Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/24/19 ve všech sekcích

  1. Tsss, z kufru ti kouká sláma a na RZ máš S... Tak to Ti nikdo neuvěří, že patříš mezi elitu.
    6 bodů
  2. Tak, tak. Doted jsem mel vzdy manual. Pred par mesici jsem koupil auto s automatem a uz bych nemenil. S adaptivnim tempomatem je to temer nutnost. A pri projizdeni velkym mestem to hodne usnadni jizdu. Chapu ale, ze nekomu automat nemusi vyhovovat a penize radeji usetri nebo investuje do neceho jineho v aute.
    3 body
  3. Zdravím, mám problém. Octavia III 2014 Style, BOLERO + Canton, klasický multifunkční barevný rolovací MAXIDOT. Při štelování hlasitosti kolečkem na volantu vždy nahoře v panelu maxidotu (jak jsou hodiny) vyběhl zelený ukazatel hlasitosti audia. Nyní je to pryč! Kolečko zhlasuje, nicméně se na displeji MAXIDOTU tento ukazatel najednou nezobrazuje. Pokud ovládám hlasitost kolečkem na rádiu, tak na displeji rádia míra intenzity hlasitosti v klidu ukazuje. Stalo se to někomu? Podotýlám, že docela často ovládám hlasitost kolečkem i při telefonování v autě. Díky za rady!
    2 body
  4. Jaroslav75: Nemam na mysli startovaci tlacitko, ale tu ekoteroristickou vychytavku start-stop. Mimo je ten, co si plete tyhle tlacitka :)
    2 body
  5. Važme si toho, že máme (i když rok od roku stále ztenčující se) možnost výběru. Pro ty jenž rádi používají manuálně řazenou převodovku se totiž postupně u škodovky vytrácejí z nabídky silnější motorizace. Navíc je to trend dnešní doby, neboť při cestě k zcela autonomnímu řízení asi ani jiná možnost nebude. Sice moc nevěřím tomu, že je tolik žádaný na úkor manuálu jak se to snaží prezentovat automobilky. Já osobně mám určitý odpor k automatu, ačkoliv je na jízdu určitě pohodlnější. Nikomu jej ale nevymlouvám. Je to každého věc co považuje za lepší.
    2 body
  6. Ale ať si každý jezdí s čím kdo chce. Jenom říkám a mám takovou zkušenost, že ten co má problém s manuálním řazením (neumí to, není schopen se to solidně naučit)) tak má většinou i problém jako řidič. Není to dogma, ale naprostou většinou to tak jr. Bohužel je to tak (ačkoliv je mi to nemilé) i u mé nejbližší rodiny. Ty osoby se nenaučily nikdy normálně a solidně řadit a ačkoliv jsem se je snažil přesednou za automat, tak to stejně nepomohlo. Holt prostě nemají vlohy na řízení. A těchto v tomto směru podobných případů jsem zažil hodně. To, že autoškolu dnes můžeš udělat jen s automatem, tak považuji za chybu. Kde jinde se má projevit u žáka vzájemná koordinace a cit pro jízdu, když ne ve složitých situacích. Za nějakou dobu možná tady budou jezdit jen autonomní auta a tak budou řídit jen osoby co umí zapnout a vypnout jedno tlačítko ? A co když se to za jízdy tzv. pohnojí ?
    2 body
  7. A to by stačilo. Nebo již má někdo zkušenosti s asistenčními systémy v produkční OIV?
    2 body
  8. Pořád nechápu, k čemu to kategorizování, je to k něčemu potřeba, zařazovat lidi do skupinek a hodnotit, komu co ano a co ne? Mám DSG, mám přes 400k, řadím 99% času řadičkou, někdy pomoc pádly a někdy dám D. Teď uvažuju o jiném autě a nejsem si jist, jestli si nevemu manuál, ale ne proto, že bych s DSG nebyl spokojen, jenom, že k tomu autu se prostě manuál více hodí, to je vše.
    2 body
  9. To zapínání po nastartování by bylo super, bohužel to není volba ŠA, ale nutnost že strany EU a NCAP [emoji53] Zkoušel jsi ten FA nechat zkalibrovat? Mě ještě nikdy na svodidla nereagoval.
    2 body
  10. Tak já jsem se za Pražáka už považoval teď. Mám jejich prachy, takže vlastně spadám taky do elity [emoji23]
    2 body
  11. Si piš. Mám ji na vchodových dveřích v životní velikosti. Clinte a už měníš občanku? Zavedli jsme vám tam PID a budeš Pražák. Ještě se Stanem doladíme jízdné z New Bubu a můžem objednat novou elektrickou Škodovku.
