Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/24/20 ve všech sekcích

  1. 45 L palivová nádrž, čoskoro sa vyrovnajú dojazdom elektrovozidlám .
    4 body
  2. Nádrže: Do 110 KW torzka+ 45 litrovaná nádrž Nad 110 KW multilink+ 50 litrová nádrž 4x4 a multilink,nádrž 55 litrů iV 40 litrů CNG 9 litrů
    3 body
  3. Přepadení, koukat do konce ;-) Přepadení.mp4
    3 body
  4. Tak tenhle krok nechápu a ani se nepamatuju, že by se tady nádrž nějak moc probírala. Přeci jen dojezd o -100km ....ale tak hlavně, že si tam můžeme dokoupit HUD display ??
    2 body
  5. @Čečulák tohle mně fakt jako klienta vůbec nezajímá..oni žádní chudácí nejsou, to jen my se jako národ necháme škubat. Žijeme v tvrdém kapitalismu, kde mně taky nedá nikdo ani korunu navíc, takže nevím, proč já bych měl někomu platit nemorální ceny. Platím jen tolik, kolik skutečně musím :-)
    2 body
  6. prvni prohlidka po 30000. vlastni olej prinest nebyl problem, nemenit to co jsem nechtel taky ne. tak to ma vypadat
    2 body
  7. Tak co to je, nebo není dobrý atmosférický motor? Každý máme jiné požadavky a jiné priority a každý ten motor je v něčem lepší a v něčem horší než ten druhý. Tedy vormene nesouhlasím, že není dobrý atmosférický motor, max. tak není dobrý asi pro tebe a pro tvoji potřebu, ale bude dobrý pro x ostatních a jejich požadavky a potřeby. Pořád existují dobré a špatné atmosféry a dobré a špatné turbomotory.
    2 body
  8. Po milionté první. PLATFORMA SE NEROVNÁ ROZMĚRY. Už si to prosím zapamatuj. Jestli to nejde, nech si to vytetovat. K tomu druhému postulátu. Co žije taky z nějakého zažitého dogmatu, že bez turba = spolehlivý motor. Ta 1.4 má dvě drobné vady na kráse. Nejede a žere. A když se rozhlídnu tady po foru a podívám se na zkušenosti lidí s EA211 jak 1.2TSI, tak 1.0TSI, tak spolehlivostí jsou prvotřídní a dynamikou + spotřebou o tři parníky za atmosférou.
    2 body
  9. Ja mam 77kw a nemohu tvrdit, ze by mi vykon chybel. Ano vzdy by mohl byt vyssi ale jak pise Stan to si rika i ten kdo ma 2litra se 140kw. Proste na rozdil od dehta je treba podradit kolikrat i o 2 stupne pac ten kroutak je logicky nizsi. Zase Rapid bude vazit i oproti Hyundaji hovno a to se taky pocita. Je to o zvyku, nemohu predjizdet na posledni chvili apod. a protoze mam srovnani s Thallii atmo 55kw, tak Rapid je je supersport oproti tomu. Clovek se musi prizpusobit. Ono se kolikrat neumi prizpusobit ani ti s 200kw,pac naopak si pak mysli, ze jim patri silnice a ze naopak stihnou vsechno a ono hovno.
    2 body
  10. Interiér Active - loketka, multi volant ... ?
    1 bod
  11. Pokud jsem pochopil správně, tak jde o to, abys nevystupoval jako "řidič co to tam zaparkoval".
    1 bod
  12. Však oni si to vyberou od firemních zákazníků 3 násobně....
    1 bod
  13. Jak jsem psal, dával jsem to sem jen pro zajímavost, nečekal jsem že se to vyvrbí v debatu o stěrači :-) Nicméně se tedy omlouvám za zahlcení
    1 bod
  14. Převodovka vyměněna, tak v celku dobře.
    1 bod
  15. @karlosx tak takhle by to opravdu mělo vypadat..naštěstí mám taky podobný ve svém okolí..jen otázkou, jak dlouho jim to takhle vydrží :-)
