Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/23/20 ve všech sekcích

  1. Tohle hlavně není typická fotka pro defekt způsobený úpravou. Auta už pár let dělám a motory se potkávaly, padaly ventily atd, ještě dávno předtím než existovaly jakékoliv úpravy. Takže zase takovou hysterii bych okolo toho nedělal. To Sharik... kolik jsi viděl KO řídících jednotek?? Asi žádnou. No a já stovky, protože se okolo toho pohybuji. Takže pokud bych to pojal stejně, doporučoval bych vám pouze staré motory s karburátory, s tím aby jste se trojkové O, či S , vyhnuli velkým obloukem. Pokud mi sanitky s úpravou, najedou 400 až 600tis/zatím/, tak určitě není důvod nijak hrotit. Napsal jsem sanitky především proto, že dvoulitrový motor, je v nich vzhledem k váze vozu, namáhán mnohem více než u běžného osobního vozu. Navíc jejich řidiči mají sklony k podtáčení, potřebují totiž šetřit.
    3 body
  2. Ja mam 77kw a nemohu tvrdit, ze by mi vykon chybel. Ano vzdy by mohl byt vyssi ale jak pise Stan to si rika i ten kdo ma 2litra se 140kw. Proste na rozdil od dehta je treba podradit kolikrat i o 2 stupne pac ten kroutak je logicky nizsi. Zase Rapid bude vazit i oproti Hyundaji hovno a to se taky pocita. Je to o zvyku, nemohu predjizdet na posledni chvili apod. a protoze mam srovnani s Thallii atmo 55kw, tak Rapid je je supersport oproti tomu. Clovek se musi prizpusobit. Ono se kolikrat neumi prizpusobit ani ti s 200kw,pac naopak si pak mysli, ze jim patri silnice a ze naopak stihnou vsechno a ono hovno.
    2 body
  3. 2 body
  4. Ať je to jak je to, hádat a urážet se přece kvůli tomu nebudeme. Stejně si myslím, že rozhodující bude vždy až do plně autonomních vozidel faktor řidič, neboť auto ani motor není zodpovědný za situaci jaká panuje na silnicích. Ale to je úplně jiné téma než dostatečnost či nedostatečnost tříválcového motoru.
    2 body
  5. Vím, ale já nic konkrétního přece nepsal [emoji6] Stane není třeba se přece dohadovat, řeknu ti proč - protože jsi chtěl motor co pojede a bude mít rezervu, ne kvůli tomu, aby sis mohl honit triko před spolupracovníky, protože těm je to úplně u zádele [emoji6] No každopádně to co jsem psal, za tím si stojím, tříválec v běžném podání bych si koupil jen na popojíždění po městě nebo z předměstí do centra, jezdit s ním denně 60km do práce bych nemohl, já bych se trápil. Jediné teď ten nový ostrý Yaris, tam prý ten tříválec jede jak z praku... Chápu že paní s dětmi která stejně jede za traktorem 15km než odbočí na pole, nebo důchodce který jede konstantně 70km/h město, mimoměsto tak těm to bude jedno. Znovu ale připomínám, že proti těm motorům slabým nic nemám, je třeba vědět kde a jak s tím jezdit. Problém je v lidech, že si to koupí a pak se diví a nastávají situace jako na videu nahoře, nebo hůř, smrtelné nehody apod. Kvůli tomu jsem začal mluvit o tom, že do běžného dálkového provozu nejsou tahle auta dělaná. A tím bych to asi ukončil, myslím že vozový park zde diskutujících mluví za vše, většina má obsah 1.4 a víc protože by si 1.0 nikdy nekoupili (proč už řešit nebudu, ale jsem přesvědčený, že to nebude kvůli radosti z utrácení více peněz za silnější motor). Stejně Vás mám rád kluci ušatí, škoda že se neprojevil Kokta, ten by nám to vysvětlil všem, jak se to má [emoji23]
    2 body
  6. Zkuste novou polohu při souloži, nazývá se jednoduše – rodeo: 1) Obrať ženu na břicho. 2) Delikátně do ní pronikni. 3) Uchop její prsa pevně do svých rukou. 4) Řekni silným hlasem: „Máš je jako moje sekretářka!“ 5) Od této chvíle je nutno se udržet 8 vteřin. Držím palce! Mladá žena leží v porodnici. Právě porodila. Porodník jí říká: „Mladá paní. Příště byste se měla vyhýbat skupinovému sexu.“ „Ale proč? Stalo se něco?“ ptá se maminka. „No, narodil se vám černoušek s rezavými vlasy a modrýma očima.“ „Ano... a štěká?“ „To ne.“ „Chvála bohu, aspoň že to ne...“
    2 body
  7. Pokud si někdo koupí něco s čím pak není spokojen udělal asi někde chybu při výběru. Úplně s tebou nesouhlasím v tom bodě že musíš mít nutně vyšší výkon abys někam dojel. Pokud budeš jezdit defenzivně (a pozor to neznamená pomalu) dokážeš to s jakýmkoliv motorem. Holt jen nebudeš v kopci předjíždět 2 kamiony najednou... Jestli si sobě nebo někomu jinému chceš dokazovat jak ti to jede, pak je tato debata ovšem o něčem jiném.
