Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      8

    • Počet příspěvků

      32 733


  2. beuticek

    beuticek

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      8

    • Počet příspěvků

      3 980


  3. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      15 128


  4. Yaris

    Yaris

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      80


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 17.7.2019 ve všech sekcích

  1. To je ale prece v poradku, cenova politika je kazdeho vec. Otazka je, jak se pak resi potize, jake sluzby Vam nabidnou atp. Alza taky prodava nektere produkty o moc draz nez konkurence a prodava - protoze nabizi sluzby. My jsme nikdy netvrdili, ze jsme nejlevnejsi - jsme tak levni, abysme nebyli drazi, ale zaroven dokazali investovat do kvalitnich zamestnancu a rozvoje firmy, do skladovych zasob, abychom dokazali pokryt nejake potize z nasi marze apod. A v neposledni rade, abychom mohli investovat miliony korun napr. do virtualni garaze, kterou pak prave ti, co jdou pouze po cene vyuzivaji tak, ze u nas vyhledavaji a nakupuji na gumexu a podobne :) Ne, vazne, proste radi nabizime neco navic lidem, kteri si uvedomuji, ze cas jsou penize. Vzdycky byly a budou dva pristupy - bud si toho velkou cast udelam sam (napr. vyhledam, zjistim, nactu, co kam patri atp.), koupim levne a vydrzim cekat dva/tri dny, nez mi to dorazi, a kdyz bude problem, cekam tri dny na odpoved na muj dotaz... ..nebo to proste nechci resit, protoze vim, ze za hodinu vydelam vic nez 200,- Kc, ktere dam nekomu, kdo to udela za me, a nasledne mi to do druheho dne doruci, a kdyz bude problem, okamzite ho resi - komunikuje. A je kazdeho vec, jak to ma. Ja se treba radim k te druhe skupine a verim, ze trend je takovy, ze se ta skupina rozsiruje na ukor te prvni.
    5 bodů
  2. Dnes se mi podařil zapis do TP. Pokud budete někdo chtit podrobnosti jak se mi to podařilo. Tak dejte vědět SZ, podle pravidel nevím, jak by to bylo když bych dal odkaz na homologovane podložky v ČR plus ústav, který se pod to podepsal.
    3 body
  3. Jakékoliv ovládání čehokoliv, co se ovládá častěji než jednou za půl roku, přes infotainment, je jen další snížení bezpečnosti vzhledem k nutnosti zaměřovat řidičovu pozornost na nějaký panel a klikání do něj. Nechápu, co je k tomu vede - snad jen ušetřit za tlačítka a design na úkor bezpečnosti. Průduchy tak nízko jsou na prd, budou jen vířit prach, ale budiž.... Ten volič rychlosti je opravdu a jistě (doufám) jen znakem "muly", protože takový hnus by snad do finálního auta nedali :-D
    3 body
  4. Co je povedeného na ovládání klimatizace přes display vůbec nic.
    3 body
  5. Odpojenie nicomu nevadi. Uz na to serte a chodte si dat radsej pivo.
    3 body
  6. v dobe, kdy se O IV. navrhovala a kreslila, tak P508 taky nikdo jeste nevidel. Takze o nejakym kopirovani bych tu asi moc nepsal. Ve skutecnosti, neco vymyslet se musi a v dnesnim modernim svete uz takovyho prostoru proste neni
    2 body
  7. Tento vyrobce SCC je homologován v ČR https://www.alutechnik.cz/rozsirovaci-podlozky_38/scc-podlozky-15mm-12-119-5-112-5-100-57-1-sada-2ks-detail Dohodnul http://www.schvalovani-kol.cz/ Za úplatu vytvoří požadovanou tech.dokumentaci na zakladě prohlašení dovozce a provedou posudek kontrolu zástavby (stačilo nafotit namontovane podložky a poslat to na email) Nakonec stačilo zajit na evidenci vozidel a provedou zápis
