Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/19/20 ve všech sekcích
-
2 body
-
Jinak, co se týče tankování CNG, tak mám staženou aplikaci "CNG stanice" kde mě to ukáže plničky v okolí včetně otevírací doby a ceny. Platit se dá většinou kartou, ale vyřídil jsem si CNG kartu od Inoggy a od Bonettu, je to zdarma, podepíše se smlouva a člověk může tankovat . Akceptují to většina plniček. Jednou za měsíc přijde faktura, když CNG kartu použiji, jinak se nic neplatí ikdyž bych to nevyužíval.2 body
-
1 bod
-
Tak tady se nejedná o seřizování geometrie jako takové, ale jen na vyrovnání volantu. A to pokud se řídící tyč na jedné straně o kousek zatočí do rejdovýho čepu a na druhý straně se o ten samý kousek vytočí, tak geometrie zůstane nezměněná, jen se upraví poloha volantu. Dělám auta a je to tak jak popisuje DiKey. Sklon silnice má svůj vliv a stav podvozku taky. Když udělám GO podvozku tzn. nový tlumiče, jejich uložení, pružiny, čepy a silentbloky, tak volant zafixuju rovně, a geošku udělám přesně souměrně, tak auto jede jak má a volant je rovně. Když ale u staršího auta měním jen jeden vymlácený čep a geošku udělám tak jak jsem popsal výše, tak volant bude při jízdě rovně na 99% mírně doleva. Takže si zapamatuju výchylku při jízdě rovně, tu samou výchylku nastavím doprava, volant zafixuju a geošku upravím. Je mi jasný, že v žádné DP se tohle nepopisuje, ale zákazník chce mít po opravě volant rovně, tak mu to prostě splním. Opraváři na to ale na jízdní zkoušku prostě kašlou, goošku udělají podle DP a tím to pro ně hasne a nespokojený zákazníky vyhánějí s tím, že geo je tak jak má být.1 bod
-
To se vzajemne nevylucuje. Mozna byla vadna, ze tech par mesicu nevydrzela.1 bod
-
Zkoušíš to hezky, ale Scala opravdu není klasické malé auto. Rozměry je plnohodnotně v nižší střední.1 bod
-
V autorizovaném servise mi nakonec vyreklamovali baterku, že vadný kus. Od té doby se mi po startu již neobjevuje hláška, že funkce manévr. brzdění není dostupná. Prý baterek mění hodně, že byla vadná série.1 bod
-
Ďakujem, mal si pravdu. Vymenil som panel Climatronic za r.v. 2008 a všetko funguje ako má. Ešte raz vďaka.1 bod
-
1 bod
-
ben06: za a) já mám auta a to O1 i SII v pořádku to byla informace že na laserové geometrii to nastaví dobře ale pro normální podvozek a ty máš přitom sportovní respektive že jsou to debilové b) to byla informace pro ty co nemají auto v pořádku a řeší geometrii c) byla tam taky informace že dochází k nerovnoměrnému opotřebení stran plus třeba někdo kdo parkuje denně třeba jednou stranou 20cm tak tam může dojít i k povolení silentbloků na ramenách apd...1 bod
-
ASR je součástí “balíku” ESP, takže opravdu stačí umět vypnout ESP a člověk by se měl vyhrabat o pár metrů výše :-)). Jinak 4x4 je v tomto případě výhodou.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Carista 4.1beta -7 pouzit LP https://uloz.to/file/mFHnTa2WK0OO/com-prizmos-carista-410007-apk1 bod
-
1 bod
-
Na živo to vypadá naprosto otřesně, dá se říct, že je to (bohužel) tuzing... Aneb, jak zničit solidně vypadající auto.1 bod
-
Nemůžu si pomoct, za mě je to esteticky i prakticky naprosto nepoužitelné. Kdyby měly ty stříbrné plasty, které mají imitovat.. Ehm.. Plasty? ...aspoň nějaký smysluplný tvar, tak neřeknu. Ale vždyť to jen omezuje jakoukoli průjezdnost (nejen) terénem, je to naprosto zoufale hnusné a kov to nepřipomíná ani opilému..1 bod
-
Podle těchto údajů je DPF ještě OK. Jedná se o množství nespalitelného popela který postupně zmenšuje kapacitu DPF a to je jen trochu za půlkou.1 bod