    1 bod
  16. Stěrač jsem nakonec odebral a místo něj tam dodal rezervu :) Teď jsem zvědav, jak dlouho se bude vyrábět...
    1 bod
  17. To vedou uz tak jako tak, pokud mas couvaci kameru. Ta ma automaticky taky ostrik ktery se aktivuje spolecne s prednim ostrikem. Nicmene ne, zadni sterac potreba fakt neni, kdyz ho clovek ma, asi ho vyuzije, kdyz ho nema.. tak vlastne zjisti, ze staci dat dozadu tekute sterace a udela to lepsi sluzbu jak ten sterac :))
    1 bod
  18. Slováci mají Active jasnou [/url] https://autozurnal.ta3.com/nova-skoda-octavia-pozname-cennik Ve Style mají navigaci jen na chvíli zdarma jako němci. https://webapps.skoda-auto.sk/Cenniky-a-katalogy/cenniky/Nova-Skoda_Octavia_cennik.pdf?202002241031 Jako na plechách, man.klima bez tempomatu a osvětlení kufru [emoji23]
    1 bod
  19. Kdo uvažuje tak, že atmosféra je spolehlivější a tím pádem levnější, protože turbo stojí ranec a určitě odejde, tak já to vidím jinak. Obě auta najedou 100tis. km, atmosféra bude mít bez debat o 1-1,5 litr vyšší spotřebu, tj. cca 32tis. Kč ve prospěch turbomotoru a to jsem ještě zavřel obě oči, protože turbo vydží mnohem víc než 100tis. Repas turba 7, orig. nové 14 - 20, případně jen ovládání turba 5tis., příp. nějaký snímač co u atmo není cca 3tis. Ať počítám jak počítám, tak pro mě nemá atmosféra smysl, leda že bych chtěl nechat na sebe denně troubit, být brzda provozu a jezdit na benzínku tak často, jako do pekárny pro rohlíky.
    1 bod
  20. Tak na prodejnu dovezeno přesně po 10 ti týdnech.
    1 bod
  21. No, nikdy. Jak uz jednou spravne podotkl Maverick - 4x4 na platforme malych vozu taky nikdy nemelo byt mozne.
    1 bod
  22. @Wdog U nových moderních aut teď prodávaných už dávno neplatí, že tachometr proměřuje až 10% (či 10 km/h). Odchylka je totiž stanovena velmi striktně velmi nízká z důvodů nové metodiky určování spotřeby paliva před uvedením typu vozidla (a kombinace doplňkových výbav) do provozu.
    1 bod
  23. Tipuji bod 1a 2 PČR a ty dva MP, no lísteček je spíše informace, když zmizí jak se to dozvíš? Potom si Tě nejspíš dohledají a měli by Ti asi poslat doporučenou výzvu k projednání přestupku. Motos to bude určitě vědět přesněji. To je náš machr na předpisy a paragrafy.
    1 bod
  24. Jinak ale myslím, že už máme ty rozdíly ve spotřebě zcela objasněné. Oba jezdí 2/3 po dálnici. Je to prosté. Kolega boonoo po dálnici jede 110-120, asi tachometrově, čili 100-110 reálně. Kolega 15degren jezdí po dálnici "víceméně předpisově", což může být i reálných 130-140. Předpokládám oba jedou na stejný kvalt, ta rozdílná rychlost dělá ten rozdíl ve spotřebě. Osobně si ale myslím, že jet 100-110 po dálnici je vhodné leda tak v neděli brzo ráno či dopoledne, jinak je to velmi nepříjemné - pro všechny. Moc rychlé na kamiony v pravém pruhu a moc pomalé pro auta v levém pruhu. V ideálním světě by všichni v pravém jeli 90 a všichni v levém 130, ale ideální svět tady asi není. Natož naše D1 ... jo jediná vyjímka je krátká "hanácká dálnice" mezi Vyškovem a Zlínem, ta je volná snad vždycky ... :-)
    1 bod
  25. Zatiaľ asi len škodovka vie, čo všetko sa tam zmení... toto je polroka starý článok a tie fotky sú len víziou jedného ruského webu. Verím, že teraz po uvedení O4 by tá ich vízia vyzerala opäť trochu inak.. ;)
    1 bod
  26. asi neměli ten den co vykázat za činnost pro šéfa, tak aspoň toto
    1 bod
  27. Carista 4.1 beta10 + Lucky Patcher 8.6.7 = vsetko funguje.
    1 bod
  28. Řikal ti proč tam dával 9015 ? Má k tomu nějaký důvod ? Ze začátku dával 9972, ale všiml jsem si že s tím SW i když je to verze před DG má tendenci podstatně víc svinit DPFko... i ten EGR se fakt hodně otevírá o proti starším verzím.
