lesnik Vloženo 16. leden 2019 Vloženo 16. leden 2019 Mám podezření i na rezonujcí výfuk.Když jsem venku,tak výfuk pod zátěží poměrně duní a může se to přenášet i uvnitř.Problém je,že pro servis je vše standartní projev.Nevadí mi mechanický zvuk motoru při zátěži,ale to dunění v pozadí.Jak jsem psal ,dělá to třeba i při 1600ot bez plynu z kopce. Citovat
ferda25 Vloženo 26. leden 2019 Vloženo 26. leden 2019 Vada ne všech motorech 1.4 tsi - 110kW, která je na všech koncernových vozech - při rychlém přeřazení nad 3000 otáček motoru vyletí otáčky o 300 otáček. Udělá to i v režimu ACC, tj. vůbec nemám stisknutý pedál plynu. Citovat
binford Vloženo 1. Červenec 2019 Vloženo 1. Červenec 2019 Ahoj, chtěl bych se zeptat místních odborníků. Mají tyto 1,4 TSI v OIII nikasil na povrchu válců? Předem děkuji za odpověď. Citovat
JiVi Vloženo 2. Červenec 2019 Vloženo 2. Červenec 2019 110kW verze ma valce delane stejnou technologii jako 1.5TSi Citovat
Clerfayt Vloženo 16. Prosinec 2019 Vloženo 16. Prosinec 2019 (editace) Drobný postřeh: Když jedu cca 2000 ot, dám plný plyn a nechám motor akcelerovat, tak někde kolem 3000 ot. Cítím drobné zakolísání výkonu. Přisuzuji to tomu, že ECU snižuje předstih, aby zabránila detonačnímu spalování (klepání motoru). Nejlépe to vynikne na 3. Rychlostní stupeň. Kdo toto také pociťujete zkuste následující. Naposled jsem jen tak pro zajímavost nabral 98 oktanový benzín. Popisovaný jev se vytratil. Jen čistý plynulý zátah. Editováno: 16. Prosinec 2019, autor: Clerfayt Citovat
Martin Bednář Vloženo 6. leden 2020 Vloženo 6. leden 2020 (editace) Test ojetiny: Škoda Octavia III 1.4 TSI po 209 000 km https://www.garaz.cz/clanek/test-ojetiny-skoda-octavia-iii-1-4-tsi-po-209-000-km-21003191?seq-no=4&dop-ab-variant=&source=clanky-home Slušnej výsledek :-) Editováno: 6. leden 2020, autor: Martin Bednář 3 2 Citovat
stanmar Vloženo 9. leden 2020 Vloženo 9. leden 2020 Měření výkonu dopadlo velmi slušně Výkon 1,4 Tsi po 209 000 km 2 1 Citovat
Martin Bednář Vloženo 9. leden 2020 Vloženo 9. leden 2020 (editace) Hezkej výsledek... Btw. by mě zajímalo, jestli je nějaký technický rozdíl mezi verzí 103 a 110 kW. Nebo jestli zjistili, že ten motor běžně dosahuje na 110kW (a více), tak ten výkon pak začali oficiálně uvádět. Editováno: 9. leden 2020, autor: Martin Bednář Citovat
JiVi Vloženo 9. leden 2020 Vloženo 9. leden 2020 https://forum.skodahome.cz/topic/121847-14-tsi-ea-211/page/4/ Citovat
embecka Vloženo 9. leden 2020 Vloženo 9. leden 2020 V 6. 1. 2020 na 15:10, Martin Bednář napsal: Test ojetiny: Škoda Octavia III 1.4 TSI po 209 000 km https://www.garaz.cz/clanek/test-ojetiny-skoda-octavia-iii-1-4-tsi-po-209-000-km-21003191?seq-no=4&dop-ab-variant=&source=clanky-home Slušnej výsledek :-) Super! Aj meranie vykonu som tipol spravne. Tak volba bola dobra a jazdime dalej! Citovat