    2 body
  12. A on už někdo jel s OIV, že víme že nebudou fungovat ti asistenti aspoň uspokojivě? Já když kupoval FIII, bral jsem FA jako zápor, protože jsem si přečetl spoustu "rad a názoru" na internetu. Ve výsledku jsem s tím systémem spokojený a v dalším autě jej chci znovu, ikdyby to měl být příplatek... Ale to jen ukazuje, že každému vyhovuje něco jiného a bez osobní zkušenosti s daným systémem a nastavením v daném modelu to nemá cenu hodnotit.
    2 body
  13. Motos má doma nad postelí fotku Gréty [emoji23]
    2 body
  14. Veškeré asistenční systémy mají při jízdě pomáhat především při krizových situacích a ne vychovávat řidiče ! Řidič sám by měl především přizpůsobit jízdu svým schopnostem a vlastnostem auta. Pokud to nezvládá bez asistentů, asi nemá na silnicích co dělat. To že nová Octavia bude mít tolik asistentů mě nepřekvapuje a v podstatě je to i dáno tím, že se celý automobilový průmysl postupně připravuje na autonomní vozy. Pravdou ovšem je, že zatím nefunguje vše na 100%.
    2 body
  15. Nemá prosim někdo aktuálni tip na použitelnou kameru bez displeje z wifi a cenou max okolo 20 USD z ali? Dík.
    2 body
  16. Škubání na volnoběh, neklidný motor, 2x spadlo do nouze, po opětovném vyp zap klíčku ok.Ahoj, ano podařilo se. Ve škodovce mi řekli ať to tam ani nevozim že si nevědí rady, auto bylo u jednoho mechanika a jednoho elektrikáře, kteří si řekli za práci, ale nic nenašli. Na 3 různých diagnostikach nic nenašli, takže ani nevěděli po čem jít. Zakoupil sem diagnostiku vcds a hle chyba na světě. Napájení vstrikovace A - zkrat na kostru. Kontroloval sem kabely i proměřoval piezo vstriky, vše ok. Nakonec se mi to projevilo po otevření dveří u řidiče nesvítilo stropní světlo, auto se po zabouchnuti dveří samo zamklo, protocily se budíky a na displeji se zobrazilo Klíč nenalezen. Takže závěrem, měl sem total 12 přerušených kabelu ze 16 ti v pruchodce u dveří řidiče. Oprava 2,5hodiny která mě stála 00prd. Od té doby auto klidne na volnoběh, necuka a nespadne do nouze. Elektrika je svinstvo. Snad to někomu pomůže ..
    2 body
  17. Každému vyhovuje něco jiného, já jsem byl taky kdysi odpůrce automatů, bavilo mě řadit. Teď mě okolnosti donutili mít DSG (výbava, motorizace) a už bych se k manuálu asi dobrovolně nevrátil. Hlavně v kombinaci s výbavou jako je třeba ACC je automat povinnost :-D. Sice mi někdy vadí prodleva v podřazování, ale tak zkoriguju to pádlem na volantě nebo používám režim S. Navíc v poslední době je trend automobilek dělat lepší výbavy už jen s automatem, takže pokud člověk nechce jezdit v "holátku se švihadlama" nemá skoro jinou možnost.
