Přejít na obsah

77 témat v tomto fóru

  1. Superb III 1 2 3 4 55

    • 1,4k odpovědí
    • 273,5k zobrazení
    • 748 odpovědí
    • 210,1k zobrazení
    • 609 odpovědí
    • 164,6k zobrazení
    • 416 odpovědí
    • 157,4k zobrazení
    • 259 odpovědí
    • 111,1k zobrazení
  2. Koupě ojetého SIII 1 2 3 4 17

    • 409 odpovědí
    • 105,1k zobrazení
    • 43 odpovědí
    • 59,2k zobrazení
    • 67 odpovědí
    • 48,6k zobrazení
    • 44 odpovědí
    • 39,1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 10,9k zobrazení
  3. Combi Scout

    • 21 odpovědí
    • 10,7k zobrazení
    • 465 odpovědí
    • 130k zobrazení
  4. Nádrž 1 2 3 4 5

    • 121 odpovědí
    • 54,3k zobrazení
    • 184 odpovědí
    • 52,9k zobrazení
    • 293 odpovědí
    • 48,9k zobrazení
    • 98 odpovědí
    • 47,3k zobrazení
    • 177 odpovědí
    • 44k zobrazení
    • 56 odpovědí
    • 36,7k zobrazení
  5. Superb modelovy rok 2019 1 2 3 4

    • 93 odpovědí
    • 35,3k zobrazení
    • 120 odpovědí
    • 32,4k zobrazení
  6. Superb III vs konkurence 1 2 3 4

    • 77 odpovědí
    • 31,6k zobrazení
  7. Superb modelovy rok 2021 1 2 3 4

    • 82 odpovědí
    • 30,9k zobrazení
  8. DSG nebo manual? 1 2 3

    • 66 odpovědí
    • 29,1k zobrazení
    • 35 odpovědí
    • 24,3k zobrazení
    • 82 odpovědí
    • 24,1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Dobrý den. Potřeboval bych prosím poradit s problémem na Roomstru rv.2014. Po dvakrát se mi během čtyř dní vybila baterie že jsem nemohl ani nastartovat. Osazena nová baterie a začal jsem měřit klidový proud pomocí ampérmetru. Vše zavřeno a vypnuto. Po asi minutě proud klesl na 0,05 až 0,04 A. Pak ale v nepravidelných intervalech vždy na 2 sekundy jakoby vystřelil na 0,2 A. Zhruba každou druhou minutu. Po vytažení pojistek od dveří proud klesl, ale ty zvýšené impulzy trvají. Měl někdo takový problém? Prosím můžete poradit?
    • Toho se právě bojím - měnit ŘJ se mi nechce 😞 a nemáte někdo tip na nějakého šikulu mezi Prahou a Rakovníkem co by tohle za rozumnou cenu zvládl? Díky moc      
    • VDO změnilo technologii výroby a i když výrobní kódy i kódy náhrad na vstřikovači sedí, vypadají stejně ale chová se jinak než starší verze, nelze je kombinovat  i pokud se správně zapíšou adaptační kódy. Pokud nový vstřikovač vložíte do systému se starším provedením, motor začne kouřit, vibrovat a dunět. Proto, pokud chcete nové vstřikovače, musíte zakoupit celou sadu.
    • Ten je vymenený a drží pevne. Skôr ma aj napadlo ci by to nemohlo robiť aj palivový filter boh vie kedy bol menený. Poprípade ci by to nemohla robiť aj skrtiaca klapka s lambda sondou. Ak dávajú nejaké chybne parametre. Na diag píše len 11003 odparovanie Pal. Nádrže.  Ako som už písal po výmene nádobky s  ak. Uhlím, ventilom na odparovanie, a menený aj ventil odparovania vackovej hriadele. Chyba sa dá vymazať ale po prejdení niekoľko desiatok km  znova nabehne a rozsvieti kontrolku motora.  Ventil na odvetravanie Pal. Nádrže je dobrý skúšal som aj cez vcds v akčných členoch ci cvaka, a funguje.     
    • Asi bude problém v ŘJ, která špatně vyhodnocuje proud odběru žárovek. Nějaký studený spoj. U dnešních ekologických bezolovnatých cínů, běžná záležitost. V servisu by asi vyměnili celou ŘJ, za několik tisíc, elektroamatér by jistě závadu našel a přepájel.
×
×
  • Vytvořit nový...