Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/25/20 ve všech sekcích

  1. Netahejte sem asistenty z jiných aut, nebo snad někdo jel v OIV a už v ní vyzkoušel FA?
    3 body
  2. Vaše názory respektuji, ten Bautickův i naprosto chápu, někdo prostě chce konkrétní auto a jde si za tím. Já chtěl vyloženě nové auto, vyzkoušet ten pocit, že si do auta sednu a nikdo předemnou v něm nic nedělal a na rovinu říkám, že kdybych měl peníze, jdu si koupit novou Octavii, ale jaksi v té výbavě je o 200000kč dražší. Takže takhle no. Každopádně se já osobně za Fastbacka vůbec nestydím a to jsem člověk, který před 2 lety tvrdil, že by si Hyundai nekoupil, v podstatě jsem se o ní začal okrajově zajímat až s příchodem 3.generace i30 ve verzi N.
    3 body
  3. Manzelka budi manzela v loznici... Vašiku, zdalo se mi, ze kupuju boty za 3 a pul litru! Tak spi dal a hledej levnejsi...
    2 body
  4. Asi bychom se měli vrátit k tomu k cemu toto vlákno slouží tozn. Sdělovat si kde na prohlídku za jakých podmínek a cen. Servis ma moznost volby svych cen, zakaznik má díky bohu moznost voby servisu. Co kdo je ochoten zaplatit je každýho věc... tecka..
    2 body
  5. JJ, kam se hrabe RS škodovka se svým reproduktorovým zvukem. A to ani nemluvím o naftové verzi..
    2 body
  6. @Stringo prodej děti, manželku a ledvinu. [emoji23]
    2 body
  7. Njn, nekdo pouzije, IPA nebo okenu a nekdo reklamuje
    1 bod
  8. Optimální varianta je sundat nárazník, odstranit odlepenou oboustrannou pásku z držáku snímačů a dát novou, nejlépe stejné tloušťky abys pak neměl snímače PDC buď utopené anebo vylezlé ven. Namontovat nárazník a samozřejmě se pochválit za dobře vykonanou práci.
    1 bod
  9. Hlavně bych ti doporučil olej vyměnit. Jestli ho máš ještě z výroby, tak to by mě znepokojovalo mnohem víc. Úbytku oleje jsem si všiml u 1.0 TSI taky, ale neřeším. 0W20 je "vodička".
    1 bod
  10. však to má každé auto , je to od prísaviek a nedá sa s tým urobiť nič , majú to nové autá , aj jazdenky a majú to aj autá čo sú v gume takže zrejme ich niekto chytal do prísaviek hneď vo výrobe ... ešte by si mal popozerať zadné okno , to po preleštení pri západe slnka má zase milion "krúžkov"
    1 bod
  11. V sobotu https://stock-cars.skoda-auto.com/260/cs-cz/260-27189/?vin=TMBJJ9NX8LY006470 jen ta cena už se mi zdá na takové auto dost
    1 bod
  12. Kdoví na kterém fóru bych byl dnes, kdybych si jako své první auto koupil to okolo nějž jsem se motal při jeho výběru. Neberu v potaz Škodu 120L a rodinnou Felicii. Navíc jsem mohl mít v té době Š 110L, případně Favorita, ale to by byl jaksi krok zpět. Minul jsem postupně Hyundai Accent, Toyotu Corollu, Hondu Civic, Seat Toledo (to bylo navíc v naftě), svezl jsem se Fordem Focusem a ten jsem málem koupil. Nejblíže pořízení nějakého auta byl následně Renault Mégane a zároveň OI fc - ovšem z finančního hlediska (a to i přes to, že to byla bazarová auta) z jejich koupě sešlo. Vyhrála to nakonec Fábie I. Ačkoliv od té doby mám jen škodovky, neznamená to, že další (pokud vůbec) bude zase škodovka. Proto netvrdím, že jen ona a žádná jiná. Takže mě osobně jiné značky nevadí.
    1 bod
  13. 1 bod
  14. FA nereaguje na vozidla v protisměru (aspoň ne ta verze v OIII), takže FA ti to určitě nezadupl kvůli autu v protisměru.
