Přejít na obsah

70 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 8.6k zobrazení
  1. Jaký motor do SIII? 1 2 3 4 5

    • 108 odpovědí
    • 50.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 689 zobrazení
    • 59 odpovědí
    • 26.3k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 21.8k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 6.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4.2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 9.1k zobrazení
  2. 7st DSG pro 140KW TDI

    • 24 odpovědí
    • 35k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 23.8k zobrazení
  3. CNG Superb

    • 0 odpovědí
    • 6.8k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.2k zobrazení
  4. Díra ve výfuku

    • 2 odpovědi
    • 5.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 7k zobrazení
  5. DQ250 hluk (hrkotanie) v pozicii P a N

    • 1 odpověď
    • 3.8k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 541 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.1k zobrazení
    • 31 odpovědí
    • 26.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • ja som kupil tento a na FL funguje na 100%   https://www.aliexpress.com/item/1005002826551352.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.228.62001802yx5DvC
    • @wirer @Petr Svetr jo, tak jsem to overoval, vzal jsem ten z toho odkazu. Konektor vam hosi pasoval? Ja musel urezavat pacicky. Poslal teda cinan jiny kus? Klidne objednam znovu pokud se jenom spletl. dik
    • Dobrý den, Chtěl bych se zeptat. Mám takový problém. Mám superb 1.9 tdi 96kw. Motor jede normálně ale je hodně zasrany od oleje.    Nyní jsem zjistil, že když otevřu kapotu, tak kolem egr je dým z výfuku podle smradu a kvůli tomu jsem egr vyměnil za nový i s trubkou co je na zpětné vedení zplodin. Kouř stále trvá vcem by mohl být problém?  Vlnovec je měneny u výfuku.  Nemohlo by to jít z víka ventilů ten smrad zplodin výfuku? 
    • Zdravím, mám menší problém. 2 měsíce zpět sem koupil auto, vše začlo bejt špatné po tom co sem vyměnil olej. Dal sem tam 5W-40 Motul, dle normy. Začal rachtat řetěz, nechal sem udělat rozvody komplet se vším všudy.. bohužel dělal to koumák a tak sem byl nucen to dát do pořádného servisu za 20tis kde mi to udělali pořádně, zkontrolovali vše apod. Od té doby co se do motoru začal někdo takhle hrabat, to je hrůza. Auto jede plný výkon, neškube akorát volnoběh je hroznej.. svíčky jsou nové (Bosch dvojtá platina) a nejvíce mě trápi tento zvuk nejdříve to začlo takovým "chrastěním mi přišlo?" a dnes to začlo takhle skřípat.. ale pořád auto jede plný výkon vše..  Nemůže to být pouze PCV ventil toto vše? Na videu jde i vidět jak se motor hejbe.. dle servisu to bylo gufero.. nechal sem ho udělat za 6,9tis a příjde mi to snad ještě horší  
    • Zdravim, posledniho cca pul roku pozoruji zvysenou spotrebu na moji OC2 1,6MPi. Jeste nedavno to auto bylo schopne jezdit za cca 6,5-7L/100km okresky ale za posledniho pul roku to vystoupalo o 1-1,5 litru nahoru na nejakych 8+ pri klidne jizde nebo lehke jizde po dalnici do 120km/h.   Drive jsem videl na budiku 8+ litru jen kdyz sem ficel 140+ z Prahy do Brna   Motor jede normalne, nesmrdi, tahne na palubnim PC zadne kontrolky nesviti. Benzin furt stejny. Myslel jsem, ze je to kvuli novemu zimnimu obuti ale na letnich gumach spotreba nijak vyrazne neklesla, jen malinko. Oleje a filtry menim pravidelne sam. V posledni dobe jsem na aute vymenil pouze sekundarni cerpadlo vzduchu, protoze to puvodni uz hodne piskalo, na diagnostiku jsem to ale nedaval, nic to nepsalo. Jinak zadna oprava nebo zasah do motoru, nic.   Z minulosti: Predloni na aute svitila lambda sonda ale zjistil jsem, ze duvodem byla zrejme ne lambda samotna ale prepalena pojistka pro okruh lambda sond. Po vymene odpovydajici pojistky a jedne sondy prestala svitit kontrolka a auto prestalo smrdet benzinem z prilis bohate smesy.   Snad jedinou abnormalitou, kterou pozoruju je, ze po vymene chladice cca 3roky zpet, se na aute casteji zapina sahara, jakoby vic hral motor. Teplota se drzi na optimu, termostat byl jiz drive vymeneny a funguje.   Nejake napady co zkontrolovat, jak to dostat dolu?   Motor ma najeto cca 280 000km.
×
×
  • Vytvořit nový...