Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...


596 témat v tomto fóru

  1. Kódovanie BCM u faceliftu 1 2 3 4 17

    • 420 odpovědí
    • 177,1k zobrazení
    • 371 odpovědí
    • 206,9k zobrazení
    • 414 odpovědí
    • 138,7k zobrazení
    • 368 odpovědí
    • 144,9k zobrazení
  2. Nefunkční klimatizace 1 2 3 4

    • 76 odpovědí
    • 60,3k zobrazení
  3. LED denni svetla 1 2 3 4 8

    • 175 odpovědí
    • 92,3k zobrazení
    • 343 odpovědí
    • 121,5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1,8k zobrazení
  4. Projektorová světla 1 2 3 4 35

    • 855 odpovědí
    • 229,8k zobrazení
    • 177 odpovědí
    • 68,8k zobrazení
    • 214 odpovědí
    • 107,2k zobrazení
  5. MaxiDot 1 2 3 4 26

    • 641 odpovědí
    • 271,2k zobrazení
  6. Vybijanie baterie 1 2 3 4 7

    • 171 odpovědí
    • 47,5k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 197 zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 7,2k zobrazení
    • 195 odpovědí
    • 120,1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 304 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 3,4k zobrazení
    • 74 odpovědí
    • 38k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 385 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 271 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 341 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 291 zobrazení
    • 33 odpovědí
    • 10,9k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 4,2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Pánové, držte se zadání tématu. Diskuzi o převodovce jsem smazal.   
    • Hele podle všeho ta klapka  Vyčistil jsem, vrátil... Mohlo to být i výměnou autobaterie, že si hledala polohu atd., od té doby jsem se na to nesoustředil a nezaznamenal to  Podle všeho tedy nic, co by měl člověk řešit, pokud to nedělá pořád.
    • Olejová vana na EA211 1.0 TSI, 1.2 TSI i 1,5 TSI je z duralové slitiny, obecně mají duraly nízkou mez kluzu oproti oceli. Originální šroub má ocelové těsnění, ocel má Youngův modul pružnosti cca 205 GPa při RT, měď má cca 80 GPa při RT. Tzn, pro ocel je třeba cca 2,5 x vyšší utahovací síla, aby těsnila stejně jako měď. Nebudu riskovat otlačení dosedací plochy pro těsnění kvůli tomu, že automobilka raději zvolí ocelové těsnění, které je levnější než 2 mm tlusté měděné. Nová olejová vana stojí nesmysl, výměna je složitá, musí dolů i kompresor klimatizace.
    • ...co se mi podařilo vytáhnout z jednoho prodejce... Tak kdyby někdo řešil něco podobného... Každopádně, Jedničkové Octávie mají i multifunkční volant kde je také tempomat... Takže, kdyby měl někdo schéma zapojení na jedničkovou octu... A kdyby někdo chtěl páčku na tempomat, o jedné bych asi věděl... 😄
    • Že to palivo je tak levné že neleze do penez
×
×
  • Vytvořit nový...