    2 body
  8. Tak já mám objednanou Octavii Combi III Tour 1.0 TSI. Připlácím za vyhřívané sedačky, rádio Bolero a plnohodnotnou rezervu. Slevu jsem dostal 8% a to jsem poptával vůz u dealerů mailem a jeden nabídl tuto slevu. (žádnou zaměstnaneckou, atd... slevu nemám). Jinak to je omezená akce, že každý dealer mohl objednat jeden vůz.
    2 body
  9. Klidně to sem můžeš dát, to rozhodně není nedovolená reklama.
    2 body
  10. osobní zkušenost, najeto 170tkm a cívky za boha nešli ven, ten spodek gumovej byl totálně připečený ke keramice svíčky. I kdybych použil přípravek ze škodovky, tak bych si nepomohl. Předchozí majitel to nejspíš nepromazal tou speciální vazelínou nebo se beztak vypařila. 3/4 se musely utrhnout - naštěstí je možné ve Škodovce koupit jen ty spodní gumový spodky. Co se týká natočení úhlu kostřícího obloučku... všechny 4 svíčky jsem měl původně natočené o 90 stupnu jinak... a ted mám jednu smerem ke kabině řidiče a zbytek +- 45st. Vše utažené na moment a stejně závisí, jak jsou svíčky vyrobené, tzn. kde mají náběh závitu, protože moje Boschky začínaly se závitem každá jinde... Byly tam NGK originál VW a ty měly všechny stejný začátek závitu a stejně byly špatně natočené, takže bych na to zas tolik nehleděl...
    2 body
  11. Přesně tak jak se zmínil : Souhlas. Taky nevím kdy jsem naposledy chtěl upravit klimatizaci kromě AC OFF/ON. Častěji jsem u OC3 potřeboval chybějící tlačítko ASR off. Všechno směřuje stejně jen k automatice, hlasovému ovládání a ovládání gesty.
    2 body
  12. Tak zrovna ty směry a rychlost větráku u auto AC až tak nevadí, u FIII ani nevím, kdy jsem to naposledy použil, spíš by tam mohlo být tlačítko na vypnutí AC [emoji53]
    2 body
  13. Pokiaľ si spomínam, s odpojeným konektorom som mal 14,7V stále, ale zajtra večer to skontrolujem. Skôr tu hore niekto spomenul, že SW potlačenie rekuperácie je na 13,5V čo je už naozaj málo, to už lepšie vytiahnuť konektor.
    2 body
  14. Dneska se mi to stalo zase, ? …. Přikládám video z palubní kamery, přesně na těch kolejích auto samo os sebe nouzově zabrzdilo, na fleku, s ABS, i s přitažením pásů. Nejspíš přední radar chytá nějaké falešné echo od hrany koleje, která tam trochu vyčnívá. 190716 nouzove brzdeni vyrez.mp4
    2 body
  15. Nechci se vám motat do této smysluplné diskuze, ale v minulých dobách, kdy se teplota baterky neměřila a dobíjelo se trvale "konstantním" napětím, tak problémy s dobíjením a životností baterie nebyly. Když se bude takto dobíjet i dnes, tak to o nic horší než minule nebude.
    2 body
  16. Škodovka dává do 1.2 Tsi zapalovací svíčky 04E 905 601 B pod tím se skrývají svíčky NGK PZKER7B8EHS, ale všechny katalogy na netu zobrazují jen svíčku NGK PZKER7A8EGS..myslíte, že je mezi tím nějaký podstatný rozdíl ?
    1 bod
  17. Tie hodnotenia pod prispevkom na tomto fore su take usmevne, casto na zaklade emocii. A negativne bez vysvetlenia. Tak sa chcem opytat @Pawouk to davas podla toho ako sa vyspis alebo to ma aj nejaky realny dovod? :)
    1 bod
  18. Ja jsem slysel ze maji problemy s novou generaci radii, prej se ceka na stabilni SW ktery by fixnul zname problemy, proto se nektere konfigurace radii drzi v zavode a ceka na sw od dodavatele...
    1 bod
  19. Jj 1000kč a na evidenci si řekli 50kč
    1 bod
  20. Snad tady nebudeme řešit, kdo, kdy a jak má nastavenou klimatizaci, to sem opravdu nepatří...
