Nic ve zlém, ale Praha zvolen je 525km cca, když by člověk počítal že na tuto trasu potřebuje jedno tankování tak zbývá cca 3.3h, to potom průměr vychází na skoro 160km/h. Za těchto podmínek to nezvládne ani spousta spalovacích aut (třeba už jen kvůli provozu kolem)...
Pokud se podíváme na to reálně, tak na této trase by člověk mel strávit cca 30min nabíjením (ABB píše 26min).
EV není vhodné pro každého a už vůbec ne pro ty co denně lítají velké vzdálenosti po dálnicích.
Jestliže má škodovka v nabídce pouze sklopné (a to má) tak ti jiné nemůže nakodovat.
Prodejce resp. servisní středisko neorigo TZ by ti měl tažák nakodovat. Umí to, akorát to kodují jinak než autorizák.
Z praxe: zákazník taky pevný tažný TZ, po bouračce na předek nešel nakodovat senzor frontasistu, protože diagnostika pozná, že tam je něco co tam být nemá(pevné tažné). Neskutečný voser. Chlap musel nechat zdemontovat jednotku TZ, následně my mu programovali frontasist a on znovu na zapojení a kodování TZ. To chceš 😄
Ahoj,
resil nekdo vypnuti vystrahy rychlosti v O4 FL? Po kazdem novem startu se samozrejme zase zapne, tak je potreba to porad na volantu vypínat, je to otrava
Díky