Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/28/20 ve všech sekcích
-
Policista zastavuje na D1 ridice a rika... Kde mate dalnicni znamku? A kde vy mate dalnici?6 bodů
-
Ahojte.Kedze vo vyvoji svetiel na FL mam tak trochu "prsty" vysvetlim rozdiel.V prvom rade treba porovnavat jablka s jablkami.Zakladne LED svetla su nahradou za predface halogeny.Pri priamom porovnani s halogenmi je jednoznacny pozitivny rozdiel pre FL LED.Samozrejme v priamom porovnani s Bi-xenonom sa to neda,pretoze svetelny tok je uplne niekde inde,cize Bi xenon natacaci pri S3 je jednoznacne lepsi co sa tyka vykonu ako zakladny LED po FL.Matrix ako taky ma velmi pekne spravene tlmene svetla,homogenne a velmi intenzivne.Matrix dialky s dodatocnym dialkovym vo FL pri plnej aktivacii su super. Len tak na okraj,S2 po facelifte ma pri dialkovych svetlach este dodatocny dialkovy reflektor a svieti lepsie ako S3(osobna skusenost). Este taka perlicka,FL svetla obe verzie z legalneho hladiska nepotrebuju ostrekovace,ale auto nivelaciu kvoli AFS ma iba Matrix. Z mojho pohladu zakladne LED svetla vyzeraju zvonku na aute uplne uzasne a davaju autu naozaj dravy styl.Je pravda ze smerovka v zakladnych LED je halogenova,ale vymena je dost obtiazna bez demontaze svetiel.3 body
-
2 body
-
Nj to si pamatuji, já šel do kostela a ty právě z něj. Skoro sem tě v té beranici nepoznal. No domluv to s bolšánama v knajpě a já zase přijedu. Loni jsem oslavu VŘSR nestihl, ale letos to dám. [emoji23] Vezmu Motose, tuhle se mě vyptával, jaké to bylo [emoji6]2 body
-
Někdo z tohoto fóra má totiž občas pocit, že L&K je Bentley, tak jsem jen uvedl na pravou míru, že je to stále obyč. Octavia. Věnujme se prosím Cantonu a nechytejme za slovo.2 body
-
Trochu delší, ale super. DETEKTOR LŽI :-) Detektor lži vám prezradí aj to, čo naozaj nechcete ? 480 x 852.mp42 body
-
Si se ovsem nepochlubil jak jsem Te tu potkal, jel si na ten seminar o Putinovi. Porada ten pro rusky aktivista Vasil ( rikal si neco, ze je mu 15, je to autista, ale ma pravdu). Neco o lidovkach z dob Lenina, ze se zpivalo. Nevim uz presne. Pamatujes u toho ruskyho pravoslavnyho kostela jsme se potkali. Pospichal si nekdy mezi svatky. Kdyz ma jet o 2km dal kvuli caji, to ne. Ale na besedu do Varu to pojede. Navic tedy se ani neozval, ze bychom zasli na kafe nebo tak.2 body
-
Tohle není zvláštnost, to je chyba a já jsem se přepl do módu, že trvám na jejím odstranění. Neplatil jsem za cockpit abych pak na něm používal něco jiného než chci a nebo jak ocas po každém startu 4x mačkal tlačítko.2 body
-
Já tam dal Philips Ultinon Led gen2. Bez problémů, chybu nehlásí Philipsky mají o 120 lumenů víc [emoji6]1 bod
-
Na to samé jsem se zrovna chtěl zeptat. :) výroba leden 2020 a ten pruh tam prostě je a dost mě to vadí. Dá se to seřídit?1 bod
-
1 bod
-
Interiér docela strohý a už na pohled koncernově pofiderní kvality, no exteriér je za mě opravdu moc pěkný. Vyvážený, čistý, sportovní šmrnc.. Škodovka by se mohla učit.1 bod
-
I když je to poznat jen špatně, středem, rozměry a konturami v zoomu to na plecháče nevypadá.1 bod
-
1 bod
-
dobré je, že vůbec něco slyšeli. A tím, že se ti blíží konec záruky, tak bych se to snažil nějak písemně podchytit. To znemená, aby jsi měl doklad, že jsi něco reklamoval a že někdo oprávněný uznal, že to není v pořádku, a začal v tomto směru něco podnikat.1 bod
-
Verze pro export... Teď už rozumím. Toto auto je skvělé bez ohledu na verzi. Držím palce pro opravu. Trvá to dlouho, ale konečný výsledek je důležitý.1 bod
-
Žádná škoda. Ta 1.5 TSI jezdí dobře. Je to trochu jiné než u 2.0 TDI, protože krouťák, ale velice rychle si zvykneš. Tedy alespoň v superbu (kde je ten stejný motor) to jezdí velice obstojně a díky aktualizaci softwaru přestal škubat, když odpojí válce.1 bod
-
Skodzinek> Máš přece exportní provedení, to tuzemské se zpravidla lišilo a Trumf byla poslední akce na podporu O1. Ale v zásadě je to jedno, hlavně že ti dobře slouží. Jinak já se snad konečně dočkám opravy O1, servis se snažil vyhnout sejmutí hlavy, ale nakonec šla dole a je i s těsněním OK, problém byl prý ve ventilech, víc zatím nevím a dám vědět.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
