Přejít na obsah

Benzin v oleji 1.2 TSI


Doporučené příspěvky

Moc nechápu, za co ho napadáš. Jestliže je podle Škody motor v pořádku a přesto se olej ředí benzínem, je to z logiky jeho "vlastnost". To přece není žádná konspirace. Jako majitele Tsi tě to asi nepotěší, ale nemusíš se ventilovat, koupil sis to sám.

Jestli ty nové motory budou spolehlivější nebo budou mít také svoje "vlastnosti", se ukáže časem. S jedním 81kw už jsem jel a zázrak to nebyl. V nízkých otáčkách, narozdíl od starého, moc netáhl (asi 16v), ve vysokých nevím, nebyl zajetý. 1.4 16v jezdí podle mě líp.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím o čem tu píšeš, vlastnost že by všechny TSI žraly olej tu rozhodně není. To že tento konkrétní případ posuzuje škoda zatím takto, na situaci nic nemění, a já věřím že to dotyčnému člověku nějak pořeší.

A navíc já nemám žádné TSI, ale mám stejnou zdechlinu ve stejném autě jako ty. A to že jezdí podle tebe tento motor líp než TSI se jenom usmívám. Já vím že ty tento motor chválíš kde můžeš, ale za mne kdybych dnes vybíral tak je tento motor mimo můj výběr.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no, neni to jen mkaba, problemu s pronikanim paliva do oleje u Tsi motoru je vic... to, ze se to tu jen nepise neznamena, ze to neni..

tak ono tech benzinovych atmosfer uz moc v nabidkach nebude.. tusim jen dacia,fiat, skodovka ve fabii, mazda.. vetsina znacek prechazi na maly objem a turbomotory, bohuzel

Editováno: , autor: JirkaBrno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ten benzín přibývá u každýho auta, u přímovstřiku víc a při hodně krátkejch jízdách ještě víc. akorát to třeba každej nesleduje, protože o tom neví. nebýt internetu, resp. tohoto fóra, tak by mě nenapadlo to nikdy řešit. v autě mám kontrolku na nedostatek oleje, pokud nemizne chl. kapalina, kterou vidím, když dolívám do ostřikovačů, tak na měrku oleje nehrabu jak je interval mezi výměnama dlouhej. třeba je to vlastnost a třeba taky ne, chtělo by to mít dvě stejný auta a jezdit s nima uplně stejný trasy stejným stylem a pak by se vidělo. jo a k tomu 1.4 16V, kdyby jezdil podstatně líp, tak by mi jeho majitelé nečuměli neustále do výfuku.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poslední 1,4 co jela jak z praku byla stará 8 ventilová co dávali do Pola nebo Cordoby či Golfa,všechno po tom se 16 ventily nestojí za řeč.Ten motor je ke konci cyklu celkem spolehlivý,ale to je asi tak všechno.Zábava s ním rozhodně není.

Editováno: , autor: standavfr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, tak vidím, že je tato debata stále aktuální. U mne stále trvá přibývající olej. U nového servisu sem nepochodil, dělala se zkouška se starým olejem a samozřejmě úbytek oleje a jednání v servise byla katastrofa, psal sem do škodovky. Auto jsem dal do starého servisu, nová zkouška a nárůst asi 0.2 l na 1000km a čekám na vyjádření ze škodovky. Sem zvědavý s čím zase příjdou, technik nadhodil něco o změně intervalu výměny oleje, což by znamenalo měnit co 2000km. No uvidíme, ale ja to vidím na černé ovce. Tak zatím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to jsem docela zvědavej jak dopadneš, protože se mnou si zatím vytřeli podlahu :kol-44: Černé ovce už mám, ale také na seznamu. Takže pokud moje stížnost ve škodovce dopadne blbě a budu nucen se poohlédnout po soudním znalci, jdu do toho. Pokud pak budeš chtít můžem se spojit, určitě to bude výživná reportáž :kol-137:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ten benzín přibývá u každýho auta, u přímovstřiku víc a při hodně krátkejch jízdách ještě víc. akorát to třeba každej nesleduje, protože o tom neví. nebýt internetu, resp. tohoto fóra, tak by mě nenapadlo to nikdy řešit. v autě mám kontrolku na nedostatek oleje, pokud nemizne chl. kapalina, kterou vidím, když dolívám do ostřikovačů, tak na měrku oleje nehrabu jak je interval mezi výměnama dlouhej. třeba je to vlastnost a třeba taky ne, chtělo by to mít dvě stejný auta a jezdit s nima uplně stejný trasy stejným stylem a pak by se vidělo. jo a k tomu 1.4 16V, kdyby jezdil podstatně líp, tak by mi jeho majitelé nečuměli neustále do výfuku.  