-
1 bod
-
Nerozumím přesně otázce. Ta tyč se závitem je tzv. axiální táhlo řízení a je spojeno s hřebenem řízení kulovým kloubem. Jde s ním tedy otáčet, jen je potřeba pohlídat aby se nepřekroutila krycí prachovka hřebene - takový ta harmonika. Povolíš tedy tu pojistnou matku a tyč řízení podle potřeby zašroubuješ, případně vyšroubuješ a pojistnou matku zase utáhneš. Obě strany mají pravý závit, pokud tedy pouze koriguješ postavení volantu, musíš na jedný straně tyč řízení zašroubovat a na druhý o stejný díl vyšroubovat. Na tyčce řízení bývá šestihran na který je možný nasadit klíč.1 bod
-
Není to blbost. Automobilka nebude dávat do auta (navíc levného) několik snímačů na totéž, když může použít údaj z jednoho snímače pro víc funkčních skupin. Snímač vnější teploty vzduchu G17 je primárně součástí systému klimatizace, rozhodně není jenom informativní. Umístění a demotáž snímače viz dílenská příručka "Topení - klimatizace", skupina 87 - Klimatizace, 5.8 Demontáž a montáž snímače vnější teploty vzduchu G17. Je to na straně 52 v pdf, 48 podle číslování stránek v dokumentu. "Umístěn pod spodní mřížkou předního nárazníku vlevo Demontáž – Vozy do MR 2010 - demontovat z předního nárazníku spodní kryt/kryt mlhového světla vlevo. – Vozy od MR 2011 (mimo Scout) - prostrčit ruku mřížkou v nárazníku vedle levého mlhového světla. – Vozy od MR 2011 Scout - demontovat přední nárazník ⇒ Karoserie - montážní práce; opr. sk. 63. – Uvolnit -šipky- snímač -1- z držáku a vyjmout. Montáž Montáž se provádí v opačném pořadí."1 bod
-
Pokud jezdis opatrne a pomalu, tak ani nezjistis, ze to tam mas. Pokud jses rychlik, tak si muzes pri prvnim zasahu necekanem i striknout do trenek. Moje osobni prvni zkusenost... jedu za kamionem a porad kratke rovinky, tak si necham misto, pred zatackou pridam, nic nejede, mam proti Tir rychlost, vyjizdim do prostismeru a rana... Ja neznalej, zvuk od ABS, ztrata rychlosti, ja v protismeru a auto od naproti :) Pravidelne pipa ci pribrzdi, pokud nekdo odbocuje a trva mu to dlouho, podzemni parking, na kruhacich to bere auto co odjede a obcas to bere stredove ostruvky od tramvaje. Sporedicky kolistu. Ale pokud jezdis opravdu pomalu, neozve se to vubec.1 bod
-
Pokud nemáš na předních madlech takové ty malé prolisy/senzory, tak to nemá plné kessy, ale pouze easy start. Easy start je v základu pro Style, kessy je příplatek.1 bod
-
My jsme dostali textilní koberečky společně s autem ale gumové jsme si museli dokoupit..1 bod
-
1 bod
-
taky se chystám do Tatrovky na https://koprivnickednytechniky.webnode.cz/ je tam i možnost prohlídky závodu1 bod
-
1 bod
-
Dnes jsem se do toho pustil. Nedávno jsem koupil plastové klíny na rozebrání tapecu. Zespoda na začátku plastu je drážka do které jsem zahákl plastový hák a musel jsem silněji zatáhnout k sobě a poté jsem vycvakl plast. Drží na třech kovových sponách. Při montáži musíte dávat pozor na horní uchycení které musíte nasadit jako první a poté až zacvakat do spon.1 bod
-
Stále existuje hromada lidí, kterým se čtyřočka nelíbí a právě díky tomu si jí nekoupili.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tentokrát se nezúčastním... Zrovna tento den mají prcci roček a my máme oslavu, kde nemůžu chybět ;)1 bod
-
A dobre robis,lebo iba tak si nieco odpojit je pekna blbost.To co sa tu pise,ze to deaktivuje a standartne dobija ako u starych aut je pekne hovadina.1 bod
-
