Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/18/20 ve všech sekcích

  1. Tak to by stačilo, snad stačí napsat svůj názor jednou a ne to tady tapetovat prakticky identickými příspěvky! Vždyť je to tak snadné - když ti to tady nevyhovuje, nechoď sem. Já taky nelezu tam, kde se mi to nelíbí, a je jedno, jestli je to někde na netu, nebo třeba hospoda.
    5 bodů
  2. Nic zajímavého jsem se krom fňukání opět nedozvěděl.
    3 body
  3. Neni treba cekat na konec zaruky, uz to tu bylo zmineno asi 1000x..
    3 body
  4. Výrok, že TT stejně používalo málo lidi byl hodně nešťastný.
    2 body
  5. Dnešní cesta Senec (SK) přes Trenčín a Vsetín domů: ??
    2 body
  6. @CentriFUGA ked tt nemas, ako dokazes porovnavat, a dokonca mat taketo zbytocne a priblble poznamky voci nam?
    2 body
  7. Opravdu nechapu tento krok, zs tu dobu co tu jsem jsem pres TT poslal vic jak tretinu prispevku. Vazeni spravci fora nez abychom to nekak dopsali a upravili radsi to bloknem,proc se namahat, ze Vazeni IT technici je 21 stoleti era noteboku a dsktopu je uz pryc kdo dneska taha notas skoro nikdo kazdej ma mobil a Vy ustrihnete podporu aplikace prave na mobilech a tabletech, z vymluvou ze to nikdo nepouziva neverim tomu je to jen lenost ,protoze z toho nejdou prachy jak proste. Forom super ale udrzba stoji za karas budu uvazovat o tom ze odsud odejdu,desktop opravdu v dnedni dobe na zadech tahat nebudu. Vazeni spravci a radoby IT technici zamyslete se nad tim co delate.
    2 body
  8. Taktéž jsem se v listopadu rozhodoval: nová Fabia či Rapid skladovka. Nakonec padla volba na Rapid SB ve výbavě Ambition +, 1.0 tsi 70kW. Nové, se zárukou 5 let u autorizovaného prodejce za 269.900,-- Kč (se slevou 81 tis. oproti ceníku, byl to poslední kus, který měli). Fabia ve stejné výbavě dražší, a ne o málo. Za tuto cenu se domnívám, že šlo o povedený kup.
    2 body
  9. Po 5 týdnech a 5000 km se podělím o spotřebu, která mě mile překvapila. Cesta Ostrava -> Makarska = 4.7 l / 100 km (Pohodová jízda + 1,5 hodiny v koloně) Makarska -> Ostrava = 5.6 l / 100 km (Velmi svižná jízda a časté využívaní výkonu) / Cesta do a z Chorvatska bylo auto plné Ostrava -> Petrovice u Karviné = 3.5 l / 100 km (Pohodová jízda lehce nad limity) Ostrava -> Vítkov -> Ostrava = 3.8 l / 100 km (Pohodová jízda lehce nad limity) Ve výsledku 5100 km a průměr 4.7 l / 100 km (Chorvatsko, Výjezd na Biokovo[sv. Jura], Beskydy, Ostrava a okolí)
    1 bod
  10. @bobanHTP Samozřejmě, ze Rapid má své mouchy, to už snad ani netřeba po více než roce od ukončení jeho výroby nějak připomínat. Jenže které auto nemá, že? V porovnání s novými modely z dílny ŠA se dá Rapid označit za spolehlivé jednoduché auto. Samozřejmě výbavou, komfortem apod jim konkurovat může jen těžko, ale to ani nemá, když se jedná koncepčně o 8 let staré auto, které tedy postupem času dospělo co se tyče výbavy i komfortem, zejména po FL. Zmiňuješ Sanden - spoustu lidí již má zde vyměněno na záruku. Naopak - v rodině máme ještě 1 a v práci 2 Rapidy, staří 4 a 5 let, stále bez problému se Sandenem, který se stále dává např. do Scaly, byť v nějaké modifikované verzi. Dále brzdy - zase si nemyslím, ze by to byl problém jen Rapidu - u bývalé Yeti během 5 let jsem 2x měnil komplet, to znamená 3 sady. Proste spotřební materiál. Suma sumárum, koupě Rapida ani po 9 měsících nelituji. Jsem nenáročný řidič, kterému stačí, ze si může za těch 10-12 tis km ročně (dalších 25-30 teda ještě ve služebním) zatelefonovat za jízdy, v zimě si ohřát zadek vyhřívanou sedačkou a v létě ochladit klimou. To vše mi Rapid splní. Nenabízí z dnešního moderního pohledu nic navíc, což vynahrazuje levným provozem. Zkratka jak jsem již zmiňoval výše, je to jednoduché levné auto, a já osobně v tom vidím výhodu, zejména v porovnání s modernějšími auty. Vše tohle a fakt, ze za 270 tis, které me Rapid stál, podle mě stejně velké, vybavené nové auto, se stejně dynamickým motorem (teď netvrdím, ze 70kw je trhač asfaltu) bys na konci roku 2019 a asi ani teď nekoupil. Kdybych se vrátil v case, utratil bych peníze za stejné auto.
