Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/31/20 ve všech sekcích

  1. Mně se líbí původní myšlenka - hospodářská unie, vše ostatní - suverénní stát.
    5 bodů
  2. No, jeste ze ty jako eurohujer se nemas moc s kym hadat, nastesti vas tolik neni. [emoji16][emoji1787] Tady si poslechni, at se ti dobre spinka. Nejlepsi na tom vsem je, ze ve vsem ma pravdu, do pismene. At se to tobe,modremu socialistovi, libi nebo ne. A s tema vlajeckama na zaver to je taky gool, protoze Ti co nevi, tak nedavno se zakazalo jakekoli uziti narodnich symbolu v evropskem parlamentu, vcetne vlajecek, ktere donedavna mohli mit poslanci u sebe na stole. Tady pises neco o rusofilech a ti, kterym ty lezes do prdele jsou v mnohem jeste horsi. Tedy si priste odpust tyhle poznamky a ja si pak odpustim treba ty sve, neb neverim, ze to bylo mysleno ze srandy z Tve strany.
    3 body
  3. Dnes jsem byl taky podívat. V AS, kde jezdím, mají vystavenou OIV Style Plus 2.0TDI DSG v šedé Quartz metalíze. Na první pohled velmi malé, navíc vzadu zapadlé kola. Za mě je to kámen úrazu na takovém autě. Auto díky světlému interiéru v kombinaci Suedia/kůže působilo uvnitř hodně hodnotně. Hodně krásná kombinace tmavého exteriéru a světlého vnitřku. To se opravdu povedlo[emoji106]. Zadní lavice mně osobně přišla měkčí než u současné O3FL. Měl jsem pocit, jako bych seděl v gauči. No a nakonec cena. Ta činila 932tis.Kč, což je na můj vkus poněkud přespříliš. Přidávám pár mých fotek z prvního seznámení
    2 body
  4. Napíšu to tady jen jednou: @jaroslav75 & @bojler - svoje účty si vyřizujte soukromou cestou, tady ani jinde to nemá co dělat, pro příště vás bez milosti vyhodím oba. Příspěvky mimo téma a s osobním napadáním odstraněny.
    2 body
  5. No ono to taky za pár let může dopadnout tak, že GB nebude jedinou vystoupivší zemí.... A teď ještě úplně nevím jestli se mám radovat z takové vyhlídky, nebo brečet.
    2 body
  6. 1 bod
  7. Ja bych se neradoval neb puvodni myslenka byla super, co se mi nelibi je to, kam to dospelo. A bud se to zmeni a nebo radeji at se to rozpadne i s tim dobrym co to prinasi, protoze to dobre dle meho uz prestane vyvazovat to, o co naopak prichazime.
    1 bod
  8. Nechci zakládat nové téma, takže se přifařím k tomuto příspěvku: V rámci dodělávky el. otevírání zadního víka, jsem demontoval plastový kryt prahu kufru a vyskočily na mne jakési dvě plastové destičky s oboustrannými staniolovými polepy (viz foto). Musely být pod krytem jen přitisknuty, protože nemají žádnou lepící plochu. Otázky jsou: 1) jaké má být jejich uchycení a přesné umístění? 2) k čemu vlastně slouží? Děkuji za fundované odpovědi.
    1 bod
  9. Za tu cenu je k 110kW naftove motorizaci s automatem prisypano za 150 000Kc priplatku. Stokrat opakovana vec, ze vrcholne vybavene konfigurace maji prekryv s vyssimi modelovymi radami. Kde ma napr. ten Superb svetla? To neni kupec magor? Ale je to marne, stejne se tady ta pisnicka zas objevi.
