Přejít na obsah

Podkategorie

  1. 4,8k
    příspěvků

79 témat v tomto fóru

    • 540 odpovědí
    • 99,8k zobrazení
  1. Vše okolo CLUBU 1 2 3

    • 50 odpovědí
    • 33,7k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 48,2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 7k zobrazení
  2. Zajímavosti na prodej 1 2 3 4 47

    • 1,2k odpovědí
    • 107,6k zobrazení
    • 213 odpovědí
    • 37,3k zobrazení
  3. MIKINY pro superb club 1 2 3 4 7

    • 161 odpovědí
    • 25,8k zobrazení
  4. zasrany fetky !!!! 1 2 3 4

    • 89 odpovědí
    • 16,6k zobrazení
  5. Maximalka 1 2 3 4

    • 82 odpovědí
    • 19,3k zobrazení
    • 73 odpovědí
    • 10,3k zobrazení
  6. Dilema - za co vymenit SUPA 1 2 3

    • 71 odpovědí
    • 23,3k zobrazení
  7. Co se do něj vejde 1 2 3

    • 67 odpovědí
    • 39,7k zobrazení
    • 67 odpovědí
    • 20,3k zobrazení
  8. Triky na Policii 1 2 3

    • 55 odpovědí
    • 8,7k zobrazení
  9. Autobazary vykupni cena 1 2

    • 41 odpovědí
    • 5,7k zobrazení
    • 41 odpovědí
    • 28,2k zobrazení
    • 38 odpovědí
    • 6,1k zobrazení
    • 30 odpovědí
    • 22,4k zobrazení
  10. NADRZ 1 2

    • 28 odpovědí
    • 6,7k zobrazení
  11. Servisní interval 1 2

    • 27 odpovědí
    • 13,9k zobrazení
  12. Polštářky :) 1 2

    • 27 odpovědí
    • 6,2k zobrazení
  13. Logo-SuperB 1 2

    • 25 odpovědí
    • 15,2k zobrazení
    • 25 odpovědí
    • 4,3k zobrazení
  14. Motor 2.7Tdi od Audi 1 2

    • 25 odpovědí
    • 22,1k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 3,6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Dobrý den. Potřeboval bych prosím poradit s problémem na Roomstru rv.2014. Po dvakrát se mi během čtyř dní vybila baterie že jsem nemohl ani nastartovat. Osazena nová baterie a začal jsem měřit klidový proud pomocí ampérmetru. Vše zavřeno a vypnuto. Po asi minutě proud klesl na 0,05 až 0,04 A. Pak ale v nepravidelných intervalech vždy na 2 sekundy jakoby vystřelil na 0,2 A. Zhruba každou druhou minutu. Po vytažení pojistek od dveří proud klesl, ale ty zvýšené impulzy trvají. Měl někdo takový problém? Prosím můžete poradit?
    • Toho se právě bojím - měnit ŘJ se mi nechce 😞 a nemáte někdo tip na nějakého šikulu mezi Prahou a Rakovníkem co by tohle za rozumnou cenu zvládl? Díky moc      
    • VDO změnilo technologii výroby a i když výrobní kódy i kódy náhrad na vstřikovači sedí, vypadají stejně ale chová se jinak než starší verze, nelze je kombinovat  i pokud se správně zapíšou adaptační kódy. Pokud nový vstřikovač vložíte do systému se starším provedením, motor začne kouřit, vibrovat a dunět. Proto, pokud chcete nové vstřikovače, musíte zakoupit celou sadu.
    • Ten je vymenený a drží pevne. Skôr ma aj napadlo ci by to nemohlo robiť aj palivový filter boh vie kedy bol menený. Poprípade ci by to nemohla robiť aj skrtiaca klapka s lambda sondou. Ak dávajú nejaké chybne parametre. Na diag píše len 11003 odparovanie Pal. Nádrže.  Ako som už písal po výmene nádobky s  ak. Uhlím, ventilom na odparovanie, a menený aj ventil odparovania vackovej hriadele. Chyba sa dá vymazať ale po prejdení niekoľko desiatok km  znova nabehne a rozsvieti kontrolku motora.  Ventil na odvetravanie Pal. Nádrže je dobrý skúšal som aj cez vcds v akčných členoch ci cvaka, a funguje.     
    • Asi bude problém v ŘJ, která špatně vyhodnocuje proud odběru žárovek. Nějaký studený spoj. U dnešních ekologických bezolovnatých cínů, běžná záležitost. V servisu by asi vyměnili celou ŘJ, za několik tisíc, elektroamatér by jistě závadu našel a přepájel.
×
×
  • Vytvořit nový...