    1 bod
  11. Přesně, občas krátce ostřejší brzdy a všechny kotouče jsou stále jako nové...
    1 bod
  12. Dobrý den. Lze nějak udělat, abych mohl odemknout karoqa mobilním telefonem. A nebo nevíte jestli škoda něco takového plánuje?
    1 bod
  13. Geometrii by ani neměli udělat, pokud vidí, jak je jedna pneu ometená (90% jich vezme prachy, pošťourá a víc je nezajímá...) - na to mají solidnější servisy certifikovanou sadu pneu, které jsou sjeté naprosto pravidelně - no při počtu druhů aut a disků asi chápeš, kolik by jich museli mít (někteří mají, nebo se to pučuje). Takže bych dal aspoň zimní (pokud máš a v dobrém/lepším stavu), nafoukat na správnou hodnotu +0,1 a jít na geo. Další lepší servisy umějí pneu upravit na správnou ovalitu a ojetí (zatím jsem neviděl, ale u TIR se to občas dělá) a v republice je několik servisů, které dělají test uniformity, což je vyvážení s točícími se pneu na autě na válcích. Když je řeč o vyvážení - to by se taky mělo udělat. Přesně, co ukazuješ na foto, jsem měl na FII s Bridgestonem (sjetý do A), jinak super guma, druhá sada toto nedělá, popochpitelně ani zimáky. Tam to bylo vyložený nesednutí geo novýho auta a pneu, jehož technologii neznám, ale skoro to vypadalo na dvě směsi (nevím, jestli to není moje halucinace, ale all season pneu se tak prý dělaj - z každý trysky lehce jiná směs záběr/stabilita...). Tady bych zavčasu doporučil prohodit Inside za Outside (ok, není to košer, ale co.)
    1 bod
  14. Stejně jako nemám přiblby fejsbuk... A ziju... Ne je to o tom, že to nemám. A. Na forum se vždy dostanu - protože chci. A na druhou stranu chápu, že pokud kluci co fórum provozují nemají poté nic z reklam, tak to ani nechtějí řešit. Nebo si myslíte, že v dnešní době někdo něco dělá proto, aby mu tady pak někdo ještě nadával...? To asi ne. Provoz a údržba fóra něco stojí a proto to musí pokrýt reklamy. A nebo budeme vašichni platit 300 ročně za používání povinně? To by fórum úplně lehlo, takže já proto pořád adminy podporuji, asi vědí co dělají a proč to dělají. Komu se to nelíbí, nemusí sem chodit, případně může založit vlastní konkurenci a ukázat se jak to bude dělat lépe, třeba celé zadarmo, bez reklam... Kritizovat umí každý. A kdo fórum navštívit chce, protože hledá radu atd., tak si cestu najde.
    1 bod
  15. @Enzo81 Nic ve zlém, ale kousek výše píšeš, že jsi manuál četl, ale tam je to o tom uvolnění brzdového pedálu jasně napsané. A níže se divíš, že to nereaguje na ruční brzdu.
    1 bod
  16. uz zde bylo zmineno, ze deaktivace Start/Stop zmenou napětí nepomuže od jisteho modelovaho roku (tusim 2018) ?
    1 bod
  17. 1.0 EcoBoost je průšvih už delší dobu, ale spíš starší modely (minulá generace Fiesty a Focusu), něco jak měl koncern EA111 TSI, tak Ford má ze stejného období EcoBoosty. Taková 1.6 EcoBoost uměla být taky docela pěkný otesánek na finance... Mají to skoro všichni, proto už dlouho tvrdím, že v běžně dostupných autech je jedno, jetsli má člověk problémy se Škodovkou, Hyundaiem nebo Citroenem, každý má něco...
    1 bod
  18. Dobrý den, záleží na tom, co bys chtěl. Pokud se nepletu, tak je možnost odemknout/zamknout auto přes aplikaci Škoda Connect (musíš ale mít už z výroby Proaktiní servis nebo jak se to jmenuje). Další možnost je montáž alarmu od Jablotronu, ten umožňuje ovládání přes mobilní aplikaci. No a nakonec to nejideálnější, odemykání přiblížením mobilu ke klice auta (nemusíš tedy nosit vůbec klíč). To zatím nabízí jen pár aut, většinou dražších. VW tohle chystá pro Golf, u Octavie ani náznak, že by to mohla mít také, takže silně pochybuji, že se něčeho takového dočkáme v blízké době u Škodovky.