    2 body
  18. Paní učitelka povídá dětem: „Děti, dám vám hádanku. Je to lesní zvíře, a když mu do názvu doplníte ‚d‘, vyjde vám část těla. Co to je?“ Když dlouho nikdo neodpovídal, prozradila: „No přeci laň. A po doplnění ‚d‘ máme dlaň!“ Na to Pepíček pošeptá sousedovi: „Hned jsem věděl, že to kuna asi nebude.“ ------------------------------------------------ Paní učitelka dá dětem ve škole korunu, aby ji co nejlépe prohospodařily. Za týden se dětí ptá, jak to udělaly. Přihlásí se Anička a povídá: „Ja jsem koupila třešinky, ty jsem snědla a pecičky jsem zasadila. Ty až vyrostou, tak z nich bude stromeček s třešinkama.“ Paní učitelka ji pochválí a ptá se dál. Přihlásí se Jiřinka a povídá: „Já jsem koupila broskvičku, tu jsem snědla a pecku jsem zasadila. Ta až vyroste, tak z ní bude stromeček s broskvema.“ Paní učitelka ji pochválí a ptá se dál. Přihlásí se Pepíček a povídá: „Já jsem koupil jitrnici.“ Paní učitelka se podiví, ale Pepíček jí hbitě odpovídá: „Doma se s ní sestra pohlavně ukojila, pak jsme ji snědli, špejlí si vydloubali zuby, střívko použil táta v noci jako prezervativ, ráno jsme do ní nasrali a matka ji šla vrátit jako zkaženou no a tady máte zpátky tu KORUNU!!!“
    2 body
  19. Ahoj, mám takový problém s předními elektrickými/větranými sedačky. Dám-li sedačky do nejnižší polohy a uložím tuto pamět do klíče či do pamětového tlačítka, tak při znovu otevření auta se sedačka malinko zvedne, prostě nezůstane v původně nastavené manuální poloze. Můžete to někdo prosím vyzkoušet, zda máte stejný problém? děkuju
    1 bod
  20. Mám zatím velmi malé zkušenosti s Kamiqem (domů přivezený v úterý) s tímto motorem spojeným se 7. stupňovým automatem, přesto jsem velmi spokojen. V principu se při jízdě chová úplně stejně jako Kodiaq 2.0 TSI, reaguje na chování nohy na plynu, od jízdy na 7 stupeň při 65km/h s velmi lehkou nohou na plynu, až po rychlé podřazení klidně o 4 stupně dolů, pokud mu naložím při předjíždění. Neslyším žádný nadměrný hluk od motoru, jeho zvuk není nijak nepříjemný ani ve vysokých otáčkách, nejsou cítit žádné nežádoucí projevy 3 válcového motoru. Výkon i kroutící moment jsou dostatečné pro pohodlnou jízdu jak úplně prázdným tak i naloženým autem. Spotřeba se určitě po najetí pár tisíc kilometrů ustálí, teď se pohybuje od 6,5 do 7,5 litrů na 100 km. Pokud by se mě někdo zeptal, s klidným svědomím mu tuto motorizaci ve spojení s DSG 7 stupňů, doporučím.
    1 bod
  21. Ahoj, mám OIII standart sedačky a chtěl bych nějaké sportovní,aby měli trochu boční vedení...ty sedačky v provedení Dynamic se skoro nikde nenabízí a tak jsem přemýšlel jestli není možná záměna s jiným modelem,kde ty sedačky s bočním vedením jsou...např. Škoda Rapid Spaceback...předpokládám,že asi není nějaký model v nabídce,kde by se dali sedačky prohodit,aby seděli bez úprav a nebo jen s maléma úpravama...momentálně mám vyhřívané předky a to bych chtěl zachovat...je něco co by se případně dalo použít např. napříč koncernem?A co přímo ten rapid,nedali by se sedačky použít?Jestli žádná varianta není,tak budu muset počkat až se někdy v budoucnu objeví na OIII z paketu Dynamic...
    1 bod
  22. Auto se uvnitř rozsvítí až při otevření dveří, to je dost nepraktické při vystupování, kdy potřebuji posbírat v autě věci. V nastavení osvětlení v infotainmentu jsem nikde nenašel volbu, aby se to rozsvítilo hned při vypnutí zapalování. Přijde mi to jako běžná funkce, tušíte někdo, jak se to nastaví? Díky
    1 bod
  23. Nevite kde to ma tlacitko start-stop ? to se taky bude muset do infotaimentu pro jeho vypnuti ?
    1 bod
  24. V tom s tebou sice souhlasím, ale realita je jiná. Dneska už dokonce můžeš udělat řidičák jen na automat. Bohužel.
    1 bod
  25. No tak asi jsem jiný. Jak si tak čtu vaše zkušenosti s FA. Ze začátku, jak jsem koupil F III, tak mě to párkrát vycukalo při situaci, kterou popisujete (přede mnou odbočující auto) , ale docela mě to naučilo se nelepit na přede mnou jedoucí auta. Teď mám Karoqa a FA mi párkrát zahvízdal a zabrzdil, ale jen proto, že ta situace byla nebezpečná. Je fakt, že ten FA naučí řidiče se chovat slušněji. A co se týče ACC? Občas trochu později reaguje, ale jinak je supr. Používám ho i ve městě na určitých úsecích. Hodl si řidiči musí zvyknout, že v autech bude stále více věcí ohledně bezpečnosti a ti co jezdí jak hova..a si za chvíli budou vozit zadky ve starších vozech bez asistentů.
