Jump to content

Motor 1.2 TSI / 1.4 TSI

122 topics in this forum

    • 10 replies
    • 2,292 views
    • 3 replies
    • 2,006 views
  1. Regulace turba 1.2 TSI 1 2

    • 40 replies
    • 14,125 views
    • 1 reply
    • 830 views
    • 7 replies
    • 3,081 views
  2. Nízký tlak oleje 1 2

    • 31 replies
    • 9,361 views
    • 5 replies
    • 1,591 views
  3. Spojka 1.2 Tsi 77 kW - zivotnost

    • 8 replies
    • 4,681 views
    • 5 replies
    • 1,872 views
  4. Poškození pístu

    • 2 replies
    • 1,136 views
    • 3 replies
    • 1,065 views
  5. 6ti kvalt do Roomsteru?

    • 10 replies
    • 1,373 views
    • 128 replies
    • 15,649 views
    • 22 replies
    • 4,598 views
  6. jaky benzin do TSI 1 2

    • 48 replies
    • 21,568 views
    • 14 replies
    • 6,925 views
  7. "Neexistujúca" aktualizácia softvéru RJ

    • 5 replies
    • 1,043 views
  8. odlučovač oleje 1.2 TSI 1 2

    • 28 replies
    • 8,948 views
  9. Zapalovací kabely

    • 18 replies
    • 7,730 views
    • 87 replies
    • 18,981 views
    • 1 reply
    • 803 views
    • 35 replies
    • 14,974 views
    • 25 replies
    • 3,522 views
    • 2 replies
    • 817 views
  10. Zmena zvuku motora 1 2 3

    • 53 replies
    • 6,472 views


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravím, plánuju pořízení nové scaly, chtěl bych se vás zeptat na vaše zkušenosti se škoda connect care, proč ano, jestli byste do toho šli znova.. A ještě jestli se to dá ,,nainstalovat" později pokud to není u skladového vozu ? Díky moc 
    • Ne to opravdu ne. Opotřebení ti VIF nevyřeší... Nafta od euroilu ti jen zajistí méně biosrajdy v palivovém systému, ale na běhu motoru to nějak poznat nemůžeš. Tolik km na dlouhé intervaly ti bohužel chtě nechtě zanechalo horší stav ventilového systému, který je nyní hlučnější. To že tam začneš častěji měnit olej, naopak způsobí to že motor bude ještě hlučnější, protože nový olej má prvních asi 5K km detergentní účinky, tedy jestli nyní měníš často olej, tak se z motoru začnou vyplavovat usazeniny a vůle v mechanických částí motoru, které způsobují onen hluk budou ještě vyšší.    Pokud motor nemá výrazně vyšší kouřivost tak bych to neřešil. Jediný způsob jak toto vyřešit je výměna vahadel a zdvihátek. Může být vůle i na uložení kliky.
    • V rapide som nesedel. Ale Scala je sedy priemer v zrovnani s konkurenciou v tej cene. Pisu technologie, ale co sa tam rata? Virtualny kokpit beriem, ze nema viacero z konkurentov, mozno bezdrotove dobijanie a co ine? Velky display, asistenti. Ved to je v dosledku poziadaviek EU. Ak Scala je taky pokrok, co si ja osobne nemyslim, tak rapid by sme mali zrovanavat s cim? Scala ma dobre i zle riesenia. Tazi s priestoru, ako kazda skodovka. Ale odhliadnuc od caciek tam nic take nie je, ze uu vaaav v porovnani s cenovo rovnakymi autami.Ak by bola kvalita lepsia, tak poviem, ze dobre auto za ten peniaz co som kupoval.  Stacilo by menej caciek v lepsej kvalite a hlavne s vecami co funguju. Vid ten connect co tu riesi viacero ludi. osobne som to zmazal a pride mi to ako ked dieta sa uci programovat a pride, ze pozri aku svetovu vec som spravil. Lebo pre neho to svetove je. Tak tak su prezentovane niektore veci v scale. Co je bezne inde, je to tu niekedy ako zazrak :) Inak som kriticky, no celkom som si tu scalu uz oblubil. Este ak budu take 2-3 mesiace, ze nemusim do servisu, tak to bude top vozidlo :D
    • Doporučil bych Sixtu v Kosmonosech
    • Teda nevim jak ostatní, ale já když napumpuju sedačku nahoru, tak mi tam dost překáží zpětné zrcátko.🤣🤣
×
×
  • Create New...