Přejít na obsah

Podvozek

Nápravy, tlumiče, pružiny, kola...


1173 témat v tomto fóru

    • 29 odpovědí
    • 42.9k zobrazení
  1. Bouchání zadní nápravy

    • 0 odpovědí
    • 25.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 16.1k zobrazení
    • 1.2k odpovědí
    • 479.4k zobrazení
    • 110 odpovědí
    • 152.9k zobrazení
    • 317 odpovědí
    • 212.7k zobrazení
    • 207 odpovědí
    • 118.2k zobrazení
  2. Zimní pneumatiky 1 2 3 4 14

    • 349 odpovědí
    • 95.4k zobrazení
  3. Jaká kola/pneu můžu dát na svoji Fabii 1 2 3 4 48

    • 1.2k odpovědí
    • 511.8k zobrazení
  4. Teče servo 1 2 3

    • 71 odpovědí
    • 68.2k zobrazení
    • 413 odpovědí
    • 238.4k zobrazení
  5. Brzdové kotouče na přední nápravě 1 2 3 4 10

    • 225 odpovědí
    • 136.6k zobrazení
  6. Ruční brzda 1 2 3 4 10

    • 238 odpovědí
    • 178.3k zobrazení
    • 2.3k odpovědí
    • 1.3m zobrazení
  7. Letní pneumatiky 1 2 3 4 8

    • 197 odpovědí
    • 88k zobrazení
  8. Zadní kotoučové brzdy Fábia 1 2 3 4 15

    • 367 odpovědí
    • 177.3k zobrazení
  9. Boucháni přední nápravy 1 2 3 4 31

    • 760 odpovědí
    • 409.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 136 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 363 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 464 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 510 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 828 zobrazení
  10. Ramena malá vůle.

    • 0 odpovědí
    • 475 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • @suri. máte TDI na firme? vedel by si mi dať odsledovať teploty oleja na diaľnici?
    • Chladič som vonku nemal. To by som musel rozobrať pol predku  ale je tak zakrytý pri TDI, že špinu som priamo registroval len v dvoch pasoch o šírke 10 cm. Inde hmyz nic nenaráža skrz zaplastovania. Sa čudujem že to auto dôkaze vôbec dýchať. Ak nepomôže iné, dôjde aj na demontáž chladiča, ale zatiaľ podľa toho ako to vyzerá, to nie je kriticky bod.   Dúfam, že tu nikoho neurazím, ale Vaculikovych 140°c si môže nechať. Ja nebudem trápiť ten motor a jeho diely vysokými teplotami. Každý olej, motor má ideálnu pracovnú teplotu a teda permanentných 120-125°C ja nepovažujem za zdravé podmienky ani pre degradáciu oleja, ani pre časti motora.   Tie veci nestoja svet, ale ja potrebujem, aby to auto prežilo ďalších 100k km a nie do neho sypal peniaze. Preto som predal 5r s 250k, lebo som čakal, že ďalších 250 mám pokoj. No to som od začiatku nemal s týmto.   Proste potrebujem zúžiť potenciálne príčiny a tým aj pokus/omyľ/výdavky. Ak zrátam 1000eur čo tento problém zhltol skrz "výrobnej" vady G13, už som mohol mať za to mať vreckové na dovolenku, či časť peňazí na motor na čln. Nehovoriac o dome, kam potrebujem prioritne dávať. takže potrebujem to auto udržať funkčné ďalšie 2r., bez pchania prachov do neho.
    • ak mi ostane niečo ako tie vlákna tak použijem vzduchový sprej a vyfúkam to a je to ok. Následne po čistení auta ako palubovky, dverí a podobne zoberiem vysávač a všetko povysávam dôkladne , nádstavce mám k vysávaču ako kefu a predĺžený používam pomedzi dverami aby som sa vedel dostať všade.   Niečo s tej kefky môže odpadnúť samozrejme ale netreba moc tlačiť na to, alebo si dokúpte nejaký štetec z mikrovlákien a použite ten pokiaľ Vám moc vypadávajú vlákna s toho v tej sade.
×
×
  • Vytvořit nový...