    1 bod
  26. Tak prikladám video po piatkovej návšteve servisu. Video po návšteve servisu: https://youtu.be/-Mz9F_q3gCY?t=48 Video pred návštevou servisu: https://youtu.be/vA5-8LzgQ9I Video je z rovnakého useku avšak su tam odlišné rýchlosti kvôli zveri. Kedže mám kameru nahrala aj komplet servisný ukon takže pán otvoril kapotu a predpokladám že to nastavoval na tých imbusoch. Podľa môjho názoru svietia trochu ďalej aj keď tá pravá strana stále dosť do priekopy.
    1 bod
  27. Dnes jsem změřil baterii po nočním odstavení auta. SS vypnutý společně s odpojeným konektorem. Na svorkách - 12,75V V zapalovači - 12,8V Takže prakticky to znamená 100% nabití.
    1 bod
  28. Ono je potřeba k nájezdu připočítat i to co prodejce stočil.
    1 bod
  29. 1,5 TSI MAN mám 1 měsíc, najeto 2000 km, vozidlo necuká. Motor tichý, jede jak z "praku". 1,0 TSI 85 kW mě při zkušební jízdě připadal tvrdší. Ale je to věc názoru. Spotřeba bez použití dálnice se pohybuje dle PC do 5,4 lt. Jezdím jízdy min. 50 km. Poslední jízda do SK-2x200 km, tam za 5,4, zpět za 4,7 lt. Při jízdě bez zátěže a plynu motor přepíná na 2 válce a jede v režimu ECO po cca 1250 ot., poté podřazuji na 5. nebo 4. přev stupeň, aby se otáčky zvýšily a motor jel opět v ECO režimu. Přepnutí je neznatelné. Mám zato, že v provozu nejsem ani v ECO režimu žádný "louda". Z mého pohledu plná spokojenost.
    1 bod
  30. Zkus TYHLE H15 a uvidíš. Pak dej vědět jestli tě to uspokojilo.
    1 bod
  31. dakujem za radu Baldos.a pre info vsetkym pri 74000km mi rupla vodna pumpa ,klasika vymena rozvody a pumpa nova chladiacka ziadna stara naspat.po niekolkych tyzdnoch prestalo kurit prava strana ( mam dual climatronic)klapky a vsetky cidla ok ,az po info som vybral radiator kurenia a neuverite kolko sajrajtu vybehlo ,po vycisteni opat kuriii.
    1 bod
  32. Tedy takto daleko a intenzivně mi (hlavně levá strana) nikdy žádná tlumená světla u žádného z aut, autobusů.. které jsem kdy řídil neosvěcovala vozovku a nejspíš to ani není správně. Stačí se podívat - ideálně na dálnici kde je okolo tma, na ostatní auta, a v podstatě nikomu skutečně takto intenzivně a vzdálenostně tlumená světla vozovku neosvětlují. Odhaduji to tak okolo 35-40 metrů. Možná to tedy fotka zkresluje. A halogeny jsi měl nastaveny na jaké zatížení - aktuální nebo byly přizvednuty ?
    1 bod
  33. S tým výhľadom ACC sa mi to už stalo tiež. Keďže mám aj iné problémy týkajúce sa elektriky-elektroniky vo vozidle budem riešiť všetko naraz. Uvidíme čo nato povedia v servise.
    1 bod
  34. Jo tak to jo, Lekl jsem se, že by si za to brali 7k a bylo by to jen o nakódování?
    1 bod
  35. Zdravím všechny specialisty. :-) Díky zkratu mi shořela palubka topeni a budiky (tam to jen tak ocoudilo) svazky jsem nahradil topeni a palubka vymeneno. horsi je to s novymi budiky. Stare neukazou nic ani nesviti na vagu nelze cist. Bohuzel 1.4 16v pry nejde aby se prizpusobily nove budiky klicum. Zkouseli to 2 mechanici a nic 3 mechanik mi sdelil ze cesta je jedine zjistit pin prptoze 1.4. 16v nema bosh jednotku ale siemens nebo naopak a ta se pry nechce dat premluvit na dalsi klic. Jak tedy zjistim pin k budikum ktere nefunguji abych ho zadal do budiku nových. Díky za odpovědi auto už je komplet nastrojene na cesty ale ja se nedostanu ani do prace. Berounsko konkr. Obec Drozdov kdyby byl někdo akční ☺
    1 bod
  36. @foldynp na SW úpravou DSG som tiež rozmýšľal a zatiaľ som k rozhodnutiu nedospel. Ak nájdeš fungujúce riešenie, tam daj prosím vedieť. Ja asi počkám na koniec záruky. Pri bežnej jazde (hoci aj v meste) nevnímam kombináciu TDI 140 kW + 4x4 + DSG 7 (S3 2018) nijako negatívne. Problém sa dostaví až v momente keď auto začnem tlačiť do športovej jazdy. To zas nie je každý deň.
