Přejít na obsah

Motor 1.6 TDI CR


177 témat v tomto fóru

  1. 1.6 TDI CR (77KW) 1 2 3 4 19

    • 459 odpovědí
    • 269.3k zobrazení
  2. EGR ventil 1 2 3 4 15

    • 362 odpovědí
    • 214.5k zobrazení
    • 268 odpovědí
    • 178.9k zobrazení
    • 270 odpovědí
    • 160.8k zobrazení
  3. Rozvody 1,6 TDI CR 1 2 3 4 5

    • 114 odpovědí
    • 97k zobrazení
  4. Spotřeba 1.6 TDI CR 77 kW 1 2 3 4 7

    • 157 odpovědí
    • 73.3k zobrazení
    • 76 odpovědí
    • 53.1k zobrazení
    • 156 odpovědí
    • 103k zobrazení
    • 482 odpovědí
    • 96.4k zobrazení
  5. Vadný vstřikovač 1 2

    • 34 odpovědí
    • 73.5k zobrazení
  6. Kontrola činnosti DPF 1 2 3 4

    • 82 odpovědí
    • 52.8k zobrazení
    • 33 odpovědí
    • 52.8k zobrazení
    • 56 odpovědí
    • 43.7k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 40.9k zobrazení
  7. Nouzový režim

    • 23 odpovědí
    • 38.5k zobrazení
    • 34 odpovědí
    • 36.6k zobrazení
    • 66 odpovědí
    • 36k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 35.7k zobrazení
  8. Termostat 1 2 3

    • 50 odpovědí
    • 35.4k zobrazení
    • 34 odpovědí
    • 34.2k zobrazení
  9. Kontrolka žhavení 1 2

    • 27 odpovědí
    • 32.3k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 30.9k zobrazení
    • 39 odpovědí
    • 29.6k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 29.2k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 26.7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Hello everyone, I have a Škoda Scala with Bolero SW MEN3_EU_SK370_P0113P / MU0469. Can someone please share public Google Drive or Mega.nz links for firmware updates: MU0742 → MU1760 → MU1798 → MU1800? Thanks in advance!  
    • Tak v návodu nic nebylo ale konečně jsem měl čas to pořádně najít.    je to v úvodní obrazovce s připojením telefonu a dole je nastaveni a tam je možnost vybrat čím má byt který telefon připojen.    ale hezky schované.    nás původní Kodiaq jen zmáčknu přepnutí a byl klid. 
    • @suri. máte TDI na firme? vedel by si mi dať odsledovať teploty oleja na diaľnici?
    • Chladič som vonku nemal. To by som musel rozobrať pol predku  ale je tak zakrytý pri TDI, že špinu som priamo registroval len v dvoch pasoch o šírke 10 cm. Inde hmyz nic nenaráža skrz zaplastovania. Sa čudujem že to auto dôkaze vôbec dýchať. Ak nepomôže iné, dôjde aj na demontáž chladiča, ale zatiaľ podľa toho ako to vyzerá, to nie je kriticky bod.   Dúfam, že tu nikoho neurazím, ale Vaculikovych 140°c si môže nechať. Ja nebudem trápiť ten motor a jeho diely vysokými teplotami. Každý olej, motor má ideálnu pracovnú teplotu a teda permanentných 120-125°C ja nepovažujem za zdravé podmienky ani pre degradáciu oleja, ani pre časti motora.   Tie veci nestoja svet, ale ja potrebujem, aby to auto prežilo ďalších 100k km a nie do neho sypal peniaze. Preto som predal 5r s 250k, lebo som čakal, že ďalších 250 mám pokoj. No to som od začiatku nemal s týmto.   Proste potrebujem zúžiť potenciálne príčiny a tým aj pokus/omyľ/výdavky. Ak zrátam 1000eur čo tento problém zhltol skrz "výrobnej" vady G13, už som mohol mať za to mať vreckové na dovolenku, či časť peňazí na motor na čln. Nehovoriac o dome, kam potrebujem prioritne dávať. takže potrebujem to auto udržať funkčné ďalšie 2r., bez pchania prachov do neho.
    • ak mi ostane niečo ako tie vlákna tak použijem vzduchový sprej a vyfúkam to a je to ok. Následne po čistení auta ako palubovky, dverí a podobne zoberiem vysávač a všetko povysávam dôkladne , nádstavce mám k vysávaču ako kefu a predĺžený používam pomedzi dverami aby som sa vedel dostať všade.   Niečo s tej kefky môže odpadnúť samozrejme ale netreba moc tlačiť na to, alebo si dokúpte nejaký štetec z mikrovlákien a použite ten pokiaľ Vám moc vypadávajú vlákna s toho v tej sade.
×
×
  • Vytvořit nový...