    1 bod
  15. Nechapu. Vy ostatni jako svoji praci podstrelujete nebo fakturujete min nez je vam zakaznik ochoten dat? Vzdyt ty AS se chovaji stejne trzne, jako kterakoli jina firma. Kazdy chce vydelat co nejvic a ten servisni technik nebo referent chce taky brat vyssi plat nez je minimum, mit firemni benefity, dovolenou navic, firemni auto. Nekde na to vydelat musi prece. Nevim, v jakem odvetvi se pohybujete, nebo jakou praci delate, ale princip je vsude stejny. Levne koupit, draze prodat. Kazda sleva je vykoupena marzi nekde jinde. Taky skripu zuby, kdyz mam platit za prohlidku s olejem, ale tak holt jsem s tim pocital, kdyz jsem si auto kupoval. Sam na nem neumim nic ani na to nemam cas, tak musim zaplatit a nekde jinde na to vydelat tim, co umim... mimochodem, zas tak casto ten olej nemenite a servis nemate pri vasich najezdech ;-)
    1 bod
  16. Nkem jsem jel, je to parádní kočár, za ty peníze nemá konkurenci. Bohužel Hyundai nikdy, ne.kvuli tomu jaké je, ale kvůli tomu Co ten čůrá..k Vosickej z něj na ČR trhu udělal. Jak kolega psal je to mimo moje náboženství.
    1 bod
  17. 1 bod
  18. Asi se budu opakovat, ale z řechto příspěvků mám pocit, že nečtete, co je napsané v tomto (zatím velmi krátkém) vláknu. Ve třetím odkazu (McMatěj) - je přesně uvedeno, co to skákání způsobuje a jak se to dá vyřešit. Je to dokonce oficiální postup od AS. https://forum.skodahome.cz/topic/140369-sk%C3%A1kaj%C3%ADc%C3%AD-st%C4%9Bra%C4%8D/?do=findComment&comment=2262157
    1 bod
  19. to není špatný za 710 tisíc...
    1 bod
  20. Hned nad svým příspěvkem máš odkaz na video jak upevnit tablet a v jeho popisku jsou i konkrétní odkazy.
    1 bod
  21. Vyzkoušeno,u Karoqa a Polo 2019 funkční.
    1 bod
  22. Interiér Active - loketka, multi volant ... ?
    1 bod
  23. Nádrže: Do 110 KW torzka+ 45 litrovaná nádrž Nad 110 KW multilink+ 50 litrová nádrž 4x4 a multilink,nádrž 55 litrů iV 40 litrů CNG 9 litrů
    1 bod
  24. Dle gps mi tachometr ukazuje na letních kolech o dva km/h více a na zimních o 3 km/h více. Jinak dálnici jezdím Hulín - Brno, takže ano tam je to prázdný polovinu cesty. A pořád nechápu ty narážky na šetření. Já jezdím tak jak je mi to příjemné. Spotřeba je mi fuk, ale vychází mi tak jak to vychází. A kdo nechápe, že na dálnici od 120 výrazně roste spotřeba (což bude hlavní rozdíl ve spotřebě), tak holt asi nebude nejostřejší tužka v penálu. Jinak pokud na dálnici předjíždím a je hustější provoz, tak samozřejmě zrychlím ať neblokuju pruh. S tím lepením se na zadek mám na mysli silnice mimo dálnici, kdy každý den se prostě musí najít blbeček co prostě musí předjíždět za každou cenu. Já jezdím víceméně stejnou trasu a silnici tedy dobře znám a vím kde a jak brzdit, takže naopak jezdím většinou rychleji než mnoho dalších řidičů. Ale holt někdo prostě musí předjíždět za každou cenu. Pak předjíždí tam kde nevidí a podobně, aby stejně pak dalších klidně 10km jel přímo předemnou. Opravdu tohle má smysl? A prostě ze stylu psaní, já jezdit umím a ostatní mě jenom brzdí, mi to vyzní jako právě podobný styl jízdy. Jinak si každý jezděte jak chcete, jen mě u toho neohrožujte. Děkuji
    1 bod
  25. Hlavně vystupuj jako provozovatel. Když už máš tu potřebu tam jít.
    1 bod
  26. Zkuste novou polohu při souloži, nazývá se jednoduše – rodeo: 1) Obrať ženu na břicho. 2) Delikátně do ní pronikni. 3) Uchop její prsa pevně do svých rukou. 4) Řekni silným hlasem: „Máš je jako moje sekretářka!“ 5) Od této chvíle je nutno se udržet 8 vteřin. Držím palce! Mladá žena leží v porodnici. Právě porodila. Porodník jí říká: „Mladá paní. Příště byste se měla vyhýbat skupinovému sexu.“ „Ale proč? Stalo se něco?“ ptá se maminka. „No, narodil se vám černoušek s rezavými vlasy a modrýma očima.“ „Ano... a štěká?“ „To ne.“ „Chvála bohu, aspoň že to ne...“
    1 bod
  27. Jj, my jsme s manželčiným Karoqem s litrem byli v létě v Chorvatsku a rozhodně jsme nebyli brzdou provozu. Chce to jen o něco častěji řadit a mimo dálnici nechat větší rezervu na předjíždění.