    1 bod
  21. Že někdo do autoklimy nesmyslně šťourá, je druhá věc, ale minimálně teplota má být ovládaná hardwarově. V životě by mě nenapadlo, že koncern začne kopírovat to nejhorší z Pežotu.
    1 bod
  22. KODIAQ MR2020 ŠKODA KAROQ a ŠKODA KODIAQ se vedle výrazného emocionálního designu a velkorysé nabídky prostoru vyznačují také novým sebevědomým nápisem na pátých dveřích. Tento prvek se poprvé objevil na nových kompaktních modelech ŠKODA SCALA a KAMIQ i na modernizovaném modelu SUPERB. Postupně bude zdobit záď všech modelů značky ŠKODA. Side Assist s dosahem 70 metrů. Širokou paletu asistenčních systémů modelů ŠKODA KAROQ a KODIAQ nyní rozšiřuje systém Side Assist. Ten u obou modelů SUV nahrazuje dosavadní Blind Spot Detect. S novým systémem vzrostl i jeho dosah z dřívějších 20 na nynějších 70 metrů. Asistent pomocí dvou radarových systémů rozpozná vozidla, která se blíží zezadu, nebo jsou v mrtvém úhlu. Vylepšené jsou i varovné signály, které systém dává řidiči. Namísto ve skle zrcátek, jak tomu bylo doposud, se teď podpůrná světelná signalizace projevuje na vnitřní straně vnějších zpětných zrcátek. Signály jsou tak mnohem výraznější a kromě toho lze také regulovat jejich jas. Systém pracuje při akceleraci od rychlosti 15 km/h a při brzdění až do rychlosti 10 km/h. Pevnou součástí Side Assist je také Rear Traffic Alert. Ten při couvání z parkovacího místa upozorňuje na objekty, které se pohybují kolem zádi vozu. Adaptivní podvozek DCC nyní i v kombinaci s pohonem předních kol Výrazné zlepšení komfortu nabízí pro obě SUV značky ŠKODA volitelně dodávaný adaptivní podvozek (DCC). Ten už není v nabídce jen pro vozy s pohonem všech kol, ale i v kombinaci s pohonem předních kol. Adaptivní podvozek DCC prostřednictvím elektricky nastavitelných tlumičů automaticky přizpůsobí tlumení a pružení podvozku stavu vozovky a aktuálnímu, popř. upřednostňovanému, stylu jízdy. Řidič se může prostřednictvím volby jízdního profilu také rozhodnout mezi režimy Comfort, Normal a Sport, což nabízí široký rozsah od mimořádně komfortního stylu jízdy až po jízdu sportovní. KESSY s pohybovým senzorem ŠKODA postupně vybaví systém bezklíčového odemykání KESSY u všech modelů pohybovým senzorem v klíčku a sníží tak riziko odcizení vozu nebo vloupání se do něj. U systému, který je volitelně k dispozici pro modely KAROQ a KODIAQ, se signál, vysílaný klíčkem, automaticky vypne, pokud klíčem není po dobu 15 minut manipulováno, protože například leží v zásuvce nebo na stole. Jakmile se klíčkem zase pohne, opět se aktivuje funkce vysílače. Poté lze jako obvykle vozidlo ŠKODA KAROQ nebo KODIAQ komfortně otevřít a nastartovat tlačítkem startu, aniž by se musel vzít do ruky klíč. Nová sportovní kola pro model ŠKODA KODIAQ ŠKODA KODIAQ vstupuje do modelového roku 2020 s novým typem kol z lehké slitiny. Sportovní dvacetipalcový disk ‚Ignite‘ s pneumatikou o širším rozměru 255 milimetrů je na přání pro modely ŠKODA KODIAQ SPORTLINE i pro špičkové modely KODIAQ RS a KODIAQ L&K. Pro kola od osmnácti palců výše je k dispozici také nový systém na kontrolu tlaku v pneumatikách. Pro model ŠKODA KODIAQ SCOUT jsou nyní v nabídce potahy sedaček z kůže s klimatickou ventilací.
    1 bod