    1 bod
  10. 1 bod
  11. @LukášCBR tak ta cena je docela dost velký přestřel..... tahle třída auta, spolu s jednoduchou zadní nápravou, za cenu okolo 1 000 000,- je opravdu přestřel a přijde mi to trochu úsměvné v době, kdy se začíná trh s auty docela citelně ochlazovat. Škodovky mám rád a líbí se mi i nová Octavia IV, ale za tuhle cenu to koupí jedině, s prominutím, magor. Kdyby šlo o verzi RS, pochopil bych, ale takhle fakt nechápu.... Na konečný ortel si ale počkám, až naživo uvidím verzi liftback..... EDIT: A to jsem si ještě všiml, že za tuhle cenu nejsou sedadla ani v elektrice :-D :-D :-D ....
    1 bod
  12. 1 bod
  13. Asi stejný důvod proč má interiér i v béžové variantě tolik unifikovaných černých dílů pod alibi "design". Prostě Korunka ke Korunce... Jinak jsem ji dnes poprvé viděl na D11 a ačkoli nebyl moc prostor si ji prohlížet ve velkém, dojmy jsou takové.. Nijaké.. Celkově je to jako evoluce OIII, žádné drama, v reálu mi to přijde až překvapivě nudné a bez emocí.
    1 bod
  14. 6. Vzájemný rozdíl vnějších průměrů jednotlivých nezatížených pneumatik na téže nápravě nebo ve dvojité montáži nesmí být větší než 1,5 % vnějšího průměru. https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2014-341/zneni-20181001 Doufám, že je to poslední znění....
    1 bod
  15. Zarazi me ty cerny capliky na hlavovych operkach.
    1 bod
  16. Ahojte. Nakolko o technike svetiel nieco viem a mam za sebou rozne skusenosti s ludmi ktori pouzivaju regloskop,doporucim nieco ine,laicke logicke a bude Vas to stat tak 20minut casu.Svetlomety svietia so sklonom 1%co znamena 1cm na 100cm.Cize chodte niekam do podzemnej garaze,postavte auto 10m od steny,zmerajte si vysku stredu sosovky nad vozovkou v cm(superb ma myslim nieco okolo 71,5)nasledne zasviette stretavacky a na 10m vzdialenej stene(merane kolmo k vozidlu)musi nizsia cast linie svietit o 10cm nizsie ako ste namerali vysku stredu sosovky-cize 61,5cm myslim. Osobna skusenost je taka,ze technici pri merani nedavaju pozor na to ci je regloskop spravne vo vodovahe a dochadza k zlemu nastaveniu,alebo nastavia svetla podla sklonu na hmlovky(co je 2%).Ak budete mat takto nastavene svetla,vsetko bude legalne v poriadku a mate maximalny mozny dosah. Co sa tyka referencovania svetiel-krokovy motorcek si len najde svoju nulovu polohu,neberie do uvahy kde sa realne svetla nachadzaju.Cidla naklonu len koriguju vysku nastavenia voci zatazeniu(pohupovaniu).
    1 bod
  17. S3 před FL měl podtlakový posilovač brzd ale S3 FL by už měl mít elektromechanický posilovač brzd. Takže pochybuji že kódování pro FL bude stejné jako pro původní S3
    1 bod
  18. Nádhera, jsem opravdu rád, že ten Eurosojuz dostal přes prsty [emoji106]. Sebereflexi však od EU nečekám, nejsem naivní :-)).
    1 bod
  19. Já jsem to neřešil a ani řešit nebudu, to jsou informace od slušného pneuservisu, kde se servisní většinou zajímavější auta než ta moje popelnice. A jak jsem na to přišel? Vjel jsem do výmolu, boule na pneu, volání PČR sepsání protokolu. Policie mi řekla že silnice je v majetku toho a toho, ať si škodu řeším s nimi. Volal jsem na město, stalo se to a to, jak postupovat? Když vynechám blbosti, jel jsem do pneuservisu kde mi řekli, jo pane, my vám to vyměníme ale pouze obě, zajedno nesmíme nechat odjet z dílny auto s rozdílem v hloubce dezénu víc než 1mm a stářím dva roky a za druhé četl jste návod k vozidlu? Pokud si přejete vyměnit jenom jednu gumu, tak si to doma sundejte a přivezte jenom jedno kolo třeba autobusem. Když jsem argumentoval tím, že to jde na pojistku města, tak mi řekl, že mám nárok na obě a že kdyby měli problém tak si to obhájí. Napsal papír, já došel na městský úřad s fakturu asi na desítku a čekal co z nich vyleze. K mému překvapení vše proběhlo hladce a zaplatili obě dvě pneumatiky bez řečí, bez problémů.Takze asi tak..
