Přejít na obsah

Elektrika


3 386 témat v tomto fóru

    • 157 odpovědí
    • 177,9k zobrazení
    • 483 odpovědí
    • 225,7k zobrazení
    • 323 odpovědí
    • 232,2k zobrazení
    • 202 odpovědí
    • 342,2k zobrazení
    • 133 odpovědí
    • 113,5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,2k zobrazení
    • 366 odpovědí
    • 214,8k zobrazení
    • 487 odpovědí
    • 287,1k zobrazení
    • 230 odpovědí
    • 194,1k zobrazení
    • 212 odpovědí
    • 269,8k zobrazení
  1. Vybíjení baterie 1 2 3 4 10

    • 239 odpovědí
    • 192,9k zobrazení
    • 693 odpovědí
    • 338,9k zobrazení
    • 278 odpovědí
    • 176,7k zobrazení
  2. LED denní svícení 1 2 3 4 6

    • 133 odpovědí
    • 103,1k zobrazení
    • 139 odpovědí
    • 299,8k zobrazení
  3. Maxidot - dodělání 1 2 3 4 19

    • 472 odpovědí
    • 203,7k zobrazení
    • 74 odpovědí
    • 85,6k zobrazení
  4. Zarovky H4 1 2 3 4 27

    • 663 odpovědí
    • 232,1k zobrazení
    • 146 odpovědí
    • 414,5k zobrazení
  5. Komfort III-799B!!!!!!!! 1 2 3 4 23

    • 558 odpovědí
    • 281k zobrazení
  6. Tempomat - poruchy, závady 1 2 3 4 13

    • 310 odpovědí
    • 174,3k zobrazení
  7. Multifunkční volant na O1 1 2 3 4 5

    • 113 odpovědí
    • 79,2k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 10,4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 153 zobrazení
  8. Pojistky u baterie

    • 11 odpovědí
    • 17,1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • pekne spracovane. ale urcite muselo ist sklo uplne von? ked som dorabal zadne elektricke okna na kombi i kratku, tak stacilo sklo podrzat v hornej polohe (papierova paska vydrzala). samozrejme, nebola potom moznost to sklo uplne umyt, ale asi mensie riziko prasknutia  
    • @Tonda K jsi normální? Ptát se na to samé už ve třech tématech? 
    • 1.5 TSI 96KW CNG (DHFA) - 340 tis km, prvá výmena
    • Nedělaj tady zmatky - vždyť už to řešíš jinde. Nelze se dotazovat na stejnou věc vícekrát.
    • Dobrý den. Potřeboval bych prosím poradit s problémem u mého roomstra r v 2014. V posledních dvou týdnech se mi vybila dvakrát baterie, že jsem ani nemohl nastartovat. Výměnil jsem baterii, pak mě napadlo měřit klidový proud. Auto zamčeno, vše vypnuto. Po asi minutě proud klesl na 0,05-0, 04 A. Pak v nepravidelných intervalech jakoby vždy na dvě tři sekundy vystřelil na 0,3-0, 4 A. Čekal jsem přes hodinu, ale jednotky se neuspaly a pořád se objevovaly pulzy. Vytáhl jsem pojistky od dveří, problém trval. Klidový proud klesl na 0,015 A, ale zhruba každou druhou minutu "vystřelí".Měl někdo takový problém?   
×
×
  • Vytvořit nový...