  23. Není pravda. Píšu že Octavia 2 byla řešena přes záruku bazaru Jarov a 2x k plné spokojenosti. Ano, Rapid jsem řešil mimo - 4roky záruka u výrobce Otázka je jak řeší záruku na auto v komisi. Věřím, že se zde najdou i klasické bazarové ojebávky ale snažím se vybírat vždy vůz s prd najeto a dohledatelnou historií. Lepším servisem myslím, že lidé vystupují často dost jinak (lépe) než v klasických autobazarech kde vyleze umaštěný prodejce a skoro ho otravujete jen se objevíte ve vratech případně vás svou arogancí snadno vyprovodí Abych nebyl úplně mimo téma tak dnes si jedu pro OIII také ze škodaplus konkrétně Klokočka.
    1 bod
  24. To je o zvyk, kdyz sjem vyhrivane sklo namontoval, tak jsem se na to strasne soudredil ... hruza des ... ted po cca pul roce ani nevim ze tam jsou, vubec to nevnimam ... tesim se spise opravdove eCigo, kvuli side assistu, trebas pujde dodelat do nasich ... ale to uz je jina pohadka ...
    1 bod
  25. Nevím jestli tato diskuze vznikla na základě toho, že v TV říkali, že rozhlédnout by ses měl i když bliká bílé světlo. To mně moc nelíbí a nejde mi to dohromady s povinností neprodlužovat přejíždění přejezdu. Když jedeš kdyby jen 40 km/h, tak než se rozhlédneš na obě strany a případně stihneš zareagovat, tak zastavíš přímo na kolejích. To je lepší být rychle pryč. Spíš nechápu řidiče, který zůstane stát na kolejích mezi spadlýma závorama, že se bojí proražení závory víc, než rozjetého vlaku. Asi aby si to neodřel. :-)
    1 bod
  26. @foldynp na SW úpravou DSG som tiež rozmýšľal a zatiaľ som k rozhodnutiu nedospel. Ak nájdeš fungujúce riešenie, tam daj prosím vedieť. Ja asi počkám na koniec záruky. Pri bežnej jazde (hoci aj v meste) nevnímam kombináciu TDI 140 kW + 4x4 + DSG 7 (S3 2018) nijako negatívne. Problém sa dostaví až v momente keď auto začnem tlačiť do športovej jazdy. To zas nie je každý deň.
    1 bod
  27. Podle ČKP je to Volkswagen. No a tím to tady končím, e Citigo to prostě není.
    1 bod
  28. V těch příšerných vedrech je dobré po nástupu pro rychlé vychlazení nastavit mj. větrák na maximum, to se hodí. Režimy AC u Climatronicu jsou využitelné ojediněle, a klidně mohou být schované někde v infotainmentu, jako nyní i další pokročilé funkce AC (ve spojení s Columbusem). Tlačítko pro VYP/ZAP AC nevidím až tak důležité (ojedinělé využití), ale bude asi lepší aby bylo hardwarové (kdyby infotainment nefungoval).
    1 bod
  29. motosman: asi to tak bude. ... Ale až se mi to tam stane zase, a někdo mi zezadu naboří do kufru, tak nevím, co budu policajtům tvrdit. Martin Bednář: symbol auta nesvítí, ani to nepíská, ale vše se seběhne dost rychle. Jedu třeba dvacítkou, a stojí to během vteřiny na fleku. Ale už bych klidně věřil i teorii, že auto reaguje na paranormální jevy, třeba na něšťastné přízraky duší kdysi ve středivěku zamordovaných pocestných. Ty mapy, co sem dal Aleš_BX jsou dobré. I ta historický středověká. .... tady v Brně, jsou ve městě totiž samé kopce, údolí a řeky. A v nich vedou ulice a cesty, tak jak vedly už v tom středověku, protože to jinudy nejde. Týká se to centra a širšího centra. Ale protože tady nemáme pořádné obchvaty a velký mětský okruh, vede to k tomu, že po těch původně středověkých cestách jezdí denně desetitisíce aut, prostě protože nemají kudy jinudy jet. Prostě dostat se přes Brno třeba ze severu (oblast bydlení) na jih (oblast továren a kanceláří) je dost problém a jezdí se mj. přesně i těmi středověkými trasami.
    1 bod
