Přejít na obsah

Audio, Infotainment, Konektivita


219 témat v tomto fóru

    • 1,5k odpovědí
    • 734,5k zobrazení
    • 742 odpovědí
    • 231k zobrazení
  1. Aktualizace map 1 2 3 4 27

    • 655 odpovědí
    • 233,3k zobrazení
    • 608 odpovědí
    • 270,7k zobrazení
    • 512 odpovědí
    • 190,1k zobrazení
    • 355 odpovědí
    • 124,7k zobrazení
  2. CANTON sound systém 1 2 3 4 14

    • 335 odpovědí
    • 153,9k zobrazení
    • 312 odpovědí
    • 175,9k zobrazení
    • 188 odpovědí
    • 73,8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 11,8k zobrazení
  3. funkce SMARTGATE 1 2 3 4 9

    • 200 odpovědí
    • 84,8k zobrazení
  4. Columbus - firmware update 1 2 3 4 7

    • 159 odpovědí
    • 74,8k zobrazení
  5. MIB1 -> MIB2 1 2 3

    • 69 odpovědí
    • 50,5k zobrazení
  6. Neoriginální rádio 1 2 3

    • 60 odpovědí
    • 25k zobrazení
  7. Antena-plutva 1 2 3

    • 60 odpovědí
    • 8,7k zobrazení
    • 59 odpovědí
    • 55,4k zobrazení
    • 56 odpovědí
    • 18,9k zobrazení
    • 55 odpovědí
    • 12,4k zobrazení
    • 49 odpovědí
    • 28k zobrazení
  8. DAB vysílání 1 2

    • 49 odpovědí
    • 22,5k zobrazení
    • 46 odpovědí
    • 7,9k zobrazení
    • 45 odpovědí
    • 10,2k zobrazení
    • 44 odpovědí
    • 17k zobrazení
    • 42 odpovědí
    • 16,9k zobrazení
    • 37 odpovědí
    • 25,8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Pánové, držte se zadání tématu. Diskuzi o převodovce jsem smazal.   
    • Hele podle všeho ta klapka  Vyčistil jsem, vrátil... Mohlo to být i výměnou autobaterie, že si hledala polohu atd., od té doby jsem se na to nesoustředil a nezaznamenal to  Podle všeho tedy nic, co by měl člověk řešit, pokud to nedělá pořád.
    • Olejová vana na EA211 1.0 TSI, 1.2 TSI i 1,5 TSI je z duralové slitiny, obecně mají duraly nízkou mez kluzu oproti oceli. Originální šroub má ocelové těsnění, ocel má Youngův modul pružnosti cca 205 GPa při RT, měď má cca 80 GPa při RT. Tzn, pro ocel je třeba cca 2,5 x vyšší utahovací síla, aby těsnila stejně jako měď. Nebudu riskovat otlačení dosedací plochy pro těsnění kvůli tomu, že automobilka raději zvolí ocelové těsnění, které je levnější než 2 mm tlusté měděné. Nová olejová vana stojí nesmysl, výměna je složitá, musí dolů i kompresor klimatizace.
    • ...co se mi podařilo vytáhnout z jednoho prodejce... Tak kdyby někdo řešil něco podobného... Každopádně, Jedničkové Octávie mají i multifunkční volant kde je také tempomat... Takže, kdyby měl někdo schéma zapojení na jedničkovou octu... A kdyby někdo chtěl páčku na tempomat, o jedné bych asi věděl... 😄
    • Že to palivo je tak levné že neleze do penez
×
×
  • Vytvořit nový...