    1 bod
  20. Mozes prosim uviest zdroj, kde sa pise o hlbke dezenu? Pokial viem, v zakone sa pise o rozmere a vzorke, nie hlbke. To by inak znamelalo, ze pokial po roku od kupy prerazim gumu a vymenim ju za novu, uz by mi nepasovala hblka a znamenalo by to nutnost vymeny oboch gum na naprave, co som este nezazil (ale ja som toho zazil malo...) O tom, ze by mi pneuservis nechcel prezut, ak je rozdiel vacsi ako 1mm som nepocul, ale opat hovorim, zazil som toho malo. Monitoring tlaku cez ABS funguje pre kazde koleso zvlast. Od vyresetovania pocas urciteho intervalu (niekolko km) ABS zaznamenava udaje o otackach kolesa. Pokial sa potom zacnu tieto udaje v priebehu naslednej jazdy lisit (nizsi tlak v penu = vacsi valivy odpor = koleso sa otoci "menej" ako by malo), tak vyhodi alarm.
    1 bod
  21. Pozri na SVK sa mi to oplati , nakolko amam aspon par vyhod ako podnikatel. Odpis auta do 2 rokov , ziadna spotrebna dan z PHM (priemerna cena benzinu v SK je 1,356 eura), tankovanie do EV vychadza pri mne cez domacu nabijacku na 1,2 eura na 100 km, pri mojom vozeni na Suzuki Ignis ma vyjde 100KM na 7,45 eura cize mam doma 6,25 eura na 100 km, a to nezaohladnujem cenu servisnych prehliadok a dalsich nakoladov ako cestna dan, poistenie atd.Takze za mna do mesta je toto rozumna volba.
    1 bod
  22. @jaroslav75 To že pro tebe to Citigoe nedává smysl, neznamená, že nemůže dávat smysl někde jinde (třeba na SVK, tak nevím proč dávat nějaké mínusy). Citogoe určitě není auto pro každého, stejně tak jak Kodiaq RS není není auto na poskakován po městě, není CitoGoe iV auto na létání po dálnici. A cenu ať si každý obhájí sám. Ohledně cen dobíjení, tak zatím se všude řeší že zdražuje rychlodobíjení, což je docela pochopitelné, ale pokud má někdo kde dobíjet (doma, na firmě...), může to vyznít zase jinak. Nevidím důvod pro se tak ostře stavět jen na jednu stranu. Buďme rádi že zatím si můžeme vybrat co komu vyhovuje...
