Přejít na obsah

Elektrika


3362 témat v tomto fóru

    • 207 odpovědí
    • 360.7k zobrazení
  1. Tempomat - poruchy, závady 1 2 3 4 13

    • 314 odpovědí
    • 183.1k zobrazení
    • 368 odpovědí
    • 225.3k zobrazení
    • 158 odpovědí
    • 189.9k zobrazení
    • 483 odpovědí
    • 233.5k zobrazení
    • 323 odpovědí
    • 244.9k zobrazení
    • 133 odpovědí
    • 122.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 487 odpovědí
    • 296.6k zobrazení
    • 230 odpovědí
    • 200.5k zobrazení
    • 212 odpovědí
    • 280.8k zobrazení
  2. Vybíjení baterie 1 2 3 4 10

    • 239 odpovědí
    • 206.3k zobrazení
    • 693 odpovědí
    • 352.2k zobrazení
    • 278 odpovědí
    • 184.7k zobrazení
  3. LED denní svícení 1 2 3 4 6

    • 133 odpovědí
    • 106.4k zobrazení
    • 139 odpovědí
    • 307.2k zobrazení
  4. Maxidot - dodělání 1 2 3 4 19

    • 472 odpovědí
    • 211.8k zobrazení
    • 74 odpovědí
    • 88.8k zobrazení
  5. Zarovky H4 1 2 3 4 27

    • 663 odpovědí
    • 241.1k zobrazení
    • 146 odpovědí
    • 425.7k zobrazení
  6. Komfort III-799B!!!!!!!! 1 2 3 4 23

    • 558 odpovědí
    • 290.5k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  7. Zpátečka-světla 1 2

    • 46 odpovědí
    • 87.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 979 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ve firemním voze sice 1.4 TSi ale EA211 a cívky jsou po 480K km pořád původní 🙂. Na autě se měnila pouze spojka, ramena a brzdy (brzdy třikrát). Dokonce tam jsou i původní rozvody a jen se kontrolují dle servisu...
    • Dodám, že v motoru CVYB jsem zkusil i svíčky Brisk (chtěl jsem být patriot), ale po utažení předepsaným momentem byla orientace vnější elektrody zcela chaotická, tedy mimo toleranci +/- 30 °. Je tu ještě jedná "proměnná" a to je životnost zapalovací cívky. TSI motory už cívky "nežerou" po 30 000 až 40 000 km jako FSI motory, ale i tak životnost zapalovací cívky bych odhadoval na 100 000 km až 150 000 km. Dobré zkušnosti mám s cívkami NGK a Eldor.
    • ExecutedDonut ma recht, ty 4 hodiny reprezentuji postupny update nekolika samostatných řídících jednotek, ktere jsou casto od jiných výrobců a nasledne sestaveni jejich komunikace pres “historickou” sbernici proste nekdy nevyjde na prvni dobrou..  a ldyz se zadari, tak opakovany update muze znamenat inicializaci od uplneho zacatku. A prinejhorsim se bricknuta jednotka musi nahradit novou a ceka se na schvaleni od Skodovky…. Ja jsem  castecne z oboru, ale ze se nehezka praxe  Microsoftu (delat si ze zakazniku betatestery) prenese do automotive me mrzi.. Stay tuned, doufam ze 12.2 podám pozitivni hlaseni (abych s tim mohl 13. jet a dojet  s rodinou na Tux 🤞)
    • hoši, máte pravdu, koupit to nejde, je tam jen cena, a to co tam je uvedené, to je asi nějaký zmatený překlad, že to lze koupit až 30 dní před koncem platnosti... 
    • Zámek je vyměněný kompletně celý a bohužel to nevysvětluje současnou nefunkčnost okna
×
×
  • Vytvořit nový...