Martab Vloženo 9. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2019 Bohužel včera jsem to nevyfotil a dneska už bylo +10°C takže nebylo co zkoušet... Musím zkusit vypnout ventilaci, ale na OIII se stejným motorem a digi klimou tento problém taky nepozoruji... @TOMUS, @zwan Ale já se bavím o OHŘÁTÉM motoru (viz fotky výše, vždy olej +80°C) a vždy po delší jízdě (není to hned po nastartování). Hned po nastartování se ohřívá katalyzátor, to jsou zvýšené otáčky OK. Spoiler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zwan Vloženo 9. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2019 Ano neměl jsem čas jen jsem preparkoval, ale i pokud jsem před pár dny jel dalších 8 km bylo to stejne.... Myslel jsme to jako ukázku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 9. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2019 @zwan Tak potom vítej v klubu :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TOMUS Vloženo 9. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2019 (editace) . Editováno: 9. Říjen 2019, autor: TOMUS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ronall Vloženo 9. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2019 Mám 1.2 66kW 2015 a nic takového nepozoruju, schválně jsem se na to zaměřil v různých situacích a chová se to u mě podle schematu - studený motor po nastartovaní ohřívá katalyzátor 1000ot zhruba půl minuty, pak klesne na 800 a drží i při studeném motoru, zkoušeno při různých teplotách venku/nejméně 0 st. včera/. Klímu mám stále na auto, takže AC zapnuto. Jednou se mě stalo že Start stop vypnul motor na zacpané křižovatce, asi za minutu motor sám naskočil, na maxidotu hláška o zvýšeném odběru proudu a otáčky asi deset sekund na 1000 a pak hned zase na 800 a držely, jinak v žádné situaci 1000 nebylo. Za sebe teda musím říct, že mě to asi funguje jak má. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2019 @TOMUS - Nepleť sem svůj motor - tady se řeší EA211 a ne ten tvůj starý hrkač! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bikes Vloženo 9. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2019 muj stav po 20 minutach a cca 10km. Pri zapnute klime otacky cca 1000, pri vypnuti klimy spadly... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 9. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2019 U mě dneska při 9°C taky OK, no jak bylo ráno kolem 3-4°C, tak to drželo vyšší volnoběh (teď určitě AC off, ventilace zapnutá). Myslím že i @milanxx a @lumpo tehdá psali že jim to dělá taky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 12. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2019 U mě je to ok volnoběh 680 ot./min, na emisích taky bez problému - ale technik topení vypnul, stejně jako světla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johny.z Vloženo 17. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2019 Dnes jsem si hrál s volnoběhem a topením u mojí 1.2 a výsledek je takový: zahřáté auto asi po 50 km jsem odstavil na volnoběh a vypnul topení. Volnoběžné otáčky spadly někam k 700 a držely. Zapnul jsem topení naplno a pustil větrák a volnoběh vyskočil téměř instantně k 1000. A až po vypnutí větráku a termostatu ještě cca 30 sekund trvalo, než začaly opět padat. Poznamenávám, že mám manuální klimu, takže v případě klimatronicu dost možná bude vzorec chování ještě komplikovanější. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpatrikm Vloženo 17. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2019 Zarataj k tomu plno veci co toto ovplyvnuju.Rychlost egr,vlhkost vzduchu,netesnost sustavy.aj ked vstrekuje menej paliva moze nasavat o kustik viac vzduchu a na volnobeh to najviac vidiet.taketo veci nema cenu riesit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 17. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2019 Takovéto věci nemá cenu řešit, však když auto po 4 letech neprojde přes STK/emise, nevadí, koupi se nové... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 17. