Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/28/19 ve všech sekcích

  1. Třeba já design, liftback není ani kupé, ani sedan, nikdy se mi proti kombi nelíbil... Jinak lidi, co vlastně chcete? Kdyby přišla škodovka s ještě ojebanějším, nebo stejně ojebaným (protože více to asi moc nejde) autem jako je OIII, každý by prskal, jaká sračka to je. Když tedy za mě udělá konečně správné rozhodnutí a dá ty prachy na líbivější design a lepší materiály, což jde nutně ruku v ruce se zdražením, zase všichni prskáte, jaká je ta cena sračka. Nechcete rovnou Rolls Royce zadarmo?... Stejně by si každý našel další důvod ke kritice.
    6 bodů
  2. osobne si myslim ze zacne byt octavia i na firemni klientelu pomerne draha a hodne obchodnich zastupcu bude muset presedlat do Scaly nebo se podivat do jine staje.
    5 bodů
  3. Mimochodem, ty sedadla jsou klasický přestřel ŠA. Opel nabízí v Astře Ergonomická přední sedadla AGR, což jsou snad jedny z nejlepších sedadel na trhu a tipněte si cenu. Kdo si tipl 15 000,-, má pravdu. V Insignii jsou za 30 tisíc... Tady jde vidět, že ŠA těží z toho, že má drtivou většinu prodejů firemním zákazníkům a staví Octavii na mnohem vyšší úroveň (hlavně cenově) než je.
    4 body
  4. Loni jak kapku naprašilo tak jsme i z Radkem zapadli :D
    2 body
  5. Nejsou povinné, protože LED má dle všeho nižší svítivost - https://www.vapp.cz/upload/kc/files/poradna/EHK-OSN-48.pdf (strana 32)
    2 body
  6. Soukromých osob je tady na fóru pomálu, spíše mizerné množství. Jak tady zaznělo - paket Style Plus je perfektní a cena 20tis.Kč ho podtrhuje jako jednoznačnou volbu[emoji106]K tomu nezávislé topení a co více si přát. Za mě asi nic :-)). Jinak bych se rád zeptal na ostřikovače světel. Ty už nejsou u matrix led povinné, tak jako u led a bi-xenonů? Jsou totiž za příplatek 3500Kč.
    2 body
  7. To je hezké, ale ne všichni makáme pro firmu, která svým zaměstnancům kupuje auta jak na běžícím pásu. Je stále dost firem, kde se nedodržují ani ony 4 roky auta, po dobu odpisu, ale prostě se auto užívá, dokud to jde. A neznám situaci všech lidí tady na fóru, i když za tu dobu tady už sem tam člověk ví, že ten či onen je prodejce nebo dělá ve ŠA, nicméně právě tihle lidé, kteří si často ani to auto za své peníze nekoupí a jezdí ve "firemním" by se neměli moc ozývat a na jiné tady dělat ramena.... Podle mě, je tam ta výbava docela velká, líbí se mi příplatek 20 000,- za Style Plus, který obsahuje opravdu MOC položek a jsem rád, že se už nemusí více připlácet za Matrix světlomety, které v autě prostě chci. Nicméně nezastírám, že při pohledu na cenu (čekám ale stejně na liftback), si možná nakonec raději pořídím Karoqa ve Sportline verzi, protože cenově to pak vyjde stejně....
    2 body
  8. Ano tomu se říká sociální bublina, okruh tvých známých a tohle fórum. Lidé s podobnými názory, zájmy a řekněme třeba i příjmy. :) Na druhé straně je ale jiná sociální bublina lidí, která má zcela jiný nebo opačný názor, a ta může být klidně stejná nebo větší.
    2 body
  9. Vzhledem k průměrnému stáří vozového parku v ČR budou fyzické osoby nepodnikající, co si koupí novou Octavii v naprosté minoritě z celkového objemu prodaných vozů, ať už nových nebo bazarových. Mě osobně je líto za tak spotřební věc jako auto, ať je jakékoliv, dávat tolik peněz, ale to je každého věc ať si každý koupí co chce :)
    2 body
  10. No a o tom to je. Tak jsem zapřemýšlel, co si asi vybere a koupí průměrná česká rodina, s průměrným příjmem a průměrnou hypotékou, průměrným počtem dětí atd., pokud bude mít na výběr z těchto tří možností: a) novou Octavii za cca 450.000,- a výše b) nový Hyundai i30 za cca 300.000 a výše c) ojetou Octavii za cca 300.000 a výše Jako nápovědu si sám uvedu, že průměrně starý řidič, z průměrné české rodiny, z vysoka kašle na hafol nových asistenčních systémů a nechce přeplácet za něco s čím bude mít do budoucna jen potíže.