  30. Je jedno jestli přejezd, nebo normální semafor. Pro některé z nás je prostě červená jako zeď a přes zeď se přece nejezdí. Jiným je to jedno a na červenou projíždějí běžně ať už na semaforech, nebo právě dokonce i na přejezdech. Potom se ovšem nesmí člověk v posledním zlomku vteřiny svého života zlobit sám na sebe, že poslední co vidí je předek vlaku drtící jeho auto i jeho samotného. Bohužel tohle ježdění na červenou asi každý z nás vidí téměř každý den všude možně. Tedy evidentně si z toho velká řada řidičů hlavu nedělá a asi si tím zpestřují jinak nudné jízdy po silnicích.
    1 bod
  31. rada tlacitek pod displejem je jak kopie peugeotu
    1 bod
  32. Ale veď v zime pri teplotách pod nulou alebo pri vysokom odbere napr. vyhrievaním sedačiek je rekuperácia vypnutá a ide vkuse 14,7V, to by teda teoreticky išla baterka pár mesiacov povedzme od novembra do februára na 14,7V a problém to nerobí, naopak minulý rok v decembri som prešiel vyše 400km pri vonkajšej teplote +10 stupňov (teda rekuperácia fungovala a batéria mohla byť po zastavení v cieli nabitá kľudne len na 75% možno menej), prišli mrazy v noci až do mínus -10°C a po dvoch týždňoch státia už som ledva naštartoval s novým trojmesačným autom. Ak si niekto myslí že batériu v to plastovom obale ochladzuje vzduch prúdiaci motorom ? veď batéria má prinajmenšom teplotu prostredia, tá je v lete vždy okolo 25-35 stupňov, nad asfaltom kľudne 50 stupňov, k tomu sa batéria zahrieva samotným používaním + teplota motorovej časti pod kapotou. To by na druhej stranie niekoľko mesiacov v lete batériu nedobíjalo niekoľko mesiacov kvoli jej teplote nad 40°C.
    1 bod
  33. Pocit u některého z prodejců takový být může.
    1 bod
  34. Tak já jsem taky podlehl a zakoupil jeden adaptér z Ali na vyzkoušení. Jedná se o Vgate iCAR 2 (Mini ELM327 WiFi ). Typ: Modrý WiFi. Asi by stačil i ten s BT, který je levnější. https://www.aliexpress.com/item/32383340743.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.43cf4c4dQ775WD Dorazil do 14 dnů a odzkoušeno na Rapidu 1,2 TSI MR2016 a Caristovi 4.0.5b. Telefonem Samsung Galaxy S8. Vše perfektně funkční.
    1 bod
  35. Ve škodaplus kupuji již čtvrté auto - vždy s pocitem lepší záruky, lepšího servisu octavia 2 - v rámci jejich roční záruky řešeny dvě reklamace ke spokojenosti rapid - měl záruku tovární takže tam šlo vše na škodovku yeti - neřešeno Vždy jsem měl pocit že je o mě jaksi lépe postaráno edit: pawoukova negativni reakce na moji kladnou zkusenost je dost usmevna :)
    1 bod
  36. Za mě jsou krásné obě verze. Stará verze v žádném případě neurází. Ta se prostě Škodě povedla a koukatelná bude ještě mnoho let [emoji106].
    1 bod
  37. To by mě zajímalo, čím jsi tímhle naprosto správným postem nakrknul @PavkaKorčagin, že Ti musel dál mínus, že by nějaké propojení? ... Taková trubka, která zapomene že bude chtít sjíždět a po probuzení zastaví v levým, ta si zaslouží oprávněnou pozornost od stejně hloupé trubky, která jede za ní ... @ka_r_los Složení je jistě OK, Readiness stále prováděno a ukončeno v nulách, na SME jsou taky spokojení, kouřivost na opacimetru tomu zatím neměří . Jo, dneska neplatí to co včera, tak už aspoň i ty benzínový sazomety vybavují filtrem ...
    1 bod
  38. No a tímto zdejší politologické okénko uzavírám - toto patří do hospody a ne do sekce "Elektrika".
    1 bod