To se ani nedivím, dnešní tred je mít auto připomínající SUV, nebo pohřebák, resp. kombi. Scala není auto pro Čechy, protože jsme zamindrákovanej národ, kde si poměřujeme kde co, včetně velikosti aut a objemu převáženého vzduchu. Co jsem potkal na silnici Scalu, tak vždy s firemním polepem. Na druhou stranu jsem jako budoucí majitel rád, že si svoje auto nebudu muset dlouze hledat před NC třeba jako stříbrnou oktávku v kombíku :D1 bod
-
Ten Leon vypadá moc pěkně, jako obvykle bude z té trojice nejhezčí. Už se těším na kombi [emoji4]1 bod
-
1 bod
-
z výdrže strach nemám, u haťapky mi plynař taky říkal že nemám čekat víc jak 150t km a už bude mít 400t km1 bod
-
Když se nad tím zamyslím (bolí to), tak ty kontroly by měli zavést i u nás. Když si vezmeš, co ty lyže udělají v autě při nárazu. A nejen lyže, ale i neuzavřené věci (mimo kufr). Myslím si po letošní zkušeností s rakvi na střeše už ani jinak nepojedu. Sice mě trochu překvapil hluk, ale to se dalo čekat. A to mám novou od Haker. A spotřeba? Vliv nula nula nic. Taky jsem zvažoval ten vak. Na takové šup, šup lyžovačku za barákem. No se uvidí.1 bod
-
To nebude obmedzenym vykonom, ale nastavenim klimatizacie. Aj v manuali sa pise, ze sa odporuca nastavenie fukania na sklo (piktogram panacik a fukanie na sklo) alebo fukanie na sklo s fukanim na nohy. Najteplejsie je, ked to nastavim len na sklo. Mam nastavenych 22.1 bod
-
Ale za to se nestyď, Plačku zahlédl kamarád ve Varech vožralýho v ruské knajpě, jak sedí s rusama u boršče a nalejvá ostatním stakany. Manželka tancovala nahatá na stole kozáčka. [emoji23] On je jejich, chce vyměnit kinderku za Ladu Nivu, tak si dělá kamarády. Bude šťastný, žádné vrzajici plasty, pořádný obsah 1,7, žádné turbo, čtyřkolka jako v Ramce a zaručeně se nebudou při mytí střechy prohybat pod houbou plechy. Získá ještě starou poctivou techniku. Náhradní díly za babku, servis si udělá sám [emoji1]1 bod
-
zaujimave info, no kedze si poprstil potom skus vysvetlit ako je to s tou tmavou medzerou medzi stretavacimi a dialkovymi v Matrixoch? je to vidno aj na viacerych youtuboch, preco to niekto ma viac a niekto menej, ale skor preco je vobec tam a osvetlenie cesty s dialkovymi nie je homogenne?1 bod
-
Tak mám rozhodnuto: dokud platím GAP pojištění tak není důvod investovat do zabezpečení, jelikož nic neztratím ba naopak vydělám, pokud auto ukradnou. No a pak po třech letech, až skončí GAP tak je jediný smysluplný (můj názor) zabezpečení proti odcizení je VAM odtah, nebo akustik. Ale bude to opruz neustálé zastrkávat a vytahovat kazetou, nebo jak se to nazývá. Ty ostatní systémy jsou uživatelský příjemný a mají různé vychytávky , ale myslím že jdou všechny překonat lehčeji než VAM.1 bod
-
1.0 MPI je úplně jiná konstrukce než HTP, s ním má společný asi jen počet válců. Jinak konstrukčně má nejblíže k 1.0 TSI. Vydržte bych se příliš nebál, v CitiGo s ním různé rozvozy najezdili i přes 200tis a oni s tím nejezdí zrovna šetrně [emoji846]1 bod
-
1 bod
-
Otázka na žáky ve škole: k čemu byste přirovnali EU?! Ptá se paní učitelka dětí, jak si představují Evropskou unii? Přihlásí se **František** a říká: "Já si představuji evropskou unii jako mrakodrap!" "No, tak nám to, Františku, trošku rozveď!" "Paní učitelko, představte si obrovský mrakodrap, jeho velikánské pevné základy. Přijde zemětřesení, on se chvěje, ale stojí stále pevně na svém místě!" "Výborně, Františku, píši ti jedničku s hvězdičkou!" Přihlásí se **Janička: "Já si představuji evropskou unii jako strom!" "No, tak nám, to Janičko, zase pěkně rozveď!" "Představte si obrovský strom, jeho rozložitou korunu, silný kmen, široké pevné kořeny. Vítr fouká, strom se ohýbá, ale nepovolí, stále stojí pevně na svém místě!" "Výborně, Janičko, píši ti jedničku s hvězdičkou!" Pak se klasicky přihlásí starý sprosťák **Pepíček:**"Já si představuji evropskou unii jako loď na rozbouřeném moři!" "Tak na tohle vysvětlení jsem vážně moc zvědavá!" "Paní učitelko, představte si rozbouřené moře, dvacetimetrové vlny, vítr fouká,liják bičuje palubu, loď se kymácí,lidi blijou a vystoupit nemůžou!"1 bod
