Přejít na obsah

Motor 1.4 MPI


723 témat v tomto fóru

    • 126 odpovědí
    • 103k zobrazení
  1. Olej do Fabia 1.4 mpi 1 2 3

    • 71 odpovědí
    • 121.6k zobrazení
  2. Nestartuje 1 2 3 4 8

    • 194 odpovědí
    • 102.8k zobrazení
  3. Svíčky 1 2 3

    • 66 odpovědí
    • 56.9k zobrazení
    • 162 odpovědí
    • 111.7k zobrazení
  4. Kontrolka mazání 1 2 3 4 5

    • 100 odpovědí
    • 107.7k zobrazení
  5. Termostat 1.4 MPi 1 2 3 4 8

    • 182 odpovědí
    • 88.9k zobrazení
    • 352 odpovědí
    • 251.6k zobrazení
  6. Lambda sonda 1 2 3 4 7

    • 169 odpovědí
    • 183.2k zobrazení
  7. Svítí kontrolka EPC 1 2 3 4

    • 94 odpovědí
    • 179.8k zobrazení
    • 262 odpovědí
    • 109.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 173 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 294 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 533 zobrazení
  8. Rozdíl mezi 1.4 MPI a 16v

    • 7 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 484 zobrazení
  9. Škubaní motoru

    • 2 odpovědi
    • 1.1k zobrazení
  10. Špatné aditivum

    • 0 odpovědí
    • 617 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 686 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 771 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2k zobrazení
  11. Visení otáček

    • 0 odpovědí
    • 899 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Nechcem to zakriknut. Po prvom dni jazdy, cca 200km sa drzi teplota oleja nizsie. Rano okresky do 100c, predtym 107-108. Dialnica poobede so zastavkou v pol ceste cca 110. Od 106-113. Predtym 119-123. V pondelok dam celu dialnicu bez zastavky tak uvidime ako sa bude spravat vtedy. Ak sa to bude drzat, tak za mna je to uz prijatelne, aj ked tu tdi pisu chlapi okolo 105-110 dialnica.
    • @Vápno A muzu se zeptat, jakym zpusobem ve vasich pripadech baterky odesly? Napr. zhorsovalo se postupne startovani nebo ukazoval neco infotainment? Nebo baterky odesly ze dne na den? Tim myslim predevsim to, ze jeden den auto nastarovalo bez problemu a druhy den uz ne.
    • Ta chyba tam již není. Po doplnění se vše vymazalo z HVACu a zůstala tam jen klapka na pravé straně, ale o té vím dlouhou dobu a funguje, pohrál jsem si s ní trochu a fouká jak teple, tak studeně. Ačkoliv mám jednu myšlenku: Byl jsem teď znovu auto napíchnout na diagnostiku (04. 07. 2025 čase 22:05, počasí je teď 17°C), chyba v HVACu zůstala jen ta klapka. Nastartoval jsem, motor a voda nebyla zahřátá, žralo to 0,4l/h nafty, ale co mě zarazilo byl tlak v chladiči, ten byl 5.0bar. Postupně, jak jsem zahříval auto, tak tlak byl nějakých 5.6bar při teplotě vody necelých 65°C. Je to normální tlak při této venkovní teplotě a teplotě vody? Předtím tam bylo 10bar, ale to bylo venku asi 32°C... Kompresor se na měření točil, jak má, i po přidání plynu se mu zvedly otáčky.
    • Vydržela, protože je to AGM. Nejvíc odchází EFB, které to chytré dobíjení prostě nedávají.  Mně vydržela originál AGM v O3 8 let a tátovi dokonce 10. 
    • D3E801E02DC-Elektrická_zarízení.pdf
×
×
  • Vytvořit nový...