    2 body
  8. No a tímto bych to ukončil, další příspěvky budou pouze o čipování 2.0 TDI v SIII. Kdo nechce čipovat, ať si nechá motor v původním stavu, ale tady nám to nemusí sdělovat - není to předmětem tohoto tématu. Stejně tak nejsou předmětem tohoto tématu různé jiné motory než výše uvedený.
    2 body
  9. Ty volas Batmana na pomoc? [emoji23]
    1 bod
  10. Jestli ten šmejd v citigu je fakt fízl, jen to potvrzuje mé mínění o policii.
    1 bod
  11. Já například Scalu díky tomu, co je zde napsáno na fóru, ještě neobjednal. Za ten čas co čekám již někteří zde stihli koupit Scaly dvě :). Jenže kvalitativní problémy některých kusů mě nutí vyčkávat. Auto jako takové se mi vcelku líbí, ale zase to není taková ta láska, že bych ho hned musel mít. Mrzí mě i poněkud stupidní skladba výbav. Donutilo mě to navštívit i konkurenci Hyu/francouzi. Takový i30 fastback je za podobné peníze, interiér sice pocitově horší ale zdá se jako solidní auto, od dob předchozí generace velký skok, uvidíme jak bude vypadat s faceliftem. Se současným marketingem už mi ani nejsou Hyu tak nesympatičtí jako za doby Vošického. Reklamy typu "Soused z Boleslavi" se mi vyloženě hnusili. Asi stejně tak jako prezentace Scaly jakožto megaultra stylovky pro mladé při uvedení na trh. No, stejně jsou Škodě soukromníci u zadele, tak je vlastně jedno, jak se člověk rozhodne :D
    1 bod
  12. Vsiml sis, že o tom Huyndai jsem nepsal já ???
    1 bod
  13. V první řadě záleží jen a pouze na řidiči. Objem a výkon je až druhotný. Jen o tom to je. A k tomu mému výběru, necítím žádnou potřebu se s někým dohadovat co je lepší. To je to stejné jako bych se ptal tebe proč máš Hyundai. To už jsme tu hodněkrát řešili.
    1 bod
  14. Rapid smysl měl, mezera mezi FIII a Octavií je příliš velká. Ale současné Polo poměrně důstojně odveze čtyři dospělé a když k tomu přidáš kufr a cenu do 400 tis., tak má Scala minimálně na domácím trhu problém.
    1 bod
  15. 150 koní to je nějak málo, když konkurence má o 50 koní více a už druhá generace Fabie měla 180 koní.
    1 bod
  16. On hlavně ten koncept dalšího auta v radě Skodovek je nesmyslný. Tim myslim Rapid a Scala. Rapid byl alespoň levný,ale stejne ubral jak z Fabii tak z Oktavek v základu. Ted je tu Scala, která je v základu dráha a ve finále se dle článků moc neprodává. Neni to žádná stylovka. konkurence je co,I 30 nebo Ceed popřípadě Mégane ? Blbost,to jsou přeci konkurenti Octavie. Wolksvagen ma taky jen Golf a Polo nevymyšlí jiné koncepty aby si v Evropě parazitovat. Podobne je to s těmi SUV proč jsou tři a ne jen dvě. Mozna by měli ubrat na kvantitě a přidat na kvalitě.
