Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...


2378 témat v tomto fóru

  1. Kontrolka EPC 1 2 3 4 8

    • 186 odpovědí
    • 534k zobrazení
    • 146 odpovědí
    • 81.7k zobrazení
  2. Klidový odběr proudu 1 2 3 4 7

    • 159 odpovědí
    • 233.3k zobrazení
    • 148 odpovědí
    • 97k zobrazení
  3. Autobateria 1 2 3 4 14

    • 341 odpovědí
    • 166.7k zobrazení
    • 1.2k odpovědí
    • 380.8k zobrazení
    • 256 odpovědí
    • 170k zobrazení
  4. Chyby na VAG 1 2 3 4 38

    • 932 odpovědí
    • 595.5k zobrazení
    • 290 odpovědí
    • 168.3k zobrazení
    • 421 odpovědí
    • 217.9k zobrazení
    • 206 odpovědí
    • 170.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 209 odpovědí
    • 241.2k zobrazení
  5. Denní svícení 1 2 3 4 29

    • 721 odpovědí
    • 287.1k zobrazení
    • 140 odpovědí
    • 225.3k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 84.4k zobrazení
    • 1k odpovědí
    • 333.7k zobrazení
    • 565 odpovědí
    • 224.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 18.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 35.1k zobrazení
  6. Nefunkční budiky

    • 11 odpovědí
    • 9.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 149 zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 5.7k zobrazení
  7. Bliká kufr

    • 0 odpovědí
    • 100 zobrazení
    • 69 odpovědí
    • 1.7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • A jaký tlak předpisuje výrobce auta? Na víčku nádrže už není nálepka s tabulkou?
    • Ako písali vyššie. Skontroluj tlak v pneumatikách a nastav podľa štítku na viečku nádrže! Potom skontroluj, či nedrhne niektorá brzda. To zistíš ak pri dlhšej trase siahneš na niektoré koleso a je teplé, prípadne môžeš skúsiť šplechnúť trochu vody na kotúče a keď to na nejakom zasyčí, tak si našiel problém. Potom samozrejme kontrola geometrie, nie je od veci a samozrejme elektronická diagnostika, kontrola vstrekovačov, kontrola časovania, kontrola DPF filtra, či nie je zaplnený a RJ sa ho snaží stále vypaľovať.
    • Pozor, tento motor má nepriame vstrekovania iba s kódom motora DKZA, alebo staršie Cxxx (neviem presne). Novšie DNNA má už iba priame vstrekovanie. Čo sa týka motorového oleja, pre každé auto so spaľovacím motorom platí, že by sa olej mal prehriať. Pri mojom DNNA v zime okolo 0°C potrebuje aj 20+ km na zohriatie, tak s týmto rátaj. Každopádne toto by sme už mali riešiť v inom vlákne, aby sme nedostali od moderátorov ovocný pohár. Ak myslíš na olej v prevodovke, ťažko povedať. Ten sa určite bude zohrievať dlhšie, v zime sa možno vôbec nezohreje, ale toto by som neriešil.
    • Při 2,3 ti umrou predni gumy na venkovních hranách. Vlastní zkušenost. Po 30T jsou ty gumy na bocích sjete bez vzorku. Ta guma jal je vysoká, tak se v zatáčce hodně hrne a potřebuje ten tlak, aby se tolik nebortila.
    • Dobrý den, máme úplně stejný problém se svítícím třetím brzdovým světlem. Byla vypadnuta hadička z ostřikovače. Vše mokré. Kde prosím najdeme ten  konektor , který se musí vysušit? Děkuji za odpověď 
×
×
  • Vytvořit nový...