    2 body
  11. Stan to psal v tématu OIV. Je evidentní, že mají prostě jen nejprodávanější kombinace motorů. Na druhou stranu vypustit do světa jen kombíka s tím, že lift příjde v roce 2020 a nemít za něj možnost objednat nic jiného, je fakt zmrdstvo světa. Jako osobně bych čekal, že pustí 2.0 TDI 110kW s manuálem nebo s DSG a pak 1.5 TSI 110kW s manuálem nebo s DSG, ať má člověk na výběr. Teď v podstatě nemáš skoro na výběr. Což je u ŠA velký nezvyk.
    2 body
  12. Já si myslím, že mícháš trochu jabka s hruškama. Ano ergo sedačky má už dneska v nabídce hodně aut, ale je potřeba si uvědomit, že se mohou v parametrech dost lišit a to udělá ve finále jinou cenu. Ergo sedačky můohou mít čalounění z kůže, z látky, kombinací alcantary, látky...perforovaný s odvětráváním. Cena za perforovanou kůži je jinde než za látku nebo alcantaru. Můžou být s masážní funkcí, která může vypadat různě, buď ti tam jen jezdí ta bederní opěrka, nebo je to vícebodové. Můžou být elektricky nastavitelné v x různých směrech, s nastavitelným podsedákem nebo bez. S pamětí nebo bez. Navíc ještě tohle všechno jestli je jen u řidiče a nebo i spolujezdec. Já mám jakési ergo sedačky na Golfu 2018, jmenují se nějak ErgoActive. Ale je to jen alcantara/látka, jen řidič, jsou vyhřívané, ale nemají odvětrávání, nemají paměť, "masáž" tam je. A stáli tehdy někde kolem 35k-40k, ale je to parametrově něco jiného.
    2 body
  13. Ty pokuty tam asi ještě nebudou.... Více se v poslední době prodávalo kombi, proč na tom nevydělat. Aktuální motorizace zřejmě kopírují největší procento prodejů.
    2 body
  14. Tak ses hezky vypovídal a teď k realitě. Cena 15 000Kč je za paket, který obsahuje úplně něco jiného. Obdobný paket stojí u Astry 41 000Kč. Jenže jaksi nejen, že nemá odvětrávání, ale elektricky ovládané sedadlo s masážní funkcí je jenom pro řidiče. Astra má sice v paketu navíc vyhřívání zadních sedadel, volantu. Zároveň Astra má v základu čalounění v kombinaci látka/kůže, takže jde o "doplatek" za celokožené provedení. Ale tak hlavně že neporovnáváme jablíčka a hruštičky. Copak, že stojí nezávislé topení u Octavie 25 900Kč a u Astry 46 500Kč?
    2 body
  15. Kdo si v létě objednal Trumf asi to vyhrál, za 480 bylo vybavené auto, náprava stejná, hlavně bez tabletu. Pro CZ rodiny to fakt není u Hyundai si teď mnou ruce. To i operák škoda bez starostí bude pěkně mastný, cena, pojistka ....
    2 body
  16. Ta cena se dala čekat, ikdyž zněly z fabriky hlasy, že ji chcou zachovat na podobné výši. Co je ale mazec jsou ergo sedadla se všemi těmi funkcemi a to za 68tis.Kč, wow to je slušná nálož :-)).
    2 body
  17. Před 17 lety jsem kupoval Fabií classic HTP 40kW za stejnou cenu jako jsem koupil FIII Style 81kW a o čem to vypovídá? Ano, o ničem... Chce to porovnat pořádně ty výbavy, někdo na webu si s tím tu práci dá. A ještě drobná poznámka, on opravdu od ŠA kupuje někdo auta za ceníkovou čemu? (když už srovnávat s tím co bylo, tak srovnatelné, ne ceník vs nabídka prodejce).
    2 body
  18. Anebo zkreslené představy nemá, ale odmítá jezdit do x různých značkových servisů, když mu už ve třech řekli, že světla svítící 20 m před auto jsou nastavená správně... Pak nic jiného než ten imbus nezbývá.