    1 bod
  23. Opět polemika a pořád to stejné, nastat to může a nemusí, také může zdražit PHM a nemusí, vše je jak na houpačce :-)
    1 bod
  24. Proč si myslíš že iV si koupí někdo kdo je jak ty říkáš solárním baronem, exhibicionistou nebo prostě neví co s penězama a časem? Článků kdy se ti iV vyplatí je spousta (porovnání klasického CG vs CG-iV) Při našem firemním nájezdu jsou náklady zpět za cca 2,5 roku pro někoho cca 100tis km. Jinak v zimně nás teď stojí 1km na iV 33haleřů průměrná spotřeba 15kW. To jsem nezapočítal, že když mám auto ve firmě neplatím silniční daň, dálniční známku což u nás úsek Ostrava - Frýdek Místek vyžaduje, stání v modré zóně za dáčo a momentálně mohu tankovat 1 rok u ČEZU za děkuji. Samozřejmě je jasné, že ne každému vyhovuje posed za volantem, mne osobně taky chybí možnost si volant více přitáhnout k tělu, co se týče klacku tak pokud si vyšší může to činit problémy, já používám rekuperaci č 4 tak stačí klacek dát jen dopředu a on si to sám přepne na č. 4 čili (B). Kaplička na zrcátku mohla být asi vyřešena efektivněji ale je podobná z Tiguana, já bych třeba než lane assist přivítal city safe Podvozek si myslím, že je naladěn podobně jako klasické CG. Máme obě CG na 16" kolech a žádný masochizmus to není, teda aspoň pro mne ne. A to mám druhá kola 16x7" obutá na 195/45. Můžeš to dát na 14" a bude to jak kačenka na vodě :-) Jinak i3 od BMW na 19" kolech a galuskách to je tvrďárna :-) Ale je to pořád dokola :-) za tebe prostě ne, nekoupíš si ho nebo vaše firma a za mne prostě ano a dává nám iV smysl.
    1 bod
  25. jaroslav75 - každý má svůj názor a je to jeho rozhodnutí, myšlení je pořád stejné, pokud jezdíš ekonomicky tak jezdíš stejně jako s elektromobilem a najedeš na jedno tankování , nabití hodně ale můžeš taky jezdit od benzinky k benzince nebo od zásuvky k zásuvce. Rozdíl samozřejmě je, že klasiku natankuješ za pár minut a elektriku za pár hodin ale o tom to je, takové auto si kupuje ten co mu to vyhovuje. Tohle CG je stavěné na ježdění kolem komína ale to si myslím je jaká koliv verze CG.
    1 bod
  26. má to něco do sebe to MC http://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda-scala/scala/18619261
    1 bod
  27. To je právě sporné, protože z toho nemůže být akvárium. Já reklamoval poškozené světlomety (ano díky puklinám se rosí). Oni říkají, že rosení je normální jev. Já reklamuji ty praskliny. a takhle dokola. Škodovkám fandím, ale štve mě, že auto co mě stálo 2 x tolik, co rapid, tak má během 2-3 měsíců tolik neduh.
    1 bod
  28. Po sedmi letech jde do prodeje nová generace. Černá Crystal manuál Vzadu jen koženka na opěrce, jinak vše tvrdé. Polstrované kapsy P/Z. odtoky jako Scala vzadu navíc těsnění Co je zarážející ( náklady), kde byl v trojce měkčený plast, tady tvrdý. Zadní tapeci Scala textil, tady tvrdý plast a prach z toho dekoru ... ?. Svezl jsem se 8 km 1.5 na 16” - motor mi přišel uvnitř hlučnější, přitom ,,deka” tam je, kapota na plyn.vzpěrách. Výhřívaný volant i digi budíky potěší. Pružnost ok, při 50 na trojku rozumné 2tis.otáček, na zimních 16” s 60% profilem mimořádně pohodlné, žádné tupé rány. Chlazená schránka je, pod sedačkami hasičák bez schránek, u rezervy žádné místo na drobnosti, ta masivní konzole vnitřního zrcátka odpoutává pozornost, výdechy topení nejsou před řidičem, nezrcadlí se. Svezl jsem se i po Praze také 1.5 po rozbitě Kolbenově. Na 17” nic nebouchá i koleje při 40 v pohodě, hlučnější nad 2500ot., při celodenních kolečkách, co jezdili zákazníci 7,5l, dálky za 6 pojede. Startstop pouze přes displej ?. Za mě povedené auto, být LB s litrem Style+ po slevách za 500-530 tak do toho jdeme, cena 800+ je nesmysl zase taková bomba to není. Čekačka Combi 7-9 týdnů, LB 9-11, restrikce na nezávislé topení 16 týdnů. dotykové i vzadu Stará Octavia jako rezentace Vzadu mezi klikami jsem naměřil cca.128 cm, Scala 127, Fabia3 124.