    1 bod
  29. Ty volas Batmana na pomoc? [emoji23]
    1 bod
  30. Pulsing interior lights není tlukot sedce startovacího tlačítka, nýbrž postupné rozsvicení a zhasínaní osvětlení interiéru. Já mám ve své Betě ještě nabídku Footwel Lights v sekci Lights: Interior
    1 bod
  31. Pokud si někdo koupí něco s čím pak není spokojen udělal asi někde chybu při výběru. Úplně s tebou nesouhlasím v tom bodě že musíš mít nutně vyšší výkon abys někam dojel. Pokud budeš jezdit defenzivně (a pozor to neznamená pomalu) dokážeš to s jakýmkoliv motorem. Holt jen nebudeš v kopci předjíždět 2 kamiony najednou... Jestli si sobě nebo někomu jinému chceš dokazovat jak ti to jede, pak je tato debata ovšem o něčem jiném.
    1 bod
  32. No a tímto bych to ukončil, další příspěvky budou pouze o čipování 2.0 TDI v SIII. Kdo nechce čipovat, ať si nechá motor v původním stavu, ale tady nám to nemusí sdělovat - není to předmětem tohoto tématu. Stejně tak nejsou předmětem tohoto tématu různé jiné motory než výše uvedený.
    1 bod
  33. Svez se s tím a pak něco piš. Já jel s rodinou v OIII s 1,0 Tsi a že by to do kopce nejelo říct nemůžu. A už vůbec, že by mě někdo vysloveně hrnul před sebou. Samozřejmě to není nic pro mě, neb mi nestačí ani to co mám, ale to je spíš o tom, že s jídlem roste chuť. Ono je to často hlavně o tom mezikuse mezi volantem a pedály.
    1 bod
  34. Bezte si sednout do Scaly a do Ibizy/Arony a hned pochopite, ze se to prostorove neda srovnavat, Fabia konkurence nebude. Porad vsichni argumentujete oznacenim platformy, to ale neznamena vubec nic. Scala a Fabia budou uplne jiny auta, byť s podobnou sirkou.
    1 bod
  35. Tohle hlavně není typická fotka pro defekt způsobený úpravou. Auta už pár let dělám a motory se potkávaly, padaly ventily atd, ještě dávno předtím než existovaly jakékoliv úpravy. Takže zase takovou hysterii bych okolo toho nedělal. To Sharik... kolik jsi viděl KO řídících jednotek?? Asi žádnou. No a já stovky, protože se okolo toho pohybuji. Takže pokud bych to pojal stejně, doporučoval bych vám pouze staré motory s karburátory, s tím aby jste se trojkové O, či S , vyhnuli velkým obloukem. Pokud mi sanitky s úpravou, najedou 400 až 600tis/zatím/, tak určitě není důvod nijak hrotit. Napsal jsem sanitky především proto, že dvoulitrový motor, je v nich vzhledem k váze vozu, namáhán mnohem více než u běžného osobního vozu. Navíc jejich řidiči mají sklony k podtáčení, potřebují totiž šetřit.
    1 bod
  36. @Clerfayt - máš-li zájem o trvalý BAN, stačí říct. Bude to promptně provedeno. Příspěvky mimo téma smazány.
    1 bod
  37. Ty spotřeby jsou myšlené vážně? 4-5 l/100km? Kde a jak s tím jezdíte? Já mám sice najeto jen 1500km, ale při normální jízdě jsem minimálně na 5,8. "Dlouhodobá" je na nějakých 6,3. Nechci rozpoutat nějakou "válku", ale abych jezdil pod 5 litrů, to bych musel jet max. 80km/h a být tzv. brzda provozu. Vždyť ta jízda nemůže pak ani bavit.
    1 bod
  38. Moc tady ty baterky řešíte. Jste jejich otroci. Nechte si potlačit rekuperaci kvůli batbaterce, deaktivovat sss kvůli motoru a začněte vnímat i jiné krásy života, než je lítání s nabíječku.