    2 body
  19. Pozri sem. https://forum.skodahome.cz/topic/142115-%C3%BAnik-chlad%C3%ADc%C3%AD-kapaliny/
    1 bod
  20. Přečti si ten článek ještě jednou a sám zjistíš, že se nejedná o zvýšení o 3,90 Kč, ale na 3,90.
    1 bod
  21. S automatem jezdim někdy od 2001. Hydra, CVT, DSG. To by bylo na dlouhé povídání, ale základ je údržba, správné používání a trocha štěstí. Např. teď lehlo DSGčko v VW Polo TSI. Vylítalo pár zubů ve 40tis km. Těsně po záruce. Zřejmě vadný kus. Manuál mám samozřejmě taky.[emoji6]
    1 bod
  22. Jo lidi jsou ujetý, budou jim to furt kupovat. I když Octávie kupují stejně jen firmy. A řada z nich už ani to ne, koupí Rapidy a Octávie jen pro vedoucí pracovníky.
    1 bod
  23. Ty motorizace co přijdou nic neřeší, v podstatě jen silnější varianta benzínu a nafty a samozřejmě jen s automatem... Dokud lidi budou kupovat olítané 3-4 leté Octavie za ceny nových aut méně oblíbených značek, bude to tak i nadále.
    1 bod
  24. Ahoj mám v rodině 2 auta na cng. První citigo a druhé právě O3. Olejem jsem se dlouho zabýval od té doby co skončila záruka a přestal jsem jezdit do autorizáku. Pročetl jsem toho opravdu hodně a závěr je takový: když to měníš co 10k tak je celkem jedno jestli tam dáš 5w40 502 00 lowend nebo značkový.. nejdůležitější je dodržet specifikaci. U mě autorizák dával 5W-40 Shell Helix ... a někomu dokonce Castrol jsem se dočetl. Co jsem se tak načetl od lidí co se opravdu o auto starají tak pro CNG dávali RAVENOL VST SAE 5W-40, Valvoline SynPower 5W-40, Valvoline MaxLife Synthetic 5W-40 . Já jsem se rozhodl pro poslední zmíněný Valvoline MaxLife Synthetic který mi vyšel nejlépe cena/výkon . Nic se nezměnilo akorát teplota oleje. Při stejné trase, ustálená rychlost 100-130 na rovince tak jsem měl teplotu oleje 84-88C a ted mám 93-98C takže asi je olej hustější, sám nevím proč se teplota zvedla... Filtr mám Mahle tam toho moc vymyslet nejde. Při 180km/h cca 20min vkuse jsem měl teplotu 110C ale to jsem jel na benzín a ještě to byl ten původní olej Shell. Jinak oleje by se mělo vlézt do 4l mi vlezlo přesně 4 a měl jsem to na horní hranici rysky. Do nového motoru se myslím vejde 4,5l ? Olej jsem nikdy nedoléval za 120k. Jenom ted od 100k tak za 20k jsem dolil 1l chladící kapaliny, nejspíše se někde strácí ale nemůžu přijít kde.. Jinak ten MOL žádná výhra není, ale jestli to budeš měnit co 10k tak je to jedno...
    1 bod
  25. A vůbec.... Jedna bába povídala že někdy na začátku roku přijde zdražení a od půlky roku taky ?. Že se auta zdržují mi je nějak jedno ale tady jde spíš o to že všichni tvrdí že vůbec ?
    1 bod
  26. @DušanV Jenže cenotvorba Octavie a Superbu není dělána pro fyzické osoby. Registrace nových vozů jsou veřejně dostupné a každý, kdo si dá 1 a 1 dohromady, musí vědět, že ŠA prostě cílí na firemní klientelu, kterou má v ČR skvěle rozjetou. Jinak co se týče toho výběru, tak s tím nesouhlasím. Pokud má rodina 300 tisíc na auto, má mnoho možností a mnoho z těch možností je i přijatelných, protože auto nebude mít 160 tisíc km najeto a bude v pěkné výbavě. Na výběr je mnohem více: Hyundai i40, Toyota Auris, Opel Zafira, Opel Astra, Kia Carrens, Kia Ceed... dneska za tu cenu seženeš skvěle vybavenou Insignii. Ale prostě musíš chtít hledat a dát si práci s tím, aby sis ta auta vyzkoušel a vybral si, co Ti bude sedět nejvíce. Největší problém je, že drtivá většina čecháčků vidí jen kufr. Nic jiného. Já vlastně vůbec nechápu, jak jsem mohl s Insignií vlastně žít, protože ten kufr je tam mnohem menší než v Octavii. A kupodivu jsem přišel na to, že při každé návštěvě příbuzných s sebou nemusím tahat 300 nepotřebných věcí.