    1 bod
  28. Svez se s tím a pak něco piš. Já jel s rodinou v OIII s 1,0 Tsi a že by to do kopce nejelo říct nemůžu. A už vůbec, že by mě někdo vysloveně hrnul před sebou. Samozřejmě to není nic pro mě, neb mi nestačí ani to co mám, ale to je spíš o tom, že s jídlem roste chuť. Ono je to často hlavně o tom mezikuse mezi volantem a pedály.
    1 bod
  29. A není to po přísavkach z montáže? Edit: ještě bych to upresnil, třeba z vyroby okna a manipulace, když to je zevnitř. Z montáže by to bylo asi vně. Nevím už na čem, ale měl jsem to taky už někdy. Když se okno ofouklo, tak to zmizelo. Stačilo třeba na to místo dýchnout a zase se ukázalo.
    1 bod
  30. je to dobré i mimo město, jen si člověk nesmí myslet že předjede každého koho si umane
    1 bod
  31. Praha D0 Exit 28 (OC Šestka) - Ostrava D1 Exit 354 (Rudná), sobota dopoledne, sólo dálniční jízda, převážně tempomat na135 km/h, celkem hustý provoz: Ostrava D1 Exit 354 (Rudná) - Praha D1 Chodov, noc ze soboty na neděli, sólo dálniční jízda, převážně tempomat na 150 km/h, místy protivítr, minimální provoz:
    1 bod
  32. Ne, není... Těch 87 stránek tohoto tématu je asi tak o čem? To už je opravdu na pováženou.
    1 bod
  33. na předchozí straně jsem psal, že Amundsen má skrytý SD2 slot, kde to nějaký němec dle fotky jen vyřízl. Já jsem to vyřešil tou redukcí, která mi dnes dorazila. Vidět to není, účel to splňuje a osobně se mi to líbí více, než ta vyřízlá díra
    1 bod
  34. Vidím, že podle počtu příspěvků a reakcí zde asi není mnoho majitelů Amundsenů, ale hodím sem jednu možná zajímavou informaci. Jistě všichni víte, že kvůli trvale zasunuté navigační SD kartě máme trvale obsazený SD slot, který máme v přihrádce spolujezdce. Dostala se ke mně informace, že by ale druhý SD slot měl být k dispozici, jen je bohužel zakrytý a měl by být aktivní. Tak jsem trochu zagooglil a našel jsem k tomu u Němců diskuzi i s pár foty a skutečně to tak je. Dneska mi to nedalo a podíval jsem se do mé Fabie a výsledek vidíte na fotce. Skutečně je tam jednotka, která obsahuje 2 SD sloty. Zajímavé info je, že slot SD2 je aktivní pouze s navigační kartou a jiná karta v něm nefunguje, slot SD1 pobírá jakoukoliv SD kartu. Tedy řešení pro ty, kteří by chtěli mít volný slot např. na hudební SD je ten, vložit navigační kartu trvale do slotu SD2. Ovšem kvůli aktualizaci map potřebujeme tu kartu 2x ročně vyndat že ? Řešení vidím cca tři. 1. 2x ročně odšroubovat 6 šroubků ze schránky. Dnes jsem to dělal poprvé a za 10 min. není co dělat. 2. Vyříznout otvor viz foto, jako jeden z němců na jejich foru. 3 Pořídit si redukci viz foto a protáhnout do schránky za cca 2,5 USD. Osobně půjdu do té redukce, kterou jsem si včera objednal, tak si musím ještě cca měsíc počkat než dorazí
