Přejít na obsah

42 témat v tomto fóru

  1. Škoda Octavia IV 1 2 3 4 127

    • 3.2k odpovědí
    • 740.9k zobrazení
  2. Octavia IV FL 1 2 3 4 20

    • 482 odpovědí
    • 78.2k zobrazení
    • 396 odpovědí
    • 119k zobrazení
  3. Koupě ojeté Octavie 4

    • 17 odpovědí
    • 6.7k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 9.2k zobrazení
  4. Dlzka dodania novej octavie 1 2 3 4 92

    • 2.3k odpovědí
    • 433.5k zobrazení
    • 755 odpovědí
    • 269.9k zobrazení
    • 387 odpovědí
    • 96.6k zobrazení
    • 154 odpovědí
    • 46.1k zobrazení
    • 52 odpovědí
    • 15.6k zobrazení
    • 48 odpovědí
    • 21.9k zobrazení
    • 46 odpovědí
    • 16.8k zobrazení
    • 32 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
  5. Velikost nádrže 1 2

    • 28 odpovědí
    • 29.9k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 25.2k zobrazení
  6. Octavia IV reklamace

    • 21 odpovědí
    • 13.9k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 6.5k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 4.7k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 11.4k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 759 zobrazení
  7. Octavia 4 Kessy

    • 9 odpovědí
    • 9.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Jak už jsme psal, mně se tohle řešení líbí. Slícované je to pěkně a jak @Dodi 15 píše, není pak problém ani s gumovým kobercem. Já to tenkrát v Rapidu dal původně do stejné výšky jako v O3 (a stejně nízko to měl z výroby S2) a díky tomu to v místě překrytí hranou koberce trpělo. Mezi ten zvýšený okraj se vždycky dostane špína s kamínky a pak se ten hezký leštěný povrch pěkně dře. Tímhle umístěním se to eliminuje.
    • Ako ako sa ti to nakoniec podarilo?? Ja by som chcel aby nesvietilo ani osvetlenie spz cez deň.dik
    • Bohužiaľ, ani ja nie som odvarený zo zvuku, ktorý reprodukuje rádio... zlatá octavia2.  Ale, odpozoroval som malú úpravu, ktorá to trochu dokáže zlepšiť. Na fadery som vytiahol zvuk trochu dopredu, teda som potlačil mierne zadné repro a zvuk sa zrazu vyčistil a objavili sa jasnejšie basy. Keď som to rôzne skúšal, tie zadné repro to veľmi kazia, znejú tak zachrípnuto a vyslovene kazia predné repro ktoré hrajú ako-tak normálne. Toto by teoreticky mohlo pomôcť aj canton SS, u mňa testované na sériovom 8x repro. Prikladám fotku aktuálneho nastavenia faderu u mňa.
    • Ahojte, v poslednom období mám problém s vyššou teplotou oleja. v zime sa menil radiator kúrenia a robil celkový preplach chladiacej sústavy po usadeninách z degradovanej G13ke. S oteplením som si všimol, že teplota oleja je vyššia ako bývala v minulosti. Okresky (90-100km/h)- predtým do 100°C-teraz do 110°C/ Diaľnice (130-140km/h) - predtým do 115°C/teraz do 125°C. Minulý týždeň sa robil ďalší preplach chladiaceho systému, ktorý stále vyplavil nečistoty a chladiaca po pol roku bola zase hneda. Teraz je tam G12evo, olej s vodou sa nemieša, ani naopak. Voda sa nestráca, olej - bežná spotreba ako keď bolo auto nové. Okrem toho som doma penou a oplachom prečistil predný chladič aj z vonka. Rozvody menené minulý rok v predstihu pri 170k miesto predpísaných 210k. Olej je nový, cca 5000 km po garančke. Auto servisované len v ŠA.   Syndróm je nasledovný. Cca 30km teploty oleja v norme. Následne sa začne zvyšovať a maximá sú cca o 10°C vyššie ako predtým. Voda je podľa ukazovateľa na 90ke. Ak auto ide do stúpania, teplota oleja začne klesať, pri klesaní naopak stúpa. Už som písal aj na ŠA centrálu, ale dočkať sa normálnej odpovede je asi v nedohľadne. Potrebujem identifikovať príčinu. Viem, že viacero aut čo prešli neduhmi G13ky mali následne problémy aj s teplotou oleja, no jasnú odpoveď som nenašiel. Preto ak niekto má skúsenosť či vedomosť z iného auta s týmto motorom, prosím poraďte. V servise nemali takýto prípad kam chodím a nerád by som štýlom vymeníme toto a toto a ja platím.   Moja dedukcia je nasledovná: - keďže sa teplota vody nezvyšuje, myslím si, že chladič oleja neodovzdáva dostatočne teplo vode. (plánujem ho meniť, no vyhol by som sa systémom opravy pokus omyl-eurá do luftu.) - ak to nie je chladič oleja, tak napriek teplote vody ok by som ako ďalšie usudzoval na vodnú pumpu (napriek výmene pred tým zanesením) alebo chladič vpredu zanesený. Ale tu si myslím, že by musela voda stúpať tiež, ale zase ak auto ide do kopca, zvýši sa záťaž, teplota oleja klesá. Pri vyšších otočkách a ustálenej jazde nie. Pri akcelerácii to isté. Teplota oleja klesne o 5-6°C ale akonáhle sa ustáli, vystúpi znova.    Fakt som už zúfalý, lebo tá sranda z G13 ma doteraz stála už cez 1000 eur a stále nemám plne funkčné auto aj keď nič nehlási. No v júli by som rád s ním do Talianska a pri teplotách vonku čo budú a terajšom "stave" oleja to nevidím reálne.    
    • Po delší době pokračuji s reportem - tentokrát s trendem, jak se člověk může postupně propracovat k úsporné jízdě s touto motorizací.    Červen - průměrně 4,9l/100km. Jedná se hodně o kombinované trasy s dálnicemi do cca 30-40%. Nutno říct, že jsem se v červnu snažil jet experimentálně na dálnici max 115km/h, abych co nejvíce snížil ztrátu způsobenou odporem vzduchu, jež stoupá se čtvercem rychlosti.   Takže reálnější spotřeba dlouhodobě spíš 5,3l/100km. Složení tras podobné - 30 - 40% dálnic. Rychlost na dálnicích 130 km/h. 150km/h už nejezdím - jednak to není u nás úplně bezpečné, pak tím stejně nic moc času neušetřím (tam je ten paradox, že rozdíl v rychlostech 130 vs. 150 km/h ušetří na 50km úseku 3 minuty) a navíc to žere palivo.
×
×
  • Vytvořit nový...