  39. U mě je zatím klid. Najeto 2200km a nehopsáme. Motor jsme asi na dovči dobře zajeli, jede a chová se krápek jinak něž u předchozího auta. Když to teďka srovnám tak jako bych měl teďka motor 1,4tsi - ten stejný jako jsme měli loni v létě v půjčeném Kodiaqu - ten jel super. Nyní 1,5tsi jede moc dobře,tahá solidně. Spotřebou se motáme kolem 7,0l/100km. Po létě budeme mít nalítáno +- 6000km, zvažuji že uděláme první servis oleje apod..... Na jednu stranu trnu co nový soft přinese,já jsem spokojen s nynějším a kdoví co ten nový zase zprasí ?
    1 bod
  40. Priznám sa, že sa do elektriky a nabíjania autobatérie veľmi nerozumiem, ale z toho čo som tu čítal, tak pri nakodovani potlačenia rekuperácie tam ostane funkcia ktorá pri teplote vyššej než 45°C nenabija baterku? A pri vytiahnutí konektora si RJ myslí že je stále -50°C? To je zvláštne, lebo v motorovej časti pod kapotou hlavne v lete nad ohriatou vozovkou je určite viac než 45°C a teda by to nedobijalo batériu kľudne aj niekoľko hodín, skúsim zmerať teplotu batérie po jazde aspoň zvonka s IR meračom teploty. Nehovorim že VARTA si na svojej stránke vymýšľa, ale je možné jazdiť s autom ktoré nedobija baterku niekoľko hodín?
    1 bod
  41. Viděl jsem toho hodně, ale tohle je jiná liga... https://www.novinky.cz/krimi/clanek/ridicka-na-d11-zastavila-v-levem-pruhu-napalilo-do-ni-dalsi-auto-40289615
    1 bod
  42. Na vikend jsem si vzal verzi STYLE s cernym stropem + Dynamic - 1.6 TDI 85 kw 6MT. Ve zkratce: najeto 670km, zadny zavodnik to neni, naopak poskytne hodne luxusni spotrebu i na bezpecne a dynamicke zrychleni to v pohode je. Podvozek je abslutne super, krasne to nadnaselo a filtrovalo nerovnosti, az chvilkama jsem si pripadal jak v superbu, sedacky Dynamic exelentni, fakt prijemne posezeni. Jinak je to ale dobre auto a verim, ze sve priznivce si rozhodne najde
    1 bod
  43. Je v autobaterii teplotni cidlo? Pochybuji.
    1 bod
  44. Potlačí se nedobíjení a přebíjení autobaterie. Projeví se to prodloužením životnosti autobaterie. Lepší ale rekuperaci úplně vypnout, než ji jen potlačovat. Pro autobaterii je nejlepší ji dobíjet stálým konstantním napětím a ne střídat vysoké a nízké napětí, jak to dělá auto při rekuperaci energie.
    1 bod
  45. Tady perfektní návod, jak na výměnu, popř. kontrolu natočeného jiskřiště. Provedl jsem kontrolu, kdy cca před 18 tkm jsem nechal vyměnit svíčky v servisu. 1,2,3 válec přesně natočené jiskřiště, přesně 22Nm, 4-tý válec mírně vpravo, ale stále v toleranci, povolil jsem a utáhl na 20Nm a přesně upravil natočení svíčky. Takový největší zádrhel je vytáhnutí cívek. Nevím, kdo ten návod dělal, ale zaslouží si minimálně palec nahoru.
    1 bod
  46. Ideální je předek 1,5cm a zadek 2,5cm při víceprvku, pak je auto přesně vyvážené, kola netrčí ven a také nepociťuji větší zašpinění u Devill.. je vidět, že zadní kola jsou více zapuštěné než přední.. Nicméně 2,5cm podložka je už dost, proto jsem předělal zadní nápravu na Facelift, která je o 1,5cm širší a použil už jen 1cm podložku :)
    1 bod
  47. Vase skusenosti,dlhodoby negativny vplyv na loziska,ine casti napravy?Daval som 20mm,zadna naprava tym padom o 40mm sirsia,predna naprava bez rozsirovacich podloziek.Po 5tis km som dal zmerat geometriu,ktora je bez zmien,opotrebovanie pneu rovnomerne...R 18 letne aj zimne.
    1 bod
  48. Ještě pár technických obrázků k problématice výměny zapalovacích svíček.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...