Přejít na obsah

Elektrika


3365 témat v tomto fóru

  1. Tempomat - poruchy, závady 1 2 3 4 13

    • 315 odpovědí
    • 187.2k zobrazení
    • 324 odpovědí
    • 249.7k zobrazení
    • 207 odpovědí
    • 368.9k zobrazení
    • 368 odpovědí
    • 228.8k zobrazení
    • 158 odpovědí
    • 194.6k zobrazení
    • 483 odpovědí
    • 236.6k zobrazení
    • 133 odpovědí
    • 125.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 487 odpovědí
    • 300.9k zobrazení
    • 230 odpovědí
    • 203.3k zobrazení
    • 212 odpovědí
    • 285.4k zobrazení
  2. Vybíjení baterie 1 2 3 4 10

    • 239 odpovědí
    • 211.9k zobrazení
    • 693 odpovědí
    • 358.4k zobrazení
    • 278 odpovědí
    • 187.9k zobrazení
  3. LED denní svícení 1 2 3 4 6

    • 133 odpovědí
    • 107.7k zobrazení
    • 139 odpovědí
    • 309.9k zobrazení
  4. Maxidot - dodělání 1 2 3 4 19

    • 472 odpovědí
    • 215.4k zobrazení
    • 74 odpovědí
    • 89.9k zobrazení
  5. Zarovky H4 1 2 3 4 27

    • 663 odpovědí
    • 245.8k zobrazení
    • 146 odpovědí
    • 430.6k zobrazení
  6. Komfort III-799B!!!!!!!! 1 2 3 4 23

    • 558 odpovědí
    • 294.9k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 8k zobrazení
    • 105 odpovědí
    • 77.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 106 zobrazení
  7. Kompresor klimatizace

    • 22 odpovědí
    • 23.7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Měl jsi vypnutý ASRko? Že auto na heveru při pokusu o roztáčení kol rachotí je celkem normální.
    • Čau všichni, mám dotaz.   Myslíte že tahle Oktávka je za dobré peníze? Vydrží alespoň 3 roky?   Samozřejmě rady k nákupu se vždycky hodí.   Díky za odpovědi.   https://carlite.co/cs/car/18ez46VtkF/%C5%A1koda-octavia-2.0-tdi-dpf-rs-4x4-pickerl-nov%C3%BD%2C
    • ČudlR, ty dáváš do ostřikovačů čistou vodu? To by si jako nevšiml barvy a vůně/zápachu té tekutiny v kufru pod rezervou? :-)))
    • Nemuze byt prasknuta hadicka od ostrikovace nekde v zadni casti ?
    • Ahojte, na mojej octavii II 2.0 TDI (6. rýchlostný manuál) som na prednej náprave menil čapy ramien, zadné uloženia a tyčky stabilizátorov. Potom som kvôli kontrole hádzavosti (napokon iný problém) celú prednú nápravu zdvihol tak, že pravé koleso malo podložené rameno a ľavá strana bola na zdviháku. Kolesá boli asi 3 cm nad zemou. Pri zaradení trojky sa objavil veľmi rachotavý kovový zvuk, a pri pridávaní plynu nebolo možné dostať sa na vyššie otáčky (otáčkomer v tomto momente ukazoval asi 1600). Auto normálne jazdí, nezistil som žiaden problém. Zdá sa, že je poškodený ľavý homokinetický kĺb, ktorý poskodený nebol, akurát mi nedáva zmysel prečo by sa takto poškodil. Vie mi niekto vysvetliť čo sa asi stalo
×
×
  • Vytvořit nový...