přibývá olej u většiny Tsi, stačí se trošku informovat,to víš, že ti olej nebude svítit, když ti tam chčije benzín, takže ho tam máš dost,jen jeho mazací schopnosti jsou jaksi jiné,než když je tam jen olej, bez benzínu.. na zbytek reagovat nebudu stačí si přečíst vlákna u tsi a u 1.4 a člověk si udělá obrázek sám...ta 1,4 bude jezdit i s najetým 300t km, to už to tve tsi bude ležet v kopřivách... pokud se teda dožije aspoň pulky..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No sem zvědavý jaké auta si budem kupovat, protože atmosférické motory končí a u těch nových tsi se výrobce už jistí údajem možnosti přibývajícím benzínem v oleji už v návodu a proměnlivým intervalem výměny oleje, dokonce prý je tam čidlo, které rozpozná kvalitu oleje, takže se může opravdu stát, že někdo bude měnit olej co 2000km a nic už stím neudělá i když tam je třeba nějaká jiná závada.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no to by mě fakt zajímalo, jestli mě maxidot pošle na servis dříve než mám jet pokud bude v motoru nekvalitní olej...zatím ten odpočet je jak má být...vedoucí servisu kam jezdím mě ale řekl že pokud si chcu auto nechat delší dobu tak bych měl přejít na roční interval..nejspíš tím myslel to prolínání benzínu

Editováno: , autor: vasnivykolista
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tam žádny čidlo kvality oleje není, co to píšeš za blud.... akorát řídící jednotka vyhodnucuje dle provozování auta... a vyrobci diktují prodloužený intervaly, takže tak. jak máš longlife interval, tak dřív jak za rok tě to na servis nepošle

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No sem zvědavý jaké auta si budem kupovat, protože atmosférické motory končí a u těch nových tsi se výrobce už jistí údajem možnosti přibývajícím benzínem v oleji už v návodu a proměnlivým intervalem výměny oleje, dokonce prý je tam čidlo, které rozpozná kvalitu oleje, takže se může opravdu stát, že někdo bude měnit olej co 2000km a nic už stím neudělá i když tam je třeba nějaká jiná závada.

Skodovka ma zbrusu novy atmosfericky motor 1,6 rady 211,jen ho nabízí všude mozne,jen ne u nas,ale pry se dela pruzkum trhu,jestli by u nas byl o nem zajem,myslim,ze i splnuje euro 6

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo asi ti lhal, to je fakt blábol :-D

 

Kde se píše o možnosti prolínání benzínu do oleje jako vlastnost?? Na to bych se teda rád podíval. Jakékoli měřitelný nárůst oleje je špatný. Při krátkých jízdách může docházet k určité kondenzaci benzínu ve spalovacím prostoru a tím pak k protečení do olejové náplně, ale max v desetinách promile. A ten se pak snadno odpaří. Ovšem pokud dojde k naředění olejové náplně 1:10 tak jde o fatální závadu. 

 

K protékání benzínu do olejové náplně u zmíněných případů TSi dochází nikoli při kondenzaci nespáleného paliva ve spalovacím prostoru, ale vlivem netěsnosti vstřikovací soustavy. Natlakovaná palivová soustava přímovstřikového TSi pracuje při tlaku cca 10 MPa. Při zastavení motoru zůstane systém natlakovaný. Benzín s tímto tlakem se v tuto chvíli nacházi mezi vysokotlakým čerpadlem (neplést s palivovým) poháněný od vačkového hřídele a vstřikovači. To jsou jediné dva prvky, kterými se může benzín dostat do olejové náplně. Buďto přes netěsnost hřídelky VT čerpadla přímo do bloku motoru, případně přes netěsný vstřikovač do spalovacího prostoru válce, kde pak proteče přes pístní kroužky až do bloku. Takhle ovšem proteče značné množství benzínu do bloku a nestíhá se odpařit jízdami do 20 km (váhová zkouška probíhala u mne v režimech 10-30 km, při venkovních teplotách cca 10-20°C). 

 

To jsou konstruktéři v ŠA opravdu takoví amatéři, že toto neumí vyřešit??? 

Editováno: , autor: froggy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Konečně mám písemný výsledek reklamace. Musel jsem se, ale u toho rozčílit, proč to vše trvalo tak dlouho a hlavně po mě chtěli uhradit váhovou zkoušku. Prej když není co opravovat tak jí musím zaplatit. S tím jsem samozřejmě nesouhlasil. Upozornil jsem je, že s vyjádřením reklamace zásadně nesouhlasím a vše jim zašlu doporučeně. Kopii s průvodním dopisem pak na zákaznickou linku škodovky. Nic jiného teď stejně dělat asi nemůžu :kol-134: Nebo má někdo jinej nápad. Soudním znalcem jsem pohrozil, ale to bude asi stejně na řadě až co na to Škodovka.

Tady můžete mrknout na postup reklamace a vyjádření servisu:

https://drive.google.com/file/d/0B-bHhnbm3dlVVmpFbkctN0JTRXc/view?pli=1

https://drive.google.com/file/d/0B-bHhnbm3dlVZmlSamtLS0djYmc/view?pli=1

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jsou keci. Tak když pojedu 2km do krámu tak musím jezdit okolo města než najedu 20km aby se motor ohřál na provozní teplotu. To je zajímavé že já problémy nemám a to jak jsem psal jezdím jediné krátké trasy. Po dálnicích nejezdím vubec. A oleje mám od výměny do výměny stejně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...