    1 bod
  19. Já můžu říct, že poté, co mi pomohl @Malta se zobrazením zúčastněných témat v prohlížeči na mobilu, nemám s absencí TT jediný problém - naopak aspoň lze prohlížet i vkládat fotky v normální kvalitě. A na jiná fóra chodím velmi sporadicky, takže tam je mi to jedno tím tuplem.
    1 bod
  20. Volant otřesný teda. V čem je ten vtip?
    1 bod
  21. Pokud je to Pirelli Cinturato P7 tak to je u nich celkem standard. Tvrda bocnice, mekky behoun, nizsi tlak a je to. https://www.briskoda.net/forums/topic/451930-dangerous-tyre-wear-on-inside-shoulder/ Nicmene preventivni kontrola geometrie nezaskodi.
    1 bod
  22. 1) Služba Škoda Connect má dvě podslužby - Care Connect a Infotainment Online 2) Můžu potvrdit, že Care Connect funguje BEZ vložené sim karty. Jak již bylo řečeno, využívá se integrovaná e-sim. Služby, které "ovládají auto" - otevírání dveří, zapínání nezávislého topení, info o spotřebě atd. 3) Pro fungování dopravních informací musí být objednána služba Infotainment Online a připojení k internetu pomocí simky, donglu nebo hotspotu.
    1 bod
  23. Může to být i špatně vyrobená/nasazená pneu - můj případ, ale tam bylo ojetí z boku (bez zjevné příčiny, po výměně za jiný DOT OK. Tady asi tlak.
    1 bod
  24. Tlaky pneu máš v pořádku? Bok je sjetý mnohem více než prostředek, takže nízký tlak. Kdyby tohle udělala geometrie, tak to bys musel vidět okem, že je to kolo nakloněný. Možná výrobní vada pneu...
    1 bod
  25. Budeme se nadále věnovat tématu.
    1 bod
  26. Změna revíru? Hlavně ať už něco je. Byl jsem u vás v týdnu na rozhlednách a stavil se na placek.
    1 bod
  27. Pre Leoša1960 nie je nutné ísť do servisu, všetko som si sám nastavil a potom som sa telefonicky spojil so servisom môjho predajcu. Akurát ma zarazilo, prečo potrebujú doklad a to vodičský preukaz. Veď auto si môže kúpiť aj nevodič. No nevadí, dal som ho, niečo v systéme nastavili a funguje všetko OK. Aj zamykanie a odomykanie na diaľku.
    1 bod
  28. @lukas_k Potahy nemam zadne. Jen o dovolene navlekam na sedadla takova ta "trika". Preci jen obcas se clovek musi nekam premistit namazany opalovakem, upoceny,....
    1 bod
  29. No do servisu stejně musíš, ale ne s autem ale se sebou... Musí v servisu z tebe udělat ověřeného uživatele, teprve pak jde odemykat nebo zamykat atd. ??
    1 bod
  30. Sice s par chybami a opomenutimi, ale na dnesni dobu vyborny clanek se zajimavymi detaily: https://www.autickar.cz/clanek/skoda-rapid-jak-to-bylo-tehdy-a-jak-se-to-zda-dnes
    1 bod
  31. Dneska jsem znovu pároval a bez problemu - připojoval jsem mobil od ženy a postup byl: 1. registrace noveho Skoda ID na webu 2. stazeni app skoda connect do mobilu (Android) 3. spusteni Skoda Connect v mobilu, prihlaseni s novym Skoda ID a tocici se kolecko a nic se nedelo, nefungovalo 4. V aute, vytvoreni noveho hlavniho uzivatele, to na ktere je nove Skoda ID, chtelo to email, heslo a pote oba klice v aute, ke konci vytvoreni uzivatele to chtelo zmacknout oba klice (tlacitko na odemykani na kazdem), na obrazovce v aute to psalo podrobne co chce 5. Znovu spusteni aplikace Skoda Connect v mobilu, prihlaseni, ted to nove chtelo doplnit udaje, ktere na webu pred tim nepozadovali (jako osloveni, republika a mozna jeste neco). Pote to chtelo zadat VIN auta, muselo se vytukat rucne (poprve kdy jsme to delal na svem mobilu drive, tak na iphone to slo vyfotit a on si to sam prevedl z fotky). a behem chvile se nacetly informace z auta Jeste na co zena, netechnicky talent, narazila, tak po opetvonem prihlaseni do aplikace na mobilu se musi vybrat auto v "garazi". Nic se ji do te doby neukazovalo a byla z toho prekvapena, az po kliknuti na "sparovane" auto v garazi. No na co jsem neprisel ja, je jak pridal "spoluuživatele". Všude to píšou ze muze byt hlavni uzivatel a k nemu spoluuzivatel, coz jsem prave chte udelat (v napovědě v autě, v manuálu) Ale nikde jsem nepřišel jak to lze udělat. Upřímně, IT se živím 20 let, ale tak zprasený systém, co vyvinuli to jsem dlouho nevidel. Vypada to na prvni pohled pekne cool a frikulinsky, ale na druhy pohled a pro realne pouzivni -- pomale, neintuitivni, silene dotykove, plne chyb a nedodelku, grrr... Meli by se stydet co to vubec dali na trh. A budiz to varovanim pro nove kupce -- vyzkousejte si opravdu s tim infotainemntem chvili fungovat nez si auto koupite. mno nic, ulevil jsem si a alespon ze auto dobre jezdi ;)
    1 bod
  32. @Zdepel Na prostredek je potreba si hodit “Prehled”, kde jsou jizdni data a pak stiskem rolleru precvakavat volby od startu/od nacepani/dlouhodobe.