    1 bod
  17. el. parkovaci brzda na scale nebude nikdy - neumoznuje to platforma.
    1 bod
  18. Carista 4.1 beta10, .carista.410010.apk Carista.v.4.1.beta-10.b.410010.crk.Support.apk nebo zde https://uloz.to/tam/_KHvzU64KltxE
    1 bod
  19. Svez se s tím a pak něco piš. Já jel s rodinou v OIII s 1,0 Tsi a že by to do kopce nejelo říct nemůžu. A už vůbec, že by mě někdo vysloveně hrnul před sebou. Samozřejmě to není nic pro mě, neb mi nestačí ani to co mám, ale to je spíš o tom, že s jídlem roste chuť. Ono je to často hlavně o tom mezikuse mezi volantem a pedály.
    1 bod
  20. @Dixik2 To jediný mě na tom autě mrzí, ten autohold je věc k nezaplacení. Alespoň pro mě.
    1 bod
  21. Taky mě doslova vytekl PZ tlumič DCC ale v Arteonu po asi 20tis km, stylem že jsem měl fleky na známkové dlažbě, uznáno na záruku. S tvrzením že pochcaný tlumič je vlastnost, bych byl v klidu a odvezl auto na stk, tam by jistě nebyli se ŠA za jedno že se jedná o vlastnost, nevím jestli dokonce není únik oleje z tlumiče střední závada.
    1 bod
  22. No tak zrovna Sharik 4x4 tomu jisto jistě rozumí rozhodně víc než ty a my všichni dohromady ? Jinak souhlas se Sharikem 4x4, nejlepší čip je žádný z výše popsaných důvodů. Když chci silné auto tak si ho prostě koupím a neexperimentuju, jasně asi bude pár úpravců kteří aspoň trochu ví co činí a neopálí výkon a točivý moment o 30% copak na to DSG které je dimenzované třeba na 420NM (DQ381) borci, měníte spojky popř. ozubená kola písty,ojnice, kliku ev.vložky, Co na to DPF, SCR, EGR a všechny ti čidla kolem, aby byla zajištěná alepsoň trochou již tak ojebaná tovární spolehlivost,asi ne co...Jinak by to nestálo desítku...Chudák ten, co pak takový bordel koupí z druhé ruky.
    1 bod
  23. Tady se taky nic zvláštního nedělo.Fakt si mě pobavil. Jen pro pobavení ostatních přikládám pár foteček, když se něco děje. Lambda nevím přesně kolik byla, ale Karma bylo hodně špatná.
    1 bod
  24. To někdy platí doslova a nejen u chipování: Soused si koupil Multivana 2,0 Biturbo 132 kW. Tam je možné na displeji vidět teplotu motorového oleje. Když najel asi 6 tisíc km, řekl jsem mu ať mi ho půjčí na svezení. Chvíli jsme jeli po dálnici 160 km/h a teplota vylezla na 130 st.C. Tak jsme se domluvili - pod filtr adaptér a poctivý 13-řádkový olejový chladič. Při 130 km/h na dálnici s vlekem a na něm naloženým autem nepřeleze teplota oleje ve vaně 110 st.C. Má najeto 228 tis. km a motor drží. Jeho soused má totéž auto (on ho vlastně pořizoval o 3 měsíce dřív a známému se tak líbilo, že si ho koupil taky) a když viděl že něco kutíme, přišel na kus řeči. Tak jsme mu to vysvětlili a on že nechce. Týmy inženýrů a řady počítačů stvořily Multivana tak jak má být a vy 2 blbci si myslíte, že jste chytřejší než oni? Fajn. Tak v 80 tisících se mu motor rozpadl. Nový mu platil ještě Volkswagen. S ním ujel něco podobného a zase. Tenhle motor si už platil sám má ho tam doteď. Má najeto asi 200 tis.km. Ale má klid, o ničem nemusí přemýšlet, nic řešit. Stačí jen mít dost peněz na nové motory...
