Přejít na obsah

Motor 1.4 16V


448 témat v tomto fóru

  1. 1.4 16V klepe 1 2 3 4 26

    • 639 odpovědí
    • 252,6k zobrazení
    • 116 odpovědí
    • 63,6k zobrazení
  2. EGR ventil 1 2 3 4 10

    • 237 odpovědí
    • 217k zobrazení
  3. Motor 1.4 16V 55 kW 1 2 3 4 5

    • 111 odpovědí
    • 148,8k zobrazení
  4. Rozvody 1.4 16V 55 kW 1 2 3 4 11

    • 257 odpovědí
    • 151,1k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 60,5k zobrazení
    • 30 odpovědí
    • 34,5k zobrazení
  5. Motor 1.4 16V 74 kW 1 2 3 4 5

    • 124 odpovědí
    • 64,3k zobrazení
    • 114 odpovědí
    • 96k zobrazení
    • 139 odpovědí
    • 116,6k zobrazení
  6. Spotřeba oleje 1 2 3 4

    • 86 odpovědí
    • 50,5k zobrazení
    • 70 odpovědí
    • 64,1k zobrazení
  7. Rozvody 1.4 16V 74 kW 1 2 3 4 9

    • 215 odpovědí
    • 141,4k zobrazení
    • 114 odpovědí
    • 79,3k zobrazení
    • 66 odpovědí
    • 46,5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 371 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 350 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2,3k zobrazení
  8. Chyba P0170

    • 3 odpovědi
    • 8,2k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 618 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,1k zobrazení
  9. Nejede 1.4 16v

    • 6 odpovědí
    • 1,2k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 5,4k zobrazení
    • 131 odpovědí
    • 31,5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravím, chcem sa spýtať čo teda konkrétne postačuje na nejakú jednoduchú diagnostiku (vyčíňanie chýb, vymazanie chybových kódov, reálny stav snímačov, nútená regenerácia DPF,...) na Superb 3 (2020)…? Mám ELM327, pôjde mi s tým nejaký soft?  Prípadne som zvažoval ešte Delphi DS150E gold tcs cdp+ PRO GOLD- ma to reálne niekto komu to funguje? Nerád by som si kúpil zase čosi čo mi bude k ničomu. Ďakujem za rady.    Mimochodom je možné cez tieto neorginálne diag. nakódovanie napríklad dopojenej cúvacej kamery alebo niečo podobné? Predpokladám že s týmto asi v Škode budú mať trošku problém.  
    • Naplnil jsem tím 1x renault megane 2 a ford focus 2 klima běží a přijde mi že chladí víc než plyn ze servisu. Počítejte s tím že na prázdnou klimu potřebujete 2 plechovky. pokud máte drobný únik zkusil bych 3v1 klima, olej, tmel. cenově tam není tak velký rozdíl. mě stálo naplnění těch 2 aut včetně plnící sady cca 2200kč. ten manometr potřebujete, protože na plechovkách mají svůj závit.  
    • Tak ono kdyby se chtělo, možná by to šlo, ale zase trošku na úkor výkonu, ale na komfortu by to ničemu nevadilo, ale jo, už by to byla trochu úprava toho protokolu, ale zase ne zásadní, samotnej obsah je zase trochu zbytečnej na šifrování (i když teda zase záleží co z toho chci dostat, no), protože ty id toho už poví dost sami o sobě, pokud bych teda chtěl šifrovat jen data, tak salt by pomohl, ale pořád je lepší to vzít celý imho   Tak třeba crc by měl mít myslím na canu každej packet, ale jako ten increment by už asi trochu problém byl, ale na read-only udělátko naštěstí ne. Injectování je pochopitelně uplně jinej level, no. (pořád to jde obejít, ale už tam jsou pak kompromisy, no, třeba u toho zámku by se ten původní musel dát na separátní can do udělátka, protože jinak by ten inject fungoval, ale ignorovalo by to pak ten legit zámek)
    • Samozřejmě myslel jsem obsah ne can jako takový to snad ani není možné tím jak je can protokol celkově postavený...   místo šifrování má koncern jiné protiopatření pakety musí chodit v dané periodě, pokud chodí častěji (někdo se pokouší injectnout) tak se to pozná, některé pakety obsahují CRC součet a jiné mají vsobě increment to má například obyčejný tempomat.
    • Kromě toho serva mám stejný problém.  V nouzáku to jede, diagnostika ukazuje 3 závady. Jako prvni se rozsvítila kontrolka na tlak v pneu, ale diagnostika ukazuje mimo jiné čidlo tlaku v rail liště. Zítra ho vymění,  ale moc si od toho neslibuji.
×
×
  • Vytvořit nový...