No pánové, jak Vás některé tady čtu, tak ty všerůzné elektronické pomůcky a vychytávky nějak moc dobře vychytané tedy nejsou !!!!! Pokud někdo tomu fandí, tak jeho věc. Já fandím čistému pocitu z jízdy, tedy stačí mi spalovací motor, mechanická převodovka a stačí mi rozumět mechanickým komponentům auta . No a aby na mě nepršelo, netáhlo a v zimě jsem nezmrznul, v létě se nerozpustil, jinak vůůůůbec nic jiného........ Dnes i kolikrát zde na skodahome fóru, se řeší spíše, jak to že mi zase nefunguje připojení , že se mi nezrcadlí aplikace z mobilu, že mě zase sere front-assist, že mi nefunguje ambientní osvětlení atd., atd.. Je mi celkem líto dnešní mladší generace. Za pár let asi žádnou řidičskojízdní nirvánu a prožitek z čísté jízdy mít nebudou. Jen berličku v podobě diskusí ohledně elektronických vychytávek a celoglobální konektivity, někde asi až na Saturn. Neberte to z mé strany zle, jen mi je líto toho, co tady za pár let z motorismu asi zůstane, a tak jsem to potřeboval sdělit právě zde na fóru Scaly,kde je dosti hodně vidět, jak ta elektronika nějak moc nefunguje.......1 bod
-
1 bod
-
Pokud chceš vypnout FA, dej přes něj alobal, pokud laneAssist, přelep jeho kameru kobercovou páskou. Ale neber to nějak tragicky, ty systémy dnes fungují docela uspokojivě a za sebe třeba FA hodnotím velmi kladně, i ve výše popsaných situacích většinou do brzd nešáhne jen pípá, a když už šáhne do brzd, tak jen "tukne". Ještě se mi v popsaných situacích nestalo, že by mi FA zadupl auto a to stálo na fleku. Samozřejmě toto vše platí, pokud jezdíš normálně, pokud jezdíš "na milimetry", tak potom budou tyto systémy aktivnější...1 bod
-
Měl jsem 3 roky 4 měsíce Rapida s FA a FA mám i u Scaly. Žádné svévolné zasahování do brzd se neděje. Jen třikráte se mi stalo, že jsem jel za autem, o kterém jsem věděl, podle blinkru, že bude odbočovat doprava. Tak jsem moc nepřibržďoval, že se "proženu" těsně za ním až odbočí. FA toto vyhodnotil jako potenciální nebezpečí a začal brzdit. Poprvé mě to vylekalo, podruhé jen překvapilo a potřetí už jsem to nějak ani nevnímal, stačí dát autu najevo, že mám nohu na brzdě. No a od té doby si držím odstup i za autem, které mi má co chvíli odbočením zmizet z cesty. LA je také v pohodě, ale není radno ho mít zapnutý třeba ve zúženích na rekonstruované dálnici. A při rychlosti jízdy v obci se vypíná automaticky. Nejdříve vyzkoušej a pak uvažuj o tom, zda se nechají trvale vypnout.1 bod
-
1 bod
-
Co s tím může a nemusí souviset jsou emise NOx a způsob řízení motoru, třebaže se to může zdát jako absurdní myšlenka. Přestože 1.2 vychází z 1.4, tak narozdíl od 1.4 nemá 1.2 variabilní nastavovavání sacích ventilů či jiné řešení pro recirkulaci výfukových splodin, takže NOx snižuje nižší teplotou motoru a je pravděpodobné, že i nepatrně bohatší směsí (bylo by zajímavé posoudit nespálené uhlovodíky 1.2 a 1.4 navzájem). To pak vede k tomu, že benzín ve válcích neshoří dokonale a díky jeho nadbytku pak může prolínat kolem pístu přes stírací kroužky (má x-menší menší viskozitu než olej) do prostoru pod píst a dále do oleje. A to se tedy děje i na motoru, který má v pořádku jak vysokotlaké palivové čerpadlo, tak všechny vstřikovače. A pomůže tomu jen provoz za provozní teploty, kdy se benzín může z oleje odpařit. Takže 1.2 pak nemá problém s usazeninami na sacích ventilech jako 1.4 díky minimálnímu překrývání sacích a výfukových ventilů (tzv. vnitřní EGR), ale trpí zase na ředění oleje benzínem ve větší míře, než se může objevit u 1.4.1 bod
-