-
1 bod
-
Test TSi i TDi DSG https://www.novinky.cz/auto/clanek/zakladni-benzin-nebo-radeji-diesel-dvojtest-skody-kamiq-40310915?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=null1 bod
-
1 bod
-
1. Pokud chceš, aby auto najelo i více než 100 tisíc km, měň olejovou náplň v polovině intervalu. Alespoň tu první rozhodně. 2. Určitě je to v normě, ale jestli je to normální...nemám dlouhodobou zkušenost s nízkoviskozními oleji. 3. Nechávat si dolévat olej v AS je dost drahá sranda.1 bod
-
Jaroslave blbost...u Audi se bez problémů aktivuje znova...opět je to jen o tom, jestli se vývojář SW zamyslel a hlavně o tom jestli ona automobilka chce nebo ne...popř. jestli vůbec v rámci hiearchie může nebo nemůže0 bodů
-
Myslím, že je zcela zbytečné vypouštět takové rejpavé poznámky (stačilo poznamenat, že není), určitě si to nikdo nemyslí, leč s takovou výbavou to určitě obyčejná Octavie není. Takto to vypadá jako nějaká hloupá závist vůči těm, kteří si LK výbavu pořídili. Nevšiml jsem si také, že by se oni naopak vysmívali tobě, že Canton či LK nemáš... Tím bych to ukončil.0 bodů
-
Tak třeba toto: https://www.ebay.com/itm/NEW-Start-Stop-Memory-module-SERVICE-MODE-Start-Stop-SSA-memory-/322352078637?ef_id=Cj0KCQiAsbrxBRDpARIsAAnnz_OEYVQP2dCGpr_Iy0ITkD2sfo3T-8e3vcZRyDzOyfIdDd2aqFeq6s8aAnI4EALw_wcB:G:s Ale bacha na to, např. v Rakousku pokud narazíte na policajta šťourala a náhodou tohle objeví = odstavení auta, min. pokuta 2000Eur...a dokonce vás můžou na 48 hodin zavřít za katr... Každopádně je to pěkná věcička, která by mohla být jednoduše implementována výrobcem jako SW funkcionalita, ale to už je jiná básnička.0 bodů
-
Mám s tímhle motorem najeto 200 000km, krom absolutních ECO jízd jsem pod 7 nešel. Reálná spotřeba se mi pohybuje(dle knihy jízd..takže přesně podle tankování a najetých km) mezi 7,5 - 8 l/100km. Tenhle motor je opravdu velice náladový na styl jízdy a také hlavně na to jak je auto zatíženo..počet osob, nálož v kufru, apod. Jezdím kombinaci dálnice/státovky/město v poměru 40/40/20....takže dle mého 6,5 ve stylu sport je nereálných. Styl Sport ale neznamená, že mám pouze podvozek na sport, ale že jezdím opravdu ve stylu sportovnější jízda. Pokud je podvozek na sport(tedy tuhý) a zbytek jízdy ve stylu Eco, tak se kolem 7 pohybovat dá, ale na to jsem si nemusel kupovat 200koňový motor.-1 bodů
-
Na tohle jsou tady rozhodně fundovanější rádci, ale tahle hláška většinou vyskakuje v případě, že si něco dokódovával co jednotka neumí, protože jí k tomu něco chybí(čidlo, člen, atd.). Pokud máš originální kódování jednotky, doporučuji ho vrátit. Tímhle aspoň odhalíš, zda to opravdu tím bylo nebo ne. Viz. docela pěkný popis hned z prvního odkazu z googlu: http://forum.obdeleven.com/thread/1783/fix-error-codes-1 bodů
-
Jo přesně tohle dělalo i mě, dohánělo mě to k zuřivosti, než jsem si uvědomil, že to nedělá, když mám za tím držákem parkovací lístek...a světe div se opravdu to tam bylo...akorát nevím jeslti se to dá odsttranit jinak, než že jsem tam nechal ten parkovací lístek :)-1 bodů
-
To není chyba to je bohužel záměr. Objem palivové nádrže je 66l +- 10% .... tedy vždy plus...což dělá cca 73l. Já osobně, když náhodou dojíždím k benzince s tím, že se palivoměr opírá o levou zarážku a na dojezdu svítí 0km dotankuji v pohodě na první výcvak pistole 72l. Ovšem auto musí počítat s těmi 66l. Proč je to takto? Protože je to všechno kvůli těm eko...... :( Možná se dá udělat nějaký zásah v parametrech, aby auto počitalo s více litry v nádrži, ale nikdy jsem to neřešil. Ovšem ten tvůj bod1 mi k tomu úplně nesedí, to by neměl být problém většího objemu nádrže, to spíš vypadá na nějaké ucpané odvětrávání nádrže, či něco podobného...-1 bodů
-
ten cumak je cela Scala, jestli je ro pravda, tak zklamani. Seat mel posledni roky designove jasne navrch, tohle je krok bokem-1 bodů