Jump to content

Octavia IV a konkurence


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Hlavně ten předek, je to takové no.......připomíná mi to aerodynamicky upravený čumák nadzvukové stíhačky, nezvykle moc do špičata.

Edited by DušanV
Link to post
Share on other sites

Předchozí Leon se mi hodně líbí, ale tomuhle nemohu přijít na chuť ze žádného úhlu. V tmavších barvách je to trochu lepší, ale stále se mi nelíbí. Ještě jsem neviděl naživo...

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Každý z nás to vidí jinak. Mě se ten předek rozhodně líbí víc než ten co má O IV. U ní je z mého pohledu pěkný pouze u verze RS. 

  • Like 2
  • Upvote 3
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Stal jsem u OIV ještě v salonu a zadek tragický, předek průměrný (asi tak stejný jako nepovedený FL - když už kopírovali Mercedes, tak aspoň linky světel měly být rovnoběžky). OIII zdaleka nejlepší, OIII FL dojebali předel, OIV všechno, ale hlavně zadek, jak z Tipa. A člověk ještě aby si klikal příplatky, pokud nechce ten hnusný volant atd.

Link to post
Share on other sites

Tak koncern má ve strategii trochu zvláštní postupy, protože místo, aby nabízel "pohodlný přechod" mezi konvenčními motory a "čistými" elektromotory, na hybridy a mild-hybridy se defacto vykašlal, případně je uvádí o dost později, než ostatní verze. Trochu tuhle logiku, hlavně z pohledu plnění emisních limitů, nechápu. Plusem je, že alespoň stále nabízejí alternativní paliva jako CNG, ale absence mild-hybridu nebo hybridu mě mrzí. Já bych mu dal určitě šanci, resp. bych si jej určitě u nového auta vybral.

@Kuolematon 80000,- navýšení oproti tradiční manuální TSI jednotce je v pohodě, srovnej to s navýšením ceny u jiných motorů mezi MAN a DSG a minimálně těch 60k - 70k tam rozdíl bude vždy, takže by člověk za DSG připlácel tak jako tak.

Edited by PetriCZECH
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Tak plugin hybridy jim fungují docela dobře a třeba Octavia je pořád levnější než prius plugin nebo Ford puma a neřekl bych že je horší. Tam si vedou ok. I ta spotřeba se reálně snižuje pokud nabíjíš. Ale ty mild hybridy u nich jen zvětšují komplexnost bez výhod. 

Link to post
Share on other sites

Pěkné, hlavně ten výfukový systém a universálnost toho auta.

Octa RS bude pro ty manažery, co uvádí na snahu se odlišit a tohle je pro zbytek, co si chce užít víkendy.

19 paráda

 

Snímek obrazovky 2020-08-21 v 21.33.08.png

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...