Přejít na obsah

Elektrika


3367 témat v tomto fóru

  1. Tempomat - poruchy, závady 1 2 3 4 13

    • 315 odpovědí
    • 188.7k zobrazení
    • 324 odpovědí
    • 251.9k zobrazení
    • 207 odpovědí
    • 371.3k zobrazení
    • 368 odpovědí
    • 230.4k zobrazení
    • 158 odpovědí
    • 195.9k zobrazení
    • 483 odpovědí
    • 238k zobrazení
    • 133 odpovědí
    • 126.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 487 odpovědí
    • 302.3k zobrazení
    • 230 odpovědí
    • 204.5k zobrazení
    • 212 odpovědí
    • 286.9k zobrazení
  2. Vybíjení baterie 1 2 3 4 10

    • 239 odpovědí
    • 213.3k zobrazení
    • 693 odpovědí
    • 360.6k zobrazení
    • 278 odpovědí
    • 188.9k zobrazení
  3. LED denní svícení 1 2 3 4 6

    • 133 odpovědí
    • 108.3k zobrazení
    • 139 odpovědí
    • 310.7k zobrazení
  4. Maxidot - dodělání 1 2 3 4 19

    • 472 odpovědí
    • 216.7k zobrazení
    • 74 odpovědí
    • 90.4k zobrazení
  5. Zarovky H4 1 2 3 4 27

    • 663 odpovědí
    • 247.5k zobrazení
    • 146 odpovědí
    • 432.1k zobrazení
  6. Komfort III-799B!!!!!!!! 1 2 3 4 23

    • 558 odpovědí
    • 296.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 138 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 177 zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 23.2k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 8.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Díky za info! Tzn, že s tímto můžu počítat každé 4 roky? Zní to jako chyba designu 😞 Výměna výměníku klimy nebude úplně levná záležitost...
    • Ferrari nedávno odhalilo nejnovější přírůstek do své modelové řady. Jmenuje se Amalfi a jedná se o čtyřmístné kupé s motorem vpředu, které má nahradit odcházející model Roma a využívat velkou část jeho designu. Vpředu je nová maska, která více odpovídá korporátnímu vzhledu společnosti, a také výrazně přepracovaný interiér. Dvouturbový vidlicový osmiválec je stále přítomen, i když s o něco vyšším výkonem. Podobnosti s kupé Roma jsou nesporné Co se týče proporcí, Amalfi vypadá jako věrná kopie kupé Roma, a to až po zdůrazněné zadní boky, špičatou příď a tvarovanou kapotu. Design žraločího nosu, který lze vidět na vozech jako SF90 […] Článek Ferrari Amalfi 2026: Nová tvář, stejný skvělý motor V-8 se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
    • Díky za podrobný popis, tohle jsou přesně ty zkušenosti, které člověk nejvíc ocení. Je fakt, že ty telefonní nabídky někdy vyjdou překvapivě dobře, i když člověk bývá spíš opatrný a rovnou by to típnul.   Super slyšet, že i po těch letech máš navýšení pojistky jen o drobné a že jsi vlastně díky tomu ušetřil i na dalších autech a vleku. Ty flotilové slevy by byla škoda, pokud je vážně úplně stopli, ale jak píšeš — teď asi všude utahují šrouby.   Já mám zatím zkušenost spíš s pojišťovnou přes osobní kontakt, kde taky vždycky zkouším domluvit aspoň podobné podmínky na další období, ale možná ten telefon stojí za zvážení. Díky, že jsi to takhle rozepsal.
    • Potvrdzujem zmenu na 142kw verzii. Za mňa krok späť, aj ked pravdou je, že nie vždy som využil cely budget 30m.
    • Hele a když sundas tu gumu, tak cítíš alespoň nějaký tok vzduchu z těch výdechu? Já necítím nic. Jako vůbec nic. Tak řeším, jestli to nemám rozbitý. Mobil tam dám a z děr nic nejde. Ani když na to položím papirek tak se nehne. 
×
×
  • Vytvořit nový...