Přejít na obsah

Motor 1.4 16V / 1.6 16V


164 témat v tomto fóru

    • 694 odpovědí
    • 169,3k zobrazení
    • 542 odpovědí
    • 117,8k zobrazení
    • 79 odpovědí
    • 41,9k zobrazení
  1. Motor 1.4 16V 63 kW 1 2 3 4 38

    • 946 odpovědí
    • 231,7k zobrazení
  2. Motor 1.6 16V 77 kW 1 2 3 4 8

    • 198 odpovědí
    • 102,1k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 7,6k zobrazení
  3. Rozvody 1.4 16V 63 kW 1 2 3 4 10

    • 226 odpovědí
    • 136,5k zobrazení
  4. Spotřeba 1.4 16V 1 2 3 4 43

    • 1,1k odpovědí
    • 186,4k zobrazení
  5. Spotřeba 1.6 16V 1 2 3

    • 71 odpovědí
    • 31,5k zobrazení
  6. Výměna svíček 1.4 16V 1 2 3

    • 65 odpovědí
    • 51,6k zobrazení
  7. .

    • 0 odpovědí
    • 205 zobrazení
  8. 1,4 16V vs 1,6 16V 1 2 3 4 6

    • 126 odpovědí
    • 44,6k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 3,8k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1,6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1,4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 7,6k zobrazení
  9. 1.4 16v 63kW - tlaky

    • 2 odpovědi
    • 3k zobrazení
  10. 1.4 16V nižší výkon

    • 9 odpovědí
    • 4,5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3,4k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 2,2k zobrazení
    • 49 odpovědí
    • 14,3k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 3,6k zobrazení
    • 40 odpovědí
    • 10,8k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 2,2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2,4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Pánové, držte se zadání tématu. Diskuzi o převodovce jsem smazal.   
    • Hele podle všeho ta klapka  Vyčistil jsem, vrátil... Mohlo to být i výměnou autobaterie, že si hledala polohu atd., od té doby jsem se na to nesoustředil a nezaznamenal to  Podle všeho tedy nic, co by měl člověk řešit, pokud to nedělá pořád.
    • Olejová vana na EA211 1.0 TSI, 1.2 TSI i 1,5 TSI je z duralové slitiny, obecně mají duraly nízkou mez kluzu oproti oceli. Originální šroub má ocelové těsnění, ocel má Youngův modul pružnosti cca 205 GPa při RT, měď má cca 80 GPa při RT. Tzn, pro ocel je třeba cca 2,5 x vyšší utahovací síla, aby těsnila stejně jako měď. Nebudu riskovat otlačení dosedací plochy pro těsnění kvůli tomu, že automobilka raději zvolí ocelové těsnění, které je levnější než 2 mm tlusté měděné. Nová olejová vana stojí nesmysl, výměna je složitá, musí dolů i kompresor klimatizace.
    • ...co se mi podařilo vytáhnout z jednoho prodejce... Tak kdyby někdo řešil něco podobného... Každopádně, Jedničkové Octávie mají i multifunkční volant kde je také tempomat... Takže, kdyby měl někdo schéma zapojení na jedničkovou octu... A kdyby někdo chtěl páčku na tempomat, o jedné bych asi věděl... 😄
    • Že to palivo je tak levné že neleze do penez
×
×
  • Vytvořit nový...