Přejít na obsah

Ostatní

Co nepatří jinam....


664 témat v tomto fóru

    • 111 odpovědí
    • 7,7k zobrazení
  1. OII RS, kterou??? 1 2 3 4 5

    • 106 odpovědí
    • 11k zobrazení
    • 104 odpovědí
    • 13,4k zobrazení
  2. Doporučte servis 1 2 3 4 5

    • 100 odpovědí
    • 48,9k zobrazení
  3. Benzín vs. nafta 1 2 3 4

    • 96 odpovědí
    • 22,8k zobrazení
    • 91 odpovědí
    • 11,1k zobrazení
    • 90 odpovědí
    • 11,4k zobrazení
  4. NĚCO O VÁS 1 2 3 4

    • 87 odpovědí
    • 10k zobrazení
  5. RS obrázek 1 2 3 4

    • 87 odpovědí
    • 11,3k zobrazení
  6. Škoda OCTAVIA TOUR II 1 2 3 4

    • 87 odpovědí
    • 28,9k zobrazení
    • 87 odpovědí
    • 18,6k zobrazení
  7. Palivo 1 2 3 4

    • 86 odpovědí
    • 9,2k zobrazení
  8. N1 1 2 3 4

    • 86 odpovědí
    • 10k zobrazení
  9. Chystáte se přezouvat? 1 2 3 4

    • 85 odpovědí
    • 7,3k zobrazení
  10. Práce ve Škodovce? 1 2 3 4

    • 83 odpovědí
    • 16,4k zobrazení
  11. Arogance na cestách 1 2 3 4

    • 81 odpovědí
    • 8,6k zobrazení
    • 80 odpovědí
    • 8k zobrazení
    • 76 odpovědí
    • 21k zobrazení
  12. Má někdo DSG?? 1 2 3 4

    • 75 odpovědí
    • 10k zobrazení
  13. Změna barev vozidel PČR 1 2 3 4

    • 75 odpovědí
    • 9,4k zobrazení
  14. Kdo má víc / míň ?? 1 2 3

    • 72 odpovědí
    • 8,8k zobrazení
  15. Záruka ?! 1 2 3

    • 71 odpovědí
    • 8,7k zobrazení
  16. Dámy za volantem OuTů 1 2 3

    • 71 odpovědí
    • 7,5k zobrazení
  17. OII kombi RS 1 2 3

    • 69 odpovědí
    • 8,8k zobrazení
  18. 4x4 1 2 3

    • 67 odpovědí
    • 13,4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Octavia je, co se týče komfortu, úplně jinde.  Na druhou stranu, při opravách TDI motoru jsou náhradní díly v průměru až třikrát dražší než u benzínového motoru. Najetých 120 tisíc kilometrů už je stav, kdy mohou začít odcházet drahé součástky. Například spojková sada stojí 6 tisíc korun u benzínu oproti 20 tisícům u TDI. DPF/CAT vyjde na 68 tisíc vs. 24 tisíc korun. Vstřikovač je za 14 tisíc oproti 2,8 tisíce. Palivové čerpadlo stojí 8 tisíc u benzínového motoru, ale u TDI až 40 tisíc korun – vše ve prospěch TSI. Je to jenom o tom jestli řešíš ekonomiku, nebo užitou/komfortní hodnotu.
    • Možnosti vyparkování jsou vidět na tom videu od 29 sekundy - příčné parkování dopředu a vzad, podélné parkování vpravo a vlevo. Zaparkování a vyparkování, které se ovládá v infotainmentu funguje i bez GPS, předpokládám, že to bude obdobné. VW má těch možností více, přidává výjezd z příčného parkování s otočením o 90° na oba směry, třeba to doplní i Škoda.  
    • Ano. Měří to rozdíl v otáčkách kol. Upuštěný má menší obvod a tím pádem se točí rychlejc. A při určitým rozdílu se rožne hláška.   
    • Zdravim, na infotainmentu mam neco jako "Kontrola tlaku v penumatikach", vysvetleni ze to mam zkontrolovat podle tabulky manualne a pak tlacitko "SET", To znamena ze mereni (kontrolu tlaku) mam pres ABS a pri nakupu nove sady kol nemusim brat jednotlive merice do kazdeho kola. Chapu to spravne? Diky moc.      
    • jazdia mi autá aj na LIQUI MOLY aj na Ravenole aj Fuchse a mam znamych co leju sto rokov castrol a vsetko jazdi 
×
×
  • Vytvořit nový...