    1 bod
  39. Kúpil som Karoq 2.0 TDI 4x4 110 kW máj (květen) 2019 automat. Tu sú moje poznámky po 20000 km. Pôvodná cena 34 483,- Ukecaná cena: 32 268,- Euro pri kurze 25 Kč je to 806 700,- Kč Keď som skúšal pred kúpou v Karoqu rovnaké motory ako v Octavii, bolo to o poznanie lenivejšie. Ten 2.0 TDI 110 kW sa mi zdal totálne hrozný, taký mdlý. Pri skúšobných jazdách s automatom som sa z miesta pohýnal prískokmi, vôbec som si nevedel predstaviť, ako by som s tým zaparkoval, keď sa to pohýnalo takými sekmi. Na Octavii som nič také nezažil. Predávajúca mi ale vysvetlila, že tam je zapnutá automatická ručná brzda a keď sa to vyplo, už sa to správalo normálne. Toto sekanie pri rozjazde pri zapnutej automatickej ručnej brzde už asi pre verzie 2019 odstránili, lebo mne to nerobí. Naopak, rozjazd je úplne plynulý. Aj v riadne strmom kopci. Išiel som Karoq po kúpe hneď vyskúšať na serpentínach hore do Banskej Štiavnice a zistil som, že to auto nie je až také lenivé, len musíte pochopiť, čo pre svižnú jazdu potrebuje. Treba mu určite lepšie šliapať na krk ako mojej atmosférickej Octavii, aby pochopilo, čo od neho chcete, hoci sa okamžitá spotreba pri akcelerácii zdá šialená. Stará Octavia ukazuje po zošliapnutí maximálne 28 l/100 km, tento Karoq aj 45 l/100 km. Hore na Štiavnicu sa mi zdalo, že to moc nechce podraďovať. Vyskúšal som teda prepnúť prevodovku do športového režimu a vtedy to začalo robiť približne to, čo by malo. Zistil som, že plutvy na volante sú v ostrých zákrutách nepoužiteľné, lebo sa krútia s volantom a musíte ich doslova hľadať, lepšie to je radiacou pákou. Tá má ale trocha nepraktický tvar a radenie je na opačnú stranu ako dáva logika. A radí to dosť pomaly, no nie je to Quattroporte. Pri dynamickejšej jazde zákrutami však doporučujem prepnúť do celkového športového módu, kedy stuhne aj volant, čím si zabezpečíte presnejšie vedenie stopy, aby ste neskončili v jarku. Tú lenivosť motora spôsobuje turbodiera, ktorá zmizne až pri 2000 ot/min, preto sa pri tej športovej prevodovke automat snaží držať motor vo vyšších otáčkach. Pri tej dynamickej jazde po serpentínach sa to viac nakláňa. Nedá sa to porovnať s novou Octaviou, ktorá je prilepená, tým kývaním a poskakovaním strácate istotu. Pri brzdení som sa zatiaľ nedostal do situácie, že by som cítil nedostatok bŕzd. Uvádza sa brzdná dráha 36 m zo 100 km (podľa Auto Bild), čo je celkom slušné. https://www.autobild.de/artikel/skoda-karoq-nissan-qashqai-renault-kadjar-suvs-im-test-13681853.html. Sú uvádzané aj lepšie hodnoty, ale tým sa dá ťažko veriť. https://www.autozeitung.de/hyundai-tucson-facelift-skoda-karoq-test-195420.html?image=1 Moja dlhodobá spotreba pri nájazde 10000 km bola 6,2 l/100 km (potom sa to samo vynulovalo a počíta od začiatku), bolo to však obdobie, kedy som sa snažil jazdiť maximálna úsporne. A musím dodať, že v meste nejazdím. Na to mám moju starú benzínovú Octaviu. Oproti našej služobnej Octavii 2,0 TDI 140 kW 4x4 to ale má aj tak asi o pol litra vyššiu spotrebu. Keď to ďalej porovnám s našou manuálnou služobnou Octaviou 2,0 TDI 110 (bez 4x4), tak tá má dlhodobú spotrebu 5,0 l/100 km. A manuál 1,5 TSI 110 kW zima nezima 6,4 l/100 km. Pekné. Uvedená spotreba 6,2 l/100 km bola pri prevádzke s letnými pneumatikami. Po prezutí na zimné pneumatiky a v zimnej prevádzke