    1 bod
  37. já mám uplně stejný problém 140kw superb a taky nezáleží na tom zda je teplo nebo zima nebo motor studený nebo teplý ale vždy po delším stání a je to také 2015 mám auto také v záruce a už ho mám ve třetím servise motor točí dobře a rychle a vyjádření servisu je že je špatná baterie takže už nevím jak dál ... plus po nastartování se oběví jen někdy zarachtání a to je podle servusů normální akorát podle jednoho to dělá že steče olej z víka ventilů a podle dalších zase vývěva... ale ten zvuk normální není
    1 bod
  38. Ahojte, na zimu plánujem odstaviť dvojročnú Octaviu III (diesel, 81kW) do vonkajšej krytej garáže a nejazdiť vôbec. Dostal som firemné auto a na Octavii nejazdím. Čítal som viacero článkov, čo robiť, ale nenašiel som žiadny dôveryhodné informácie od odborníkov. Viete mi, prosím, poradiť, čo všetko mám zabezpečiť, aby som mohol na jar opäť naštartovať? Ďakujem T.
    1 bod
  39. O.K. díky... Mě to připadá, že je to softwerově nějak přiškrcené kvůli emisím, ale to je jen můj lajcký názor...
    1 bod
  40. cca 4r/90 tkm s DSG by som opísal tako: nie som s tým spokojný, ale za mnauál by som nemenil :-)
    1 bod
  41. Verze 1.0.2

    3538 stáhnutí

    Obsah jednotlivých příruček je popsán v jejich názvu.
    1 bod
  42. Oleje nemá být víc než je horní strana "šrafované" oblasti (viz příloha) Celý návod je třeba tady. Cívky jsem vyndal (podebral) ohnutým hřebíkem, respektive dvěma, z každé strany jeden. měrka oleje.pdf
    1 bod
  43. 64000Km, 1.6 TDI 77kw r.v. 2014 stále nic necuká.... Trochu offtopic ale kamarád má 1.2TSi a cukání vyřešila aktualizace SW řídících jednotek... Musel tam auto nechat na 2 dny....Zezačátku se taky tvářili že neví co s tím...
    1 bod
  44. Můžeš to nějak detailněji popsat, jak se to projevuje?
    1 bod
  45. Ahoj, stává, ale nevím čím to je. Zatím je to po 3500 km samá záhada a rachot. Pořád něco vrže, klepe, no zatím hrůza.
    1 bod
  46. Čep je kuželový. Je třeba, pokud není stahovák, použít hrubší síly - třísknout kladivem zboku po oku, čep vyskočí. Krátký, rázný, jistý úder, středním kladivem.
    1 bod
  47. Pánove potrebuju pomoct... chtel jsem z jiz vyndane Dxkové navigace vyndat Cd .. a ikdyz mam kod a vse potrebne tak sem si dvakrat zadal blbe kod ... napotreti si rikam nebudu riskovat dojdu si pro servisku tam to mam napsane... a ejhle ..prijdu k autu a radio pise SAVE a nejde zadavat kody... tak volam do skodovky a tam mi rekli ze mam nechat radio bezet ze se mi zachvili vzpamatuje a budu moct kod opet zadat... moc se mi to ale nezda... muzete mi to nekdo potvrdit? nebo napsat co a jak... Nejlepe SMSKou 723749855 jedu do prace a na internet se chvili nedostanu ... prosim poradte...diky moc za jakoukoliv snahu a pomoc :(
    1 bod
  48. Při prudkém ubrání plynu (např. při řazení) se ze zadní části auta ozývá nepříjemný zvuk jako když tam něco rezonuje. Mám 4x4 a potřebuji zkušenosti ostatních čtyřkolkářů jestli je to normální, nebo výfuk a v nejhorším případě jestli se něco začíná dít v zadním diferenciálu. Jsem zvědavý jestli je to normální a nebo mám "něco extra". Díky všem!
    1 bod
  49. Takze poistka c.31 bola v poriadku a otvaranie z vonku stale nefunguje ;(
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...