    1 bod
  33. Tak , dotaženo do konce i s mapou... Díky Ferdo !!!
    1 bod
  34. Hlavně že víš, že je to mimo téma, ale žvanit nepřestaneš. Bojler měl na předchozí straně pravdu. Asi ti tedy budu muset pomoci.
    1 bod
  35. Je to věc zvyku, kdo nikdy neřídil Golf nebo Megane, neví, že i velké auto zatočí na menším poloměru, než Rapid. Pravdou je, že pokud je vůz spolehlivý, odpustí mu majitel hodně :-)
    -1 bodů
  36. Zas bych to tolik nedramatizoval , imho je potřeba si na to zvyknout. na současným autě to mám zaplé pořád, a za ty dva roky s tím nebyl žádný problém. ono stačí, když člověk ten volant drží.
    -1 bodů
  37. Hele já žádné TT nemám a fórum mi normálně v chromu funguje na mobilu. Navíc jsem denně v kanclu, takže se podívám případně tam z pc, ale i kdybych ho neměl, normálně to funguje na mobilu, tak nějak nechápu tu hysterii... Jo třeba mě taky štve, že tu není nikdo nic schopen udělat se smajlíky, ale to je detail. A jen tak mimo - potřebujete mít přístup k fóru 24h denně, že je to tak strašný problém?
    -1 bodů
  38. Ahoj, byl bych ostražítý, i poslední kusy Rapidu mají kontraverzní kompresor klimatizace SANDEN, rezivějící kotouče a ne moc odolnou přední nápravu. Sedadla rovněž nepatří mezi pohodlná. Pět let záruky je skvělá věc, ale pokud budeš v serivsu několikrat do roka jako já, přestane Tě to bavit :-) Navíc stále to zkoušejí uhrát, viz můj komentář o vrýpech na brzdových kotoučích. Dle mého nová i30/Ceed v kombíku jsou více praktická a hlavně o kus větší auta, navíc dokonce pan Vaculík nemá nic nejen proti 1.4 CVVT ale i 1.0 T-GDI. Po faceliftu může zaujmout atmosféra s nepřímým vstřikem a bez FAP filtru 1.5 CVVT 81kw. Bohužel chce to prozkoumat ceny servisu, protože pět let nebo u Ceed dokonce sedm let je dost dlouhá doba a nechat každý rok 4500kč v servisu za olej není sranda :-) Nejsem korejec, já bych si koupil Megane nebo mírně ojetý Golf Variant, jen mi Rapid připadá přeceňovaný v kvalitě :-)
    -1 bodů
  39. Tak je po záhadě.někdy když pustím ruční brzdu při rozjezdu sešlápnu brzdový pedál a tím pádem to hned funguje.Jinak ty zadní brzdové kotouče nic moc po 20 tis.km.
    -2 bodů
  40. Ahoj, tak zadní kotouče zkontrolovány a brzdný účinek je v normě. Můj pokus o reklamaci, že kotouč není "sjetý" ale vrásčitý jak indianská babička smetli ze stolu. To bychom museli zkusit hormadnou žalobu. Jinak ani u Pola ani u Golfu ani u Meganu ani u 308 II jsem to neviděl. Já bych řekl, že se šetřilo na mechanice brzd, není schopná kvalitně rovnoměrně dolehnout destičkama při menším tlaku. Doporučení, že mám více brzdit u mě vyvolalo jen smích - takové bajky si prosím Škodo nechej pro voliče ANO :-) :-) Dle kamaráda ze servisu ten kotouč vydrží ještě tak rok- tož super :-) Co mě ale děsí, je stav výfukové soustavy, po 4 letech koroze na trubkách i tlumičích - to je snad vtip už :-) Jestli mi tady někdo bude tvrdit, že francouzi nebo korejci neumí dělat auta, tak potom nevím, co si mám myslet o češích a Rapidu :-) :-)
    -3 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...