som takúto spotrebu nevedel dosiahnuť. Spotreba stúpla na 6,9 l/100 km nech som robil čokoľvek. Keby som si to nestrážil, tak som veselo niekde nad 7 litrov. Dnes už to tak nekontrolujem a spotreba sa na jar ustálila na 6,7 až 6,8 l/100 km. Diaľnicu s tempomatom 130 km/hod to dá za 6,9 až 7,0 l/100 km (Nitra - B. Bystrica). ACC tempomat v súčinnosti s automatickou prevodovkou vrele odporúčam. Používam ho nielen na diaľnici, ale aj v zápchach, v tlačenici v Bratislave, čiže všade tam, kde mám pred sebou stále nejaké vozidlo. Je to určite dobré, keď ste nepozorný a auto pred vami brzdí a vy si to nevšimnete. Zabrzdí to za vás a opäť sa plynule rozbehne. Pozor, pri extrémnom brzdení podľa návodu na použitie vraj nemusí sila automatu postačovať a auto vás môže vyzvať aby ste brzdili. Určite ACC používam na trojprúdovke medzi Trnavou a Bratislavou a v Bratislave na prístavnom moste, tu je využitie ideálne. Nevadia mu ani zúžené pruhy tam, kde sa niečo opravuje a autá idú tesne vedľa seba alebo tesne vedľa zvodidiel. Priplatil som si za audio systém Canton (dá to aj 96 kHz/24 bit). Niekoho ten systém asi sklame a zistí, že niečo mu hrá dobre a niečo nie. Dobre vám budú hrať len ozaj dobre nahraté nahrávky, kde určite nepatria mp3. Ja som s Cantonom spokojný. Nič nerezonuje, overené nahrávky dosahujú vyvážený prednes audiofilského systému nižšej strednej triedy. Pre mňa dobre investované peniaze. Ak ste poslucháč rádia a mp3 pri bežnej hlasitosti, systém nepotrebujete. Mám tam 18“ kolesá, ktoré pokladám za kompromis. Predpokladám, že s väčšími balónmi by sa to nakláňalo viac. Ja osobne menšie disky nechcem, hoci by sa to správalo komfortnejšie, hlavne mimo spevnených ciest. Mám stále na pamäti losí test Mercedesu triedy A, ktorý sa pri tomto teste prekoprcol. Problém sa riešil práve väčšími diskami. Pohon 4x4 som si objednal, pretože chodím do hôr v zime na lyžovačku a občas to bývalo na starej Octavii s predným náhonom so zježenými vlasmi. Ak poznáte výjazd na Šachtičky, viete o čom hovorím. Oproti dvojkole je však spotreba výrazne vyššia, ale komfort so 4x4 pokladám za oveľa vyšší bonus. Karoq 2.0 TDI 110 kW 4x4 zvládol losí test na jedničku, pozri https://www.youtube.com/watch?v=W1oMkfL8T1w. No dovolím si k tomu hneď dve poznámky. Ten Karoq mal 19“ disky a tie bude mať tak 10% vlastníkov. Na výsledok malo vplyv, či ste strhli volant viac, alebo ste išli do losieho testu s jemnejším nájazdom. A kto vie po španielsky sa dozvie, že asistenčné systémy dohliadli na spomalenie viac, ako iné vozidlá, čo by v konečnom dôsledku nemalo až tak vadiť, ale pri slalome vás to už brzdí. Bez asistenčných systémov je Karoq silne nedotáčavý. Bol som zvyknutý na slovenskú navigátorku z Garminu a jej logické a správne artikulované pokyny. Českej navigátorke Škody tieto vlastnosti zjavne chýbajú. K vozidlu je Infotainment Online služba na 1 rok. Nejako sa neviem nikde dozvedieť, čo to ten Infotainment Online vlastne je a čo po tom jednom roku? Predajca mi vravel, že všetky funkcie fungujúce bez internetu nie sú zahrnuté do platenej služby online, takže by mali aj po tom roku fungovať. Čo ma zarazilo je, že spätná kamera nezobrazuje natočenie kolies pri cúvaní, ako to je napr. pri Octavii. Neviem, niekde som čítal, že toto šetrenie by sa dalo odstrániť iba výmenou