Jump to content

Elektrika

Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty..

1,823 topics in this forum

  1. Alarm 1 2 3 4 11

    • 254 replies
    • 81,209 views
    • 381 replies
    • 158,805 views
  2. Chyby na VAGu 1 2 3 4 7

    • 158 replies
    • 66,780 views
    • 419 replies
    • 101,018 views
    • 802 replies
    • 252,936 views
    • 119 replies
    • 60,536 views
  3. Instalace tempomatu 1 2 3 4 27

    • 667 replies
    • 168,829 views
  4. LED osvětlení RZtky 1 2 3 4 11

    • 257 replies
    • 86,252 views
    • 215 replies
    • 92,230 views
  5. MaxiDOT 1 2 3 4 25

    • 610 replies
    • 145,650 views
    • 418 replies
    • 125,147 views
    • 439 replies
    • 116,218 views
    • 66 replies
    • 27,956 views
    • 618 replies
    • 148,703 views
  6. OII topení PTC 1 2 3 4 15

    • 372 replies
    • 124,858 views
    • 1,268 replies
    • 331,654 views
    • 556 replies
    • 154,938 views
    • 324 replies
    • 100,631 views
    • 248 replies
    • 74,989 views
    • 1 reply
    • 39,853 views
    • 602 replies
    • 242,639 views
  7. "jdot" pro OII, can-bus 1 2

    • 30 replies
    • 3,824 views
    • 46 replies
    • 15,183 views
    • 0 replies
    • 1,439 views
    • 7 replies
    • 2,395 views


  • Aktuální příspěvky

    • Mám jedničkovou Fabii Kombi 2006 1.4 16V 55kW a uvažuji přístí rok o koupi Fabia 3 Kombi Facelift s tříválcem 1.0TSI 81kW a na ty co měli podobný přechod jaký je rozdíl v těchto motorech co se týká výkonu? Bylo mi řečeno že oproti mým současným 55kW si nepolepším na 81kW, ale že TSI je prostě slabší (padlo něco jako líné kilowaty). Jezdím velmi z volna. Ročně 10-14tisíc km. Vesnice 70% + dálnice kolem 100km cesta (mám 50km Praha, 50km Plzeň ). Plánuji nákup na Škodaplus, kdy počítám že za rok koupím rok-dva starý facelift najeto 20-30tisíc výbava Style za cca 300tisíc Kč což se mi zdá v pohodě. V téhle výbavě a ceně nenajdu konkurenci s tak velkým kufrem.
    • Zdravím už to mám také nainstalováno. A podle obrázku jste dávali standart pojistku červenou 10 ale já tam na zadní stěrač mám standart modrou 15. Tak tet nevím jestli tam máte modrou a červenou tedy 10 15 nebo, dvě 10, dvě 15. Děkuji za info
    • Pokud jsou všechny kabely stejně barevné (šedivé s bílým pruhem), tak je spoj. Pak by diagnostická zásuvka mohla začít fungovat. To, co je ve schématu, máš v textu popsáno. Konektory, kam kabel vede (OBD2 zásuvka, konektor autorádia i hnědá svorkovnice na centrální řídící jednotce XS4 i s číslem pinu. PS: a necituj předchozí příspěvek
    • Na str. 131 v návodu a v motoru je stříbrný štítek VW 50800 tz. olej 0W-20. Z výroby to mají všechna litrová TSi s filtrem.   Fridex je G13 - je to na nádržce Tuto kombinaci mají Fabia, Rapid, Scala, Karoq benzínové, není důvod aby Scala a Kamiq měli něco jiného.
    • Ohledně roztahování nevím, jak motor pozná, jestli s ním točí startér nebo hřídel z převodovky.    V tomto případě 1) jak už se píše výše, když to jede bez problémů, tak to bude OK, ale za 2) daleko víc než roztahování se mně v tomto případě nelíbí, že to bylo tažené dozadu a zařazený 1. rychlostní stupeň, takže kdyby to pootočilo motorem na opačnou stranu a to je přeskočení řetězu daleko pravděpodobnější.   Které je to TSI? Poslední modely už mají řemen, tam je to úplně v klidu.
×
×
  • Create New...