Přejít na obsah

Elektrika

Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty..


2 065 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 2,1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 19,1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 93,6k zobrazení
    • 649 odpovědí
    • 234k zobrazení
    • 221 odpovědí
    • 129,2k zobrazení
    • 83 odpovědí
    • 84,5k zobrazení
    • 69 odpovědí
    • 51,6k zobrazení
  1. Chyby na VAGu 1 2 3 4 7

    • 166 odpovědí
    • 120,9k zobrazení
  2. OII topení PTC 1 2 3 4 17

    • 416 odpovědí
    • 221,6k zobrazení
    • 463 odpovědí
    • 217,5k zobrazení
    • 297 odpovědí
    • 160,8k zobrazení
    • 889 odpovědí
    • 484,8k zobrazení
    • 140 odpovědí
    • 135,2k zobrazení
  3. Alarm 1 2 3 4 11

    • 274 odpovědí
    • 125,4k zobrazení
    • 430 odpovědí
    • 249,5k zobrazení
    • 328 odpovědí
    • 162,2k zobrazení
    • 454 odpovědí
    • 193,3k zobrazení
  4. MaxiDOT 1 2 3 4 25

    • 617 odpovědí
    • 206,1k zobrazení
    • 1,3k odpovědí
    • 478,8k zobrazení
  5. Instalace tempomatu 1 2 3 4 28

    • 692 odpovědí
    • 239,9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 79 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 104 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 166 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 218 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 161 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj, možná to tady už je, ale chci upozornit, že nová "varianta" kol VELA 18" a VELA 19", které se dávaly na S3 jsou nyní BOSONA 18" a ANIARA 19". Jedná se o úplně jiný disk.        Problém je, že u starých verzí VELA a VEGA byl aerodynamický prvek pouze plastový kryt, který šel sundat. V nových kolech BOSONA a ANIARA je aerodynamický prvek součástí ALU a není možné jej demontovat! Takže kola pak vypadají už navždy takto škaredě.   Kolega si nechával v práci dávat na svůj ještě S3 nové ALU s vědomím, že si pak ten "dekl" sundá, ale smůla, už mu přišly nové ANIARA...
    • Čelní skla 1000 a 100 se sice liší, nicméně jsou záměnná (v praxi jsem dával vrstvená Š100 skla 72 + 75 do MB z let 67 + 68 (čili "oba sloupky") a rozměrově není problém. Skel je ale vícero (4 nebo 5 typů), rozdíly jsou: kalená vs. vrstvená (většina MB má kalené, přestože vrstvené bylo homologováno pro sportovní účely již v roce 1965), ve způsobu "lití" (postaru "na plochu" nebo později svisle, označené provedení "float") a tím také pro LHD nebo RHD = méně "rovná", na plochu litá skla, se na straně řidiče leštila pro eliminaci zkreslení. Použít "pravostranné" sklo s volantem vlevo tedy není dobré, takže záměnnost nelze prohlásit za univerzální.   K číslům motorů, resp. lomítkům: je jich ještě více, pro zdejší účely asi stačí dodat /3 - litrový MBX/MBG motor typu "990T" s výkonen 38.3 kW /5000 ot/min, k rozlišení mezi shodně lomenými motory stačí zpravidla pohled na komoru vodního čerpadla, resp. jeho přírubu, trochu matoucí jsou třeba bloky pozdních 110R, opticky shodné s bloky pro první 742/743..   I mě by zajímalo, jak byly řazeny čísla karosérií vozů MBX.. pozorování "v terénu" dělá dojem, že jsou součástí číselné řady sedanů, což byl bylo možné vzhledem k montáži "vedle" výrobní linky přímo v Boleslavi (na rozdíl od R z Kvasin). Ale jestli to tak opravdu je, vědí asi dneska už jen v muzeu. 
    • Nemáte někdo informace jestli je už někde k vidění naživo ?  
    • Dobrý deň my máme problém,že webasto keď zapneme cez diaľkové normálne spustí je hi počuť že sa rozbehne a ide ale nespustí do vnútra kúrenie a auto je studené nezohreje sa.co to môže byť  . ďakujem za pochopenie a skorú odpoveď 
×
×
  • Vytvořit nový...