Přejít na obsah

Ostatní

Co se jinam nehodí a týká se Fábií...


921 témat v tomto fóru

  1. FABIA RS 1 2 3 4 46

    • 1.1k odpovědí
    • 239.6k zobrazení
    • 923 odpovědí
    • 229k zobrazení
    • 412 odpovědí
    • 191.5k zobrazení
  2. Koupě ojeté Fabie I - poraďte 1 2 3 4 39

    • 951 odpovědí
    • 169.6k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 121.9k zobrazení
  3. Zjišťování čísel dílů - ETKA

    • 1 odpověď
    • 15.6k zobrazení
    • 972 odpovědí
    • 120.2k zobrazení
  4. VAG - COM 1 2 3 4

    • 85 odpovědí
    • 102.2k zobrazení
  5. Service INSP 1 2

    • 26 odpovědí
    • 81.1k zobrazení
    • 279 odpovědí
    • 79.8k zobrazení
  6. Servisní prohlídky 1 2 3 4 5

    • 116 odpovědí
    • 69.4k zobrazení
  7. Sraz Fabia clubu 1 2 3 4 35

    • 874 odpovědí
    • 66.7k zobrazení
  8. Objem nádrže

    • 23 odpovědí
    • 64.7k zobrazení
    • 115 odpovědí
    • 63.3k zobrazení
    • 159 odpovědí
    • 62.4k zobrazení
  9. Z HISTORIE KLUBU 1 2 3 4 18

    • 427 odpovědí
    • 58.1k zobrazení
  10. Kniha Jak na to Fabia 1 2

    • 33 odpovědí
    • 53.8k zobrazení
  11. Úpravy pro cestování 1 2

    • 38 odpovědí
    • 52.8k zobrazení
    • 179 odpovědí
    • 52.7k zobrazení
    • 60 odpovědí
    • 49.5k zobrazení
  12. Manual Fabia I

    • 21 odpovědí
    • 46.4k zobrazení
  13. Jména našich miláčků 1 2 3 4 6

    • 131 odpovědí
    • 45.3k zobrazení
    • 41 odpovědí
    • 44.6k zobrazení
    • 46 odpovědí
    • 35.2k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 34.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zeptám se, můžu nějak přes VCDS manuálně otvírat a zavírat EGR? Vyndal bych trubku z intercooleru a podíval se jestli se klapka skutečně hýbe. Nevím jestli to můžu nastartovat, když mám tu trubku venku a spustit ten základní test pod skupinou 03 na egr. 
    • Jestli se hodnota nemění v závislosti na pozici EGR, tak bych to spíš viděl na zaseklý EGR nebo vadný ovládací ventil N18. Na kontrolu váhy vzduchu je také postup, viz. Kontrola snímače množství nasávaného vzduchu -G70-. Ideál by bylo ještě zkontrolovat těsnost sacího potrubí mlhou.    Vysvětlení: Když motor saje vzduch přes EGR, klesne množství vzduchu skrz vzduchový filtr, který je měřený váhou vzduchu.
    • Zkusil bych určitě první to víčko. Na autě nám to dělalo to samé, stačilo dát nové víčko a bylo po problému.
    • No jo, ale když nad tím tak přemýšlím a povede se aktivovat plachtění i v normálním režimu dsg a před barákem nohou zabrzdím, tak tam zase asi skočí rychlost, ne? 😮‍💨
    • No tak se uvidi co bude. Pokud stat dopusti, aby jezdili lidi k zubarum, ocnim, neurologum a ja nevim komu vsemu klidne i 100km, zbytecne mrhali diky tomu energi, na dalnici si pekne poletime 150kou a nemci stale neomezene, tak je mi cely GD akorat k smichu. A naslo by se spousta dalsich nesmyslu, ktere jdou proti nejake ochrane klimatu. Ale byznys je byznys. Doted jsem jezdil VW starym 20 let na CNG a plnicim normu EURO4, dalnicni znamku jsem mel diky pohonu na zemni plyn za polovicni penize. Nyni, kdyz mam auto plnici nejnovejsi emisni normu, mam dalnicni znamku za plnou palbu 🤣 K smichu je mi cely ten parlament hlupaku. Cili za me, cely GD okamzite zrusit 🙂 
×
×
  • Vytvořit nový...