Přejít na obsah

Motor 1.2 TSI / 1.4 TSI


150 témat v tomto fóru

    • 7 odpovědí
    • 3,3k zobrazení
  1. Datum výroby motoru

    • 12 odpovědí
    • 3,2k zobrazení
    • 116 odpovědí
    • 26,1k zobrazení
    • 158 odpovědí
    • 68,9k zobrazení
    • 191 odpovědí
    • 139,9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1,4k zobrazení
    • 275 odpovědí
    • 132,5k zobrazení
  2. Fabia 1.2TSI SPORTLINE ?

    • 21 odpovědí
    • 5,6k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 3,5k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2,5k zobrazení
  3. Hrkanie z motora

    • 24 odpovědí
    • 6,7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2,2k zobrazení
    • 92 odpovědí
    • 30,8k zobrazení
  4. jaky benzin do TSI 1 2

    • 48 odpovědí
    • 43,1k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 4,4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2,2k zobrazení
  5. Klepani na volnoveh

    • 2 odpovědi
    • 6,2k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3,4k zobrazení
  6. Klepanie ventilov.

    • 19 odpovědí
    • 3,8k zobrazení
    • 59 odpovědí
    • 28,8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3,3k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 7,7k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 7,1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Dobrý den. Potřeboval bych prosím poradit s problémem na Roomstru rv.2014. Po dvakrát se mi během čtyř dní vybila baterie že jsem nemohl ani nastartovat. Osazena nová baterie a začal jsem měřit klidový proud pomocí ampérmetru. Vše zavřeno a vypnuto. Po asi minutě proud klesl na 0,05 až 0,04 A. Pak ale v nepravidelných intervalech vždy na 2 sekundy jakoby vystřelil na 0,2 A. Zhruba každou druhou minutu. Po vytažení pojistek od dveří proud klesl, ale ty zvýšené impulzy trvají. Měl někdo takový problém? Prosím můžete poradit?
    • Toho se právě bojím - měnit ŘJ se mi nechce 😞 a nemáte někdo tip na nějakého šikulu mezi Prahou a Rakovníkem co by tohle za rozumnou cenu zvládl? Díky moc      
    • VDO změnilo technologii výroby a i když výrobní kódy i kódy náhrad na vstřikovači sedí, vypadají stejně ale chová se jinak než starší verze, nelze je kombinovat  i pokud se správně zapíšou adaptační kódy. Pokud nový vstřikovač vložíte do systému se starším provedením, motor začne kouřit, vibrovat a dunět. Proto, pokud chcete nové vstřikovače, musíte zakoupit celou sadu.
    • Ten je vymenený a drží pevne. Skôr ma aj napadlo ci by to nemohlo robiť aj palivový filter boh vie kedy bol menený. Poprípade ci by to nemohla robiť aj skrtiaca klapka s lambda sondou. Ak dávajú nejaké chybne parametre. Na diag píše len 11003 odparovanie Pal. Nádrže.  Ako som už písal po výmene nádobky s  ak. Uhlím, ventilom na odparovanie, a menený aj ventil odparovania vackovej hriadele. Chyba sa dá vymazať ale po prejdení niekoľko desiatok km  znova nabehne a rozsvieti kontrolku motora.  Ventil na odvetravanie Pal. Nádrže je dobrý skúšal som aj cez vcds v akčných členoch ci cvaka, a funguje.     
    • Asi bude problém v ŘJ, která špatně vyhodnocuje proud odběru žárovek. Nějaký studený spoj. U dnešních ekologických bezolovnatých cínů, běžná záležitost. V servisu by asi vyměnili celou ŘJ, za několik tisíc, elektroamatér by jistě závadu našel a přepájel.
×
×
  • Vytvořit nový...