    1 bod
  29. Ano je. Teplo se nejvíce vnímá od noh a také fyzikálně stoupá odspoda nahoru, proto při topení je vzduch směrován zejména tam a z bočních výdechů pak kvůli mlžení bočních oken. V návodu jsou jednotlivé ofuky a jejich aktivita popsány. Ofuk na okna (4) je aktivní v podstatě vždy. (obrázek je z Rapidu, ale ve Fabii to je stejně)
    1 bod
  30. A není tím myšlena baterie v klíči?
    1 bod
  31. Používám tento originál vak jak pro Octavii tak i pro Karoq a je to OK. Vzadu se to rozepne a lyže se vyndají/vloží. Je to z nepropustného tlustého materiálu, takže voda se drží unvitř, pak to vždy jen vytřu hadrem. Na popojíždění k vleku zpět ideální a je to pevně ukotvené. Vzhledem k tomu, že se to v AT oficiálně prodává a je to v konfigurátoru, tak předpokládám, že to homologované je.
    1 bod
  32. Tak dneska jsem absolvoval shodou okolností školení řidičů. Čirou náhodou jme se dostali i na lyže v Rakousku. Byl tam konkrétní pán co ho kontrolovali. Ne jenom kontrolovali,ale dostal 500euro flastr,že měl lyže v rakvi,ale neukotvené popruhama. Říkal pozor na to. Nééé gumycuk,ale buď origo popruhy v rakvi a nebo kurtny se štítkem. Bylo mu řečeno,že horní sazba je prý až 5000euro. To jde né
    1 bod
  33. Podvozek jen tupě přiškrtí přepouštěcí ventily. :) Ale podle mě je rozdíl dobře citelný.
    1 bod
  34. 1 bod
  35. S volantem to bude jako se zenskejma. 100 lidi, 100 chuti :-)
    1 bod
  36. Já vždycky obdivuju ty řeči "za půl hodiny... vejvar" . Založit zakázku, přistavit auto na dílnu, předat mechanikovi, namontovat, odzkoušet, vyvézt auto, uzavřít zakázku, zkasírovat včetně všech dokladů... Za 750 je to sakra levný. Bavím se o servisu na nějaký úrovni, ne o sousedovi, který ti to tam lupne a ty mu strčíš prachy do kapsy. Ony ty srandy a povinnosti okolo taky něco stojí.
    1 bod
  37. Lze, ve strakonicich u ferdy. Nikdo jinej to neumi.
    1 bod
  38. Vypni "inteligentní nabíjení", které nabíjí baterii jen na max. 80% rozpojením malého konektoru na konci "-" kabelu u baterie. Tím se nabíjení přepne na "konvenční", kdy bude baterie nabíjena na 100%. Měl by si také nechat otestovat stávající baterii, jestli už díky nedobíjení není KO - zátěžový test 30A. Pokud je její kapacita nižší než 60% kup novou.
    -1 bodů
  39. Práveže naopak https://www.mojelektromobil.sk/zse-drive-domaca-tarifa/ Odoslané z LIO-AL00 pomocou Tapatalku
    -1 bodů
  40. Kdyby jenom to. Scala má podvozek Pola, servo Rapidu(dost chabý rejd) a stojí tolik, co plnohodnotný hatchback. Dizajnovka je to zajímavá, ale jak všude píšu cena je hodně nadsauzená. Ale na foru Renaultu si pamatuji, že první rok prodeje Meganu IV bylo také dost "chuťovek", které se řešily hoodně dlouho :-) Naopak stále více mě překvapuje Peugeot 308 od kamarádky, který čtvrtým rokem provozu, cca 150tis.km neměl ani malou závadu. Nic nevrže, nic se neměnilo, sedadla ve velmi dorbém stavu...
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...