Přejít na obsah

Ostatní

Co se jinam nehodí a týká se Fábií.


97 témat v tomto fóru

  1. Fabia III 1 2 3 4 182

    • 4,5k odpovědí
    • 557,3k zobrazení
  2. FIII vs konkurence 1 2 3 4 73

    • 1,8k odpovědí
    • 206,3k zobrazení
    • 852 odpovědí
    • 189,8k zobrazení
    • 1,2k odpovědí
    • 180,6k zobrazení
  3. Fabia III Facelift 1 2 3 4 44

    • 1,1k odpovědí
    • 173,1k zobrazení
    • 204 odpovědí
    • 168,9k zobrazení
    • 237 odpovědí
    • 58,3k zobrazení
  4. MR 2020 1 2

    • 45 odpovědí
    • 16,1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 9,3k zobrazení
  5. Srazy FIII

    • 0 odpovědí
    • 8,5k zobrazení
    • 49 odpovědí
    • 114,4k zobrazení
    • 638 odpovědí
    • 105,6k zobrazení
  6. Bouračky 1 2 3 4 17

    • 400 odpovědí
    • 96,8k zobrazení
  7. Dodací lhůta 1 2 3 4 19

    • 463 odpovědí
    • 74,1k zobrazení
  8. FIII - sleva % 1 2 3 4 19

    • 464 odpovědí
    • 71,5k zobrazení
    • 232 odpovědí
    • 60,4k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 55,8k zobrazení
    • 27 odpovědí
    • 34,6k zobrazení
    • 50 odpovědí
    • 29,8k zobrazení
  9. MR2018 1 2 3 4 6

    • 125 odpovědí
    • 27,2k zobrazení
    • 171 odpovědí
    • 26,6k zobrazení
  10. Závady na záruku 1 2 3

    • 71 odpovědí
    • 24,9k zobrazení
  11. FABIA III TSI divný zvuk 1 2 3

    • 62 odpovědí
    • 24k zobrazení
  12. Inspirace pro Fabii III 1 2 3 4

    • 91 odpovědí
    • 23,2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • pekne spracovane. ale urcite muselo ist sklo uplne von? ked som dorabal zadne elektricke okna na kombi i kratku, tak stacilo sklo podrzat v hornej polohe (papierova paska vydrzala). samozrejme, nebola potom moznost to sklo uplne umyt, ale asi mensie riziko prasknutia  
    • @Tonda K jsi normální? Ptát se na to samé už ve třech tématech? 
    • 1.5 TSI 96KW CNG (DHFA) - 340 tis km, prvá výmena
    • Nedělaj tady zmatky - vždyť už to řešíš jinde. Nelze se dotazovat na stejnou věc vícekrát.
    • Dobrý den. Potřeboval bych prosím poradit s problémem u mého roomstra r v 2014. V posledních dvou týdnech se mi vybila dvakrát baterie, že jsem ani nemohl nastartovat. Výměnil jsem baterii, pak mě napadlo měřit klidový proud. Auto zamčeno, vše vypnuto. Po asi minutě proud klesl na 0,05-0, 04 A. Pak v nepravidelných intervalech jakoby vždy na dvě tři sekundy vystřelil na 0,3-0, 4 A. Čekal jsem přes hodinu, ale jednotky se neuspaly a pořád se objevovaly pulzy. Vytáhl jsem pojistky od dveří, problém trval. Klidový proud klesl na 0,015 A, ale zhruba každou druhou minutu "vystřelí".Měl někdo takový problém?   
×
×
  • Vytvořit nový...