použitej kamery. Najslabším miestom Karoqa sú štyri výduchy vzduchu na prístrojovom paneli. Pravý výduch pri volante vám chladí ruku na volante nech robíte čokoľvek. Ten systém má koncové zarážky nastavené presne tak, aby to zaručene fúkalo na vás. A stačilo by len, aby výrobca posunul koncové zarážky o dva milimetre ďalej, aby vám to fúkalo nad ruku. Najlepšie by bolo, keby to bolo posunuté u všetkých výduchoch, pretože pri nastavení do hornej alebo spodnej polohy stále fučia priamo na cestujúcich. Moje baby v lete ihneď kričia, nech tie výduchy zavriem, hoci sedia vzadu. A navyše, keď praští v lete slnko, vrchný diel palubnej dosky sa správa ako zdatný varič a výsledok je, že ja pri volante som mokrý ako myš, ale ruky mám primrznuté. Baby na zadných sedadlách sú ale spokojné. Tam to sálanie palubnej dosky nedosiahne. Ináč, oceňujem tie škodovácke simply clever riešenia. Spríjemnia život. Tie háčiky, svetielko, priestor aj na veľké PET fľaše, zarážkové opierky na suchý zips v kufri, to geniálne vyklápacie ťažné, fajn. Som milo prekvapený, kam škodováci s božou pomocou Volkswagenu dotiahli úroveň svojich áut. Zatiaľ po 20000 km som s mojím Karoqom spokojný. (Bez váhania by som ho však vymenil za Maserati Levante, len tie peniaze...) Nemenil by som ani príplatkovú výbavu: Navigácia Amundsen – Má aj manuálne koliečka. Ľavé na hlasitosť, a to nielen rádia, ale aj telefónu a hlasu navigácie. Pravé na zoom navigácie. Automatické prepínanie diaľkových svetiel – Dá sa na to spoľahnúť, hoci niekedy neprepne hneď. V meste prepne na stretávacie svetlá na základe navigácie alebo pri poklese rýchlosti pod 50km/hod. Automatické stierače – Pri väčšom lejaku dokonca zvýši frekvenciu stierania. Stiera aj vzadu. A automaticky spúšťa aj ostrekovanie predných svetlometov. ACC tempomat do 160 km/hod – S automatom spolupracuje veľmi dobre. Za 15000 km jediné jedno malinké zaváhanie. Vrele doporučujem. Sklápanie sedadla spolujazdca – Pre sedenie to má dve polohy, tretia poloha je úplné sklopenie. Nedá sa naklopenie sedadla regulovať plynule koliečkom, to tam nie je. Bohate to však postačuje, veľmi výhodné pre prepravu dlhých predmetov. Vyhrievanie predného skla – Manuálne to často využívam pri rosení okien. Vraj by sa to malo iniciovať aj automaticky. Zatiaľ som to nezaregistroval. Ranné škrabkanie námrazy nehrozí, trošku si počkáte, ale potom to len zotriete kefou. Pozor, tým čo vadí tikot hodín v miestnosti doporučujem neobjednávať, pretože cez tie drôtiky v skle nebudú vidieť na cestu. Neviem, zdá sa mi, že slnečný filter okna je pri tomto prevedení chabší, preto je asi to nahrievanie palubnej dosky väčšie. Vykurovanie zadných sedadiel – Tak z toho sa moje baby vytešujú, keď nasadnú premrznuté. Už zistili, že to tam majú. Elektrické otváranie zadných dverí s podkopávaním – Elektrické otváranie som si vybral, aby som otváranie mohol zastaviť, aby mi to nebuchlo až do otvorených, dohora sklápateľných garážových dverí. Pri mechanickom otváraní by som tomu nevedel zabrániť ak by som to pustil z ruky. Podkopávanie (virtuálny pedál) je geniálny bonus, ktorého sa neviem nabažiť. Kamera snímajúca značky – Ide hlavne o snímanie značiek rýchlosti. No, ono si môžete pozrieť obmedzujúcu rýchlosť aj na navigácii, ale keď ju nemáte zapnutú, a máte tú kameru, tak sa vám to zobrazuje