Jump to content

Deaktivace Start stop


Recommended Posts

Pan tiskový mluvčí povídá jen to, co mu nakukají jeho šéfové. Jeho poznámka o poklesu napětí při zvýšeném odběru spíš platí pro polomrtvé baterie, ošetřované zázračným "inteligentním nabíjením". U dobře nabité baterie toto nehrozí, je schopna pokrýt zvýšené proudové nároky, nehledě na to, že je neustále dobíjena alternátorem. Ve ŠA by měli spíš přemýšlet nad tím jak zajistit dobíjení baterie do 100%.

  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites

Tak asi už tuším kde je problém s aktualizací infotainmentu a odpojeným štekrem z baterky?

 

Problém v tomto případě je, že auto skutečně neví na kolik je baterie nabitá a aktualizaci map, infotainmentu ap. přeruší po vypnutí motoru. Čili nepokračuje dál a neždíma baterii. Update pokračuje opět po nastartování.

Říkal jsem si, proč se první týden Scala pořád aktualizuje....

Štekr mám prozatím odpojený než mě Ferda poladí rekuperaci a vypne nesmyslný start/stop.

 

Edited by xtrack
Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...
  • 2 months later...

Můžete mi prosím někdo poradit, jak odpojit ten konektor z mínus pólu baterie? Zkoušel jsem jej opatrně vytáhnout, ale drží dobře. Je tam i taková šedá pojistka, povytáhl jsem a pořád to nejde, Nechci něco na silu urvat. Díky za pomoc.

 

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
V 20. 4. 2020 na 13:15, pasat napsal:

https://www.garaz.cz/clanek/stop-start-lze-vypnout-snadno-a-navzdy-trva-to-par-sekund-21003800?seq_no=1&source=hp&dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=autoweb.sznhp.box&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=null

Pasat - díky, článek na www.garaz.cz i když vyšel už v dubnu stále tam je...Nyní jsem si ho přečetl a jsem už přesvědčen  (když to tvrdí odbornik )  že se tomu dá věřit a s tím odpojením konektoru .  Pasat- díky užitečná zpráva. Většina určitě ten článek nečetla a já až nyní.

Link to post
Share on other sites
před 18 minutami, ben06 napsal:

Prosím tě ty odborníky z garáže a i jinde ber s rezervou, většina jsou jen opisovači a takový nějaký pan Žák tak ten má opravdu výživné články. 

Jo jasný.... Já jsem nemyslel tyto odborníky ale / pana Zdeňka Jandu, majitele firmy Cimbu Autosport který se upravami a zejména chiptuningem zabývá už od konce osmdesátých let / Zdeněk Janda spolupracuje se zhruba devadesáti značkovými i nezávislými autoservisy, jak v článku popisuje deaktivaci  Stop-start  . Proto když se k této fintě vyjádřil na www.garáž.cz hned se ozvala Škodovka a ohradila se proti tomuto článku. To je jasný, že jsou nasraní, že jim to někdo prokouk a jde ten Stop-start lehce a jednoduše obejít vyřadit z provozu...

Link to post
Share on other sites

Já odpojil před 5000km a maximální spokojenost. Už žádné poklesy napětí při kterých se mění rychlost otáčení ventilátoru v palubní desce, žádné chcípání úplně studeného motoru a jistota nabyté baterie navíc jako dárek.

 

Reklamní kecy Škodovky jsou absurdní. 99 procent lidí prostě ví, že "inteligentní" nabíjení a časté chcípání auto a baterii ničí. Ale to je přesně co oni chtějí. Oni nedělají auto které vydrží. Oni do něj montují co nejvíc k-rvít-k protože potřebují, aby bylo co nejdřív v servise nebo na šrotišti. Statisticky bude mnohem větší pravděpodobnost vybyté a zničené baterie v autě které má inteligentní dobíjení aktivní. Kdyby nenapsali nic tak by to bylo lepší.

Edited by thejohndoe
  • Upvote 2
  • Downvote 1
Link to post
Share on other sites
před 15 hodinami, thejohndoe napsal:

Já odpojil před 5000km a maximální spokojenost. Už žádné poklesy napětí při kterých se mění rychlost otáčení ventilátoru v palubní desce, žádné chcípání úplně studeného motoru a jistota nabyté baterie navíc jako dárek.

 

Reklamní kecy Škodovky jsou absurdní. 99 procent lidí prostě ví, že "inteligentní" nabíjení a časté chcípání auto a baterii ničí. Ale to je přesně co oni chtějí. Oni nedělají auto které vydrží. Oni do něj montují co nejvíc k-rvít-k protože potřebují, aby bylo co nejdřív v servise nebo na šrotišti. Statisticky bude mnohem větší pravděpodobnost vybyté a zničené baterie v autě které má inteligentní dobíjení aktivní. Kdyby nenapsali nic tak by to bylo lepší.

Kamaráde máš recht a souhlasím s tebou..Stále tahat prodlužovák a dávat baterku na nabíječku To mě může ..... Ono stačí v domáctnosti mobil a já budu ještě hlídat baterku v garáži abych druhý den vyjel... To jo !

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

Zdravím, zkusil jsem dnes to samé, co je v návodu v prvním příspěvku. Konektor jsem našel na mínusu, poměrně lehce odpojil a šel nastartovat...ale nikde mi nic nehlásilo. Tlačítko de/aktivace fungovalo, display psal aktivováno, nebo deaktivováno...očekával jsem tu chybu...Dík

 

Link to post
Share on other sites

Chyba se objeví až v okamžiku, kdy jsou splněny podmínky pro vypnutí motoru, tj. v okamžiku, kdy by start-stop motor vypnul. Tlačítko se pouze tváří, že funguje, ale žádnou funkci po odpojení konektoru neplní.

Link to post
Share on other sites

Potvrzuji, vše OK. Jen doplním, že "chyba" se zobrazí jen jednou po každém startu a i když dojde během jízdy několikrát ke splnění podmínek, tak už bez hlášení chyby. 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...