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2019 Svoje Polo mám ještě v záruce, takže jsem byl připraven v případě problému na emisích toto řešit s VW, neboť není možné, aby auto po 4 letech neprošlo. Ptal jsem se technika, jestli je s těmito motory problém a říkal, že ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tibi Vloženo 2. Březen 2020 Sdílet Vloženo 2. Březen 2020 V 8. 10. 2019 na 9:45, Martab napsal: Povedlo se někomu pohnout s tímto "tématem"? Dnes na FB další Fabia 1.2 TSi 66kW která neprošla přes emise kvůli zvýšeným volnoběžným otáčkám na 1000prm... Mám tiež 1,2 TSI. Bolsom na STK, tiež mi držalo otáčky okolo 1000. Mal som kúrenie na max. Technik stiahol kúrenie, vypol zapaľovanie a znovu naštartoval a všetko ok. Vysvetlil mi, že ak mám kúrenie na max, zapína sa prídavné elektrické kúrenie, ktoré sa stiahnutím teploty hneď nevypne. Preto treba vypnúť zapaľovanie a pri stiahnutom kúrení znovu naštartovať. Teraz už to mám odskúšané, že u mňa to takto funguje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 2. Březen 2020 Sdílet Vloženo 2. Březen 2020 1.2 TSI EA211 ve Fabii/Rapidu nemá přídavný topný element. Nicméně musím vyzkoušet příště udělat restart motoru, třeba ty otáčky spadnou, dobrá připomínka, díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
los pakos Vloženo 3. Březen 2020 Sdílet Vloženo 3. Březen 2020 (editace) Zvláštní sledovat tuto diskuzi, já na STK měl zapnuté A/C a režim AUTO (v podstatě nic jiného ani nemám) a dle protokolu volnoběžné otáčky 670 ot./min. EDIT: samozřejmě před STK jsem byl řádně zahřát motor a zároveň jsem jej prohnal i po dálnici, to taky udělá své Editováno: 3. Březen 2020, autor: los pakos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 3. Březen 2020 Sdílet Vloženo 3. Březen 2020 (editace) A kdy jsi byl na STK? Tento problém se zvýšenými otáčkami se u mého auta pohybuje až když je kolem nuly (už jsme to psal několikrát, dělá to i po 100km po dálnici klasicky 130 na tempomat, takže auto zahřáté je). Zkusím příště ten restart motoru, ale se současným počasím asi až příští zimu :D EDIT: Když se dívám na fotky, tak jednou to očividně udělalo i při +7°C, tak třeba ještě bude šance :) Editováno: 3. Březen 2020, autor: Martab Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
los pakos Vloženo 3. Březen 2020 Sdílet Vloženo 3. Březen 2020 (editace) @Martab 11/2018, letos jdu znovu, tak uvidím, třeba se přidám do klubu ? Editováno: 3. Březen 2020, autor: los pakos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 3. Březen 2020 Sdílet Vloženo 3. Březen 2020 Doufám že nepřidáš, uvidíme já mám na STK ještě rok, tak třeba bude zima jako letos :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 17. Duben 2020 Sdílet Vloženo 17. Duben 2020 (editace) Som si na vas spomenul INFO Prikladam samotne usmernenie 5006 KONCERN VW vyšie otáčky voľnobehu.pdf Editováno: 17. Duben 2020, autor: sk0d@ 3 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johny.z Vloženo 17. Duben 2020 Sdílet Vloženo 17. Duben 2020 @sk0d@: Perfektní, díky moc. Dneska jsem si při čekání na manželku před obchodem ověřil, že na mé 1.2 má vliv na volnoběžné otáčky dokonce i to, jestli je zapnutý ventilátor nebo ne - topení ztlumené na minimum, klima vypnutá. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MikeV Vloženo 20. Duben 2020 Sdílet Vloženo 20. Duben 2020 @sk0d@: Díky, dobré info, i když mohlo přijít dříve (platnost od 1.2.2020). Není to myšleno osobně, spíše informovanost od výrobce z důvodu zamezení problémů na STK, jak bylo uvedeno již dříve. Absolvoval jsem první emise a STK před 10 dny (F3 1.2, 66kW), byl jsem připraven na diskuzi v případě nesplnění kvůli otáčkám, ale překvapil mě technik před předáním vozu s dotazem na vypnutí všech spotřebičů i topení. Předtím jsem vypozoroval jen některé důvody zvýšeného volnoběhu, hlavně nastavenou rychlost ventilátoru topení a klimu, ostatní se mi nějak nepodařilo průkazně ověřit. Tolik zkušenost. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.