Čistě pro informaci, taky jsme řešili u 1.2 TSI průsak benzínu do oleje při městském provozu. Několikrát reklamováno, servis se to napřed snažil řešit, později to hrál do outu s tím, že to je způsobeno naším stylem jízdy na kratší vzdálenosti (městský provoz) se studeným motorem. Prý se musí s vozidlem jezdit tak, aby bylo 80% jízd se zahřátým motorem a 20% jízd se studeným motorem, na takové podmínky byl prý motor konstruován. Zdůvodňovali to tím, že při studeném motoru benzín přirozeně prosakuje do oleje a po zahřátí se odpaří přes odvětrání klikového hřídele. Samozřejmě je to absurdní, aby mi servis nařizoval, jak mám s vozidlem jezdit. Dokonce od nich padaly takové rady, že si mám v zimě vypnout topení, aby se motor rychleji ohřál. Tak to skončilo u soudu, vznikly dva znalecké posudky, jeden od běžného znalce, druhý vypracoval Ústav soudního inženýrství při VUT v Brně. Řešila se konkrétní příčina průsaku benzínu do oleje, což se rozklíčovat bohužel nepodařilo. Provedli kontrolu vysokotlakého čerpadla, vstřikovačů, komprese a všechno bylo v pořádku. Nakonec tedy bylo konstatováno, že je vadný motor jako celek (pravděpodobně konstrukční vada celé motorové řady, což ovšem nebylo předmětem našeho zkoumání). Soud nám dal tedy plně za pravdu, že se jedná o vadu, kterou musí prodejce v rámci záruky řešit. My konkrétně zvolili slevu z kupní ceny, ale nepochybně by bylo možné i odstoupení od kupní smlouvy. Argumenty prodejce / servisu, že je motor v pořádku, jelikož ho takto VW vyrobil a podle jejich interních metodik nevykazuje vadu (tím byla myšlena váhová zkouška, kdy najeli během dvou dnů 1000 km, což absolutně neodpovídá běžnému provozu) soud zcela smetl ze stolu. Kdyby se k tomu prodejce / servis postavil čelem hned na začátku, mohl si ušetřit 350tis Kč. Tolik ta sranda nakonec stála ?1 bod
-
Ano, zruším si tedy indikaci blinkrů, vyhřívaných sedadel, atd. To přeci nepotřebuji, blikač slyším a sedačka hřeje. Jde přeci o životy. Šlapeš už tady ve vlastních lejnech.1 bod
-
Ale Pawouku, tato tvoje reakce je naprosto hloupě moralizující, řeč není o tom jestli má někdo potřebu na displeji vidět zařazený kvalt. Já indikátor nepotřebuji, mám najeto dost, ale když už tam je, at tam je. Chápu zdejší hýkače, kteří jsou rádi když dají like. Já osobně mám taky vypnuto softwerem, když se mi rozsvítí ten symbol aspoň vidím, "teď by to chcíplo". (kdyby mohlo :-))1 bod
-
Nie je to normálne. Skontroluj všetky kvapaliny, a hlavne dotankuj nádrž do plna nejakým kvalitným benzínom, ideálne nejakým vysoko oktánovým značkovým (OMV MaxxMotion 100, Shell V-Power Racing Nitro+, Benzina Verva a pod. na inej ČS ako si bral palivo naposledy). Ak máš teraz nádrž takmer plnú, tj. nedokázal by si dotankovať dostatočné množstvo aby sa to premiešalo, tak skús odsať aspoň nejakú časť paliva. Ak s druhým benzínom klepanie prestane, tak to bude nekvalitným palivom. Ak neprestane, prípadne si si istým kvalitou aktuálneho paliva, tak by som určite hneď išiel do servisu.1 bod
-
ben06: Sorry pane... Ale na O1 jsem byl třikrát na geometrii díry apd. Dojel jsem k technikovy ten to dal na zvedák a říkám pane není to nějak moc vytočené? Samozřejmě že ano, nějaká další rána a nejspíš by upadli oba čepy za jídy jak byli vytočené... Jinak vzhledem k tomu že silnice u nás jsou dělané na svedené vody ke krajnici tak pravá strana auta je víc namáhaná. Volant nastaví v servisu rovně ty vyjedeš a volant při rovné jízdě je totál nakřivo. Geometrie platí jen pro 100% nový auta nebo pro auta které mají vše v pořádku na 100% procent.-1 bodů