Přejít na obsah

Motor

Vše o motoru, převodovém ústrojí a výfucích, poruchy, úpravy


47 témat v tomto fóru

    • 167 odpovědí
    • 60.6k zobrazení
    • 82 odpovědí
    • 49.4k zobrazení
    • 29 odpovědí
    • 25.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 10.4k zobrazení
    • 78 odpovědí
    • 101.6k zobrazení
    • 77 odpovědí
    • 63.9k zobrazení
    • 162 odpovědí
    • 52.5k zobrazení
    • 101 odpovědí
    • 45k zobrazení
  1. Řazení zpátečky 1 2 3

    • 62 odpovědí
    • 41.9k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 27.1k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 19.5k zobrazení
  2. Špatné řazení

    • 10 odpovědí
    • 16.9k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 16.4k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 14.9k zobrazení
  3. Zpátečka v kopci 1 2

    • 27 odpovědí
    • 14.2k zobrazení
    • 40 odpovědí
    • 14k zobrazení
  4. kovový zvuk - DSG

    • 24 odpovědí
    • 14k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 13.5k zobrazení
  5. Převodovka - řazení 6.st.

    • 16 odpovědí
    • 12.6k zobrazení
  6. spojka

    • 11 odpovědí
    • 11.5k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 11.1k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 10.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 9.9k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 9.6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 9.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • To vše jsou přesně příznaky špatného těsnění pod hlavou. Způsobů, jak se to projevuje, může být nespočet. Třeba se někomu hodí jako prevence, když zde napíšu svoje story: Felda pickup 1.3 Mpi, zakoupil z druhé ruky, jezdil jsem 6 let !!!!! s jedinou vadou - pořád se přehřívala, zejména  v létě v koloně, v zimě pak klid. Starty v pohodě, nečoudila, olej nežrala, žádná emulze na víčku, táhla jak bejk. Výměna termostatu nepomohla. Dvakrát jsem čistil chladicí systém - nic. Kapalina čistá. Hadice netlakovaly, nikdy nebouchla, nepářila. Vždy stačilo zapnout manuálně větrák, či ještě topení v kabině a uchladilo se to. Až do chvíle, kdy jsem to dal na technickou, kde borec na emisích nastartoval, zahřál, túroval, vyprskla kapalina, motor začal škytat na tři válce a tím skončila technická  Takže hlava dolu, nové těsnění..atd. Vysvětlení: Vysoké teploty z válce  se mikroškvírkou v těsnění dostávaly do chladicího okruhu, zpět do válce však nešla žádná kapalina, ani po vypnutí motoru, bylo to jako jednosměrná chlopeň v srdci - i takto chytrá umí být závada. Nevzdávejme opravu našich miláčků, držím všem palce. P
    • Forpsi v minulosti nebol zlý, ale aktuálne ti jednoznačne odporúčam Websupport. Mám u nich viacero webov (nie mojich), majú kvalitnú podporu a hlavne dobrú administráciu. Ak potrebuješ ešte pomôcť s migráciou, ozvi sa mi cez Messenger (poslal som ti správu).
    • tak som skusil ten forpsi, presun domeny aj hostingu. plati sa ako zvycajne na rok. momentalne uz asi 3 dni bojujem s obnovou vsetkych nastaveni, clankov a komentarov. vlastne komplet mysql databazou. moc sa mi nedari, stale sa mu nieco nepaci. aktualne sa podarilo aspon kombinaciou obnovy mysql a priamo vo wordpresse. snad sa podari dat vsetko do povodneho stavu. snazil som sa usetrit nejake to €, no momentalne som z toho viac nasraty, sklamany a smutny... predlzenie (zaplatenie) povodneho hostingu je mozne akurat do dnes, takze coskoro ho asi vypnu a uz sa nedostanem k nicomu. nejake zalohy mam, tak hadam to pre buduce dni postaci   dalsi problem mam s rychlostou nacitavania stranky. neviem ci to je nastavenim, alebo to forpsi nedava podla predstav. sakra, nechce sa mi platit zase za webglobe, opat tam vsetko vracat a mat vlastne dva hostingy  
    • Dobrý den prosím vzpomenete si ještě co byl za problém? Děkuji 
×
×
  • Vytvořit nový...