Přejít na obsah

Motor 1.4 16V / 1.6 16V


164 témat v tomto fóru

    • 694 odpovědí
    • 169,2k zobrazení
  1. Motor 1.6 16V 77 kW 1 2 3 4 8

    • 198 odpovědí
    • 102,1k zobrazení
    • 542 odpovědí
    • 117,7k zobrazení
  2. Motor 1.4 16V 63 kW 1 2 3 4 38

    • 944 odpovědí
    • 231,5k zobrazení
  3. Spotřeba 1.4 16V 1 2 3 4 43

    • 1,1k odpovědí
    • 186,3k zobrazení
  4. Rozvody 1.4 16V 63 kW 1 2 3 4 10

    • 226 odpovědí
    • 136,5k zobrazení
  5. Výměna svíček 1.4 16V 1 2 3

    • 65 odpovědí
    • 51,6k zobrazení
  6. Spotřeba 1.6 16V 1 2 3

    • 71 odpovědí
    • 31,5k zobrazení
    • 79 odpovědí
    • 41,9k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 7,6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 191 zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 9,2k zobrazení
  7. .

    • 0 odpovědí
    • 204 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 297 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 278 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 6,5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 765 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 674 zobrazení
  8. Kontrolka motoru

    • 4 odpovědi
    • 3,3k zobrazení
  9. Lambda sonda

    • 2 odpovědi
    • 890 zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 5,1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 484 zobrazení
  10. Chybový kód P0A11

    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 614 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1,6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ten je vymenený a drží pevne. Skôr ma aj napadlo ci by to nemohlo robiť aj palivový filter boh vie kedy bol menený. Poprípade ci by to nemohla robiť aj skrtiaca klapka s lambda sondou. Ak dávajú nejaké chybne parametre. Na diag píše len 11003 odparovanie Pal. Nádrže.  Ako som už písal po výmene nádobky s  ak. Uhlím, ventilom na odparovanie, a menený aj ventil odparovania vackovej hriadele. Chyba sa dá vymazať ale po prejdení niekoľko desiatok km  znova nabehne a rozsvieti kontrolku motora.  Ventil na odvetravanie Pal. Nádrže je dobrý skúšal som aj cez vcds v akčných členoch ci cvaka, a funguje.     
    • Asi bude problém v ŘJ, která špatně vyhodnocuje proud odběru žárovek. Nějaký studený spoj. U dnešních ekologických bezolovnatých cínů, běžná záležitost. V servisu by asi vyměnili celou ŘJ, za několik tisíc, elektroamatér by jistě závadu našel a přepájel.
    • Diagnostika auta, z ŘJ motoru, asi neotestuje dokonale jednotlivé vstřikovače. Při mém problému, jsem měl zapsanou chybu 1. vstřikovače, pak jsem je vyndal všechny, na renovaci, ale na diagnostice samotných vstřikovačů, se ukázalo, že jsou vadné a neopravitelné 3. Tak jsem je vyměnil všechny. Asi po nějakém nájezdu, by se neměly kombinovat staré vstřiky s novým.
    • Ze zoufalství jsem vyměnil i žárovky, ale je to s novými na levé straně pořád stejné  
    • Jak zistím že odvetranie je v kopru????
×
×
  • Vytvořit nový...