Přejít na obsah

Interiér


165 témat v tomto fóru

  1. Vrzání a pazvuky v interiéru 1 2 3 4 14

    • 343 odpovědí
    • 152.5k zobrazení
    • 110 odpovědí
    • 73.5k zobrazení
  2. DSG řadící páka 1 2 3 4

    • 98 odpovědí
    • 69.6k zobrazení
  3. Sedadla 1 2 3 4 6

    • 131 odpovědí
    • 59.3k zobrazení
    • 38 odpovědí
    • 55.5k zobrazení
    • 124 odpovědí
    • 53.4k zobrazení
    • 42 odpovědí
    • 38.6k zobrazení
    • 44 odpovědí
    • 38.5k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 38.2k zobrazení
    • 108 odpovědí
    • 37.9k zobrazení
    • 30 odpovědí
    • 33k zobrazení
  4. Osvětlení kufru 1 2

    • 40 odpovědí
    • 28.4k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 24.2k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 21.4k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 20.1k zobrazení
    • 28 odpovědí
    • 18.1k zobrazení
    • 27 odpovědí
    • 17.6k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 17.6k zobrazení
    • 34 odpovědí
    • 17.5k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 15.5k zobrazení
    • 41 odpovědí
    • 15.5k zobrazení
    • 25 odpovědí
    • 12.9k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 12.7k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 12.7k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 12.6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • @richi661 no, tak to mam pocit ze to mozna necham polepit nejaku folkou... 😂
    • @ExecutedDonut chapu li spravne co pises, kdyz poridim jakoukoliv listu, bude svitit stejne jako ta co tam byla puvodne. At uz to byla jakoukoliv barvou...    @richi661 diky. 
    • Mám teď čerstvě koupený roční Superb III ze ŠA (rv 12/2023) s tou poslední evolucí 2.0TSI 206kW a je to super motor. Předtím jsem jezdil 2.0TDI 140kw 4x4 DSG a rozdíl je na první dobrou cítit. Pokud srovnám tyto dva motory a pominu zhruba světelný rok rozdíl v kultivovanosti a projevu obou motorů, tak ten benzín je klidná síla a pokud se drží pod krkem, tak navíc konstantně zrychluje jako z praku. I když se ploužím jenom tak na čtvrt plynu, pořád je z něj ta síla cítit. Mám doma ještě Octavii III po FL s 1.8TSI 132kw DSG a také proti ní je zmíněná 206kW jako z jiného světa.   Osobně si myslím, že to co zmiňuje Noro44, je akorát rozdíl v průběhu podání výkonu ve smyslu - boost u TDI na vlně krouťáků a rychlá smrt vs. konstatní zátah u benzínu. Nepředpokládám, že by předváděčka za 11tis km "přišla o třetinu své síly". A nebo vyhnat pavouky a ona se srovná...
    • @Deliberator Levá měděná lišta 655 858 417 BA  TNG nebo 655 858 417 BQ TNG. TNG je označení ambientního osvětlení QQ4. Snad je to ten měděný podsvit. Já mám bílé a má označení QQ1. Červené máš ty, tak si zkus zjistit jestli má označení QQ2 v datech o vozidle. Nebo zkusit nějaký autoservis AS, kde by ti to zjistili. Pravá měděná lišta 655 858 418 CK TNG nebo 655 858 418 EJ TNG pro infotaiment SWING a BOLERO. Lišta pro infotaiment s navigací 655 858 418 DE TNG nebo 655 858 418 ET TNG.
×
×
  • Vytvořit nový...