    1 bod
  27. Ale octavia CNG má předepsaný pevný interval 15tis/rok, takže lít do ní LL mi přijde dost zbytečné mrhání prostředky.
    1 bod
  28. Já jo, ještě jsem k tomu dal Canton, webasto, nabíječku na mobil a výhře. Skla.
    1 bod
  29. Na stolek a pračku krkám a nad platíčko mi při cestě do Chorvatska nic nesmí.
    1 bod
  30. Toto se Škodovce povedlo. Cena webasta je skvělá. Za to škodovce díky a klobouk dolů, že cenu této špičkové výbavy nechala na parádně dostupné úrovni!
    1 bod
  31. Honzo, zcela upřímně... z 72 tisíc registrovaných aut v ČR u ŠA, bylo registrováno pouze 11 tisíc pro fyzické osoby. Bohužel SDA nenabízí filtrování dle provozovatele a zároveň typu (modelu), ale dá se očekávat, že většina z toho byla u Fabie, Scaly, atd. Těch nových O3 FL registrovaných do klasických českých rodin nebylo... většina lidí si koupí roční vůz, předváděčku nebo třeba auto z OL.
    1 bod
  32. @Clerfayt: OT: tak to bys mel videt proces homologace v USA. porad s Unii tady... nekdy mi v tomhle vlakne pripadne, ze jsme spis na foru Trikolory. Ony totiz vsechny ty asistenty a emise jsou jen zalezistosti Unie. Zpet k tematu. Co se tyce ergo sedacek, skoda ze pro me jedina zajimava verze, RS, je asi nedostane. Byla by zajimava kombinace sportovnich a ergo sedacek.
    1 bod
  33. Tohle je startovací série. Liftback bude v dubnu 2020 cca. Motory budou naskakovat, stejně jako další extra výbavy, kola.... Teď tam ještě nejsou třeba servisní služby, prodloužené záruky, příslušenství atp.
    1 bod
  34. 2.0 TDI s 85kW a jen s manuálem? Benzín bez DSG? Zatím opravdu chudá nabídka. A je smutné, že není vůbec venku liftback. Edit: Koukám, že ergonomické sedadla stojí 70 tisíc. Solidní. Na to, že se tady objevovaly příspěvky o tom, jak to bude základní výbava...
    1 bod
  35. 1 bod
  36. Za cenu současného základního liftbacku (Active) jsem před 10 lety kupoval novou OII FL v Eleganci. Ty ceny jsou naprosto mimo realitu českých rodin.
    1 bod
  37. https://www.auto.cz/nova-skoda-octavia-odhaluje-ceske-ceny-kolik-stoji-novy-cesky-bestseller-132230
    1 bod
  38. 30.1.2020 den D u prodejců: https://www.autorevue.cz/skoda-octavia-iv-2020-cena-v-cr-zavadeci-vybava-motory-technicka-data
    1 bod
  39. Ahoj, na budúci týždeň mi dorazí displej na columbus, budem to meniť namiesto amundsen ktorý mam teraz v O3 RS, tak dám vedieť ako to dopadlo. ... Edit: no columbus za amundsen vymenený, ale nastal takýto problém, vid. Foto.. Neviem ci ten displej co som kupil je poškodený, alebo tam treba len niečo cez diagnostiku nastaviť. Vie niekto pomôcť? .... Edit2: zohnal som jednotku z amundsen mib2 5Q0035874A, keďže amundsen MiB1 ma menšie rozlíšenie a to robilo problém na displeji... Po výmene jednotky ju bude treba nakodovat v Skoda Servise, dúfam ze zosilňovač Canton nebude robiť problémy a bude sa to dat bez problémov nakodovat. Pôvodný displej amundsen: 5E0 919 605D Novy displej columbus: 5E0 919 606 Jednotka v kastliku s CD a 2x SD: ZR_StdNav_MOST: 5E0 035 864 A
    1 bod
  40. No to byl první Kodiaq, ten jsme vrátili a druhý kus je již ve dvouválcovém režimu neslyšitelný.
    1 bod
  41. Jestli si to dobře pamatuji, tak u SIII byl rozdíl mezi 110 a 140 kW i v mechanice - určitě je tam jiné turbo (větší), jiná hlava, jiné vstřikovací ventily, písty, atd.