aj na prístrojovom paneli. A ono to sníma a zobrazuje aj skutočné značky, ktoré v navigácii nie sú. DAB rádio – V Bratislave a na západ od Slovenska počúvam len DAB, kde oceníte príjemný rozdiel v kvalite. Inde zatiaľ na Slovensku nechytíte mimo veľkých miest nič. Audiosystém Canton – Pre poslucháčov s bežnými nárokmi nie je potrebný. Vyklápateľné ťažné zariadenie – Geniálne Simply Clever riešenie. Systém Kessy – Systém sa dá aj zablokovať proti zosnímaniu. Ja som si však predsa len kúpil aj špeciálne púzdierko na odtienenie signálu. Mám v ňom aj všetky papiere od auta. Kľúče v prípade potreby dám do odtienenej časti. Ale to využívam len málokedy. Bočné airbagy pre sedadlá vzadu – No čo by som nekúpil pre moje baby. Predsa len by som si prial mať aj bočné senzory vzdialenosti od prekážky a viac kamier, najlepšie aby to ukazovalo auto zvrchu. To má však len Kodiaq a Superb. A možno ešte virtuálny kokpit. Ospravedlňujem sa za taký dlhý text. Zvolil som ho z dôvodu, že mi nezaujaté informácie o Karoqu pred kúpou veľmi chýbali a ja dúfam, že to niekomu pomôže. A tu je môj libling, patrične lyžovačkovo ufúľaný. Ako vidíte na foto, hoci sú dvere kufra riadne špinavé, zadné okno je zásluhou dobrého aerodynamického návrhu celkom v pohode. Po 15000 km prvý náznak slabého miesta. Pri zamknutí auta sa automaticky nesklopili spätné zrkadlá (tie sklopené uši aj z diaľky signalizujú, že auto je zamknuté). Keď som viackrát pootočil koliečko na ich manuálne sklopenie, niečo tam puklo a opäť to ide.
    1 bod
  40. Čím dřív, tím líp. Souvisí to s přípravou a dekontaminaci, je s tím míň práce. To co platilo dřív je dnes minulost..
    1 bod
  41. A zase, bavíme se o vývoji z 80 let a vývoji z roku 2012, je ta ocel stejná? Možnosti simulací v 80. letech byly opravdu... To nejde porovnávat, vždyť materiálově jsou ty auta jinde
    1 bod
  42. @zwan ptal si se na číslo dílu, tak jsem ti na ten díl hodil odkaz, kde to čílo dílu máš, protože jsem si nebyl jistý, na co přesně se ptáš..já vím o co jde..tento kryt mám preventivně nasazený už od koupě..
    1 bod
  43. @MilanHos ono, kdyz to bude tect na kabelaz, tak to motoru moc neprospeje, viz treba F1.
    1 bod
  44. Teraz mozme po pripadnom domazani nasadit nove puzdro na jeho miesto. Pozor na spravnu orientaciu. Hned ho aj pritiahneme skrutkou, ktoru mame samozrejme poruke. obrazok Nasadime hlavicu radiacej paky na puzdro a zatlacime. Musi pekne sadnut, citit zretelne cvaknutie pred koncom. obrazok Sponu si pekne narovname a pre istotu mierne roztiahneme kliestikmi stlacaciu cast, aby sa nam dala jednoducho nasadit. obrazok Sponu nasledne nasadime na jej miesto a opatrne, aby sme nieco neposkriabali ju zacvakneme tak, aby boli zubky presne v dierkach. obrazok Teraz ju uz mozme zatlacit, pouzivaju sa na to predne klieste stipacie, ktorymi z bokov stlacime vystulenu cast, cim sponu stiahneme do pozadovaneho rozmeru. Pozor na to, aby spoj bol pevny, spona sa nesmie dat pretocit, ale zaroven si ju nesmieme precvaknut! obrazok Nasadime naspat plast a hotovo! Konecne! Ani to tak dlho netrvalo... Special thanks to: 1. mojej zene, ze sa mi deti nemotali pri aute 2. Mefistovi za DP na O1 3. mne, ze sa mi konecne chcelo to opravit, hned je to lepsi pocit pri radeni
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...