální šroub má ocelové těsnění, ocel má Youngův modul pružnosti cca 205 GPa při RT, měď má cca 80 GPa při RT. Tzn, pro ocel je třeba cca 2,5 x vyšší utahovací síla, aby těsnila stejně jako měď. Nebudu riskovat otlačení dosedací plochy pro těsnění kvůli tomu, že automobilka raději zvolí ocelové těsnění, které je levnější než 2 mm tlusté měděné. Nová olejová vana stojí nesmysl, výměna je složitá, musí dolů i kompresor klimatizace.
    • ...co se mi podařilo vytáhnout z jednoho prodejce... Tak kdyby někdo řešil něco podobného... Každopádně, Jedničkové Octávie mají i multifunkční volant kde je také tempomat... Takže, kdyby měl někdo schéma zapojení na jedničkovou octu... A kdyby někdo chtěl páčku na tempomat, o jedné bych asi věděl... 😄
    • Že to palivo je tak levné že neleze do penez
×
×
  • Vytvořit nový...