Pawouk Vloženo 16. Únor 2020 Autor Vloženo 16. Únor 2020 Pro zajímavost otáčky motoru v různých režimech: Vytočená trojka: Vytočená čtyřka: 200 km/h na šestku: 2 2 Citovat
Martin Bednář Vloženo 16. Únor 2020 Vloženo 16. Únor 2020 Na tu sestku pri dvoustovce to ma otacky skoro jako nafta. Citovat
Jan R. Vloženo 11. Březen 2020 Vloženo 11. Březen 2020 https://autozurnal.ta3.com/motor-1-4-tsi-po-209-000-km-kolko-vykonu-mu-zostalo Citovat
Vlnka Vloženo 10. Červenec 2020 Vloženo 10. Červenec 2020 V 2. 7. 2019 na 8:10, JiVi napsal: 110kW verze ma valce delane stejnou technologii jako 1.5TSi Sice je to trochu off topic téma. Ale můžeš mi napsat, kde jsi na tenhle fakt přišel? Já osobně hledám všude možně abych si potvrdil ten fakt, ale nikde to nemohu najít :-/ Citovat
papundekel Vloženo 9. Říjen 2020 Vloženo 9. Říjen 2020 Tiez som to riesil a podla SSP ma 1.5 110 kW plazmovy nastrek navyse na rozdiel od zvysku 1.5 a 1.4 Citovat
Tomas666 Vloženo 13. Říjen 2020 Vloženo 13. Říjen 2020 Tak dneska první závada. Při rychlosti cca 80 na 4. rychlostní stupeň třepání,kontrolka motoru a EPC,ujel jsem tak asi 2 km kde se dalo zastavit,vypnutí motoru a znovu nastartování,další jízda ok. Na diag výpadek zapalování 4. válec, následné měření výpadků je na nule. Tak jsem zvědavý co z toho bude. Svíčky jsou nové,najeto to má 237tis. Budu muset počkat jestli se to znovu projeví a pak to případně řešit. Vůbec netuším co to mohlo způsobit.Napadá mne snad jen že zahaprovavala cívka a nebo že se ulopnul kousek karbonu z ventilů a ten se nedovřel. Citovat
Tomas666 Vloženo 15. Říjen 2020 Vloženo 15. Říjen 2020 Jestli je to na mne tak nechápu proč vole. Si nepamatuju že bysme se znali. Kuny těžko. Hodinu předtím jsem měl otevřenou kapotu a nic tam dokousané nebylo. Navíc od té doby ujeto dalších 400 km a nic Citovat
quakelll Vloženo 28. Říjen 2022 Vloženo 28. Říjen 2022 (editace) Zdravim. Prosim Vas nestretol sa niekto s takymto problemom ako je na videu? 1.Robi to obca aj na 4 alebo 5 prevodovom stupni. Stale plyn podlaha. 1.4tsi 44 tis najazdene. Toto bolo na 6 prevodovom. https://youtu.be/-p6CA9K7Imo 2.To druhe video plyn podlaha 6 prevodovy rychlost sa zastavila otacky vyskocili a maxidot ukazuje ako keby som rychlosti prehadzoval. Viete ma aspon priblizne nasmerovat v com by mohol byt problem? https://youtu.be/--25C0YU6Hw doteraz som taketo problemy nemal dakujem velmi pekne Editováno: 28. Říjen 2022, autor: quakelll 1 Citovat
quakelll Vloženo 7. Prosinec 2022 Vloženo 7. Prosinec 2022 Ak by niekto mal podobny problem, tak auto kedze este ho mam v zaruke som dal na reklamaciu. Vysledok: Tesnenie simering na prevodovke pustal postupne olej a ten olej sa dostaval az na lamelu a tym padom sa to tak spravalo, ze niekedy spojka smykala a nezaberala, kedze bola zamazana tak nic sa dalsie neposkodilo. Vymenene a vycistene v ramci zaruky. 2 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.