    1 bod
  42. Zrovna jsem si říkal, že bych ocenil automatické spínání podle teploty a absenci tlačítka.
    1 bod
  43. výrobca už na to kašle viacmenej rovnako , to boli len také chýry v začiatku výroby OIII , potom to už nikto neriešil ... dnes kúpiš BOSCH , BRISK aj iné kde je závit na každej inak , jediný kto to dodržiava je NGK veľmi to prežívate
    1 bod
  44. Ale já řeším poněkud něco jiného než je halogen, autobus (ten jsem beztak zmiňoval z jiného důvodu) nebo doba expozice ... Mě zajímá fundovaná odpověď jak mají svítit správně LED světla (eventuelně v nějaké míře, tedy jak daleko ). Nic víc nic míň. Jediné co jsem se zde za poslední dobu dozvěděl, že jsem nepřítel těch co si nastavují světla sami. I když i to je nějaké řešení. Což mi ovšem nijak nepomůže. Jen tak mimochodem, ačkoliv je to stejný záběr u jednoho můžu říct že to svítí perfektně a u druhého že to až zas tolik nesvítí.
    1 bod
  45. Ahoj, tak jsem tu zpět se "smutným" happyendem po dvou měsícíh boje s LED světly... Konečně se zdá světla svítí jak mají a zdá se že i nivelace funguje dobře. Po té co jsem pro třetí návštěvu zvolil jiný AS pro vyloučení systémové chyby že to "někdo seřizuje pořád špatně" a byl ochoten si u nového auta za tuto operaci zaplatit, jsem odjel večer z AS s autem které svítilo úplně nejníž od počátku a to tak že jsem na dálnici měl strach že minu výjezd kterým běžně jezdívám... Při poměření se známým co má O3 FL LED bylo zřejmé že jemu svítí světla dobře... Po třech návštěvách AS celkem fiasko a druhý den telefonát k dealerovi ať mne objedná na reklamaci světel. Nejbližší termín ale za 3 týdny :( i přesto, že jsem vylíčil že jsem s autem nebezpečný sobě i okolí a auto samozřejmě potřebuji. Mezitím sms od Škody jak jsem byl spokojen se servisem. To byla asi poslední kapka..., ale snažil jsem se jim v dotazníku objektivně ohodnotit situaci. Druhý den jako reakce jak „přežít tři týdny do reklamace“ mne napadlo zajet na STK na kontrolu a seřízení světel. Trochu koukali, co já tam s novým autem a naměřili že mi to svítí 10mm pod rysku na regloskopu. Nu nechal jsem si vypsat protokol (běžně to ale asi nedělají, měl jsem štěstí že před zavíračkou byl klid a ochota.. no neuvěřitelné! (ještě že mi tam nesebrali technickou ;-D ). Auto seštelovali jen imbusem a hurá konečně vidím do dálky a ne jen zajíce v příkopu!.. Radost ale mne přešla po tom co jsme auto zatížili kdy světla výrazně poklesla...sakra... Nové nastavení nehraje s kalibrací na diagnostice ze servisu.... Další den ráno telefonát z AS kde se jim od Škody vrátila stížnost nespokojeného zákazníka, ať přijedu, vše mi ukáži, mají vše zdokumentováno a kazím jim prý hodnocením pověst... Po té co jsem jim řekl zážitek a o protokolu z STK tak to tedy chtěli vidět... Než jsem stihl přijet do AS... telefonát, že se mi chtějí omluvit že zjistili že měli špatně nastavený regloskop! (a to věděli že už jsem to seřizoval jinde a jdu to napotřetí překontrolovat a seřídit k nim..) Po příjezdu následovala omluva že měli nastaveno na -2% namísto -1%. Tentokrát jsem byl i u seřízení, zkoušeli jsme i funkci nivelaci při zatížení kufru a několikrát se omluvili. Zatím jsem stihl jen krátkou testovací jízdu sám a naložen, ale konečně jsem spokojen a vidím z auta dobře. Vědět ale dopředu co mne čeká tak si radši vystačím s OSRAM Nightbraker silber za 400,- a ušetřím 20tis a své nervy... Rád bych věřil že jen blbou souhrou náhod jsem dosálhl normálního stavu po 4x návštěvě AS ve dvou různých AS největších v kraji, 1x návštěvě STK, mnoho hodin porovnávání s jinými auty, čtením fóra, dokumentování jízd kamerou... atd. Omlouvám se za dlouhý příspěvek, ale snad někomu něco z toho pomůže... Kdyby jen třeba si dojet za 100,- na počkání zkontrolovat světla na STK...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...