Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI


1244 témat v tomto fóru

  1. Žhavení 1 2 3 4 5

    • 100 odpovědí
    • 68.9k zobrazení
    • 68 odpovědí
    • 68.4k zobrazení
    • 56 odpovědí
    • 66.6k zobrazení
    • 35 odpovědí
    • 64.3k zobrazení
    • 133 odpovědí
    • 62.5k zobrazení
    • 65 odpovědí
    • 60.7k zobrazení
    • 125 odpovědí
    • 59k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 58.2k zobrazení
  2. Vyšší spotřeba 1 2 3 4 7

    • 159 odpovědí
    • 56k zobrazení
  3. Ventil N75

    • 19 odpovědí
    • 55k zobrazení
  4. dlouhý studený start TDi 1 2 3 4

    • 79 odpovědí
    • 54.2k zobrazení
    • 69 odpovědí
    • 53.2k zobrazení
  5. TDI 66 kW nestartuje 1 2 3 4

    • 84 odpovědí
    • 52.6k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 52.5k zobrazení
    • 30 odpovědí
    • 51.1k zobrazení
  6. TDI 66kw a 81kw 1 2

    • 39 odpovědí
    • 45.5k zobrazení
  7. napinacia kladka 1 2

    • 32 odpovědí
    • 43.7k zobrazení
  8. (O1) Pískající TURBO 1 2

    • 36 odpovědí
    • 42.2k zobrazení
    • 25 odpovědí
    • 42.1k zobrazení
  9. Chladící kapalina G13

    • 24 odpovědí
    • 40.2k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 39.1k zobrazení
  10. trysky Sprint 764

    • 16 odpovědí
    • 37.8k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 37.5k zobrazení
  11. pada nafta

    • 14 odpovědí
    • 37.4k zobrazení
  12. Hadičky k turbu

    • 17 odpovědí
    • 37.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahojte, chalani neviete mi poradiť, zadné interierové stropné svetlo mi stále svieti počas jazdy, nadá sa vypnúť. Vypne jedine až keď zamknem auto. Ďakujem.
    • Zdravím,  rozsvěcuje se mi a zhasíná čas od času kontrolka motoru na škodě fabii 1.9 74kW. EGR byl venku a dle mechanika nebyl nějak extra zanesenej. Sehnal jsem si vlastní diagnotisku, napíchl to a vyhodila mi následující.  19586 - system zpetneho vedeni vyfuk. plynu - mez regulace prekrocena P3130 - 35 -10 - sporadicka readiness 1 1 0 0 0    Auto jede normálně. Někdo nějaký nápad? Díky
    • STOP - prosím ZDE   V jednotce 17 jsem našel!: ENG130585-Leaving_warning_delay;1,6 s; (Zpoždění při opuštění výstrahy)  tam bych asi dal 0s pokud to půjde.   A taky v 17ce: IDE06588-Zapalování aktivní hlášení: aktivace;bez zobrazení  Tam asi vrátím zvuk nebo varování (nevím co je tam za možnosti) 
    • Tak tady to bude lepší než to řešit v kodování...    K tématu plachtění: Jak psal Altra, že se mu plachtění zapne v každém režimu DSG (2019), když tedy pomalu sundá nohu z plynu.   Mám taky 2019 a NIKDY se mi plachtění v žádném režimu nezapne, kromě režimu eco - tam ano.  A to ještě musím pomalu sundat nohu z plynu. Když plyn pustím rychle, zůstane zařazená rychlost!!!    Pokusím se v long coding plachtění pro ostatní režimy zapnout, protože na mých trasách bych ho uvítal, a navic bych byl rád aby mi fáro nebouralo fasádu když blbec zapomenu dát P a vystoupím z auta 😮‍💨   Jak je videt stejný rok výroby a chování dsg pokaždé jinak.  __________________________________   Řeším aby Scala dsg pokud náhle vystoupím z auta a nepřepnu dsg do P,  tak se auto rozjede DOPŘEDU a před "vratama" nezastaví a bum.  Vypnout tzv. režim plazení popř. donutit auto zabrzdit samo.    -FA bohužel reaguje brzděním před překážkou až od 5km/h. Když jede auto pomaleji tak nezabrzdí.  A nikde v coding jsem bohužel nenašel jak FA donutit aby fungoval od 0km/h.    -elektronickou brzdu Scala bohužel nemá    -manévrovací brzdu mám aktivovanou, ale ta auto taky nezastaví.    - zátěžák v sedačce není    - otevření dveří řidiče Scale nevadí a plazí se dál   
    • Zdravím , v pondělí si jdu vyzvednou svoji oktávku 2001 , z první výměny  rozvodů komplet i s pumpou , mám najetých krásných 225 tisíc , došlo k nedorozumění a myslel jsem že první majitel je nechával měnit ale nenechával  , tak sem zvědavej v jakém stavu to bylo 
×
×
  • Vytvořit nový...