    1 bod
  35. Food light vs. foot light je rozdil asi jako mezi masturbaci a menstruaci...
    1 bod
  36. Dovolím si po niekoľkých rokoch absencie na tomto fóre zapojiť sa do diskusie, keď už som teda bol spomenutý: Ďakujem za kompliment, porovanie mňa a Jirku (ferda25) ale nie je na mieste. Ja sa autám venujem ako svoje hobby, on si tým zarába na živobytie. Je logické, že ak sa niekto niečomu venuje 8 a viac hodín denne, robí toho viac, než nejaký hobby nadšenec. Ja sa výsledkami svojej práce nikde verejne neprezentujem, nepotrebujem to. To čo robím, robím preto, lebo ma to baví. Z časových dôvodov však nerobím žiadne veľké prestavby a nerobím ani úpravy kilometrov, ani deaktivácie imobilizérov a ani chiptuning. Kvality Jirku vôbec nespochybňujem, je macher v tom čo robí. Nie celkom sa stotožňujem jedine s jeho prístupom, kedy častokrát kvôli bežným veciam presviedča ľudí, aby k nemu merali cestu cez celú republiku. Miesto toho, aby odporučil niekoho bližšieho, čo sa bežne robí medzi nami ostatnými... Ale to je môj súkromný názor, s ktorým pochopiteľne nemusí nikto iný súhlasiť - dovolil som si ho ale zverejniť. Strabag, ak si dobre pamätám tak Tomáš, že? Tvoje auto je dosť špecifické, už pred mojou návštevou si mal porobené väčšinu toho, čo sa na ňom dalo spraviť. Každé auto má svoje limity, ktoré niekde končia. Nemôžeš sa teda čudovať, že v tom tvojom jednoducho viac bez fyzického zásahu spojeného s výmenou/dorábkou niektorých jednotiek viac urobiť nebolo možné a logicky som ti nemal čo viac ponúknuť. Len VCDS kódovač ale rozhodne nie som, a pri všetkej úcte si zaradenie do tejto kategórie "majstrov" vyprosím. Ešte sa vyjadrím aj k hlavnej téme o možnostiach kódovania, aby som nebol celkom offtopic: Veľa ľudí pýta presné návody na určité kódovania. Časy, keď na každé auto fungoval rovnaký postup, sú už dávno preč. Čo funguje na jednom aute, nemusí fungovať na druhom. Častokrát v priebehu modelového roka sa mení softvér v jednotkách za novší, veľakrát aj hardvér a dochádza k zmenám v kódovaní a adaptácií. Stačí malá zmena z jedného bitu/bajtu na iný, alebo len zmena názvu adaptácie a návod už nefunguje. Preto sa univerzálne návody ťažko píšu a ja osobne som s tým prestal. Fungujem/fungoval som na viacerých aj zahraničných fórach, veľa konkrétnych zverejnených postupov pochádza odo mňa a boli platné a funkčné v čase zverejnenia. Niektoré platia dodnes aj na novšie autá, ale u množstva z nich záleží na konkrétnom modelovom roku, na kombinácii viacerých použitých jednotiek, rôznemu sw v nich a toto sa nijakým univerzálnym návodom pre začiatočníkov podchytiť nedá. Veľa ľudí pokúpi lacné VCDS káble z Číny, pozrie návody trebárs na Stemei a ide "kódovať". Pred týmto dôrazne varujem všetkých nadšencov, dať do pôvodného stavu nefunkčné auto nemusí byť celkom jednoduché, hlavne po zásahu cez čínske VCP. Na to obzvlášť pozor, VCP patrí do ruky len tomu, kto vie čo robí! Minimálne raz týždenne riešim takéto lahôdky a veruže ich už zopár prišlo aj na podvalníku alebo odťahovke... P.S. Moje telefónne číslo prosím nedávajte nikam verejne, sľubujem však, že z času na čas budem chodiť aj sem na ŠkodaHome. Takže kľudne píšte správy, nastavil som si notifikácie do mailu.
    1 bod
  37. Tak se uklidníme a vrátíme se čistě ke kódování. Ostatní smetí smetly stěrače do koše.
    1 bod
  38. Předpokládám, že to bude stejný "problém" jako u byl mně. Problém je ve špatném úhlu mezi gumičkou a sklem, říká se tomu "úhel náběhu vzduchu" i když myslím, že se vzduchem to nemá nic společného, protože to skáče i když auto stojí viz. úhel náběhu vzduchu-fabia.pdf Když budeš při pohybu stěrače sledovat z vnitřku auta gumičku, tak v úvrati se nepřeklopí a jede "proti srsti" a při tom to skáče. Prostě to chce zkroutit ramínko stěrače, já to dělal pokus - omyl.
    1 bod
  39. Ja bych si chtel nechat deaktivovat blinkry a ukazovat smer jizdy rukou ven z okynka. Prece si nebudu devastovat zarovky. :-D Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 bod
  40. Včera jsem navštívil Ferdu25 ve Strakonicích. Namontoval mi páčky a zprovoznil palubní počítač a tempomat. K tomu nakódoval: asistent rozjezdu do kopce corner funkci u mlhovek obě zadní mlhovky coming home různé režimy ESP sklopení pravého zrcátka při zpátečce vypnutí Start/Stop systém Ferda je absolutní profesionál. Přesně ví co a jak, pracuje rychle, čistě a spolehlivě a je to naprosto slušný férový člověk. Dlouho už jsem se nesetkal s takovým odborníkem. Ještě jednou díky.
    1 bod
  41. Dobré ráno, taky se s vámi podělím o svoje výsledky ? a po kolika zmizela plná nádrž
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...