    1 bod
  25. Ještě k těm zárukám, jelikož koncern šetří, kde může i kde nemůže každou korunu/euro, tak to znamená, že jakákoliv dražší záruční oprava se důkladně zkoumá a hledá se důvod, proč se tak stalo. A pokud to není nějaká výrobní vada, kerá se projevuje na výcero kusech=svolávačka , kontroluje se vše, takže i jednotky a jakmile bude zjištěn zásah mimo autorizák je po záruce. Takže je na zvážení, jestli to riziko a problémy stojí za to. Já říkám že”klid je k nezaplacení” .
    1 bod
  26. Tohle je právě problém čipování, všichni řeší navýšení výkonu a krouťáku a přiblblý grafy(brdy) a nikdo neřeší co se děje uvnitř motoru, to jest kam jde ta spálená či dokonce nespálena nafta, co se děje s klikou, písty, setrvákem, teplotou, olejem, spalinami, atd... Většina úpravců tam naleje nafty kýbl a potahaj hodnoty turba a hotovo. Málo kdo je schopný to odladit, aby motor fungoval jak má. Prostě myšlenka, že to někdo udělá lépe než ve fabrice, kde vývoj stojí miliony a trvá 2-3 roky +testování, je zcela zcestná. Nikdo to nemůže upravit za hodinku dobře, tak aby byli veškeré parametry nastaveny na 100%. To by musel být genius s nobelovkou a už dávno by dělal pro nějakou automobilku. Nejlepší čip= žádný čip!!!
    1 bod
  27. Švestka by to mohla být.
    1 bod
  28. FA funguje od rychlosti 5km/h. Nevím, já jsem s ním spokojen, nějak zásadně to do provozu nezasahuje, asi záleží na stylu jízdy a tom, kde člověk jezdí. FA zastaví klidně na 0km/h, když je potřeba a stihne to, bohužel na motor ohled nebere. No zas taková zátěž to není, vzhledem k tomu že se to neděje často.
    1 bod
  29. https://www.auto.cz/skoda-superb-combi-iv-se-snurou-a-nadrzi-poprve-133385
    1 bod
  30. @Sabiza za mě třeba Kia Rio, Suzuku Swift nebo i ta Honda Jazz 2020 jsou pěkná a zajímavé auta (což třeba o Fabii po FL říct nemůžu), pokud bych šel o kategorii níže, tak nová i10 je taky moc pěkné auto, jen cenou se už dostává docela vysoko. A to že Hyundai si nechává navrhovat autě v Russelsheimu, no a co, to zanemená, že musí být hezké? (Hyundai Matrix taky navrhli ve věhlasném studiu Pininfarina a žádná sláva to nebyla) Jen jsme napsal, že nová i20 není uplně můj šálek kávy, po stránce vzhledu (dokonce jsme napsal, že až na zadek je to za mě OK), jak bude naceněn a jak bude jezdit, uvidíme. Ale jasný, mám Škodovku (nudná černá co zapadá do davu důchodců před Lidlem a proudu služebáků kterých je všude plno, to je přesně moje auto :D ), napíšu něco proti Hyundai a automaticky zapadnu do nějaké škatulky :D
    1 bod
  31. Takové spotřeby jsou u lidí, co obvykle velmi pomalu nabírají rychlost když limit dovolí. Předvídají obec před sebou a nohu z plynu dají tak aby nemuseli brzdit. Na 90 obvykle jezdí 80 takže reálně 70 km/h. Na dálnici obvykle v tunelu za kamionem popř. do 110 a pokud vjedou do levého pruhu kvůli objíždění překážky tak nezrychlí. Je to pasivní uspávací styl se kterým se dá u TDI jezdit kolem 4l a u TSI kolem 5l. Ano je to ten styl co většině lidem jedoucí v koloně auto způsobuje cukání žilky na čele. Je to ten styl co u 1.0 TSi způsobí totální zakarobonování motoru. Při dnešním provozu a propustnosti naší silniční sítě, tak ale bohužel kvůli nim jezdíme defakto stejně pomalu a nesvižně, protože provoz je jedna dlouhá šňůra, rozdíl je v tom že nervozně zrychlujeme a ubíráme v zoufalém pokusu o předjetí- i když se manévr povede obvykle nás po krátké době čeká další takový ekonomický jezdec, takže vypálíme v půrměru o litr až dva PHM víc, jen proto že jsem nervozní. Řešení je velmi prosté. S ignoranty nehnete, protože jedou v zákonném limitu a jsou ekonomický a velmi často také absolutní ignoranti co neví že existují zrcátka a někdy i blinkry (ignorani blinkrů si vysvětluji tím že takový řidič po delší cestě obvykle upadá do absolutní letargie a jede na automat - to jsou pak ty smrtáky z novin kdy je smete nějaké prase na ve vysoké rychlosti, protože borec nedal blinkry při odbočení nebo usne a vjede do protisměru). Pokud jste trošku dravější povahy jako já, doporučují před každým řízením požít utlumující léčivo- předepíše vám váš psychiatr - odevzdat se do sluníčkového světa, ideálně zakoupit adaptivní tempomat a přijmout fakt, že jízdní tempo udává ten nejpomalejší na silnici a začít jezdit ekonomicky také, zjistil jsem že mi pak zbude více peněz na večerní popíjeni alkoholu.
    1 bod
  32. Takže, že by se rýsovala konkurence Scaly z vlastních řad ? Dle tohoto článku, kde se opětovně uvažuje o výrobě čtvrté řady Fabie combi, by to bylo docela možné. Že by vedení VW AG konečně začalo logicky uvažovat, místo neustálé propagace elektromobility a rušení zavedených a žádaných aut ? Takové auto s kufrem třeba 550 litrů a základní cenou o cca 50.000 - 70.000,- Kč nižší než Scala, by mělo v ČR smysl a vzhledem k absolutní absenci konkurence v tomto segmentu, nejenom tam. Dokonce v článku je napsáno, že by mohla mít i motor 1.5 Tsi. https://www.auto.cz/dorazi-nova-skoda-fabia-preci-jen-jako-kombik-koncernovy-unikat-je-zpatky-ve-hre-133321
    1 bod
  33. Tak včerejší nájezd 202Km, auto ukazovalo dojezd 25km a 8% nabití baterie. Venkovní teplota -1 až 2 °C.
    1 bod
  34. Tak ja mam na tříhrnku průměrnou 6.8l po 80K km a profil mám taky 2/3 na dálnici. Jezdím víceméně předpisově. Pokud někdo tvrdí že jezdí výrazně pod 6l s tím to motorem, tak chtě nechtě je brzdou provozu v zájmu své ekonomické jízdy. Tvůj motor bude ve 100K km jak komín od udušeného kotle na uhlí. Celkově mam najeto přes 900K km v osobních autech bez jediné nehody. Pokud tedy máš permanentně borce jako já v kufru měl by ses zamyslet nad svým objektivním názorem že jsi pan úžasný řidič "nemachýrek"
    0 bodů
  35. Přinejhorším ne, takové řešení považuji za nejlepší. A to ne jen proto, že už nebude potřebovat nakódovat novou baterii.
    -1 bodů
  36. No já jezdím za 5,4. Mám najeto 16k kilometrů a řekněme tak 2/3 jsou z toho dálnice. Ale je fakt, že na dálnici jezdím hlavně 110-120, čili to moc nehrotím. Přijde mi to jako ideální rychlost, kdy nemusím moc přejíždět z pruhu do pruju. Ale hodně to taky závisí na provozu. Mimo obec kde to jde tak 90-100 jinak hlavně podle profilu silnice. Chytré řeči pana @15degren radši nekomentovat. Podobných frajerů potkávám denně dost a vždy jsem rád, když mi podobný machýrek jede nalepený na kufru, když mám na tachometru přes 90. V případě nutnosti brzdit ho mám v kufru dřív než si všimne, že brzdím. Ale chápu, musí je a nebude se za mnou táhnout. Co kdyby byl doma o minutu později.
    -1 bodů
  37. To zdejší poměřování spotřeby je jako poměřování *ulanů 15degren> mám to jako ty i s těmi kilometry, tedy až na ty předpisy (bodíky byly). Litra moc nešetřím a pod 6 se nedostanu. Ty šetřílky a brzdy provozu fakt mimo víkendy nemusím, protože když ráno vyjedu 130km do práce předjíždím samé zavazející couraly, uprděné lakomce úředníčky končící v nejbližším okresním městě a ty mám na trase dvě.
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...